Zpět na článek

Diskuze: Enermax Phoenix Neo - modrá vichřice

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moc nechapu tvrzeni, ze nejlevnejsi skrine jsou odpad. tohle by se docela jednudose dalo generalizovat, treba na slabsi redaktory, apod.
Me naopak pripade celkem nesmysl, davat tisice za skrin, ktera je stejne nekde pod stolem. Do MissComputerCase svvou bednu prihlasovat nebudu a tech x-tisic radsi investuju do vybavy, dalsi pameti, nebo neceho smysluplnyho, ale skrin ?
A ano, muzete argumentovat pohodlim pro montaz uvnitr, ale to je dalsi vec, ktera me netrapi. jednou pecko poskladam, a pak uz se v nem vrtam jen pri prilezitostnym upgradu, ne tak casto, aby me vnitrni usporadani omezovalo.
Takze, kde je problem treba s casem za 450penez ?
- daniel zika

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Až se o nějakou pořežete (cca 2cm dlouhá rýha v mé ruce, známý si uříznul bříško prstu, ...) nebo tam budete mít problém nacpat větší kus HW (8800GTX), tak si vzpomenete na úvod článku.

Byl to case za ~600,-. Nikdy víc (naštěstí nebyl můj).
- Ondřej Morávek (OndraSter)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 12. 2008 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Roman: mam skrin asi za 800-900, doma sem na ni ledas co dorezaval, prejel to pilnikem, jen na rychlo, a porezat se sice da, ale to ze si nekdo neco ufikne je rukama, ne skrini.
- Pavel Krupica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Problem s najlacnejsou skrinkou by ste pochopili po vyskusani nejakeho FAKT kvalitneho a dobre urobeneho produktu. Nejde len o pevnost, ale aj o odhlucnenie (ulozenie diskov, mriezky etc.) ci konstrukcne vychytavky pre ulozenie diskov ci lepsie chladenie grafik. Samozrejme, ze pre nejaku skoro office zostavu je to fakticky jedno, ale ak si chcete svoj pocitac trosku "vytunit" ci vas to nebodaj bavi, tak je s kludnym svedomim mozne povazovat najlacnejsie skrinky za odpad.
- MadCap

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano máte pravdu, ale osobně radši koupím levnější case a ušetřený peníz vrazím do lepšího a tiššího chlazení a účinek bude lepší.
Pokud jde o kvalitu tak ta je sice důležitá ale dovolím si tvrdit, že pokud case nikam nepřenášíte, což 95% lidí nedělá, tak dost pochybuju, že stání na místě se mi s case něco stane, aby mi to mohlo jakkoliv vadit.
A pokud chcete case tunit, tak je jasné, že si koupíte takovou, která se vám především líbí, příp. nějakou kvalitní do které se nemusíte bát říznout.
- zumik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @zumik: Jak chcete mit tissi chlazeni bez kvalitni skrine? Hluk jsou vybrace a ty vytvari vse co se pohybuje.. Kdyz mate kvalitni case, ktera ma pevne tuhe dily a take dily, ktere vybrace absorbujou,tak mate polovinu starosti vyresenych... NEpovazuju za zbytecne dat za skrin o nejaky ten litrik vice a menit jen vnitrek skrine...
- tomra

