Microsoft vylepšil Bing
Microsoft představil "vizuální vyhledávač" - chce se tak co nejvíce odlišit od Googlu.
Díky této inovaci si mohou uživatelé své výsledky ve vyhledávači Bing.com nechat zobrazit jako obrázky namísto textu. „Vizuální vyhledávač“ bude dostupný ve čtyřech kategoriích - cestování, zdraví, volný čas a nakupování. "Celý koncept spočívá v tom, že svět vyhledávání se změní," říká Yusuf Mehdi z Microsoftu. "Bude zde více způsobů, jak mohou lidé hledat," řekl Mehdi. Společnost „vizuální vyhledávání“ představila na konferenci TechCrunch 50 v San Franciscu.
Microsoft představil Bing na konci května. Podle nejnovějších výsledků společnosti Nielsen má Microsoft v segmentu vyhledávání v USA 10.7% podíl na trhu, kde stále dominuje Google se 64.6%. Na druhém místě zůstává Yahoo s 16%. Podle Microsoftu je nové obrázkové vyhledávání mnohem rychlejší, než tradiční vyhledávání obrázků u konkurence. "Je to jako hledání velkými online katalogy," píše v blogu Microsoft, podle kterého je vizuální vyhledávání o 20% rychlejší, než to textové.
Zdroj: BBC