Zpět na článek

Diskuze: Microsoft předvede DirectX 11 na XNA Gamefestu.

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdybyste to dali i na XP, jak DX10, tak DX11, bylo by to fér, protože technologicky tomu nebrání nic. Windows 7 bude nejspíš stejnej bazmek, jako je Vista a DX10 je úplně na ho*no, vyhodil jsem peníze za DX10 grafiku, stejně jedu pořád na DX9. Díky Microsofte. Měli jste zůstat u XP, dodělat jeho 64-bit verzi a na tom postavit nový systém, jako jste XP vystavěli na Win 2000 a jak to dopadlo? Dobře.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jeslti jsi si koupil výkonově stejnou grafiku pouze s Dx10 tak je mi tě líto a jsi typickou ukázkou marketingem zdegenerovaného blba. fakt sorry.
btw: co máš za procesor? umí 64bitů? máš 64bit operační systém?
- karf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlas, ale já musím také microsoftu poděkovat. Jenom díky jeho neschopnosti udělat pořádný OS jsem si pořídil Mac. A je to to nejlepší, co se mi mohlo stát.
- Jakub Chromec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace MAC je dobrej, HLAVNĚ na audio, čili DAW. Jenže na hry ne. A já si tedy občas něco rád zahraji, protože zaprvé kvůli práci musím a za druhé někdy i chci. Takže u MAC OSX bych na tom byl podobně, jako i Linuxu, tam si také zahraju jen hodně málo věcí, z novinek absolutně nic.
Nicméně ano, pokud bych měl třeba na Macbook a zároveň bych chtěl dělat třeba v Logic nebo ProTools, pořídím si Macbook, ale nemám na něj a i tak je Windows všestranější řešení, jakkoliv se mi to nemusí líbit. S XP jsem ale velmi spokojen.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To bych do tebe nikdy neřek, že budeš děkovat Microsoftu, ale svým způsobem máš bohužel pravdu, windows a především pak visty jsou na nic
- Ondřej Žáček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Kdo říká, že si na mém MBP nemůžu dát Windows? Windows XP na něm přes Boot Camp partici nainstalovaný mám, takže jestli si chci někdy zahrát, nemám problém. Proto je Mac jediný počítač, který kdy budete potřebovat. :)
- Jakub Chromec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jakub Chromec: Jinak souhlas, XP jsou ještě solidní systém, nejsou však aktuální a Mac OS X je lepší ve všech směrech
- Jakub Chromec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace hmm, měl jsem ho (šel za 3 dny pryč) a máme ho ve škole na 30ti počítačích - a všichni s ním mají špatné zkušenosti, samozřejmě včetně mě...máme ho tam jenom proto, že jsme ho výhodně dostali skoro zadarmo k novým počítačům...živě nečtu, já si dělám úsudky pouze na základě vlastních zkušeností a ty jsou špatné...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Bartek: mě by spíš zajímal jediný opravdu hodně pádný důvod, proč chtít nyní Vistu...DX10 je shit, to vůbec, superfetch je sporná věc, rychlé vyhledávání absolutně nepotřebuju, omalovánky už vůbec ne...tak nevím, proč?
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 7. 2008 00:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: V rijnu budu mit Visty rok. Ani jednou jsem nemusel reinstalovat system. S win XP jsem to musel delat pravidelne kazde 3 mesice.
- ladislav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2008 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Hele, nepaušalizuj. Já jsem ti neklikl ani jednou.

A proč Vistu? Zaprvé se mi s tím dobře pracuje. Zadruhé to lépe vypadá a kecy o omalovánkách si nech pro někoho jiného, protože to samé se říkalo i o XP a bude se to říkat i o dalších (zvláštní, že Linux už nějakou dobu "omalovává" taky). Za další mě prost ěnebaví po každé instalaci XP 3 dny instalovat ovladače, které jsou ve Vistách přítomny. Je to velké plus, ikdyž se ani tak netýká samotných Vista, lae spíše přirozeného upgradu.

