Zpět na článek

Diskuze: Plantronics Pulsar 590A Bluetooth

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavé .... ale za ty love?!
- Stenly_Hrubec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

asi tak...
jinak nevim, co konkretne prijde na Kossech neprirozenyho (mysleno obecne, nebo nejaky konkretni typ?)
btw. jsem sam, komu pripadaji tak nejak, ze se kazdou chvili rozpadnou?
- peavey

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 1) Kossy maji dost přebasovano, nicmene je to jeste v norme, ale ne kazdemu to vyhovuje

2) nerozpadnou se, konstrukce je fakt pevna...
- Michal Učeň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"...navíc vzhledem k použité technologii BT dokonce stereofonní" - to mam chapat tak, ze sluchatka bez BT (dratova) hraji jen mono ? Jiny vyznam te vety me nenapada :)
Chybi mi docela dulezita vec jako je vydrz na baterie sluchatek i adapteru...
Ta cena je otresna, i po sleve je cena dost vysoka :(
Blikajici sluchatka na hlave nekde v saline, tak toto mi chybelo a hned si je musim objednat ;-)
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vysvetleni

1)technologie Bluetooth je ve vetsine pripadu mono, ta veta ma vyznam, ze tyto sluchatka i presto, ze vyuzivaji BT, hraji stereo, nikdo to tu nesrovnava s dratovymi sluchatky

2)Vydrz baterie je uvedena v parametrech a v realu odpovida, u obou prvku stejna(sluchatka i adapter)

3)Cena se uz ted snizila na 4599, snad to pujde jeste casem dolu

4) blika to jen obcas, navic pokud si je zapojite jako dratove pak neblikaji, coz ale pak ztraci vyznam bezdratu :) Je zase pravda, ze kdo si koupi takova sluchatka tak vetsinou jezdi autem, pokud ne, tak aspon ukaze ostatnim cestujicim, co to ma za vychytavku :)
- Michal Učeň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Diky za info, neveril jsem ze papirova hodnota je dosazitelna v realu.

ad BT: tohle vysvetleni je uz jednoznacne ;-)

PS: k cemu je hlasovani "souhlas/blabol" kdyz to neni vubec vypovidajici ? Akorat si u toho nekdo honi ego a klika a klika :-D
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

porad mi nedochazi souvislost mono - BT...to myslite tak ze BT hansfree sou mono? to bude myslim tim ze signal z telefonu je mono...BT ma myslim dost velkou rychlost,na to aby dokazalo prenest dva zvukove kanaly :o)
- Lord_Jajator

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jasne ze ma dostatecnou prenosovou kapacitu, ale krome logitechu neznam zadny jiny stereo BT sluchatka.
- Oxidus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[QUOTE]
1)technologie Bluetooth je ve vetsine pripadu mono, ta veta ma vyznam, ze tyto sluchatka i presto, ze vyuzivaji BT, hraji stereo, nikdo to tu nesrovnava s dratovymi sluchatky
[/QUOTE]

Stale nerozumim. Co je to za nesmysl, jak muze byt technologie mono? Vzdyt bluetooth technologie jako takova, nema s pojmy jako je stereo nebo mono vubec nic spolecneho. Autor mozna myslel,ze zarizeni na komunikace prostrednictvim bluetooth byvaji vetsinou mono (napr. handsfree telefonu). To by teda bylo aby sluchatka za 5 489Kc byly mono!

Tenhle vyrobek me zaujal pouze svou vysokou cenou. Pokud chci kvalitni sluchatka koupim si Kossy atd... Pokud chci handsfree k telefonu, koupim si handsfree. Samozrejme to muze byt otazka nazoru, ale myslim ze takhle by postupovala vestina lidi.
- LukiX_Metallic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Autor to pomerne pochopitelne vzdal, takze ja se to pokusim vysvetlit. Bluetooth jako technologie sice umoznuje prenaset data podle libosti, ale zaroven definuje i standardni profily, prave kvuli zajisteni kompatibility, a nejbezneji rozsirene BT audio profily headset a handsfree jsou specifikovany jako mono, stereo prenos podporuje az relativne novy a neprilis rozsireny profil bluetooth stereo audio. Jinak bluetooth 1.2 na prenos nekomprimovaneho stereo hudby NEMA dostatecnou kapacitu, nebyl na to konstruovan a obchazi se to tak za stereo profil zvuk ztratove komprimuje. Tenhle problem by snad mohl casem resit Bluetooth 2.0 ktery zvladne teoreticky protlacit 12Mbit.
Jinak ty sluchatka se mi fakt libi, cena je sice dost silena, ale je to prima pohled do budocnosti kdy se konecne zbavime odpornych prekazejicich kabelu k hlave (:
- Krizon IV.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Sice je krasne nekoho chytat za slovo, ale jestli ste to doopravdy nepochopil, tak vam to ani nema cenu vysvetlovat... myslim ze kazdy inteligentnejsi clovek vi co tim bylo receno, navic to byla reakce na nekoho jineho(ne definujici text v clanku ale pouhy komentar), kdo to pochopil, ne pro vas, ktery si clanek pravdepodobne ani neprecetl.
- Michal Učeň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

