Zpět na článek

Diskuze: Pimp my Computer 7 - The Simpsons 3/3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stoobi se chtěl asi v tomhle moddingu ukázat, jak umí s fólií ... Ano, umí s ní výborně, ale opravdu bych alespoň na pár věcí použil normální barvu, zvláště na Homerovo oči, kde je jak už bylo řečeno fólie zkrabatělá ... Tento fakt mě celkem znejistil. No nedá se nic dělat, práce je to jinak pěkná a jediný co bych kromě homerovo očí vytknul je celá jeho hlava... Někomu se možná líbí, mě ani moc ne ... Moc velkej prvek na to, že sou tam jen 2 tlačítka jinak je to k ničemu ... Nevim, ale celkvě to působí dobře... GL Stoobi v dalším pokračování ... -->
- Petr Kodl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty oči bych asi řešil jinak - co třeba pingpongové míčky a do nich bílou diodu? Jinak je to roztomile úchylné ;-)
- Lumpik Honzik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukam, ze tady mi nikdo na krytyku ani neodpovi. To je to sami co co při mynulim dile, taky se nikdo neozval.

- jarasmrcina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 1. 2009 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Už jsem výše odpovídal. Jinak samozřejmě reakce čtu a kritiky si vážím. Co se týká čelního panelu, tak to je věc názoru, zdali to je kýčovité nebo ne. někdo tady zmiňoval projekt Žralok útočí, kde byl také model žraloka, tam se to podle mě hodí a tady jsem se snažil taky udělat nějaký výraznější prvek. Samozřejmě, že by to šlo udělat i decentněji.
Co se týká kvality nalepení folie. Souhlasím, že na čelním panelu se objevily nějaké nedostatky, bohužel jsem bojoval s nedostatkem množství folie, protože v obchodě, kde jsem jí kupoval již vyprodali tento odstín a nový byl trošku jiný. Je mi jasné, že to majitele zajímat nemusí a je to můj problém. Co se týká krytek mechanik, tak ty jsou ale rovné, nechápu, jaktože to některé fotky tak zkreslují, ale jsou rovné a folie je nalepena dobře. Na detailnějších fotografiích na třetí straně to je myslím patrné. Svoje zde asi provedla i ta oboustranná páska, která má částečně vůli, takže se to může maličko kroutit.

každopádně je mi jasné, že ne všechno se musí libit každému, co člověk, to názor, takže snad příští díl se bude zase naopak líbit těm, kterým se tento nelíbí. každopádně děkuji za reakce, komentáře a hodnocení...vážím si toho a snažím se i z kritiky poučit...
- Stoobi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 1. 2009 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace stooby , ale tohodle se moje krytyka netýkala , napsal jsem jen 2 příspěvky , jeden z nazvem : zase, a druhy z nazvem: odpovedi. ty nevíš ani na co odpovídáš, nebo jsi to záměrně zatloukl :-), na moji kdytyku se tu neodpovida, asi je to moc složité :-)
- jarasmrcina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 1. 2009 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @jarasmrcina: obavam sa, ze ten kto tu nevie na co odpoveda, si ty :) prejdi si komentare este raz a uvidis, ze na tovj prispevok "zase" ti odpovedal.
- joeqr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 1. 2009 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @joeqr: odpoved vznikla až po tom co jsem to napsal.
Stejne jsem se toho moc nedozvedel. Od zacatku souteze se znmenila spousta veci,... to mi doslo, ale nikde se nenapsalo ze je zmnena, nebo jsem se přehledl
- jarasmrcina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 1. 2009 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skvelá práca stoobi ako vždy, avšak mal by som takú malú poznámočku, niekde tá folia nekopíruje dokonale povrch to sa mi troška nepáči ale z 100b by si na tom stratil tak 3 čiže zanedbateľná vec. gratulujem a závidím majiteľovi case :-)
- A2C

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 1. 2009 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Viděl jsem několik prací Stoobiho a tohle snad nedělal ani on. Je to celé zfušované a odfláklé. Přední panel vypadá děsně, krytky mechanik nesedi, hlava není dokytovaná. Styděl bych se za to...
- J B

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase skvele odvedena prace a to oko no proste bomba jako vzdy

na PCtuning chodim uz jen kvuli tomuhle :-D

no proste nemam slov DOKONALE
- Václav Jíše

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a vsichni klik dole na premii TED! Stoobi se zase vytahl,to musite vsichni uznat..
- Daniel Menschy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takže pokud sem to spravně pochopil, v případě že se muj HW změní, pošlu nový email a ta stara reg. se smaže?
- David

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Musíš to poslat tak jak tak. Do dalšího kola se přihlašuje vždy znova. Alespoň to tak kdysi říkali...
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skrinka sa mi paci, ale co sa tyka urovne spracovania je na dost nizkej urovni - napr. krive kryty CD mechanik, bublinky pod foliou, zdeformovane (ktive) hrany.
- cert

