Zpět na článek

Diskuze: Přehled sestav - listopad 2005

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 12. 2005 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[B]Vzhled zajímavý cena stejná - zajíc v pytli?[/B]Není problém sestavit cenově odpovídající stanice, ale pokud by se jednalo o výkony, pak jsou zde neřešitelné oblasti. Sám poslouchám digitální satelit a hluk ventilátorů je značně rušivý. Co pak s teplem vzniklým v PC. Kvalita není jenom v ceně, ale v nabízeném výkonu a v neposlední míře v možnosti jej nerušeně užívat. Uvítal bych při hodnocení více faktorů jako je cena.!
- Ing. Bohumil Federmann

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 02:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu drahé a taky panel aj dve tie Nvidie
- Teho

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2005 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pominu to ze autor vybiral samy designovy kolotocarny, ale v chlazeni ma v highendu i mainstreamu nedostatky (asi jeste neslysel o wide tunnelu). a apple cinema display neni nic jineho, nez za ty penize dost predrazeny monitor. za 30 000 bez dph ho kvalitativne podstatne prevysuje eizo 21" (S2110W) a o vyssich tridach ani nemluve. pokud bych chtel utratit co nejvic penez za monitor (aby byl nejkvalitnejsi), tak saham zasadne pro Barco, ktere se nepohybuje pod 250 kc...

svoji sestavu jsem spocital na 115 tisic a to jenom u jednoho pocitace (porizovaneho pred mesicem). nepocitam notebooka, net server, a G5 s monitorem...
- Jezis

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2005 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Predpokladam, ze jsi s Apple cinema mel tu cest? Ja jse videl kratce a musim rict, ze nebyt te ceny, tak bych o nem uvazoval. Btw. to Eizo co zde uvadis neni dobre jako monitor domu nybrz pro profi nasazeni.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 05:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takýto prehlad sa mi páči, sice sa mi to zdá trosku úzky výber - predsa na absolut low-end by som dal S64 2500+ spolu s tou X300 a na vyšší low-end ten S64 2800+ alebo 3100+ spolu s X1300Pro...nejako podobne by som rozšíril aj main-stream a high-end...
- Juraj Pekar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tento přehled vychází především z již vydaných cenových přehledů - je to jakési shrnutí. Právě proto v přehledu není např. GeForce 6800 GS nebo Radeon X1300, ty v době přehledu grafických karet ještě nebyly na trhu.

ad Spotřeba - vidíte, že jsem počítal se svým Intel P4 530... Pořítal jsem se spotřebou udávanou výrobci (a použil maximální hodnoty)... Navíc některé zdroje se vypínají podstatně dříve než by dle označení měly, takže pár W navíc není na škodu...

Oněch 20W ve vypnutém stavu je nepříjemných, ale faktem je, že to pozurují především ti lidé, kteří vlastní právě chieftec 410 W... Sám jsem to neměřil...

Estetické cítění bych měl, tato kombinace vznikla tak trochu pomocí magie...

Opravdu drahé - jak jsem v článku uvedl, fantazii se meze nekladou, sestava vznikla jakožto soupis dříve vybraných dílů...
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ta karta nevypada takto:
http://www.pctuning.cz/ilustrace2/Teuzz/SSTprehled_GF78GT.jpg

ale takto:
http://www.hartware.de/showpic.php?type=review&id=513&path=/media/reviews/513/onboard.jpg
- Rednex

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekne napisany clanok.ALE
1. Chybali mi tam karty od Nvidie.Co dat napr. do High-endu 7800GT alebo GTX?Do mainstreamu napr 6800GS alebo 6600GT a do lowendu 6200 alebo 6600?
2. Myslim ze ceny by vyzerali lepsie keby bola cena za LCD panel oddelene.
3. Ked uz fakt chcel zaujat s "opravdu drahé",co pochybujem ze si niekto so zdravym rozumom kupi, mohol dat k AMD 2x7800GTX v SLI. Vtedy by to uz bolo opravdu "opravdu drahé" :-D a dost vykonne.
Ale inak dobry clanok.
- Lam3r_co.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A co dual GF7800 :)

Včera jsem ji viděl v jednom nejmenovaném shopu za cca 25k. Má externí napájení a je velká jak fotbalový stadión ;)
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro predstavu: AMD Opteron 144-1,8GHz/1,3V, DFI NF4Ultra D, 1G ram, 3x Hdd, DVD mechanika, 6600GT grafika, Audigy2 - spotreba 123W pri normlani praci, 140W Burn CPU, 165w pri hrach.

Pri pretaktovanem CPU na 2,8GHz/1,5V - 180W pri burn CPU, pres 200W pri Hrach a pretaktene grafice na 550/1170!

