Zpět na článek

Diskuze: Ovladače: Intel vs. AMD, Detonator vs. Catalyst

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 9. 2003 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ty budeš nejspíš rozmazlenej puberťáček s bohatým tatíkem,ne?
- pepek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak takhle mají vypadat články na PCtuningu, akorát k těm testům procáků: myhly jste tam dát i celeron 2.5 Ghz jen tak pro srovnání, protože AMD pořád srovnává XP k celeronům.
<br>
<br>Zkuste připravit nějakej test procesorů 1.8 Ghz a výš, nejlépe zároveň s Athlon 64 až vyjde. Bude to dost poučné. A taky by jste mohly otestovat Nforce2 desku s integrovanou grafikou, jaký tam má vliv na rychlost grafiky lepší procesor
<br>
<br>Howng
- Lord Morfeus

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

srovnává cenou (pro rejpaly)
- Lord Morfeus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

edited/ Tady to mate Intelari cerne na bilem! Intel je predrazeny pro ty co nevi kam by vyhodili penize.
<br>Nejsem blby abych za neco valil 2x tolik penez kdyz muzu mit lepsi za polovinu hahaha.
<br>nForce2 + AMD XP je jasna volba!
- Danny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

edited/ Tak si zkus Pentium 4 nataktovat tak, aby jadro melo stejnou teplotu jako jadro Athlonu.
- Bachy

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

edited/ Souhlasim s tebou, Intel se žene za megahertzema ale skutek utekl. Amd ždímá ze svého procesoru maximum a v plné míře využívá potenciál toho cpu. A cena je u AMD suprova ted mam 2500+@2800+ což není nijak přehnané taktování a to mě stál 3200Kč s Dph...
- Stratos

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no ja mam sice nforce2+1800@3000, ale takyto zaslepenec nie som, daj si pirulu prosim ta
<br>
- tehla

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja jsem trochu vic HC!AMD XP+AMD761+2xAMD89638:-)Proste AMD Rulezzzzzzz.....
- somros

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předesílám, že doma mám AMDčko, ale kdyby na penězích nezáleželo, tak jdu do Intelu - 2 testy ve hrách jsou pěkná věc, ale ve zpracování videa, zvuku a čehokoliv kolem rozseká P4 AMDčko na mraky rozdílem třídy - mnohem podstatnějším než je v těchhle testech. Takže - výkon/cena: AMD bez diskuze, VÝKON: Intel a taky bez diskuze. Každý dle své kapsy :-)
<br>
<br>Ale s tou teplotou bych to moc nevytahoval - jsou dostupná řešení (i vzduchová), která udrží obě platformy v patřičných mezích a zhruba stejných, přičemž pro AMDčko je těch možností víc!
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

přesně tak a to porovnávali "podobné CPU" celkem nevim co na nich je podobnáho když intel koštuje víc jak 2x tolik
<br>
<br>I kdybych taktoval jak divej nikdy ten 4tis. rozdíl mezi Intelem a AMD nedoženu. To radši připlatim na monitor nebo ještě líp na pořádnej radeon (Hercules 9800NonPRO za 10k RULEZZ- je fakt best cena/výkon)
<br>
<br>CHCI TEST NA PCTUNINGU R9800 non PRO škoda že ho ma v nabidce jen hercules :-/
- ZooM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

honza ja som mal p4 2.4B na i845pe, oc na 3 GHz, a mozem povedat, ze to bol system asi porovnatelny s tym co mam teraz, teda xpcko na 10.5x223=2341 na nforce 2
<br>tu p4ku som predal som si rozratal ze si kupim xp1800, ktore pretaktujem, a este k tomu celemu mam repro genius 5.1 HT, co sa mi podla mna oplatilo
<br>no k tym testom, neviem ci sa toto da nazvat porovanie, 2 syteticke a 2 real testy, kde mi to rtcw moc nesedi, pretoze to co mam teraz, xpcko bolo podla mojho pomalsie ako ta p4 3.0, na 667 fsb, a single ddr na 416, a to nemam 865(75) s dual ddr400 a 800 fsb
<br>a autor uvazda "AMD překonává Intel v průměru o více jak 20%", kde???? ja nikde nevidim taky rozdiel
- tehla

