Zpět na článek

Diskuze: Pimp My Computer - vylosován 4. "vyvolený"

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2007 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak sakra, kdy ten komp uz bude hotovej, dyt uz je to skoro mesic a prestavba ma trvat 10dni. Kua.
- Roman Jílek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 11. 2007 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jo, ale dyt uz je to skoro mesic, tzn. to si to ten clovek takrka 20 susil doma nez to poslal?
A jeste jedna otazecka, nezdrzuje se tim i losovani dalsiho vyvoleneho?
- Rocman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 11. 2007 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všem nedočkavcům se omlouvám, ale bohužel se vyskytly nějaké problémy s dodavateli, takže se úprava protáhla. Pevně doufám, že se zde článek objeví v průběhu příštího týdne. Stoobi
- Stoobi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 11. 2007 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hm, tak dnes mame sobotu a nic tu neni a pochybuju, ze by se to tu objevilo v nedeli, takze se to nakonec asi tedle tyden nepodari. No nic. Jenom by jste mohli aspon napsat, kdy se teda bude losovat dalsi.
- Rocman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 11. 2007 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak to je teda hezky ze jsou problemy s dodavatelem.Co ja vim tak jesti zbozi neni na sklade tak to vetsinou trva 14 dni+max. 2 dny nez to prijde na dobirku.Ted taky nechapu jak to je s tim dalsi vyvolenym co se mel losovat 7.11.Je to proste nejaky zamotany.
- Tomáš Kropáček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tak, pimpit starou sestavu s množstvím konstrukčních chyb umí kde kdo. Opimpovat PC, na kterém teoreticky není co k pimpení, to je výzva!
Samozřejmě pokud se budeme držet vzduchotechniky. Když se někdo rozhodne pro vodu, tak se pimpení (konstrukčním změnám) nevyhne tak jako tak ;-).
- Zbycho

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ještě že pimpovat PC, neni tak složité jako pimpovat auto, Pecko nůžkama na plech zastříhne kdejakej dělnoš ze stavby. :D
- Choze Chróstal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2007 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mam stejnou skřín. pri tomhle cooleru doporucuju uskubnout windtunel na bocnici a antistatickou slidou zalepit otvor, a dal zalepit vsechny ostatni otvory v zadu na case :-D tady vic neni potreba
- Choze Chróstal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po tom co jsem si přečetl sestavu vylosovaného výherce , sem si řekl proč sem tam posílal přihlášku. Řekl bych že dotyčná sestava nepotřebuje pimpení. Chci tím říci ,že je určitě se najdou jiné stroje na pimpení , které by to potřebovaly spíše po stránce stability a přehřívání počítače.
- psychaz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No co, ja mam daleko lepsi kompl nez ten co byl vylosovan a taky jsem uvazoval o tom, ze se prihlasim, pak jsem se na to vykaslal, protoze jsem rozhodl ze ve svym milackovi se budu stourat jen ja :-))
- 666 Diablo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No, já si naopak myslím, že pro rozmanitost této akce je tenhle stroj uplně ideální. Pimpnout starou plečku umí každý, vyměnit větráky a místo boxu dat jiný chladič... Proč se nepustit do vodního chlazení, poladit desing by taky neškodilo. Sice je tento komp nadupaný, ale celkově mu chybí trocha originality a na to co obsahuje za komponenty je podlemého celkově nedotažený. Asi to věděl i ten člověk, když se do soutěže přihlašoval :)
- Tomas Chloupek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím se Zbychem. Sestava je to dobrá a nabízí se v podstatě jen případné odhlučnění či casemoding. Já bych ale požádal spíše o SW optimalizaci. Poskládat PC není problém avšak následně optimalizovat nastavení v BIOSu, ovladačů, přetaktování a další nastavení tak, aby vše pracovalo jako hodinky a systém byl vytuněn jako celek - to může být výzva. Těším se na výsledek.
- asistent