Dále určitě musím vyzdvihnout sjednocenou práci se sítěmi, se kterými se teď mnohem lépe pracuje. Pak usnadněné vyhledávání je prostě super. Dále je to podstatně bezpečnější. Pravidelně upgraduju tak jako na XP a ještě se mi na Vistách nestalo, že bych měl nějaký vir, trojan nebo spyware a na XP se to občas prostě stalo (teď i nyní používám SpyBota)

Co se týče mě, tak jsem jednoznačně spokojený a spíše nevidím jediný důvod proč bych měl downgradovat na XP. Možná Vista nepřinesla nějaké extrémní revoluční změny, ale je to příjemný posun vpřed.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 7. 2008 04:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Bartek: Hele tak tohle uz je fakt moc, tentokrat si fakt musim rejpnout....protoze pokud instalujes ovladace 3 dny tak s PC umis asi jako......(at si kadzy domysli sam)

jinak ze by XP byly nejak mene bezpecne to je kec (+- si tyto OS vedou stejne)

takze jedinej duvod co uznavam je ze se ti to libi a lip se v tom dela (to je vec nazoru)

- komisar.durex

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 7. 2008 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ladislav: no, tak to by me zajimalo, jake prasarny jsi na nem delal, ja mam xp uz asi 3 roky bez reinstallu a behaji porad dobre, kdyz clovek obcas promaze bordel po programech a registry, tak je to ok. Ohledne Vist - stejne jako mnozi znami nemam k prechodu duvod.
- peavey

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Neni snad jedno jestlis vyhodil love za DX9 nebo 10 Grafiku? De snad o ten vykon ne? To ze tak grafika umi DX10 a hry ho nevyuzijou je snad jedno.
- Roman Unzeitig

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Takze kuli vsem autum co maj pohon 4x4 predelame vsechny silnice na tankodromy, si majitele uzili terreni jizdu...
- Roman Unzeitig

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Roman Unzeitig: Já nevim co to tu meleš. Na co mám v grafice to úžasné DX10, když to nemám jak využít a ani mít nebudu?
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jedno to je protože každá nová karta už podporuje DX10(.1) a je to přesně o tom výkonu..jestli nechceš mít kartu s DX10 kup si Radeona 9600 a máš to :-D
- iLucas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: takže jsem chtěl jenom říct, že pokud to bude možné, už si jinou kartu kupovat nebudu, tedy s DX11, dokud na to nebudou vyžadovat absolutně všechny nové hry...
- Jindy

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

By mě zajímalo co v něm bude tak novýho,úžasnýho a převratnýho,že se bez toho nedá žít
- marek p

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace těžko říct, nespíš půjde o změnu a zjednudušení fcí pro vývojáře, přidání snad ray-traicingu a možná se dočkáme i fyziky?
... ale jen odhady... :D
- Sebastian

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto je zase jeden s dalsich dvovodov preco sa cloveku uz neoplati kupovat novy hardware a preco je lepsie cakat. Podla mna to uz ide technologia prilis rychlo. Co uz len moze byt na dx11 ? No necham sa prekvapit a snad dufam ze ked vindu grafiky na dx11 tak tie na dx10 klesnu a mozem si ich kupit :) .
- Martin Lepko

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já to nechápu, jak ti může někdo naklikat 7 blábolů a ani jeden souhlas. Já ti jeden dám.
Samozřejmě, že se vyplatí čekat, v tom smyslu, že nejdřív musí na DX11 být nějaké hry a tyto musí převažovat nad těmi, které to nevyžadují a dokud to tak nebude, tedy dokud se to neosvědčí a vývojáři na to nepřejdou (stejně, jako nepřešli na DX10), je lepší čekat.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2008 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohuzel tezko muzes cekat, ze nekdo zacne vytvaret SW pro HW, ktery nema podporu u siroke verejnosti, to by byla sebevrazda. Hry se narozdil od bezneho SW nedaji delat doma "na kolene" (tedy AAA hry). Dovolim si s jistotou tvrdit, ze v grafice mam vetsi prehled nez ty a protoze se ji venuju, tak mam asi narozdil od vetsiny zde prehled o tom, jak to bylo s predchozimi verzemi DirectX - bylo to totiz uplne stejne jako ted :). Pokud bude ted ohlasen DX11 tak to neznamena nic jineho, nez ze bude oznamena beta specifikace, ta se ve finalni specifikaci promeni cca za 1-2 roky. Behem tohoto cyklu zacne byt pozornost zamerovana prave na DX10, stejne jako to bylo treba s DX9c, ktery nejvetsi boom zazival prave pri ohlaseni beta specifikace DX10.