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cekal jsem, ze se budete bavit o ovladanich(kvalite, moznosti pretaktovani, podporovanych hrach, kompatabilite, nastavovani cehokoliv... Drivery nVidia vs Ati.. a ne AMD versus Pentium..:o// Ostatne nevim jak u Ati,ale nove Detonatory nebyly moc optimalizaci, ale hlavne pridani novych fci..
- TAZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no test to je pekny, coz o to, ale testovat amd na abitu a intel na nejakem Chaintechu?? To muze bejt ten vas rozdil. Dale by me zajimalo, jestli mela tato deska zaplej PAT, coz by bylo dalsich 1-10% navrch. A navic posuzovat procesory na par testech je dost neobjektivni, tudiz kdyz chcete srovnat tyto platformy pouzijte VIC testu!!! ale jinak srovnani ovladacu je good.
- jan kligar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Maš pravdu nechal sem se unést těma grafama o procesorech.
<br>Mam doma g4Ti a skousel sem nové drivery 45.. a nic moc 44,04 sou podle me lepsi je divne ze jim tyhle drivery trvali dost dlouho a teda cekal sem od nich víc!!
<br>Semsice fanda Nvidie ale jak to tak vydim po totálnim krachu G5FX tak asi pudu do ATI 9800 non Pro (10500Kč s DPH) za ty prachy supr grafika od Herculese.
<br>Nvidie musiš se polepšit :-)))
- Stratos

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nikdo v článku netvrdí, že AMD (Athlon) deklasuje Intela (P4). Nakonec v nejvyšší řadě (3200+ / 3.2@800) to rozhodně není pro AMD tak příjemné.
<br>A overclocking? Pentium4 2.6GHz lze nataktovat na 3.6-3.7GHz... takže abychom byli v obraze :-)
- joro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 22:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak se mi nezdá ta vyrovnanost sestav. Hlavně co se ceny týče. Možná jsem debil, ale za jedno P4 na 2,6 GHz si koupim Athlon 2600+ i s deskou a to hodně luxusní... A použití dvoukanálových pamětí taky neschvaluju, neboť ty mají význam jen s P4, ale u XPčka je to na dvě věci - maximální propustnost je na zběrnici totiž 3,2GB a tak je mi úplně na NIC, když mají paměti propustnost vyšší. Třeba to příště bude "vyrovnanější"...
- M@rek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sem na tom stejne fakt super koupe akorat ze sem mel predtim P4 2,4Ghz Ten rozdil se neda srovnat AMD vede na plne care a ktomu mam zminovanou grafiku 9500 Pro
- Pulytr