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Majitelé starších strojů budou vděčni za každou FPS navíc. Stroj vylosovaného nebude mít sebemenší problém s jakoukoli novou hrou typu Crysis či Call of Duty 4. Je to nespravedlivé. V příštím pimpení by se mohla pravidla omezit jen na LOW a MIDDLE sestavy.
- psychaz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A kdo to jako urci, co je low a middle? Ty si nejaky maly cechacek, co proste jenom zavidi. Jak v tom vtipu. Paneboze, chcipla mi krava a sousedovi ne. Tak ja nechci novou, ale at mu chcipne taky. ubozaku.
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

spíš si myslim že spousta lidi bude mít podobnou sestavu(jako třeba ja) a rozhodně bude zajímavé vidět výsledek co vlastně s mojí bednou budu moct ještě udělat:-)))
- kuthy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pretaktovat grafiku, dat do nove skrine, uklidit kabely a vymenit chladice tak, aby PC vubec nebylo slyset. Mozna jeste novou zvukovku...
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pánové zdá se mi to nebo z některých z vás mluví závist?:o)Pimpení přeci není o tom, koupit nové komponenty na půl PC, k tomu dobré chlazení a jen aby se neřeklo upravení case, ale naopak hlávně o upravení case a OC stávající sestavy.
Je pravda, že takto to redakci vyjde i levněji, což možná byl jeden z hlavních důvodů, proč byla vybrána tato sestava:oD
No necháme se překvapit;o)
- Martin_o5

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ty asi neznas vyznam slova pimpeni nebo to jak slovo "pimpeni" na pct vzniklo. Je to od pořadu Pimp My Ride na MTV ... videl si snad, ze by tam nekdo tunil Ferrari? Asi si pimpeni vyklada kazdej jinak, bylo by fajn kdyby se vyjadrila redakce.
- howned

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pro mě to ferrari je protože takový prachy bych za kompl co za dva roky bude průměr nedal pokud by mě to neživilo.... a PMP jsem sledoval na mtv když to začínalo na MTV tak si nech poučky pro někoho kdo je potřebuje já ne.... asi si neviděl jak z trabanta nebo starýho forda dělali krásný žihadla..... jo a co se týče výkonu úpravy byli malé, protože šlo hlavně o vzhled a interiér
- Sparx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tak ono si teda bud neco zbastlis, coz je v pripade CM Elite 330 blbost kvuli mizernymu plechu, nebo koupis profi reseni. Na auto si taky brzdovy kotouce nefrezujes sam,

Kdybych mel 10 litru a tuhle sestavu, koupil bych si Silverstone Temjin nebo neco tak a HOTOVO :). Pimpeni nejakyma regulatorama a praseceninama mi prijde zhovadily.
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tohle taky není Ferrari, spíš takovej lepší Volkswagen (Ferrari by mohlo mít výkon ještě skoro 4x vyšší) :)
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Sparx: Po vzhledové stránce to ferrari jistě není, takže když mu upraví/vymění case a pohrajou si s chlazením a kabely, jde přesně o to, pro co tak horuješ - vzhled a interiér. Krásný žihadlo se nemusí dělat ze starý plečky...
- eviljack

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Sparx: Ale taky minimálně jednou řekli, že pimpit to nemá cenu a koupili celý nový auto - konkrétně Scion Bb ... jistě si ten díl jde dohledat.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ICE: Nekde o kousem vys je navrh na vodnika, za to bych se primluvil... Kdyz se udela poradnej... Nicmene bedna stejne nezustane.
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tohle je jako tunit ferrari jinymi slovy škoda peněz..... myslim že by si to zasloužilo něco staršího ikdyž je pravda že staré počítače jsou šrot:) ale vidět třeba natuněnou 486 by se mi líbilo:D
- Sparx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

teda taková sestava a tekhle šetřit na disku ? 2× raptor v raid0 + ta barakuda na zálohy by se tam vyjímalo docela dobře, takhle to vypadá že je dotyčný schnálně vyndal.
- nib