Jo jinak 1x HDD ma asi 10W

Podtaktovanim procesoru na 800MHz a 0,9V nijak vyrazne nepomohlo v dalsim snizeni, radove par W.

A jeste perlicka - nevypnute pc na vypinaci znamena stalou spotrebu 20W! Zdroj chieftec 410W

- Ansli

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K Apple Cinema Display si koupit Asus Vento? To nema autor zadny esteticky citeni? :)
No dobre, skutecne bohati lide ho nepotrebuji, ti dokazi povysit kyc na "styl" :)
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim ale kdyz uz delam sestavu za 300k tak bych tam klidne dal 2xraptora do stripu na system + nejakou usmudlanou 400 na data
- eNorm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejak se mi nelibi toto rozdeleni. Low-end do 21 000 Kc? Do teto castky se casto musi vejit cele PC i s monitorem a majiteli se to nestavi jako low-end. Zkuste postavit PC do 15 000Kc i s monitorem, to je teprve low-end. Do 20 000Kc je to pro zakaznika obvykle mainstream a za 30 litru je to delo jak vysity... Trochu by se to melo prehodnotit. A jako super drahe? To umim taky otevrit cenik a vypsat ty nejdrazsi veci ktere v nem najdu, to neni zadne umeni.

Taky se mi nelibi rozdeleni u komponent do kategorii: low-end, mainstream a high-end. Jaky je rozdil ve vykonu u mechanik LG GSA-4167B černá (black) - bulk a LG GSA-4167B černá - retail? Melo by se to rozdelit podle vykonu mechanik, a ne podle toho kolik ktera stoji v ceniku! To jsou stejny mechaniky, jenda je o 200Kc drazsi a proto je v mainstreamu? Proste toto rozdeleni je naprosto nesmyslny a radeji se jim nikdo neridte, navic pokud by jste si chteli koupit high-end vypalovacku tak musite koupit bud interní do notebooku, nebo externi. Jinak proste nebudete mit high-end palirnu. Co se tyce super drahych tak jsou tam prave diky technologii (LightScribe) a ne protoze by byli predrazene...

Autor by se mel nad rozdelenim vice zamyslet!
- Albi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2005 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím s tebou. Je vidět že autor je asi zaprděnej pražák, co neví co s prašulema :-) (ajajaj to to zase schytam). Viděl bych to asi takhle:
low-end: do 12 000 Kč vč. DPH
mainstream: do 20 000 Kč vč. DPH
high-end: do 40 000 Kč vč. DPH
super drahé: bez limitu Kč vč. DPH - protože kdo si koupí počítač za 260.000,- ten si přeci může koupit i za 300k (nebo 400k).
- Filip

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2005 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Bohužel, zklamu vás. Jsem zapálený občan města Liberce, který má peněz možná méně než vy, protože povolání studenta vynáší maximálně slovní ohodnocení profesorů a rodičů, zatím bohudík kladné. Třeba se někdy zavděčím i vám, byl bych tomu velmi rád.

Cenový strop jednotlivých skupin byl určen dle maximální ceny sestav ve skupině (+ odchylka dávající zdravě vypadající cenu).
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2005 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To snad nemyslite vazne? Tezko nekdo mohou brat autori v potaz socialni situci jednotlivych ctenaru. Pravdou je, ze tyto sestavy jsou vybrany celkem dobre...
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace souhlas, stavel sem mutr kompa a vc. monase sem to pochystal v cc za 14 427,- coz je imho low end.. a rozhodne se neda rict ze by ten komp byl naka usmudlana sunka zrala na bazac :p
- sajbicz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano, také mi to příjde dost, ale v předchozích přehledech jsme společně vybírali nejen dle ceny, ale především dle poměru cena/výkon. A tak i dnes vybírám podle tohoto svatého poměru a ne pouze dle ceny.

Na druhou stranu, ukamenoval bych prodejce, kteří po městě věší letáky s úžasnými PC za 10 000 včetně DPH. Ale dávají k tomu CRT apod., ale žádné zázraky to nejslou. Když pak nahlédnete do ceníků takovýchto firem, šedivíte. Například základní desky se sockety 775 a 939 začaly prodávat před 8 měsíci... To mi příjde trochu pozdě. A důvod? Potřebují vyprodat staré zboží.

Právě proto se svými články snažím přimět čtenáře (ti, kteří to ještě nedělají) k tomu, aby si dávali při nákupu jakýchkoli součástí PC pozor. Jestli je to špatně, omlouvám se.