Mimochodem dovolim si zaspekulovat ohledne DX11. Podle me jednoduche uvahy odpovida jeho uvedeni v teto dobe tomu, aby byla beta specifikace doladena v ramci vyvoje nove verze XBOXu, tj. v horizontu cca 2 let. V divizi MS rozhodne nejsou hloupi a moc dobre vi, ze pokud by mely v aktualnim XBOXu D3D10 grafiku, tak by to bylo uplne o necem jinem z hlediska portovani. Proto bude urcite snaha dosahnout tohoto v novem XBOXu.
- Tom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2008 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace AAA hry že se nedají dělat doma na koleně? Co považuješ za AAA hru? Já tedy takovou, která je zábavná, má skvělý nápad a mimoto se jí prodá miliony kusů. Takže například hru Audiosurf udělal jeden jediný člověk a v prodejnosti porazila i Call Of Duty 4 (lineární tuctovou "AAA" střílečku). A nejen pro mě takový Audiosurf překonává naprosto všechny tyhle rádoby AAA hry za miliony dolarů, stačí se podívat na hodnocení, která to dostalo. To je HRAAA.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2008 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak to vidis jak tomu nerozumis :) Za AAA hru se typicky povazuje hra, ktera tomu odpovida velikosti obsahu, pribehem a z toho odpovidajicim rozpoctem, prip. delkou vyvojoveho cyklu. Audiosurf je typicky priklad casual hry, tj. mozna te zabavi na par hodin, ale zadnou vetsi hloubku v tom nehledej. Sice nevim kde si vzal, ze porazila v prodejich CoD4 (coz je velmi uspesna hra - mozna pocitas pouze prodeje na PC a timpadem si tzv. falsujes svou vlastni statistiku :) ).

Rozhodne pokud bys to bral takto, pak nejlepsi hra na svete bude zrejme Freecell nebo Solitaire ve Windows, podle me neexistuji na svete vice oblibene (a hrane) hry. Ja ale za AAA hry povazuju to, co kazdy clovek co se v tomhle prumyslu pohybuje.

Jen tak mimochodem, nebyt tech velkych her a toho sileneho zavodu HW firem, tak sme dnes mozna jeste v PC praveku, nikdo by nebyl nucen vyvijet nove HW komponenty, protoze na typicke aplikace co spousta lidi pouziva (Office + nejaky ten browser) to staci. Kvuli tem par jedincum co delaji v narocnejsich CADech apod. by se zadna velka firma do nejakeho velkeho vyvoje za velke penize nepoustela. Takze i to je jednoducha odpoved na to, proc potrebujeme hry. Jednoduse tahnou HW kupredu.
- Tom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 7. 2008 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tom: heh, na praci c CADech a jim podobnych softech jsou trochu jine graf. karty nez tyhle orezavatka od nvidie a ati :) Samozerjme orezavatka v porovnani s praci v danem 3D softu. Pochopitelne hry se na nich moc nejedou, ale taky na ne nejsou delany.
- peavey

