Marketingová kampaň Intelu
První co si představíte pod slovem Intel je určitě 'procesor'. Intel se ale pomocí nové reklamy vzdaluje propagaci konkrétních, hmatatelných výrobků a přechází na propagaci celé značky.
Nová marketingová kampaň 'Sponsors of Tomorrow' (Sponzoři zítřka) bude stát několik miliónů dolarů a bude vůbec největší za poslední tři roky. Kampaň navrhla americká společnost Venables Bell & Partners, která se snaží vyzdvihnout historii inovací a ambice do budoucnosti. Následující obrázek myslím nepotřebuje komentář:
Kampaň odstartuje 11. května v 9:30 ve Velké Británii, USA a Německu a za několik dní se rozšíří zhruba do dvou tuctů dalších zemí. Zajímavé je i zaměření na dlouhý časový horizont - minimálně 3 roky. Mezi prostředky komunikace budou patřit reklamy v tisku, na internetu, outdoor (třeba na zastávkách) a další.
Obecnější zaměření je určitě prospěšné vzhledem k prohlubujícímu se sortimentu. Doufejme ovšem, že se myšlení kupujících nezvrhne v nezdravé Applovské: 'Všechno co je Intel je dostatečně dobré, pohodlné a cool.'
Zdroje: Hexus