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @zumik: naprosto souhlasím, ja mam cese na stole pstejnou uz par let a menim jen vnitrnosti, stara me par stovek (myslim 600) kdysi davno ale nevidim jedinej duvod ji menit za neco podobneho jako je v clanku. za penize usetrene na case jsem koupil kvalitni a tiche chlazeni ktere navic muhe bez problemu predelavat i na nove dily pri upgradu a disky stacilo podlozit gumickama aby se vybrace neprenasely na case a je to vsechno ve vysledku tiche, velmi ucine (napr chlazeni) levne a v cerne case s oddelanou bocnici to vypada i fajn a navic je to schovane za velkym LCD panelem...
- Ondřej Staněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 12. 2008 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @tomra: Je to jednoduché. I do levné skříně se dají dát pasivy doplněné o nízkohlukové větráky (třeba 12cm), a když si to člověk promyslí, udělá ve skříni dostatečné proudění vzduchu, že se to uchladí. Jediný problém je hluk disků, který je ale řešitelný - za ušetřený peníz se koupí odhlučňovač na disky případně i boxík s chlazením :-)
- Modrý Myšák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ondřej Staněk: taky souhlasím za tu cenu nic moc, ale s tím, že se levná skřín nedá použít na úpravy souhlasit nemůžu ,protože sem si jich už pár řešil a většinou jsem bral levnější modely. Vždycky mě spíš zajímalo co se z toho dá udělat, navíc se tenkej plech líp stříhá :-)a pokud to už upravuju tak není problém si to vyztužit kde potrebuju
- Martteen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tahle skrin mi pripomina stare dobre tvrzeni - neni vsechno zlato,co se trpyti.. Design je pomerne povedeny, beznastrojova montaz potesi.. Priznam se ale, ze kdyby se prohodily plusy a minusy a bedna byla tissi, mene nachylna k rezonaci a v noci nesvitila uzivateli do obliceje takovym vybojem diodoveho svetla z bocnice, byla by za ty penize mnohem zajimavejsi.. Myslim ze kdo chce dobrou bednu a chce usetrit,musi sam provest nejake ty upravy.. a bednu vybrat podle materialu a predpokladu k upravam.. Bedny od Chief-Teku jsou presne takove..
- Daniel Menschy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za cenu pres 2000 jsem tedy cekal od Enermaxu vice. Ne jen klasicky vnitrek shodny s xx dalsimi skrinemi a vlastni navrh predni panelu a bocnice :)
- falconOC

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato skříň má všechny moderní prvky (kromě uložení zdroje), nicméně je to takový cirkus za který je škoda utratit peníze. Slabé plechy jako CM Elite, větrák v bočnici jehož jedinou výhodou je, že ho musíte nějak zaslepit... Oproti zmiňované Elite má vhodnější umístění koše na disky, ale příplatek kolem 1200Kč za to nestojí.

- rousini

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skrinka je komponent, kde vela uzivatelov robi kompromis a tak setria prave tu... Ci je to rozumne? To zalezi od osobitnych poziadaviek uzivatela, ale stretavam sa s tym, ze u drahsich zostav neskor lacnu skrinku znacne lutuju... Ja osobne som zvolil pre svoje PC pomerne luxusnu, avsak mierne predrazenu Thermaltake Xaser VI... Krasne velky Big Tower :D
- Michal Kryl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja osobne jsem nedavno koupil Coolermaster elite jako nejlevnejsi pouzitelnou case, tak jako jsem to delal vzdy pri vyberu PC.

A priste uz tu chybu neudelam - poridim klidne hlinikovou LianLi za 4k, ale aspon ji nebudu muset ladit izolepou, molitanem a podobne.

Hlasuju pro kvalitni, modularni, velke skrine!
- Pyshtone

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak na toto pozor, LianLi nemusi byt zrovna najlepsia volba... Nie su to zle skrinky, praveze naopak, ale je vela priplatene za znacku a kvazy dizajn... ;) Osobne som skor za Thermaltake, pripadne nejaku skrinku od chieftecu :)
- Michal Kryl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Lian Li je fajn ale kozervativne a drahe. Vase oblubene su tiez konzervativne volby - asi vam v buducich testoch ukazem zaujimave volby, co mozno ani nepoznate ;).
- MadCap

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @MadCap: Mno, tak sa priznam, ze osobne by som rad videl recenziu na skrinku Zalman GS 1000, alebo pripadne na Lancool K10... Pretoze parametrovo vypadaju velmi zaujimavo, aj ked musim uznat, ze cenovo su vyssie :)
- Michal Kryl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 12. 2008 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dalsie recenziu su vo vyssej kategorii - jedna mensia a vychytana a jedna vacsia a este viacej vychytana :)
- MadCap

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 12. 2008 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja jsem třeba koupil Thermaltake Armor LCS za poměrně dost peněz. Když jsem ale viděl dílenské zpracování, ale hlavně konstrukci skříně, kdy kvůli výměně HDD musim rozebrat půlku case, tak jsem málem padnul do mdlob. Je to děs a hrůza. Disková cage je přišroubovaná asi 20 titěrnými šroubky po obou stranách, po druhé demontáži jsou již u poloviny z nich stržené kříže. Už bych jí nekoupil.
- Zdeny

Reklama
Reklama