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2008 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tom: A ještě dodám, že Audiosurf není něco, co tě baví pár dní, já to hraju už půl roku, s kamarády i sám, snažím se pokořit žebříčky u mých oblíbených skladeb. Ride your music! Jelikož trať je tvořena přímo hudbou, je to nekonečná zábava, tady jsi kapánek přestřelil.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2008 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tom: Tvoje AAA smrdí po hovnech. AAA neznamená nic jiného, než že tady je producent, který dá autorům hodně peněz na vývoj. Ti to dělají pro tyhle peníze, pro nic jiného. Je to komerční AAA záležitost. Promiň, ale vážně mi to smrdí toaletou, protože maximální komerce (aka AAA) se rovná také maximální svinstvo. Nejsem komunista a nemám nic proti kapitalismu, ale nemusím zase lidi, co dělají něco jenom pro peníze, mám raději nezávislé vývojáře, co dokáži přijít s něčím novým a nakopat prdel i Call Of Duty 4. Je to tak, Audiosurf ho porazil v prodejích, drtivě, na Steamu, zjisti si to, je to známý fakt, proto je na Steamu Audiosurf označen jako Best seller. Nejde o platformu prodeje, jde čistě o to, že hra za pár dolarů porazila v milionech kusů prodeje áčkovou, poprvé v historii.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2008 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Nezlob se na me, ale tvrdit, ze vyvojari her delaji hry jen pro penize je opravdu trapne. Celkem s jistotou muzu rict, ze 99.99999 procent z nich to dela protoze je proste tvorba her bavi. Zacali hry tvorit, protoze je to bavilo a pokracuji v tom, protoze je to bavi. Ty si to mozna pletes s producenty, coz jsou typicti manageri, kteri o hrach nevedi vubec nic, ale poskytnou finance a pak rypou do vyvojaru a jejich prace, protoze jako poskytovatele financi maji proste hlavni slovo.

Ten tvuj Audiosurf je bestseller, ale pouze na Steamu! Ano, porazil v prodejich CoD4, ale opet a pouze jen na Steamu! A kdyz si uvedomis, ze:

(a) Distribucni cena Audiosurf je cca 10 dolaru.

(b) CoD4 se prodava krome Steamu taky klasicky krabicove a to nejen na PC, ale i na XBOX360 a PS3.

Tak pak je jasne, ze porovnavas neporovnatelne. Toho CoD4 ktere bylo "porazeno" se celkove prodalo ve svete pres 10M kusu v cene o mnoho vyssi. Bohuzel statistiky prodeje na PC nejsou verohodne, ale da se ocekavat, ze i na PC to bylo porad vic kopii nez Audiosurf. Bohuzel ty ses ale nechal presvedcit pouze statistikou ze Steamu, tj. jedne jedine konkretni sluzby, coz je zasadni chyba.

Stejne tak by urcite vyhralo na XBLA treba Uno nebo N+, jednoduse by si CoD4 z XBLA malokdo koupil, kdyz ho muze mit v kompaktni krabicce za temer stejnou scenu.

A jeste obecne k tem AAA hram. Mozna ti to nedochazi, ale pod tim AAA se predevsim skryva nabidnuti neceho, co bude vice nez jen nejaka hricka na odreagovani.

Bezna casual hra je urcena pouze k odreagovani, nema zadny hlubsi smysl. Jedine co po dohrani muzes rict je, ze ses dostal na prvni misto v zebricku.

Naproti tomu AAA hry by mela poskytovat zazitek blizky kvalitnimu filmu nebo knize (bohuzel ne kazdy film je kvalitni, stejne tak to plati pro AAA hry). Tj. po dohrani by clovek mel mit pocit jakeho dusevniho obohaceni, tj. napr. i za 10 let si vzpomene jak hral tamtu hru a vybavi si jeji pribeh. Takove hry jako jsou napr. Gothic, Fable, Jade Empire, System Shock, Diablo, Thief a dalsi toto splnuji.

Takze jednoduse receno jsou typicke casual hry povrchni zalezitost pro odreagovani podobne napr. jihoamerickym telenovelam nebo serialum typu Walker, Texas Ranger - pro nekoho mozna zabava, ale z hlediska hloubky nametu naprosto nezajimave, jedna epizoda za druhou a vsechny o nicem. Naproti tomu AAA hry se zameruji na poskytnuti dila, ktere ma hloubku a zanecha v hraci nejaky odkaz.

PS Poznamka, kterou nemuzu vynechat. Ty pises, ze AAA hry se delaji pro penize. A pak tu chvalis Audiosurf, ktery udelal ten clovek jen a hlavne pro penize :) Ja to neodsuzuju, jen myslim, ze existuju spousta tvurcu z indie sceny, kteri delaji podobne zajimava dila (casto bych rekl zajimavejsi) a poskytuji je dokonce zadarmo.
- Tom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2008 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: To ze te to bavi uz pul roku je tvuj problem :) Kdyz si to uvedomis tak teda pul roku nedelas nic jineho nez ze prekonavas v zebricku jine hrace, tezko v tom videt nejaky smysl, pro me je takova cinnost jen ztratou cast. To neni zabava, ale zavislost.