* uprensuji: "zarizeni na [B]hlasovou[/B] komunikaci prostrednictvim bluetooth byvaji vetsinou mono..."
- LukiX_Metallic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 4. 2006 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no tato sluchatka me rozhodne neoslovila a ni neoslovi a to jak vlastnostmi tak designem...musel bych videt nakolik je konstrukce pevna, napr. ten mikrofon je podle me reseny dost tragicky a kdyz uz jsme u toho, tak mit v azte na hlave plnohodnotna sluchatka a dokonce stereo, to uz mi prijde trosku jako demence. nerikam hf bt na jedno ucho,ale tohle je fakt demence.
no kadyz kvalitni sluchatka, tak urcite ne Koss. pokud vezmu opravdu kvalitni;)
nakonec ta cena...zkratkaspis zaporne dojmy
- Petr Lenz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2006 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace V jakém autě zas? Využití jako HF je jen jedna z možností, ale spousta lidí, kteří už stereo BT sluchátka mají, to používá u PC pro hovory, poslouchání hudby po bytě (oddělá se mikrofon) atd.
- Mem

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2006 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mas pravdu,tu im asi bezpecnost na cestach nic nehovori...nabuduce budu odporucat lcd display cez celne sklo..:-))
- Puma Perez

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2006 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OT: "pokud by jste...", vam z toho nebeha mraz po zadech? ;-)
- Mem

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2006 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim, sice zda jste chtel naznacit ze nepatrim do skupiny "Inteligentnejsich lidi", nebo jak jste to vlastne myslel. Kazdopadne na muj dotaz jste neodpovedel.Ja jsem nikoho sa slovo nechytal, pouze jsem se myslim SLUSNE zeptal, jak spolu spolu souvisi pojmy BLUETOOTH TECHNOLOGIE a MONO. Na tuto otazku jste mi nedokazal odpovedet, a doufam ze jste si vsiml, ze jsem nebyl sam, ktery vase "obratne" slovni spojeni nepochopil. Predpokladam ze jste odbornik, proto jsem polozil tuto otazku do diskuze. Tak doufam, ze az se priste opet zetpam odbornika, tak se mi dostane odpoved na urovni. Problem zde myslim objasnil az uzivatel [B]Krizon IV.[/B], kteremu dekuji.
- LukiX_Metallic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2006 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud jsem vas urazil, tak se omlouvam, nicmene vas prispevek takto znel trosku urazlive a popichovacne.

O tom, ze se jedna o stereofonni zvuk prenaseny pres technologii BT jsem se zminil hned v perexu clanku, viz:

"Podobnou vlaštovkou jsou i Plantronics Pulsar 590A Bluetooth, které jako jedny z mála reprodukují stereofonní zvuk přes bezdrátovou technologii Bluetooth."

Pokud jste si precetl tohle, pak vam musela byt jasna i veta v clanku a komentarich, ale vzhledem k umisteni te vety je mozne ze jste ji prehledl/necetl.
- Michal Učeň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 4. 2006 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace V poradku. Clanek jsem samozrejme cetl cely, ostatne jako vzdy, kdyz prispivam do diskuze. Samozrejme jsem pochopil (a vim to z vlastni zkusenosti), ze vestina zarizeni prenasejicich zvuk po bluetooth, prenaseji zvuk pouze mono. Ovsem tyhle sluchatka jej prenasieji stereofonne a ano opravdu jsou jakousi- jak se rika "vlastovkou" jak jste napsal. Ovsem z vaseho prispevku v diskuzi to pro me vyznelo tak, jako byste rikal ze "Bluetooth technologie je mono", chtel jsem vas pouze upozornit ze technologie jako takova za to nemuze.I kdyz vlastne jste mel pravdu, protoze v praxi tomu tak nejspise opravdu je, prave kvuli male prenosove rychlosti, takze svym spusobem za to technologie muze. Uvedomil jsem si to, kdyz napsal prispevek Krizon IV. Vzpomnel jsem si na svuj bluetooth adapter,jak na nem bylo napsano "UP TO 1Mbps".
- LukiX_Metallic

Reklama
Reklama