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Taky mi to přišlo nedotáhnutý. Jako by autora tlačil čas. Použití folie je zajímavý nápad pro použití na bočnici, ale potahovat tím například ty oči, kde je vidět, že je folie zkrabatělá a nepasuje vypadá jako znouzecnost, když nebyl už na lak čas. Křivá dvířka mechanik to samé. Jinak se mi to líbí. Jen bych si odpustil tu hlavu, která působí kolotočářsky.
Já se snad i přihlásím, chtěl bych vidět spíše industriální design.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to sice pekne ... cest, i ked ja by som si takto ednu nevycackal nikdy, ale budis!

Co ma ale viac trapi kde je ta slubena recenzia, ktora tu mala byt uz v PIATOK, potom v PONDELOK!

Neviem ci je to len moj nazor, ale ta recenzia je dost dolezita a toto tu je oproti tomu ako vysmech citatelom.

A prosim vas kde je recenzia, ktora tu mala byt uz hodne davno s nazvom P45 do 3000,- cast 2 ?
- jasdfree

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace důležitá recenze Phenomu? Ale no tak, pročpak? Dáváme si na čas, je to politické rozhodnutí ...

ne, dělám si legraci. Test je připraven k publikování, akorát se vedení rozhodlo dát dnes case ... tedy Phenom bude zítra. Celý víkend jsme byli na Slovensku, pak mne sklátila chřipka, tedy jsem test nemohl dokončit včas. Nyní je hotov a zítra ráno je hned tu, tak snad nám to spoždění odpustíte.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace a mna by zase zaujimalo kedy vznikne ten clanok o vyhodnom nakupovani zo zahranicia(azia) ktory ste avizovali v starom clanku "jak se nakupuje v CR" alebo tak nejak....
- D!nd0

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Aros: No prave ze to moc dobre znam.. ;) Tak kluci byli uspesni na SK OC contestu,tak bych se nedivil kdyby to nalezite oslavili.. ja osobne uznavam vic opici nez chripku,chripka je pro paka.. ;D
- Daniel Menschy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Daniel Menschy: Dyť je to jedno.. na netu je infa o Phenomu II už tuna. Vzhledem k ceně se vyplatí leda jako upgrade stávající AM2+ platformy. Jinak je v podstatě k ničemu..
- Damian Black

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

M2 se to nelíbí. Celý se mi to zdá na Stoobiho dost infantilní. Jako by dělal rychleji než dostává nápady. Hlavně ta hlava je šílenost.
- Jan Hus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně se to líbí moc, v rámci možností výsledek moc hezký.

Sice sám bych si to na stůl nedal, ale malá neteř by prý byla z takového počítače nadšená :) Originální :)

Pro hardcore pařany na lanku to asi nebude, ale do dětského pokojíčku ideálníl :)
- Bennie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak zase vidim Case, ktery me zvedne ze zidle . Naprosto perfektni Stoobi ! :-)
- Martin Horáček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

napad s tou foliou dobry, avsak lak by vyzeral omnoho lepsie ... takto to vyzera dost fusersky ... hlavne na stoobiho, ktory ma na svojom konte daleko krajsie a dokonalejsie spracovane case ... pride mi to take bez fantazie, mdle, nudne a dost lamersky spracovane - myslim tie krytky mechanik, oci, pouzitie folie na oblych tvaroch ...
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2009 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Koukals někdy na Simpsonovy? Podívej se, jak je to celý namalovaný, křivej barák, divná perspektiva, nic moc animace (třeba ve filmu lze snadno rozpoznat, kde je použitá klasická 2D animace a kde je nějaký objekt renderován z 3D animace, např. ten demoliční jeřáb).
Z tohoto důvodu bych "nečistoty" ve zpracování přehlédnul, přesto alespoň ty mechaniky by dle mého snesly lepší provedení. Buďto záměrně vyvolat vzhled černých čar od ruky, nebo naopak přesné zasazení.

Hlava mi připadá oproti ostatním více méně plochým úpravám poněkud kýčovitá, osobně by mi navíc vadila při přenášení PC a bál bych se poškození.