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možno to PC nepotrebuje, ale vymenil by som zdroj povedzme za CoolerMaster Real Power M620, má modulárnu kabeláž a má aj novšie normy. Vymeniť chladič na grafike, môže byť Zalman VF1000-LED, potom nejaký poriadny ovládací panel na regulovanie všetkých ventilátorov čo tam sú, dať tam zvukovku Creative X-Fi. Usporiadať kabeláž, pretaktovať grafiku. A dať mu lepší foťák :D
- Maňo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, sestava je to slusna a co se tyce vykonu, tak nevim, kde vylepsovat. Byl bych pro změnu chlazeni, ale ne pro vodnika, pohrat si s cablemanagmentem, změnit skrin, ale ne za kupovanou, spis nejakou homemade stylovku, soucasnou skrin snizit a protahnout, neco jako tunel, doplnit o managment vetraku. neco by slo u delat i s disky, mam pocit, ze zde majitel krapet setril. U takového stroje bych ocenil hlavne konecnou originalitu.
- TommyVejmitsch

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

docela by mě zajímalo jestli se budu muset na každé kolo pimpení zaregistrovat znovu...na začátku článku je napsáno:Termín podávání přihlášek do soutěže Pimp my Computer skončil..takže pokaždé znova nebo jak to je?

- Tomáš Konečný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no pekne....
akurat bol vylosovany administrator nejakeho webu, ktory ma hig-hend PC, na ktorom sa ani poriadna uprava neda vykonat :/
.....uchadza mi zmysel tohto "pimpenia"

- glider

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pimpení neni jen o výkonu ale taky o vylepšení vzhledu a ten je v tomhle případě ne příliš povedený. Já osobně bych přešel na vodu vyměnil a upravil skříň a decentně osvětlil a na tech 10 000 to vyletí hned pak mírně potaktoval a je to
- Jakub Riedl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to jako hermí PC. Mno já osobně bych dal zvukovku... onboardovka není nic moc. Třebas X-Fi extreme gamer Fatal1ty, dodal nějakej ten HDD a udělal třebas i read pole Raptor by se vyjímal. Vylepšil chlazení a vzhled bedny a něco provedl s kabeláží. Slušně nataktil, aby to bylo stable a odladil sw, oladače a podobně. Do vodního bych se asi nepouštěl. Jinak nesouhlasím s názory, že by se takovýhle PC neměli pimpit... takhle mluví závist. Přeji hezký den.
- Alladin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 23:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace myslíš RAID pole? Jinak myslím, že těch 7000 (2x 74GB Raptor) by šlo využit i v tomto případě líp (kvalitní case, vodník...)
- syky01

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[B]Rozhodně bych volil místo vzdušného chlazení vodní, pro takovéto PC je to potřeba a graifcká karta se s defaultním chladičem přehřívá, takže rozhodně vodní chlazení, pak rozhodně vyměnit cache za nějakou vymakanou s nějakým tím osvětlením, přidat harddisk kolem 500MB, možná bych mu tam přidal dalších 2 x 1 GB, ale to bych ty peníze spíš využil za nějaké jiné věci než za ty ramky, ale to ostatní rozhodně přidat. Pak bych ještě nějak nataktoval grafiku a procesor, ale aby to bylo stabilní a další věci, ale už mě nenapadá co, ale určitě se něco najde dejte si na tom záležet je to good.[/B]
- PCprodejce

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[B]A ještě i nějakou parádní zvukovku, protože zabudovaná nestačí a snad i televizní kartu. To ono se toho najde víc, hlavně to ti borci co to budou dělat nesmí odfláknout, ale popřemýšlet, co dodat.[/B]
- PCprodejce

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Psat ze tak nabouchanou sestavu ma asi malokdo je nesmysl asi by jste se divily co maji nekteri z nas doma :) Rozhodne to neni typicky letakova sestava je videt ze je skladana na prani tazke co se tyce HW tak s limitem 10K nelze uvazovat celkem o nicem co by tomu PC nejak pomohlo navic je to celkem nove tazke nejake vymeny chladicu nemaj smysl.Takze bych to nechal jen asi na tom vizualnim pimpu na skrini je hodne co vylepsit mozna skusit za ty penize koupit nejakou poradnou kastlu ne tyhle seriovky z tenkyho plechu pod 2000Kc. Takovej Antec Performace 180 bo neco podobne uzitnyho a tu skusit trochu poladit naky to okinko svetlo ale jen decentne zadny kolotoce.
- Josef Slaby

