Zpět na článek

Diskuze: PeerGuardian - strážce Vašeho soukromí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 1. 2006 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zdravím všechny, je možné že se mi hryžou XPčka s peerGvardem? nejde mi pak vypnout komp přes Start a pak se to zas po chvíli samo vypne?:-(
zkuste mi někdo odpovědět na nneerroo@seznam.cz díky
- Koudy

brbladegene
brbladegene
Level 1 Level 1
16. 7. 2016 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Víte, co já na celý Pokemon Go?

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

používá tento soft už více než rok a nemůžu ho než vřele doporučit...ať už jste uživatelé P2P nebo normální surfeři :)
- Flora

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 11. 2005 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace softwarově to nebude špatnej kousek, ale při použití Keria mi to příjde trochu zbytečné...kerio nastavuje co povolit a co zakázat, takže oba směry...a na popup okna mam firefoxe, kterej to eliminuje natolik, že to neotravuje, případně používám adblock.
- plej

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 11. 2005 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace myslím že jste trochu nepochopil filozofii PeerGuardianu :) není náhradou firewallu, jeho smyslem je blokovat podle IP adres, ne podle pravidel které využívá firewall ;)
- Vašek Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace souhlas taky ho uz dlouho pouzivam a vsem ho vrele doporucuju, akorat u tehle verze mam trochu problemy s permanent allows, ktere se nedaji(?), vytvorit muze nekdo poradit? diky
- Alfons Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pomuzu si tim jeste nejak vic za HW firewallem? pripadne je mozne to nastavit nejak aby to jeste navic filtrovalo celou sit ktera jde od HW routru a Firewalu do podniku? nebo je dalsi utopie
- Choze Chrostal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ve zkratce řečeno - zkuste, uvidíte ;) dle mého názoru toto bude plnit svůj účel právě i za HW firewallem.

filtrace celé sítě funguje taky, pokud chcete zakázat připojení k některým PC na síti tak tohle je taky řešení
- Vašek Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Program doporucuju, protoze opravdu funguje! (zamezi banu na kolejnim netu z duvodu stiznosti antiP2P organizace)
- Max Power

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaký je dobrý firewall? Nestojím o žádné komplikované nastavování.
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud mohu doporučit, tak Kerio pers.f., sám jej používám (sice placenou verzi). Ale pro doma je free. Jak to nainstaluješ, tak je vše zakázané, tedy i připojení na net. Povolíš to a postupně si budeš povolovat/zakazovat sw, či spojení. A po přečtení si příručky (*.pdf) si časem můžeš nastavit takové vychytávky jako paketový filtr... .
- Pavel Bartoníčka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo, ještě jsem zapoměl. Kerio zastavilo vývoj, ale podpora bude ještě rok ... Škoda, ale co se dá dělat, ale i přesto ti to doporučuji.
- Pavel Bartoníčka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No právě, že já měl Kerio, ale po jednom dni, jsem to zase smazal, protože mi začal blbnou počítač a pořád mi to házelo nějaké hlášky a pořád dokola. Tak jsem ztratil nervy a zase to smazal.
Možná to ještě zkusím. Jo a nestačí mi Antivirus a SpyBot pro slušnou bezpečnost?
- Martin Bartek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 11. 2005 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Bartek: Ano, souhlasím. Jen dodám, vžy se ti bude objevovat hláška (Povolit/nepovolit/pravidlo).Pro základní sw bych to nastavil aby se to neptalo a určil hned po instalu pravidlo.Možná, nechci se tě dotknout bych poprosil kámoše co se v tom vyzná aby (za pivko)nastavil fw, je lepší pokud to nastaví někdo kdo ví co a jak než abys klikal a implicitně povoloval vše.To by stratilo smysl, že.
- Pavel Bartoníčka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Bartek: Ne, nebude. I kdyz podle toho jak pises mam obavu ze pro slusnou bezpecnost ti nebude stacit ani kombinace AV, Spybot a FW... To ze FW "otravuje" hlaskama je dobre, diky tomu ho nastavis podle potreby. FW ktery to nedela k nicemu neni. Neexistuje nejake univerzalni nastaveni a kdyz ano, za moc nestoji...
- Jan Macháček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jedine vypnuty pocitac odpojeny od energie je 100% zabezpeceni proti havedi
- bugsy siegel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co takhdle linux a dobre nastaveny iptables a celkovou bezpecnost systemu:D?
- Michael Matura

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no jasně, ale tohle je článek o bezpečnosti ve windows. nehledě k tomu že pro linux existuje i linuxový port Peerguardianu.

IPtables tuhle funkci suplovat můžou, ale PG je nepoměrně elegantnější řešení. cpát do iptables miliardy nekošer IP adres mi přijde dost neefektivní
- Vašek Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je pravda, ale takovej počítač ti je na dvě věci. pokud nejsi lama, můžeš počítač alespoň hodně solidně zabezpečit ;)
- Vašek Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2005 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CHcem sa opytat, ci tento program operuje korektne aj pod 64 bitovymi Windowsmi. Dakujem
- Julius Rehak

Reklama
Reklama