Zpět na článek

Diskuze: Hollywood se opět bouří

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vymene site jsou vlak ktery se neda zastavit... ani proti nim nelze ucine bojovat... ostatne filmove studia si to zaslouzi za nehorazne ceny orig filmovych titulo :-P
- Pisik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale pryč s takovými komunistickými kydy.
Špičkový film v hollywoodu stojí desítky miliónů dolarů. Nějak se jim to vrátit musí. Navíc oni nechcou aby se jim náklady tak tak vrátili ,ale chcou mít zisk, jinak by to nedělali.

Každý nadává, že filmy a hry jsou drahé, tak si je sežene zadarmo, ale už je nezajímá, že přesně kvůli tomuhle trendu špičkové herní vývojářské týmy přecházejí na tvorbu her na konzole. Prostě se jim nevyplatí dělat hry na PC, když je takhle rozšířené pirátství.
Takových firem je čím dál víc a víc. Například se k tomu chystá ID Soft. Takže je docela možná, že Quake 4 bude poslední hra od nich dělaná přímo na PC. Pak, jestli budou nějaké hry od nich na PC, tak to budou jen předělávky z konzolí.
Prostě herní PC průmysl AAA her přestává být výdělečnou záležitostí. Takže za deset let budou čistě na PC dělané hry jen piškvorky a hledání min.

No a u filmů to bude to stejné. Prostě se budou točit nízkonákladové filmy a dokumenty. Aspoň se lidi trorchu vzdělají.
Teda pokud se nebude točit Doktor z hor The Movie, Mladí a neklidní The Movie, Esmeralda The Movie atd.

Ale však co, hlavně že teď mě to nic nestojí...
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak tohle je fakt blabol. Treba k tem hram. To jako tvrdis, ze na konzole se hry nepirati :)))) A to s tema filmama si asi nemyslel vazne,ze? Ze se budou tocit jen dokumenty kvuli piratum :)))
Ano pirateni je spatne, ale oni ho primo podporuji cenama. Koupit si DVD za 800KC nebo kolik stoji? Ani nahodou! Vyroba DVD je podle me stejne draha, nebo levnejsi nez vyroba kazety a proc jsou tedy DVD vice nez 2x drazsi? No protoze jenom rejzujou penize a vtom je ja podporovat nebudu.
- Max Power

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Max Power: Oni to ale dost mozna maji dobre spocitane, ze se jim vyplati prodavat za stavajici cenu, nez s ni jit dolu, prestoze to znamena, ze si to cast lidi sezene jinou cestou.
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @vaclav: Tezko rict. Kazdopadne je to jejich vec. Pro me za me at si klidne prodavaj DVD za 2000KC, me je to jedno. Ale listky do kina by mohli byt levnejsi :)
- Max Power

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Max Power: Jeste bych dodal, ze jeden znamy si nekdy nechava posilat DVD z Australie, protoze to i s postovnym vyjde levnejc. Tomu rikam paradox.
- Max Power

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Max Power: Je to asi celkem bezna praxe, take jsem se s tim setkal, pro lidi, kteri maji k filmum nejaky vztah, je to dost zajimava moznost. Australie je sice myslim, oblast 4, ale tamni filmy pry byvaji 2 a 4.
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To co tady rikas,sou pekny voloviny.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

18 lidí mi napsalo blábol a to ještě není konec dne. WOW
Jde vidět, že je tady hodně lidí, kteří žijou ve snu a ne v realitě.
K tomu pírátství her na konzole:
Ovšem že si je lidi pálí mezi sebou. Taky se i pálí ve velkém, ale to je jen zlomek proti počítačovému pirátství. A to se vůbec nezmiňuju o P2P sítích.
Kolik konzolových her se na DC++ nebo přes torrent může objevit? A teďkolik je tam filmů a PC her.
To je jako říct, že na pláži je hodně písku a pak to srovnávat se Saharou.

A teď k různým cenám v různých státech.
Že si filmoví tvůrci nechají zaplatit více u nás než v Austrálii. To je taky hooodně zajímavá teorie. Ve skutečnosti mají tvůrci jen malou část z celkové ceny. Většinu ceny zpolknou distributoři a to především koneční prodejci.
A díky internetu a glogalizaci vás nikdo nenutí, aby jste si kupovali DVD někde na rohu v krámě, když si to můžete objednat po internetu mnohem levněji.
Ti naši prodejci profitují, že lidi se bojí si něco objednávat přes internet a obvzláště z ciziny, ale to už je pak jenom jejich problém.
Taky se prodejcům hodí, že u nás málokdo umí slušně anglicky, nebo jiným mezinárodně rozšířeným jazykem a tak si to musí koupit u nich, ale to už taky není úplně pravda, protože se i v zahraničí dají sehnat filmy s českými titulky celkem bez problému.
Stejné je to u her.
A přesně to by měl být důvod prodejců ke snižování cen a ne softwarové pirátství.