Bočnice jsou perfektní, Bart za sklem fakt nemá chybu.
- Aleš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všichni, co kritizujete a tvrdíte, že jde o fušeřinu. Už jste si nějakou case udělali tak, aby vypadala minimálně tak dobře, jako tahle "zfušovaná"? Pokud ne, tak zalezte zpátky do nory a nazdar...
- 4sAd

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace kritika je kritika ... ci uz kladna alebo zaporna ... nikto stoobi nezhadzuje ani nijak neuraza ... stoobi ma jednoznacne talent, ale ako sa hovori: "Aj majster tesar sa utne." ...
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To není tak úplně pravda. My, co to kritizujeme se moddingem neživíme. Například ty oči, krytka vzadu atd by šli nalakovat a vypadalo by to mnohem profesionálněji. Jak říkám. Na rovné plochy, bočnice atd je folie dobrá. Ostatní vypadá fušérsky a nedotáhnutě.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hey Stoobi tvá práce se mi opravdu líbí a casto me i inspiruje , ale k tomuhle moodu bych chtel rict ze je to zase parádní práce. Moc se mi líbí obě béčnice prostě je to fičák , ale jak si udělal ten předek ..... Stoobi nezlob se na me ale tím čelem jsi zkazil celý dojem tohohle krásného moodu . Neříkám že to není špatný npad to rozhodně není , třeba oči jsou fakt dobrá kuťka , ale když už si to dělal tak si mohl např: vyměnit ty staré zažloutlé CD-romky nebo co to tam je . Mno ale jinak obdivuju tvé nápady , avšak z tohohle moodu mam pocit ze když už si došel k přední části tak jsi jí moc fantazie nedal .

- Gribo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono možná to vypadá trocha nedotaženě...no možná, spíš bych to pojmenoval :"Hodně muziky za málo peněz"...oživení takového lowendu je super záležitost.A myslim, že v nějakym hi-tech industrial stylu by pak pohled dovnitř vypadal ještě ubožeji. Prostě hodně dobře odvedená práce:)
Jen bych měl dotaz, kde se dá sehnat ta lemovací guma apod. Prolezl jsem net, a nic nenašel...snad krom gumovech kabelovejch průchodek v balení s 5000 KS :)

- Lordpisty

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tje fakt neuveritelny, ze se tady najdou zase nejaci zbrblalove, perfekcionisti a stouralove.. Jako jo, uznavam ze case neni urcen pro HC hrace.. ale to kua ani pocitac neni urcen jen pro tuhle sortu.. konkretne tenhle case mel byt ve stylu SIMPSONS,jestli to treba nekomu neuniklo.. takze stoobi udelal co? svete div se, styl simpsons.. A ze se nekomu nelibi pulka homerovo hlavy vepredu? dobre ze je ji jen pulka,aspon tam jde vzduch na pritok.. a to zapinani levym okem,tje hodne mazácký.. ;) Jo mozna ta folie mohla byt jen na plexy a ostatni lak.. ale z vlastni kapsy bych to taky neplatil.
- Daniel Menschy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobra prace. Jako drbat se s tim by se mi asi nechtelo, obvlastne kdyby sem pak ten case musel dat zase z ruky.
- mustti

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak mi není jasné kudy se dovnitř hotové krabice dostane nezbytný vzduch. To že ohřátý ven vytahují dva 12 cm ventilátory je správné, ale jak se tam z venku chladnější vzduch dostane?
- kozan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mas pravdu, ja som myslel ze aspon povodny predny panel je naspodu duty, ale ani ten nie je. Ten predny ventilator a chladic disku pri nom vyzeraju super, ale toho vzduchu sa tam fakt vela nedostane a to ma mrzi....
- Lukas Pariza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zdravím, samozřejmě i nasávání je vyřešeno, to bych se jinak nedělal s předním ventilátorem. Prostor za hlavou v přední části je dutý a na spodní straně je pak perforace pro nasávání a samozřejmě otvor dostatečně velký, aby bylo možné vyndat prachový filtr bez sundání předku. Takže nasávání vzduchu je dostatečně.

Jinak všem děkuji za názory, včetně kritiky, vezmu si to k srdci.
- Stoobi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Stoobi: No podla fotiek to vyzera tak, ze homer sa zospodu dotyka zeme, takze aj ak je dolu otvor, vzduch tadial asi velmi nepreide. Mozno by to chcelo par fotiek.
- Lukas Pariza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Stoobi: Napad s okem jako vypinac a reset je dobry, ale nikde nevidim, ze by bylo poznat ktere oko je reset a ktere power. Nejspis jde jen o zvyk, ale 2 stejna neoznacena tlacitka osobne nesnasim. Dale by me zajimalo kam se podel onen I/O shield nalakovany na cerno. V galerii je pouze klasicky sedy.
- Aleš Horák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukas Pariza: Také si myslím, že tam moc prostoru pro nasávání čerstvého vzduchu není (pokud to nebude položeno na nějakém podstavci) a ta hlava vypadá opravdu moc extravagantně, chtělo by to spíš něco decentnějšího...
- Guillemot

