Zpět na článek

Diskuze: Pimp my Computer 6 - Let's Dance 2/2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 1. 2009 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak mě se tato proměna líbí po absolutně všech stránkách...kéž bych mohl mít někdy tu čest a nechat si od vás taky trošku "vytunit" ten muj kram :)
- Martin Valčík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 11. 2008 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moc hezky spracovany case, paci sa mi najma to zahnutie plexiskla dovnutra a farebna kombinacia, super
- dzodzo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 11. 2008 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ještě taková věcná otázečka, už se ví kdy se bude losovat další kolo?
- Rocman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2008 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, chtěl jsem se te zeptat kde by se dala koupit ta molitanova hmota kterou si vystlal dolni patro skrine. Popripade porad nejakou podobnou a kde bych to mohl koupit. Nechci vyhazovat 500Kc za nejake specializovane a za maly rozmer. Chci tim vycpat co to jde. Diky moc
- Jiří Šimanovský

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2008 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co kdyby vyhrál někdo kdo má case ideální ?
- Ščot Osobný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2008 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento mód stejně jako ostatní se povedl, je to velice pěkný case a myslím že slečně musí udělat radost. Jen si myslím - i když to majitelka nevyžadovala že by bylo žádoucí nahradit prastaré vnitřnosti něčím modernějším... Vždyť to nemuselo být nic ultra drahého...

- Ščot Osobný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 11. 2008 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Case se mi líbí jen já osobně bych se trochu bál toho otvoru na cd abych si je o ten plech nesedřel.
- Filip Václavek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 12. 2008 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tož dobré to je , jen bych si tolik nehrál s barvičkama .. černá byla pěkná . A ten otvor na DVD , taky mu nevěřím .
- Xspy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim říct, že úprava se mi vážně líbí :-) Jediné co bych vynechal je to strašlivé grafity co se dělalo barvou nakonec, to podle mě kazí jinak čistě pěknou úpravu. Působí to na mě jako rušivý prvek, jinak super.
- DAn

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nesouhlas:-)to graffiti se mi tam líbí.Vím že někomu se to líbit nemusí ale k tomudle stylu to patří a celkově do case o hodně do toho stylu tlačí.A když to tak výherkyně chtěla tak proč ne?Podle mě jednoznačně vydařená práce.Dle mého jedna ze Stoobiho nejlepších prací.
- Tobiáš Drhovský

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no pokud nerozumíš graffiti,tak to potom jo. Mě se celej case mooc líbí i ty prořezy v tom plechu,ale sorry, to pomalování nakonec nemás graffiti nic moc společnýho.
- dallas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2008 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Staňa P.: Naopak graffiti docela i rozumim,ale tak co by si chtěl dávat na case za plnohodnotný gráfko?Todle je myslím docela vystihující.
- Tobiáš Drhovský

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím, že ty barevný cákance se k tomu vůbec nehodí. Ale zajímalo by mě, kolik ta skříň váží, vždyť je to takovej menší trezor, dali ste k tomu slečně i vysokozdvižnej vozík? :-D
- Smarty

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ta case je srovnatelně těžká jako původní middletower, spíše konstrukce působí robustněji, ale jinak je to 1mm plech, takže to nemá moc co vážit...
- Stoobi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak super modding to se musí uznat,ale souhlasím s názorem DAna, že ta finální grafiti malba je strašná..černý by to vypadalo mnohem líp. A ještě dotaz, možná jsme to někde v textu přehlédl,ale výherkyně měla v casu něco jako modem či co v PCI slotu, to už enbylo potřeba nebo kampak se nám tato součástka poděla? :-)
- dallas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano, modem tam byl, ale majitelka ho vůbec nevyužívala. Byl instalován prodejcem sestavy jako standardní vybavení PC, takže bylo zbytečné ho zachovávat.
- Stoobi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jak je reseno pripojeni te notebookove cdrom?
- Lolita