A teď jen čekám kolik snílků mi pošle blábol. Už se těším.
Je vidět, že si lidi pletou pojmy s dojmy
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 01:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kolik je v p2p konzolovych her? Nemam sice Vase zkusenosti s DC, ale soute podle ostatnich siti, bych to odhadl, ze jsou tam stovky titulu.
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Na DC++ zadny hry ani nic podobnyho nejsou, protoze zadna p2p sit DC++ neni. DC++ je jen jeden z mnoha klientu pouzivajici p2p sit Direct Connect. A tech her pro konzole je na tyhle siti vic nez by se ti libilo, rozhodne nijak nezaostavaj proti hram na pc ;) Takze mas dalsi blabol... :))))
- PPK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 01:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jestli si myslíš, že konzolové pirátsví se dá alespoň z dálky srovnávat s tím počítačovím, tak to se mýlíš.
Přímo množství PC pirátství uvedli vývojáři jako jeden z hlavních důvodů přechodů na konzole. A myslím, že oni se v tom vyznají více naž mi dva dohromady - prostě jsou z oboru.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Bartek: diky tvym blabolum sem se o tom musel presvedcit na vlastni monitor. vytahl sem si statistiku jedne vetsi torrent stranky (mininova) a v kategorii GAMES maji:
1475 torrentu pro konzole
1387 torrentu pro windows hry
cisla nelzou a podle nich je daleko horsi piratstvi na konzole.
- LDK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2005 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale panove, tady vubec nejde o to kolik to stoji. Kdyz mohu mit neco zadarmo tak proc za to platit? Pro dobry pocit? Ehrm, na dobry pocity se uz davno nehraje. Dokud se bude dat hru, film, program ci hudbu jednoduse zkopirovat, tak nikdy nikdo nevymyti softwarove piratstvi... Nak
- Nakadah

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 01:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby neexistovalo piráství, prodalo by se více ks her, filmů, softu. Na kolik by asi klesla cena? Jestli hra stojí 1995Kč, hra se vypaluje. Kdyby to prostě nešlo, tak si to koupí více lidí, cena klesne. Kolik z vás má vše legálně? Jestli je tu někdo, má můj obdiv a asi i hodně peněz :-)
- mozek007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 01:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Prostě si myslím, že když se prodá více ks, tak se rychleji vrátěj nákdlady a pak se zlevňuje. Co je větší zisk 10ks1995kč nebo 1000ks200kč? To by byla paráda, to bych si i koupil origoš.
- mozek007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mozek007: Kdyby originálka stála třeba jen 450 tak si jí koupím. Ale dávat 1995Kč třeba za SP CHT, kterej se dá dohrát za 1-2dny, tak to ne. Jo a třeba takovej MAX PAYNE 2, toho jsem dohrál ještě dřív, než vyšel ve světě a o ČR nemluvě.
- mozek007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 01:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mozek007: Ty si to taky představuješ jak hurvínek válku.
Zaprvé ceny většiny PC titulů jsou pod 1500.
Zadruhé cena mnohých nových titulů je pod 1000 (např. F.E.A.R)
Zatřetí tu cenu už není možno více snížit. Dnešní cena vývoj AAA titulů je přes 10M dolarů.
TO je strašně velká částka. Musí se zaplatit vývojáři, distibuce, lidi kolem, technologie a navíc tohle není charita - oni na tom chtějí vidělat.
Aby hra mohla stát 200 Kč a zaplatila se, pak by se ji muselo prodat desítky miliónů kusů. Myslíš, že je na to trh dost velký?

Pirátství na konzolích je nesrovnatelně menší - to znamená vyšší zisky

BTW: 58 blábolů? Nebýt Hulána, tak snad trhnu rekord :)
Lidi prostě nemají, když se jim šahá na něco zadarmo.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 01:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @mozek007: A co je vetsi zisk? 1000200Kc nevo 10001995Kc?
Ale vazne, je otazka, jestli by se za nizsi cenu prodalo odpovidajici vetsi mnozstvi kusu.
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Bartek: Nenavážej se do mojí přezdívky. Jenom naprostý vůl, může v diskuzi urážet. Tvoje bláboly to jenom dokazují. Samozřejmě jsou hry jenom za 1500 (např. F.E.A.R.). Tomů říkáš jenom. Je jasné, a to pochop, že kdyby zlevnili, prodá se více ks.
- mozek007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 10. 2005 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby stala origoska 450,stejne si ji 95% lidi co dneska kopiruje nekoupi.Myslite ze ne?
Tak dobre,kdo by si uprimne koupil originalku za 450,at mi da BLABOL.Kdo by si ji nekoupil at da souhlas.

- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli hra novinka stojí třeba 900,- a nic moc se neprodává, zkuste na ni napsat 50% sleva a dát ji lidem za 450,-. Myslím, že se po ní jen zapráší... tj. poloviční cena = vice než dvojnásobný obrat = větší zisk.
- Rboost

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No to si sice nemyslím, ale budiž.
Teď si vem - výroba CD stojí stejně, distribuce stojí stejně atd. To znamená jediné - čistý zisk výrobce nebo spíše hlavního distributora (vlastníka licence) je procentuálně nižší než při původní ceně.

Ono to fakt není tak jednoduché, jak to může vypadat.
- Martin Bartek

Reklama
Reklama