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace K cemu kupovat novy case kdyz tu mame stoobiho ? ;) Ja bych mu to dal ,vsak on uz by si s tim vyhral :)
- nnevimm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2007 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jestli to na tom obr kejsu dobre vidim, tak bych tenhle papirak (CM Elite) vubec netunil a rovnou vymenil za neco pevnejsiho.
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pc je good ale skrin se k nemu nehodi rozhodne to dejte na praci stoobimu on si s tim vyhraje a pak bych to trochu taktnul a napsal presnou adresu kde bysli abych ho mohl ukrast :-D

- Josef Keller

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pimpovat tenhle komp je asi jako když k doktoroj přijde buchta v norkovym kožichu a stěžuje si na škrabaní na hlavě a 70-ti letá babka s infarktem musi čekat v čekarně než ji přijmou.
Chci tim řict,že pimpení typu nova zvukovka,case a trosku taktnout si muze borec udelat sam,s takovym kompem na to jiste ma. Mel sem za to,že puvodni myslenka Pimp My Computer byla pro lidi co nevědí jak by to uděli sami nebo pro ty co maji hluboko do kapsy. A navic Pimp My Computer je dobra škola pro ty co doma maj "komp k vanocum". S tohodle pimpeni si nikdo nic neodnese,akorat vyskakanej majitel,kterej na to ma a klidně by si to mohl udělat i sam.
Pro obyčejny lidi to bude zas jen nablýskaný Ferrari a nic z toho co Redakce PC Tuningu provede na tomto stroji nebude dosažitelný.
PS:když se z auta dělá žihadlo,tak to auto musi bejt šrot,pač dělat žihadlo ze žihadla je nesmysl.
- David Lister

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A jak jsi prisel na to, ze ma hodne penez? Treba chodil cely prazky na brigady jen aby koupil poradnej komp a zahral si na tom.
- ShadowSquad

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a neni jedno, kolik ten komp stál? jeslti se vymáčkne 20% výkonu navíc z northwooda na 2.4GHz s gf4200 nebo x2 6000+ a 8800gts a skříň bude vypadat k světu je přece úplně jedno. prostě přeneste přes srdce, že byl vylosovanej jeden z účastníků a hotovo. naštěstí se žádná diskriminace dražších než drahých pc neprovádí.
- karf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ...neviem co Vam vadi, je to klasicke mainstreem pc ktore o rok spadne skoro do low endu.
Porovnavat to s ferrari alebo high endom to ma este velmi daleko... a aj tych 10k je na to velmi malo aby sa to tam aspon trocha priblizilo ...
...ale zas uznavam ze to "pimpeni" na tom asi az tak nevinikne, v podstate da sa upravit/vymenit case, lepsia zvukova karta, ta tam chyba ako sol a mozno pripadne nejaky dalsi disk, pripadne dva do raid upratat kabele, vyladit/upravit chladenie aj ked tam asi tiez nebude velmi co, trochu to taktnut (mne ta x2 ide stabilne na 3200MHz bez zmeny napatia, strop ma niekde okolo 3400MHz)a GK ma ties nejaku rezervu...
- Pjotr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 10. 2007 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Muj namet je takovy, ze by se tam mohla pridat dalsi karta do SLI (nekdo muze namitnout to at tam radsi daji jednu GTX) Pc pak ziska jisty punc exluzivity o ktery, rekl bych, tu jde predevsim.
- Finkky

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2007 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no neviem mne ta zostava az taka mainstreemova nepride.....Geforce 8800 GTS je mainstream karta podla teba ? Jedine co je viac menej mainstream je procak a povedzme disky ale tu sa jedna o hernu zostavu a myslim ze by lepsi disk ani procak by nevyuzil....
- Pavol Bogda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2007 00:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no ja si pod High end predstavujem minimalne 8800GTX alebo ultra a este k tomu v SLI... takze podla toho 8800GTS je mainstreem karta
- Pjotr

Reklama
Reklama