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak toto ma naozaj prekvapilo! super vysledok! ked som videl skicu tak sa mi to zdalo dost fadne, ale toto! Vysledok urcite vystihuje ucel na ktory je pc spravene, cierny obal jeho ukoncenie, kombinacia farieb, uzasna praca! grafity si trosku "crazy" ..ale to je len vec nazoru :)
- camp4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

napad dobry, provedeni jakz takz, nebo tak fotka ze predu zkresluje?
- osprey

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Byl jsem opravdu hodne zvedavy,jak se nas mily stoobi popere s neobvyklym imagem pro tento "damsky" case.. Vysledek je, podle me, vice nez uctyhodny,a to jak po strance zpracovani, tak po strance vzhledu.. Rad bych reagoval na prvni prispevky v diskuzy, ktere si berou na musku finalni dozdobeni bedny temi graffity.. Hosi, break vznikl na ulici, ulice je plna tagu a grafacu.. Lezernost,jakou byl grafac proveden dost verne kopiruje rychlou praci sprejeru, kteri rozhodne nemaj cas si svoji praci slechtit do rana,nybrz za zvuku modrych majacku utikaji od desetivterinove prace kamsi do stok.. Tudiz rulez, stoobi to provedl na jednicku.. jestli by se vam tam vic libil hulkovym pismem podepsanej Tiesto,tak si dete dat melir do vlasu a nerejpejte do stoobiho.. super prace.. ;o)
- Daniel Menschy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Až po ten melír a Tiesta plnej souhlas :P

Jinak jak říkáš tahle skříň tam je prostě směřovaná, takže ten sprej je na ní správně (btw. třeba Stoobiho zrovna honily švestky, že se mu to povedlo takhle věrně :D )

Za skříň 1 s * :-) Velmi dobrá práce ;)
- xJirikx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim. Chtel bych pochvalit Mistra Stoobiho. jeho prace je brilantni jako vzdy, na jeho case je radost pohledet. Holt nekdo rukama umi.. :)

jen k tem grafkum, taky se mi ten dodatecnej nastrik nelibi.... DAn to vystihl moc pekne.
A taky.. nebude se PC preci jen varit? nevsiml jsem si ze by obsahovalo nejaky intake..?

Vyherce gratuluji...
- The_Ball

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vařit se nebude, přístup vzduchu tam je poměrně dostatečný přes perforace a po zátěžových testech procesor nevykazoval nijak výrazné zvýšení teploty. Ale jelikož jsem nechtěl nechat nic náhodě, tak ještě v konečné fázi proběhlo navrtání jemné perforace do horní části plexi, bohužel jsem již nestihl nafotit. Ale to byla spíše úprava "pro jistotu"...
- Stoobi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s příspěvky výše, že "grafitti" dojem nezlepšily, ale je to věc vkusu. Parádní práce a zajímavý nápad.
Jen mám výhrady k nožkám (čená guma/plast) často obarví barví podložku pod (lino, parkety, stůl). Ne hned, ale za půl roku můžou být na podlaze kroužky. Je to vlastně jediný detail, který bych udělal jinak.
Ale řemeslně je to pěkná práce a zajímavé nápady.
Je načase si udělat krámek pro zechtěné majitele PC. Aspoň jsem ho nikde neviděl, takový malý Case butik......
- Pavel Vychodil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to mě se grafity líběj, tu skříň oživily a opticky zmenšily a co je malý, to je roztomilý, takže jako holčičí case je to značka ideál! Akorát si říkám, jestli jste těm komponentám uvnitř trochu nezavařili, jestli nejsou přidušený? Nemají totiž evidentně moc dobrej přístup čerstvýho vzduchu.
Problematický se mi zdají i ty venkovní tlačítka. Myslím si, že nejednou dojde k přehmatu a místo vysunutí média si uživatelka spustí ukončovací sekvenci. Tam bych ještě doporučil tlačítka orámovat různobarevným plexi a podsvítit, aby se toto riziko minimalizovalo hlavně za tmy.
Nechci ale jenom kybicovat, odvedl jsi kus práce, chlape. Všechna čest!
Jak se ti povedlo prodloužit tlačítko mechaniky? Můžeš to trochu rozvést? Docela mě to zaujalo, pracuju teď totiž taky na návrhu takové neobyčejné case a mechaniky jsou zrovna to co řeším.
- Uživatel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Názor na graffiti mam stejný.A jinak ty tlačítka nejsou žádná sranda,to podsvícení by zde bylo trošku těžko řešitelné,ale hlavně sem by se vůbec nehodilo,muselo by to být opravdu hodně slabé.
- Tobiáš Drhovský

