Konkurence pro AdSense od Yahoo
Yahoo včera zahájila - zatím jen pro USA - finální beta testy svého systému Yahoo Content Match umožňující na webové stránky automaticky vkládat reklamu podle jejího obsahu – alternativu pro AdSense od Googlu.
Krok to není překvapivý, Yahoo na této technologii pracuje již několik měsíců a je zájemci o tuto službu poměrně očekávaná. Přinese totiž konkurenci na trh, který doposavaď suveréně ovládal Google. Yahoo tedy začíná nabízet tuto službu nejen velkým společnoste, ale i “menším” zákazníkům, například bloggerům. Podle Yahoo by jejich systém měl zákazníkům nabídnout větší kontrolu nad obsahem uvedené reklamy.
Je dobře, že Yahoo se povedl takovýto systém uvést a doufám, že projek dovede do zdárného konce. Konkurence vždy zatím vývoji jen prospěla a myslím, že Google si je tahu Yahoo velmi dobře vědom a bude na něj reagovat.
Zdroj: Fool, Google News, ClikcZ