Co se rozdělení mechanik týče, chtěl jsem mimojiné poukázat na nesmyslnost cenové politiky - jak vůbec někoho může napadnout dělat občas velmi velké rozdíly v cenách různých barev plastů?! Samozřejmě, měl jsem to v článku trochu okomentovat.
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K dokonalosti poslednich skladacek uz jenom chybi dodat, ze k posledni souprave se hodi poridit novy BMW Z4, nebo Jaguar S-type... :) Za to bych zil tri roky.
- Lukáš Loun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tým "psacím strojem" ste ma urazili lebo moj pocitac pouzivam na hranie a je to slabsie nez tento vas "psací stroj".
Inac nemam vyhrady az na ten LCD panel pri Low-ende. Radsej by som zobral CRT a vacsi disk/grafarnu.
- Oblaty

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jestli jsem vás opravdu urazil, je mi to velice líto, ale nesmíte mě brát tak vážně. Jistě uznáte, že oproti sestavám z kategorie jsou low-endové stroje poněkud slabší.

Většinou označení "psací stroj" používám s úsměvem, nikde jsem neříkal, že si na takovémto PC nezahrajete, to bych jej ponechal s integrovanou grafickou kartou...
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jde o ty zdroje. K čemu tedy slouží větvě 3.3V/25A a 5.0V/28A dohromady cca 220W. Chudák větev 12V/16A - 192W aby sama krmila procesor + disky, mechaniky ... možná i grafiku.
I když jde o spínací režim s doplňováním energie cívky - kondiky, přece jenom ty vysokoampérové větvě 3.3V a 5V tam nebudou na okrasu.
Rád se nechám poučit. Díky.
- Vlasta Pek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 3,3V větve a 5V větve jsou pro mechaniky, disky a FDD. Možná, že mi to při opravě uteklo... Žiju v domění, že to v článku je...

- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2005 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Možno sa mýlim, ale prinajmenšom sa mi nezdá že by vetva 3,3V napájala diskové mechaniky. Nemá ako, veď do mechaník sú privedené len vetvi 5V a 12V (kde je väčšinou 12V pre motory a 5V pre logiku) jedine, že by 3,3V brali cez dátový kábel – čo sa mi tiež nezdá. Alebo som váš príspevok, len zle pochopil...
- Tibor Toth

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2005 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tibor Toth: Já se špatně vyjádřil...

3,3 V bere základní deska a obvod PS-On (malý okruh pro sepnutí)

na Molexu pak naleznete +5V (červený vodič) a +12 V (žlutý)
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan Helmich, v titulke je vedla skrinky Delux aj skrinka Eurocase 8023, kedze ju mam v plane zakupit, mate neake skusenosti aj s tymto case?
Dakujem!
- Lukas Zahurancik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Za odkaz na Google mě snad nikdo neskalpuje:

http://www.google.com/search?client=opera&rls=cs&q=eurocase+ml+8023&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

:)
- Helmich Jiří

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cože? ramka kingmax dát do low-end? Pravda je nejlevnější, ale zato na to jaká je to značka (podle své skušenosti) by si zasloužila víc uznání a né to vrazit do skupiny lepší psací stroje. Ja osobne mam 1GB ve 2 kingmaxech a nemuzu si stezovat, dal mam 460GB v seagatech, taky si nemuzu stezovat.
- tomcharvat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vybrané komponenty v daných kategoriích jsou podlě mně docela dobře vybraná, ale hodně se mi nelíbí u high-end ta zvukovka Audigy ZS já bych tam určitě dal Creative Labs X-Fi Xtreme Music, která je cca o 1000Kč dražší a horozný výběr je ten HDD, tam by se hodně hodily dva 200 nebo 250GB disky v raidu 0, ten rozdíl v ceně s těma HDD i zvukárnou který by dělal kolem 2500 - 3000Kč není zase tak výrazný u PC za 81 000Kč!
- AleXtreme

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měl bych takovou připomínku ke zdrojům a PFC. Pokud já vím, tak PFC nemá nic co do činění se stabilitou napětí které zdroj podává.
Je to ochrana proti jakémusi "hluchému odběru elektřiny", neboť zdroj část energie, které PSU bere ze sítě, spotřebuje, ale část si také prostě jen vezme, neupotřebí, ale ta elektřina pak v síti chybí. No a v některých státech jako například EU je stanovena norma na PFC, tedy že zdroje musí být vybaveny touto ochranou, aby se nepřetěžovaly elektrárny.