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zpracování opět perfektní. Jediné co se mi až tak moc nelíbí jsou již ty výše zmińované cákance případně nepříliš precizně řešený výstup konektorů ze základní desky. Taktéž postrádám jakýkoliv otvor, mřížku na odvod teplého vzduchu od procesoru, jediný odvod je od zdroje. Jinak moc pěkné obvzláště ty tanečníci a ten přední plexi nápis. P.S. doufám,že je nápis vpředu podsvícen :)
- firstwalker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace při prvním přečtení mi poněkud ušlo, že k odvodu vzduchu slouží tanečníci na zadní straně casu takže se za tu výtku omlouvám..
- firstwalker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už sem to psal do prvního dílu a píši to i teď. Ten starý noname zdroj se měl vyměnit. Je sice hezké že je nastříkaný atd. ale je to jediná součástka u které se dá předpokládat celkem malá životnost. A pokud se dodatečně koupí nový, bude tam jako pěst na oko, nehledě na to, že slušných zdrojů s 80 mm větrákem dnes moc není. Podle mě by bylo lepší tam rovnou zakomponovat nový zdroj se 120 mm větrákem.
- Johny_g

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V uvode by som len chcel tolko ze suhlasim s DAnovim prvym prispevkomm inak super praca...klobuk dole....vyhrady mam jedine k tomu otvoru k tej optickej mechanike....myslim ze je to to naj co sa dalo urobit, ale majitelka sa urcite nevihne poriadnym skrabancom na optickych mediach ked ich bude vkladat dnu a vyberat (ale kto je starostlivi a dava si pozor tak je to fajn ;) )....plech je jednoducho plech
- F.Fader

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tady si dovolím trošku nesouhlasit, protože mechanika je opatřena ochranou textilií, která brání poškození media a otvor v plechu je dostatečně velký, takže pokud se již povede medium zasunout, tak k poškození nemůže dojít...takže jediný problém může nastat, aby se člověk trefil na otvor...
- Stoobi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Práce prvotřídní, jen trochu škoda obyčejného zdroje a původního chladiče procesoru, které kontrastují s precizně odhlučněným HDD. Přece jen, zdroj i intelácký chladič se vyměnit mohly, přispělo by to k ještě většímu snížení hluku a k prodloužení životnosti PC.
- Martin Kupka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, cely casemod je proste super pred tou skrini se klanim sam vim jakou praci da jen vyrezat do skrine presne otvor na ventilator, natoz postavit celou skrin, takze fakt proste super. Totez barva a zdobeni, jediny co bych mozna doladil jsou vnitrni komponenty jejich vzhled mi proste do takto vysperkovane skrine nesedne, osobne bych vymenil alespon chladic cpu za nejaky hezci a mozna i trochu ucinejsi a totez bych udelal s chladici na jiznim a severnim mustku a pri vymene chlazeni bych nejspis placnul i neco na ramky a pak uz snad jen kabelaz, tu bych alespon narval do nejakych puncoch a sata kabely bych dal nejake UV reaktivni vim sice ze tyhle upravy nepatri primo do casemodu ale urcite by zlepsili celkovy dojem.Jinak fakt parada .)
- SlaveZer0

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže nic jiného než že je to super. Maestro Stoobi opět ukázal co umí, skříň pěkná, ale u mě pořád vede přeměna ošklivého kačátka..
- KamilHanus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bedna je pěkná, nejde o to komu se jak líbí, ale hlavně je to inspirace. Mám jenom dotaz ohledně spínacího tlačítka. Nevadí, že není mžikové? Chtěl jsem na case použít přesně tohle (není zase tolik kovových tlačítek v přijatelné cenové relaci), ale je to jenom tlačítko (teda bylo mi vysvětleno že . Nemůže to desce způsobovat nějaký problém? V elektro jsem úplně mimo, tak nevím.
- THO

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ne, opravdu to nevadí. Však u většiny biosů jde vybrat, jestli má reagovat hned nebo po 4 sec. držení a tudíž mžik není vyžadovaný.
- jindros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci se nikoho dotknout, ale skříň nemá vyřešenou ventilaci, takže k harddisku ani k CPU se nedostane čerstvý chladný vzduch, oranžové plexi není nijak uchycené, počítač nejde rozšířit, zbytečně jste vyhodili peníze za DVD mechaniku, která fungovala a místo toho nenahradili onboard codec zvukovou kartou.

Za stylovou miniaturní skřín ITX s bezventilátorovým zdrojem, desku s Atomem, 1GB ram, HDD a slim slot load DVD vypalovačku by člověk utratil 7500,- Taková sestava by byla menší, tišší a rozšiřitelná.