A mimochodem nikde sem nepsal nic o tom jak dlouha hra je Audisurf, jen sem psal jak je to s casual hrami a k cemu jsou urceny. To ze tebe bavi uz tak dlouho je opravdu jen a jen tvuj pripad, jinak jsou tyhle hry tvoreny presne tak jak sem psal ... tj. na chvilkove odreagovani bez hlubsiho smyslu. Stejne jako ten FreeCell ve Windows (ktery je mimochodem vynikajici na procvicovani te casti mozku pouzivane pri algoritmizaci, takze prinasi aspon nejake plusove body).
- Tom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2008 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tom: Ty nečteš mé přispěvky. Takže znovu, jako pro malé děti: Audiosurf porazil v prodejích na Steamu COD4. Jen na Steamu, nic to neznamená? A to, že se to nikdy žádné hře v minulosti nepodařilo, nic neznamená? Že třeba ty dněšní áčka už nejsou co byly?

NIKDY V HISTORII SE NEPODAŘILO HŘE S NÁKLADY PÁR DOLARŮ NA VÝVOJ PORAZIT AAA HRU S NÁKLADY NA VÝVOJ V MILIONECH DOLARŮ V PRODEJÍCH ŽÁDNOU CESTOU
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2008 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tom: Aha, takže opakované hraní třeba COD4 přináší něco nového. Jasně, opět se snažíš překonat sám sebe proti obtížnějším soupeřům (rozuměj soupeř lépe míří a víc toho vydrží, jak by ne, je to stroj) a procházíš naprosto stejným prostředím. To považuju také za casual hru pro pobavení. A kdybys chtěl vytahovat zážitky jako Fallout, tak Black Isle tím začínali a tehdy to dělali také na koleně. Každá legenda byla takhle dělaná. Nějaké Far Cry třeba, to bylo původně technologické demo pro Voodoo, celý ten engine je vlastně dodneška technologické demo, jen soubor nejnovějších efektů, nic víc. A tak je to s AAA hrami dneška, nemají nic než hezkou grafiku, nemají nápad, trvanlivost, návykovost ani znovuhratelnost.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2008 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Ale ja ctu tvoje prispevky :) Jenze to co tu predvadis je dokonala demagogie. Kdyz tvrdis, ze Audiosurf porazil CoD4 tak ok, ale ja sem ti jasne vysvetlil, ze to nic neznamena, protoze to je asi tak stejne jako kdybys rekl, ze v CR se prodalo vice Fabii nez Mercedesu CLK a z toho tedy logicky vyplyva, ze Fabia je auto z AAA tridy, zatimco CLK asi ne.

Ja sem tu na zacatku zminil, ze AAA hry nelze delat doma na kolene (coz je proste fakt, dnesni odhad na takovou hru je 20 - 50 milionu dolaru). Tys tady zacal diskusi o tom, ze za AAA hru povazujes Audiosurf, coz je typicka casual hra. Dale prvni prispevek v diskusi je od tebe a tvrdis tam takove nesmysly jako ze DX10 pod XP nic nebrani, ze DX10 je na "ho**o" apod. To jen doklada, ze asi nejsi programator, timpadem se urcite ani nespecializujes na programovani grafiky a ani her. Proto by bylo lepsi kdyby ses zapojoval pouze do diskusi, kde o tematu vis vic. To je (spise byl) taky jejich ucel, jakekoliv vykriky do tmy jsou naprosto bezcenne.
- Tom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2008 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Je videt ze s tebou nema cenu diskutovat, ty zcela evidentne neznas hry jinak nez jako hrac. Kdyz navic pises takove nesmysly jako ze Fallout byl tvoren na kolene, tak to je pak evidentni, ze si uplne mimo obor. Stejne tak Far Cry, tvrdit ze to bylo technologicke demo je otravna demagogie. Pouze X-Isle bylo techdemo pro GeForce, ale pak se prislo na to, ze to je vice nez pekne napsane a ze se to da pouzit jako graficky engine. Nicmene od toho to ke hre typu Far Cry bylo jeste dost daleko, tahle hra totiz byla v mnoha ohledech pomerne revolucni.

