Zpět na článek

Diskuze: PC Custom: panel Cooler Master LLC-U01

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2003 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

3 větráky x 3 panel, tak to se pěkně podraží.
- acid

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2003 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dat takovou vec na takovy hnusny case je opravdu umeni. Jinak skouhlasim ze je to na h..., pokud to ukazuje jen jeden vetrak.
- Snaker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2003 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud máte case pod stolem nebo někde zastrčenej tak je to kničemu páč na to ani neuvidíte....... ale s modrejma ventilátorama a modrou zářivkou a modrym casem je to heskej doplněk....
- Kill

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2003 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

snad cernym case s modrym podsvicenim, ne?
<br>
<br>kdyby to melo par veci navic tak by to bylo super... prece by nebylo zas tak tezky /mista je tam dost/ vyvest dopredu USB a 1394, popr. irda nebo BT
<br>Ja ma iPanel deluxe a ten sice vypada hur, ale je to prakticka vec....
- ShAcKaL

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2003 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosty souhlas s predchozimi prispevovateli:
<br>1. Takovy nabubrely spas by mohl toho zvladat i vice nez jen 1 vetrak
<br>2. U panelu takoveho typu absence aspon' blbeho USB konektora je naprosto zarazejici
<br>3. Nekomu "budiky" mozna pripadaji byt smrncovni, ale pokud' to ma byt pouzitelne (tzn. presne a viditelne z jine vzdalenosti nez 20cm a z jineho uhlu nez 90st) pak by indikatory MELI byt digitalni.
<br>
<br>Shrnuto - pekna blbinka, ale spise jako vyzdoba, k praktickemu vyuziti bych si koupil neco UUUplne jineho...
<br>
<br>HOWGH
- Spiro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2003 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

USB, IEE1394 tam mohlo byt ... tak isto by som uvital integrovanie IRDA. K tomu jednemu regulovanemu ventilatoru len tolko, ze skoda reci. Na taku obrovsku DPS by sa voslo tych regulatorov aj 8, ale potom by mal vyrobca asi problem s budikmi :).
<br>
<br>Podla mna by podobne zariadenie malo mat toto:
<br>minimalne 4 regulovane FANy s meranim otacok,
<br>minimalne 4 merane teploty,
<br>vystup na maticovy LCD displej,
<br>2xUSB, 1xIEE1394, IRDA(optional)
<br>mozno aj HDD/power LED apod.
<br>
<br>na vsetko by stacil jeden mikrokontroler ...
<br>
<br>je to take tazke urobit ??? (ja na to nemam)
<br>
<br>bye ..
- Vladca[deCOY]

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2003 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmmm... mylslel jsem že je to o tom panelu ne o skříní. Ta skříň je tam proto, že byla jediná, která byla v našem fotografickém koutku v té době k dispozici.
<br>A znáte ten?
<br>Policajt staví pána: "Řidiči, nesvítí Vám heligón!"
<br>Pán: ..."říká se halogén..."
<br>Policajt: "podívejme se, pán je ještě suvenýr!"
- joro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2003 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neni problem splnit tyto pozadavky, ale neni mi jasne, kdo by to potom koupil .....
- Martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2003 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si myslim že je to úplně v pohodě, kdyby to mělo USB a FW tak už bych jich měl zepředu víc než moc... To zase megalomani museji mít všechno v jednom.
- Kert

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2003 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasim s tebou, jen ten blbej grafickej display by stál min. 1500. Jinej než grafickej bych tam nedal, aby na nem byly vidět alespon nějaky stupnice, nejlepe všechny najednou nebo by se stridaly. :) Jo a ny ty regulace by bylo potreba poradný pasivy. (pulsni čip bych tam nedal, niči to větráky). Predpokládaná cena: 5-6litru, skoro zadarmo :) I když kolik muže stát tohle.. :)
- ruiky

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2003 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cena Cooler Master Musketeer<BR><BR><A href="http://www.performance-pcs.com/catalog/product_info.php?products_id=714">http://www.performance-pcs.com/catalog/product_info.php?products_id=714</A><BR><BR>$44.95<BR>--------------------------<BR>Radek Borovsky
- Radek Borovsky