Neřekl bych ani slovo proti, kdyby tento výtvor, byl nejen "stylový" ale také funkční. Díky tomu, že jste se vykašlali na dodržování standardů PCI a ATX je tohle jen pěkně pomalovaná hromádka plexi a plechu.
- Mrtvej Brouk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace naprosto souhlasím... pimp my computer se zvrhlo v exhibici Stoobiho casemoddingu. Nic proti, práce je to pěkná, ALE... tuning jaksi zmizel, hardwarové modifikace se omezily na výměnu mechaniky... dokonce i boxový chladič zůstal.

btw. dělat "hudební" počítač a nerozšířit ho o pořádnou zvukovou kartu a zůstat na AC97 (či co tam je) je přinejmenším zarážející.
- Pavel Dražan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já bych rád připomněl, že jsem především při úpravách vycházel z požadavků majitelky case, která žádala hlavně vzhledovou úpravu. Zvukovka jí dostačuje, jelikož pokud vím, tak nemá nijak zvláště kvalitní reproduktory. A co se chladiče týká, tak pokud by měl být instalován nějaký low-profile chladič, tak by jeho cena byla kolem 1200,-Kč a otázkou je, jestli by ten efekt byl opravdu takový. Pokud by měl instalovat chladič standardní konstrukce, tak je case o třetinu vyšší. Navíc opět připomínám, že case je vždy upravována s ohledem na jejího majitele, tedy v tomto případě slečnu, která chtěla styl a nový chladič jí asi příliš neřekne. To je tedy můj názor a ve chvíli, kdy bych instaloval jiný chladič, tak např. nemůže být použita tato mechanika, apod. Ale samozřejmě - 100 lidí - 100 názorů, takže vždy sae najde někdo, kdo s nějakým prvkem souhlasit nebude.
- Stoobi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Stoobi: Myslím, že odborník, za kterého tě považuji, by měl mít nadhled a být schopný usměrnit leckdy naivní přání klientů, takže budu dělat, že tu větu o požadavcích majitelky jsem nečetl. Kromě toho kritika hardware (nová zvukovka, chladič, zdroj) vůbec nejde na tvé triko. Měla to být původně redakce PCT, kdo se tím měl zabývat, alespoň to tak na začátku sami tvrdili. Jestli na tebe hodili celé pimpení a honí si na tvé práci kladné body, pak je mi tě upřímně líto.
Co se chlazení case týká i Gigi o pár postů níž napsal, že to není úplně v pořádku. Uznávám práci vás obou, ale ohledně miniaturních skříní mu věřím trochu víc. Jak ale píšeš, co člověk to názor a většinový názor tu říká, že je to skvělý case. Je pěkný, to ano, ale viděl jsem od tebe mnohem lepší kousky. Na tomhle je vidět, že jsi dostal až příliš volnou ruku bez oponentůry.
- Mrtvej Brouk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Stoobi: díky za odpověď

- k větráčku. Však ono stačí vyměnit box ventilátor, pasiv může zůstat. Nový se mohl položit na starý pasiv nebo umístit do boku skříně... takové řešení by mě zajímalo, protože by tam bylo něco technického k řešení. Cena 150kč, nároky na prostor žádné.

- ke zvukovce. Na to bych se slečny ani neptal a jednal za jejími zády

- k casemoddingu. Aby bylo jasno, mě se práce líbí (tedy tahle konkrétní tolik ne, jiné mody jsou lepší) ALE tak nějak mě to jako celek neuspokojuje. Dřív se dalo v článcích najít docela dost inspirace, jak po stránce moddingu hardware tak moddingu skříní. Přece jen rozdíl mezi tímto dílem s pár předešlými a "přeměnou ošklivého kačátka" https://pctuning.tyden.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=8910&Itemid=60&limit=1&limitstart=8 je vidět. Tohle je prostě exhibice (neber to jakkoliv zle), ale přínosné to pro širší publikum není, pokud si dovoluji soudit, což je možná škoda. Je pravda, že teĎ vycházejí články ze série "jak na to", ale přece jen, není nad hezky provedený příklad.

Doufám, že jsem osvětlil svůj názor. Nerad bych byl za nespokojence, jen se snažím upozornit na možný problém/chybu koncepce. Taky to rozhodně není mířeno proti Stoobimu, to spíš proti zbytku redakce, co se fláká a nechává celou práci na něm.

