Microsoft ví jak na to
Kolem firmy Microsoft se začínají dít zajímavé věci. Termín vydání Windows Vista se nezadržitelně blíží a marketingová část společnosti také ukazuje, že ví jak na to. Událostí se seběhlo hned několik. Pojďme si to shrnout:
Dítko Microsoft Billa Gatese a Paula Allana Microsoft si ke svým 30.-ti nám koupilo docela pěkný dárek. Je jím reklamní kampaň a podle odhadů se náklady vyšplhají až na 2,5miliardy korun. Myslím, že se jedná o výhodnou investici. Po vydání Windows Vista v polovině příštího roku by si společnost měla přijít na 33miliard dolarů.
Firma ATI vydala prohlášení týkající se grafických karet podporujících Windows Vista. Karty s podporou OS Vista budou označeny "Vista Ready". Spekuluje se i o dodatečných termínech "Basic" a "Full". Pokud budete vlastnit kartu pouze s DirectX 9 64MB RAM, Vistu pouze rozběhnete a s veškerými vizualizacemi se můžete rozloučit. Vývoje karet se i úzce týka vývoj ovladačů. Ty na Vistu vyvíjí ATI už 2roky a právě na ní pracuje 50-100 inženýrů na více než 2000různých sestav.
Podle tomshardware