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2003 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak by ten panel asi vypadal, kdyby tam byly jenom same diry na zvuk, USB, IEE??? Vetsina novych casu to stejne ma vsechno dole, tak naco to mit jeste nahore??? To by ten pocitac vypadal zepredu stejne jako zezadu, vsude same kabely. Jo a kdyz tam je Infra, tak to je taky k nicemu, to si jako chcete stavet hromadky knizek, aby jste (treba) mobil dostali na uroven toho infra, aby to fungovalo?
- Dezo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2003 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Si myslim, ze tu asi kazdemu uslo, ze tato vec nema byt prakticka nybrz esteticka, coz to splnilo... Nehlede na to, ze si myslim, ze uz v tak "predigitalizovanem" kompu je analogovy merak peknym zpestrenim.Ze je to neprakticke? To je fakt. Ale vypada to hezky! Za 3 kila bych to i bral :))
- pajosh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2003 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vim, ze to sem nepatri,ale jak se tak koukam na tu bednu, myslim, ze by nebyl vubec od veci clanek ala pruzkum trhu pocitacovych case, pac dneska sehnat peknou case je docela kumst.Takovy clanek tu snad jeste nebyl...
- pajosh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2003 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

peknou, praktickou, usporadanou, nedrncici atd.
- case

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2003 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grafickej displej by tam byl celkem k nicemu, navic by se tam zadnej poradnej nevesel. Bargrafy udelas i s textovym za 200Kc maloobchodni cena (nakupni odhaduju tak na dva dolary). Nevim, cemu rikas poradnej pasiv, podle me by bylo potreba asi tak ctyri FETy s malym prechodovym odporem (nebo jak se to jmenuje), rekneme 50Kc za kus, mozna kousek hliniku jako chladic. Pri volbe vhodnyho mikrokontroleru budes mit k dispozici i cca 8 A/D prevodniku na mereni teploty, jako teplotni cidla dokonale postacujou kremikovy diody 1N4148 za cca 2Kc/kus. Mozna prihodit operacni zesilovac v cene asi 20Kc. Ridici jednotka asi nejlepe Atmel AVR (4433 nebo Tiny26) s jednotkovou cenou ~4EUR. Hrubym odhadem sbastleno doma asi za 800Kc.
- kubik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2003 06:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ano, prehled case a nejaky srvnavaci test by se hodil, samozrejme zdroje nevyjimaje
- pepe

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2003 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to fakt coool! Me se to libi, a proc tahat dopredu jiny porty? Pak by z toho jen cucely kabely. Je to fakt peknej doplnek. A ty case by se hodily.
- Arnoštek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2003 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

take se pridavam, prehled beden by se vazne hodil, jsou jich mraky, ale chtelo by to nejake dobre srovnani. jinak vyvody USB, IEE jsou k nicemu, jak uz psali nekteri predemnou. stejne to dnes bedny maji a dalsi ktere budou kazit vzhled.. radeji ne.
- Honzax

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2003 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by som rad videl ako by ukazoval digitalny VU meter :-))) potesenie pre oci
- tomXX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2003 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Staci pozriet sem, takto to ma vyzera a fungovat:
<br>
<br>http://www.coolermaster.com/ad/cooldrive4.html
<br>a
<br>http://www.coolermaster.com/ad/aerogate.html
<br>
- Vladca[deCOY]

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2003 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to uz vypada veru dobre! A cena? :)) Blba otazka co?
- pajosh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2003 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvely! Coolermaster opet nezklamal. Tohle je daleko uzitecnejsi nez recenzovanej "čumex". Dik za odkaz, zkusim se po tom podivat...
- kubik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2003 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K tem case: http://www.coolermaster.com/case/cac-t01.htm
<br>Inu s tim by se uz neco dalo delat.Ted si zrovna kupuju novy sčot a je neuveritelnym problemem sehnat peknou skrin. Kurna pamatuju si vyrok jednoho tipka na Invexu u stanku se skrinemi od Lian-Li: "To neni bedna, to je kus nabytku!" Az na tu cenu... :(
- pajosh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2003 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.performance-pcs.com/catalog/images/Centurion_3.jpg
- coolermaster

Reklama
Reklama