- Pavel Dražan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mrtvej Brouk: Když tady je totiž jeden zásadní problém a to je představa mnoha lidí o ceně casemoddingu. Tady se mluvilo o rozpočtu 10tis Kč a každý druhý zde uvede, že za tolik peněz není problém udělat takovou case a ještě vyměnit půlku HW. Ale realita je trošku jinde...v tomhle si myslím, že mě třeba bude schopen pochopit např. gigi, který již má nějaké ty mody za sebou a zná reálné ceny materiálů, apod. A je asi jasné, že pro dobrý pocit to já také nedělám. Ono je na tom spoustu hodin práce, které bych v okamžiku, že bych to měl dělat zadarmo, raději věnoval jiným činnostem. Takže samozřejmě nějaký honorář za práci mám.

Každopádně za kritiku jsem rád a upřímně řečeno se zde kritizují věci u kterých jsem to poměrně čekal. Takže příště se pokusím více zaměřit právě na tyto věci.

Ale když už se tu zmiňuje první pimp, tedy "ošklivé kačátko", tak tam je to trošku jiná situace, že zde je postavená úplně nová case, což je samozřejmě o dost pracnější, než upravit nějakou hotovou - je to samozřejmě moje volba, nikdo se nové case nežádal, ale na druhou stranu, pracovat s takovým "papírem", jakým původní case byla, to by bylo spíše za trest. Každopádně, jak jsem říkal..kritiku si beru k srdci a pokusím se v příštím kole uzpůsobit úpravy těmto poznatkům. Stejně tak, jako články. Rád bych třeba i slyšel, co přesně Vám na článku o ošklivém kačátku přišlo zajímavější oproti tomuto, rozhodně si nechám poradit...
- Stoobi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2008 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Pavel Dražan: Naprosty souhlas, osklive kacatko byla uplne nejlepsi premena, byl tam jak skvely design, tak i dobre tuningove prvky (nove chladice atd.). Proste spickova prace, jine premeny byli taky dobre, ale kacatku se zatim zadna nevyrovnala.
- Rocman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Stoobi: Jasně, vysvětlím:
Je to jak s teorií a praxí.

ošklivé kačátko byl geniální příklad toho, jak v praxi pár jednoduchými (ale precizně provedenými) úkony přeměnit něco ošklivého, hlučného, přehřátého a kdo víc o ještě v dobře vypadající a fungující celek. Čtenáři byly předloženy návrhy a ukázána realizace. Díky jednoduchosti postupu a nenáročnostina speciální vybavení to navíc každý mohl doma v menším či větším postupu realizovat. Takže potenciální užitek z toho mohly mít tisíce čtenářů.

Zatímco zde jsme se teoreticky naučili jak vyrobit case, což je pro mě na úrovni koupení nové skříně. Každý se pokochá, komu se to zalíbí a bude chtít něco podobného, tak zjistí, že by na to stejně neměl vybavení a půjde do obchodu a koupí si TT Lanbox a pár samolepek. Zbytek na to prostě zapomene. Přínos pro čtenáře je diskutabilní

Tak snad jsem ten rozdíl vysvětlil.

bzw
vím, že dnešní skříň byla nepimpitelá, ale dalo se to řešit koupí jiné (třeba toho lanboxu) a moddingem té. Asi by to vyšlo i levněji...
- Pavel Dražan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Pavel Dražan: Tak vidíte, ale teď jste alespoň schopni jasně formulovat, co že to chcete. A k všeobecnému rozhledu je třeba vědět toho co nejvíc a mít co nejširší rozhled. Aspoň si můžete uspořádat co se ještě vyplatí a co ne, alternativně teda na co svůj čas a peníze obětujete a co vyřešíte nějak jinak.
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 11. 2008 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Aros: pardon, ale kdybych si potřeboval rozšířit všeobecné obzory, budu se dívat na national geographic nebo si číst 100+1. To že čtu na pctuning.cz článek s názvem Pimp My Computer jasně napovídá, co od takového článku čekám a jakou informaci v něm hledám. Jestli narážíte na to, že mi tohle mělo rozšířit obzory, protože se to netýkalo tuningu ale moddingu, tak mi je to opradu nerozšířilo, protože co se casemoddingu týká, tak například blogy na bit-techu, které pravidelně sleduji, jsou mnohem zajímavější a hlavně poučnější.

Přijde mi hloupé číst "že jsem konečně formuloval co chci". Když se podíváte na můj první příspěvek, jasně tam rozpoznáte, co že mi to chybí. Opravdu jsem zde nehledal článek o jednom casemodu, ale o tuningu a o pimpení a ten jsem nenašel. To že jsem pak rozepisoval proč byl předchozí díl z mého pohledu zajímavější než tento je věc jiná.

- Pavel Dražan

Reklama
Reklama