Zpět na článek

Diskuze: Další herní myš od Roccat má jméno Lua

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Djmartini
Djmartini
Level 1 Level 1
3. 6. 2012 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěknej kousek a kabel je potaženej "tkaninou" takže asi bude trošku odolnější

Yiri
Yiri
Level 1 Level 1
3. 6. 2012 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Djmartini Právěže naopak, ty tkaničkový kabely nic nevydrží.

WING_43krat
WING_43krat
Level 1 Level 1
3. 6. 2012 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam roccat kone+

roccat nikdy vice...

rancor1223
rancor1223
Level 1 Level 1
4. 6. 2012 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tři tlačítka? To je v dnešní době výsměch. Alespoň ještě dvě boční jsou základ.

kery-
kery-
Level 1 Level 1
4. 6. 2012 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nech mě hádat, taky jsem si tím prošel.

Koupena u CZC (btw horší přístup jsem jinde nezažil). Měl jsem jí asi 8 měsíců, z toho 4x na reklamaci vždy měsíc a to ještě jsem pokaždý neměl čas hned letět do CZC, ať už na reklamaci, nebo pro vyzvednutí z rm. Celkem jsem tu myš měl k PC připojenou asi tak 3 týdny dohromady...Reklamace 3x na uskakující senzor, jednou na rozbité kolečko (skákalo jak si chtělo). Vždy vyměněno za nový kus, nakonec jsem se na to vyprdnul a když přišla naposled, prodal jsem jí na aukru s plnou zárukou ještě zabalenou asi za polovinu ceny. Na aukru jsem 2x narazil na někoho, kdo obchod nakonec neuskutečnil a po roce šla konečně pryč. Co budu vyprávět, tekly mi slzy štěstí..

btw neví někdo jak se do budoucna bránit u takovéto reklamace? Když zmizela trochu jsem hledal a snad je možné požadovat vrácení peněz, pokud požaduji opravu a obchod to vyřeší reklamací za nový kus (v tomhle případě 4x výměna).

Jak říkáš ty, "Roccat nikdy více"..Myslím že by to byl skvělý nápad na tričko :D

WING_43krat
WING_43krat
Level 1 Level 1
4. 6. 2012 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kery- [quote=kery-]Nech mě hádat, taky jsem si tím prošel.

Koupena u CZC (btw horší přístup jsem jinde nezažil). Měl jsem jí asi 8 měsíců, z toho 4x na reklamaci vždy měsíc a to ještě jsem pokaždý neměl čas hned letět do CZC, ať už na reklamaci, nebo pro vyzvednutí z rm. Celkem jsem tu myš měl k PC připojenou asi tak 3 týdny dohromady...Reklamace 3x na uskakující senzor, jednou na rozbité kolečko (skákalo jak si chtělo). Vždy vyměněno za nový kus, nakonec jsem se na to vyprdnul a když přišla naposled, prodal jsem jí na aukru s plnou zárukou ještě zabalenou asi za polovinu ceny. Na aukru jsem 2x narazil na někoho, kdo obchod nakonec neuskutečnil a po roce šla konečně pryč. Co budu vyprávět, tekly mi slzy štěstí..

btw neví někdo jak se do budoucna bránit u takovéto reklamace? Když zmizela trochu jsem hledal a snad je možné požadovat vrácení peněz, pokud požaduji opravu a obchod to vyřeší reklamací za nový kus (v tomhle případě 4x výměna).

Jak říkáš ty, "Roccat nikdy více"..Myslím že by to byl skvělý nápad na tričko :D[/quote]

no já ji reklamoval zase v alfa comp, pokaždé s tím stejným... kolečko lítalo jak chtělo (scroll), pokaždé nový kus pokaždé 14 dní bez myši... 3. kus prostě musí fungovat, místo toho že jsem čekal peníze z5 podle zákona... ale i tak nikdy více

MX518 mám dodnes, jestli snad 5-6 let...

kery-
kery-
Level 1 Level 1
4. 6. 2012 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Reagoval jsem na špatný příspěvek, mělo to být na příspěvek "WING_43krat"..

Reklama
Reklama