A mimochodem nikde sem netvrdil, ze CoD4 prinasi neco extra noveho, nicmene se jedna o AAA hru, protoze svym obsahem a jakymsi pribehem tomu odpovida (plus perfektni multiplayer). Nicmene jak uz sem psal vyse, je to stejne jako s filmy, nektere jsou horsi a nektere lepsi.

Rozhodne je ale troufale tvrdit, ze dnesni hry jsou jen o grafice. Ta se sice vyviji nejrychleji, ale to je prave kvuli velkemu mnozstvi povrchne smyslejicich konzumentu (evidentne k nim patris ac si to mozna nerad priznas). Tezko muzes v dnesni dobe hledat nove napady, temer v kazde oblasti lidske cinnosti je dnes totalni nedostatek volneho prostoru, to plati pro filmu,hudbu nebo hry. Proto se dnesni hry nemuzou tak moc lisit od tech minulych, uz neni kam jit dal. Sport bude porad sport, auta budou porad auta, strilecky porad strilecky .... mozne jsou maximalne jemne zmeny, revoluce uz se konat nebude.
- Tom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 7. 2008 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tom: Jak říkaš Tome nejdůležitější je nápad, ale problémem není až tak nedostatek volnýho prostoru, spíš to je tím že jsme zkostnatělí dětkové co staví na stejných základech. V dobách skvělejch Amig se hry taky dostali mezi sebou na podobnou uroveň(hopsačky jako hopsačky, ...), tvůrci se je snažily rozlišit a začali je budovat i do hloubky(šilený nápady co baví). Na revoluci je dostatečně mnoho prostoru, objevují se první berličky jako fyzika a simulace lidských pohybů(tuším "Entrophia" v demu am.fotbalu) s nima i stávajíci koncepty dostávají hloubku, ale to jsou jenom stavební cihly. Když příjde neskostnatělí nápad vygenerovat trasu dle hudby("Audiosurf") a ty Tome o tom tvrdíš: [I]To ze te to bavi uz pul roku je tvuj problem :) Kdyz si to uvedomis tak teda pul roku nedelas nic jineho nez ze prekonavas v zebricku jine hrace, tezko v tom videt nejaky smysl, pro me je takova cinnost jen ztratou cast. To neni zabava, ale zavislost.[/I] tak se a tímhle přístupem nediv že už nemáš kam šlápnout, prostoru pro nezkažený děti je totiž víc než dost. [I]To ze tebe bavi uz tak dlouho je opravdu jen a jen tvuj pripad[/I] světe div se mě to taky baví, ani ne proto abych překonal skore, spíš je to alternativa jak aktivně poslouchat hudbu(zatížení vícero smyslů posiluje zážitek a vzpomínky).
- shipo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 7. 2008 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @shipo: V tom alternativnim poslechu hudby mas samozrejme pravdu, rekl bych ze to je jedno z nejvetsich lakadel prave Audiosurf. Precijen ani me osobne jen samotny poslech hudby nebavi, typicky musim mit hudbu spojenou s pohybem, takze treba pri behani, cviceni nebo vyrazit na nejakou akci.

Nicmene cely tento thread vznikl kvuli tomu, ze Jindy tvrdil, ze povazuje Audiosurf za AAA hru, coz sem se mu snazil vysvetlit, nebot zcela evidentne nemel poneti cim se oznacuje AAA hra mezi vyvojari. Podle me je Audiosurf jen chytre vymyslena hricka, ktera tezi spise z oblibene hudby cloveka. Tj. staci si to zkusit bez zvuku a najednou zjistis, ze po strance hratelnosti je to proste o nicem. Takze z meho pohledu neni Audiosurf nic moc pokud si do toho nedas proste takovou hudbu, ktera ti to poradne okoreni :)
- Tom

Reklama
Reklama
Reklama