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no hej ten kluk ma pravdu! ja myslel ze ta homerovo hlava je zespoda duta a ze prave tamtudy ma byt privaden vzduch do case,spatne jsem si ji prohledl.. Tohle by chtelo vysvetleni.. =o( myslel jsem ze komp bez privodu vzduchu je opravdu rarita..
- Daniel Menschy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stoobi ty se překonáváš,to ovládání LED tím okem.A ten Bart na tom boku to je fakt super,ale jediné co se mi moc nelíbí jsou mechaniky přitom otevírání a zavírání vipadalo by to lépe kdyby se i mechaniky otevírat taky jedním okem,
- Martin Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až do dneška jsem si myslel že půjde o další Stoobiho mistrovské dílo, ale ten pření panel to všechno zkazil. Hlavně špatně nalepená fólie, na oku je to z boku dost hrozné, v otvorech pro mechaniky taktéž a na hlavě nerovné. Bublinek je taky hafo...holt nikdo není dokonalý. :o(
- loslhotos

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Presne tak, nevycentrovane zaslepky mechanik budiz, ale proboha co ta "hlava"?
Tenhle prvek naprosto devalvuje celkovy vzhled. Mikrospinace v ocich... hlavne restart. Tohle je dle meho krok vedle, stejne jako u projektu "Shark" se zde nejaka plastika absolutne nehodi.
- Yuri.cs

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prijde mi ze tahle uprava se moc nepovedla :-( ty oci jsou efektni, ale ne moc prakticke, pri kazde prilezitosti si to omylem vypnou...
- jozef01

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja mam v biosu nastaveno ze se mi pc vypne jen kdyz tlacitko power zmackle vic jak 3s, takze v tomhle by sem problem nevidel.
- mustti

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jen windowsarum to pri implicitnim nastaveni zacne ukoncovat okna (:
Ale jinak zrovna tohle se mi libi ... nenapadnej vypinac. Akorat v mejch podminkach by byl za par tejdnu dost spinavej a okopanej .. to si primo rika o to zapinat nohou (case pod stolem (: ).
- Fang

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak je tu dalsi dil a ja mam zas stejny dotez. CENA ? Když tato soutěž zacla bylo v pravidlech ze vyherce dostane upravu: komponenty(HW, veci) v hodnote 10000 a praci zdarma, ze zacatku to psane bylo a strali jste se o HW , ale ted to strcite stoobimu a ten napise clanek jak upravoval case. nikde žadny cena, naklady, nic. napise ze box chladic je to nejhorsi, ale ten jedinej v ty kastli za neco stal, strci tam ramky za 1000( cenu nevim nnasel jsem je, ani jsem poradne nehledal) chladic za 300, a chladic na disk za 500 mozna i 2 vetraky a zdroj( predchozy casti si už nepomatuju) = cca 2500, kastli potahne foliii , soupne do bocnice plast a na bocnici strci nejznamnejsi obrazek z filmu. Tohle neni jen krytyka , ale když napisete pravidla souteze, tak je dodržujte , nebo plexisklo, folie , barva, lepidlo,... stoji ten zbitek co chiby do 10000, nebo to mate zapocitany když koupite cele baleni? Stoobi toho kousek použije a zbytek si necha, a ucet na 10000 mate splneny takhle?

- jarasmrcina

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 1. 2009 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Takže, když si autor tohoto komentáře tolik přeje odpověď, tak mu jí dám. Ve chvíli, kdy tasto soutěž vznikala byla koncepce trošku jiná, bylo i jiné vedení, jiná forma sponzoringu a celkově financování soutěže. Částka na úpravu je sice přibližně stejná, ale samozřejmě nutné do ní započítat i do jisté míry práci na úpravách. Navíc materiál také není nejlevnější, ale řeči o tom, že nakoupím obrovské balení, využiji část a zbytek si nechávám, k tomu se opravdu vyjadřovat nebudu, to snad nemyslíte ani vážně. Obrázek až si každý udělá sám. Především lidé, kteří mají nějaký casemodd za sebou jistě pochopí, jak se situace má.
- Stoobi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2009 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ahoj Stoobi, možná by jsis měl pořídit píchačku a v článku pak uvádět odpracované hodiny, vedle ceny zakoupeného materiálu, která by mě také zajímala. Věřím, že by to snížilo počet podobných příspěvků do diskuze, protože předpokládám, že i při směšné sazbě třeba 150Kč/hod za takovou "custom" práci by oněch 10000Kč - cena HW a materiálu sotva stačilo.
- Aleš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Me vysvetleni ohledne nasavani studeneho vzduchu naprosto uspokojilo,diky Stoobi... Ale jak chcete uspokojit kloudnou odpovedi tohoto ctenare,to je mi zahadou.. ;o)
- Daniel Menschy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 1. 2009 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

homerovo oko jako vypínač ... co na to říct - prostě geniální
- Martin Kusyn

Reklama
Reklama