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

.. tak bych byl rad, kdyby zaznely treba i rozdily mezi verzemi ovladacu co se tyce vlastnosti, ne pouze vykonu ..
<br>To srovnani se mi moc nezda, ale hadat se nebudu. Uz jenom ten FBS by znat mel byt.. Mozna ruzne nastaveni BIOSu testovacich desek? Kdo taktoval pred cca tremi roky, vi, ze rozdil v FSB je VELMI citelny ..
<br>Tohle je idelani diskuse pro flamewar ;), ale asi se shodneme na tom, ze kdyz je velmi dulezite hledisko cena, je AMD jasna volba, pokud stabilita (i co se tyce teplot) a vykon v CAD/video editaci (a na cene zase uplne nezalezi, i takovi se mezi nami najdou ;) ..), je P4 volbou lepsi.
<br>K te cene: P4 2.6/800 + (treba)intel Rocklake sktecne nestoji dvojnasobek XP2600+ + (treba)MSI nForce2, to jenom pro upresneni :) .. nemuzete to jeste srovnat s 'co nejvice nabusenymi' deskami, i co se tyce BIOSu? U intelu by me zajimalo treba srovnani s 'plnym' i875 chipsetem a dual-channel pametmi. Tam by se uz asi rozdily IMHO docela poznaly ..
<br>No nic, krasny den! honza
- Spachal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nevím, ale musím se smát, když někdo, kdo slintá nad nálepkou u svého počítače s nápisem Intel inside mluví něco o nestabilitě - nekompatibilitě a ne...cokoliv procesorů AMD. AMD už od svých prvních né zcela zdařilých Intel kompatibilních procesorů ušla slušnou cestu a její procesory jsou dnes na špičkové úrovni - zvláště AhlonyXP a víš (Durony jsou tak na úrovni Celerů). To, že mají tu nižší tu vyšší výkon oproti Pentiu 4 je nepodstatné. Mimochodem všimli jste si, že se zde srovnával Int 2.6MHz a AMD 2600+, tedy Athlon je frekvenčně podstatně níž (nevím kolik má tenhle rating skutečný takt (dle jádra)) Tudíž je ten ratin od AMD oprávněný pro ty co počítají megahertzy a nehledí na konstrukci procesoru (Celeron - Pent4 / Duron - AthlonXP). Jediný význam má Pentium 4 u SSE2 kompilovaných aplikací, kde se určitě výkon ukáže.
<br>Mám počítač puštěnej neustále a nikdy mi a totálně spadnul mi 1x za celý rok. Aplikace mám spuštěné třeba i dny a nehavarují (samozřejmě pokud jsou dobře napsané, jsou programy co špatné akci neváhají odejít) a to serfuji, píšu, dělám video a upravuji fotky a jsem zběratelem užitečných freeware utilit. Takže s tou nestabilitou bych to nepřeceňoval.
<br>Nic proti Pentiu 4, je to určitě dobrej procesor, ale za tu cenu, děkuji nechci, já mám taky dobrej procesor a ještě nemusím tolik mastit kapsy managmentu firmy.
- Bob

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedna vec by me fakt zajimala: jak je mozny, ze se vysledky na PC Tuningu tak lisi od tech na Tom's Hardware? Posudte sami:
<br>http://www.tomshardware.com/cpu/20030521/800fsb-09.html#opengl_benchmarks
<br>Vysvetlete mi to nekdo!
- Jerry

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pěknej článek jen tak dál...
- Jirson

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 9. 2003 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak sem se tam podíval jenomze tenhle clanek je jenom v Q3 Arena kde silne zalezi na taktu CPU je to asi jedna zmala her kde je mozna intel rychlejsi. Kdybys poovnal vsechny hry tak by si zjistil ze ve vetsine her je rychlejsi AMD!!!
<br>Myslim ze UT 2003 je v dnesni dobe uznavanejsi nez uz docela stary Q3(moje oblibena hra :-) ), a vetsina dnesnich her je zalozena na technologii UT2003.
<br>Co ty na to?
<br>
- Stratos

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2003 00:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD Athlon XP je proste pokrok ve vyvoji AMD,uz se moc tesim na Athlon 64...
<br>Ne za bych mel neco proti Intelu(je dobry na videa,Cad)ale neni lepsi si kopit stejne vykony procesor za mensi penis??
<br>Jo co se tyce teploty mam Atlon Xp 1700+@2200 a teplata mi neprektoci 48 stupnu,a vykon stoupnul o necelych 20%no tak nevi nevim...
<br>A co se tyce Celeronu a jejich pretaktovani ,no kamos ma intel Cel 1.7@2340 a vykon se mu zvedl jen o 5% a teplota az 75 stupnu no tak si lidi predem rozmaslete na co chcete mit pocitac..
<br>Hry-AMD
<br>Videa-CAD-Intel
<br>To je vsechno co jsem chtel napsat..
- MAX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2003 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo Jo :-))))
<br>
- Stratos

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 9. 2003 02:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc se nevykaslat na neustale flamwary intel vs amd. Reseni k nakupu je jednoduche. Kdyz chcete koupit procesor o urcitem vykonu za urcitou cenu,podivejte se do ceniku na intel+dobra deska. Napiste si tu cenu a pak ZA NI bez nejakyho velkyho premejsleni kupte amd+dobrou desku. Mate vzdy jistotu,ze kopite vykonnejsi masinu. A tak to bylo co pamatuji vzdy uz od prvnich klonu 486 a K5. (kdyz vynecham jednu vyjimku K6-2 vs celeron medoncino)
<br>
<br>No flamewar please,tohle je jen rada.
- Mr. Fee

Reklama
Reklama