Vím že to zní hrozně fantaskně, ale někde jsem to četl. Pokud je to blbost tak mě prosím někdo vyveďte z omylu.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nektere obrazky nepatri k popisu prosim opravit a co se tyka hodoceni clanku muj osobny nazor je takovy ze to slo udelat o dost lepe-napr.uz je nazvy kategorri sou nekde jinde od vyuziti dale pozuite komponenty jen nahodne nahazene to i ja vim nahazet tam spoustu veci popsat to a neco k tomu dodat kdyby sem to psal ja tak napisu pro zakaznika opravdu co ho poinformuje a nejem hazim s nepremyslenim!Nahazite k sebe komponenty typu vykon+znacka naprd napr.kdyz uz kde je FX-57 proc je tam jenom ta X2 4800+ to je podle vas Ultra nebo co se jde vysmat a dale mate tam popis ASUS Geforce 7800 GTX a pritom obrzek samotny mluvi o verzi GT!Cely obsah clanku je absolutne nevyvazeny co se jedna obsahu komponent naco je psany kdyz nesplnuje to co ma pry cituju>Předem podotýkám, že sestavy nejsou laděny na podobný výkon ani cenu-to jakoze si robite srandu nebo co tak naco vlastne je kdyz je napsany to si dokazu sam najit cenniky a lepe navhrnu sestavu NO COMMENT
- Viliam Vida

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě připadá na těch sestavách dost věcí nevyladěných, hlavně ta poslední sestava, a její hvězdný displej . .. . pokud bych skládal takhle, tak bych skončil na svém osmijádrovém Opteron, 7800GTX SLI 16 GB Ram 2 TB Raid a tak dále systému.
- el_spirit

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 11. 2005 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No zaradit low-end: do 21 000 Kč vč. DPH a pak to nazvat lepsim psacim strojem urazilo nejen me ale i myho huciciho vrciciho milacka, kteryho bych strelil tak za 10 klaciku jenom bednu. :-D Preci jenom fakt ze ty ceny sou sileny na zacatku i kdyz sem mozna nekde jinde ale main-stream do 45 000,-? Pro me docela nerealizovatelny .. kdyz tak me opravte
- Karl von Bahnhof

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2005 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako "Lepší psací stroj" bych označil spíše desky mini-ITX od VIA, kde najdete jak int.zvukovku, grafiku, síťovku atd. - malá cena, skoro žádný hluk, malá spotřeba, výkon minimální, ale pro nenáročné uživatele ideální. Jenom ty case jsou dražší :)
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2005 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PFC nemá nic společného v dodávaným-výstupním napětím zdroje. PFC je k tomu, aby odebíraný proud ze sítě byl co nejvíce sinusový (zdroje bez PFC se v EU nesmějí vůbec prodávat). Pasivní PFC není nic jiného než tlumivka s velkou indukčností zapojená do přívodních vodičů. Aktivní PFC je další spínaný zdroj (zvyšující měnič s výstupním napětím asi 360V) zapojený před zdroj napětí pro počítac (3.3V 5V....) a ovládaný tak, aby odebíraný proud ze sítě byl co nejvíce sinusový.
- Rostislav Vídenka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2005 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavé rozdělení: Pokud bych měl podle vašeho finančního pohledu hodnotit své pc, tak bych se zřejmě blížil papírovému bloku s tužkou. Jak je tedy možné, že si na něm zahraju klidně i nové hry? Netvrdím že na vysoké rozl. a detaily. Články na PCT se mi líbí, ale tohle mi připadá "trochu" zcestné.
- Antonín Brčák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2005 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Toto je vseobecny pohled na vec...predstavte si situaci, kdy vlastnite skodu fabia a doctete se v magazinu o BMW M3 na ktere nemate...urcite nikdo nezacne vycitat redaktorovi toho magazinu jakto, ze zahrnul do prehledu tak drahe auta, ze?Nikdo ovsem netvrdi, ze si s Fabii dobre nezajezdite. No a stejne je to i zde...
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 11. 2005 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Samozřejmě Vám nechci nic vyčítat, nicméně kdybych řekl svému kamarádovi, že jsem mu za 25 tisíc sestavil PC, které je o něco málo lepší než lepší psací stroj, asi bych radši ani nečekal na jeho reakci a utíkal co mi nohy stačí. Myšlenkou mé reakce bylo upozornění na ne zrovna nejšťastnější rozdělení kategorií
- Antonín Brčák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2005 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Samozrejme ze kdyz se doctu o BMW ktere stoji meloun tak to je normalni, ale rict ze nejhorsi skupina aut ktery staci akorat tak na dojeti do prace je Mercedes za pul melounu je trochu ujety ne ? proto mi pride prirovnani low-endu k psacimu stroji kterej je navic vsazenej do 21 000 trochu jako spatny. Muj nazor je ten ze main-stream je to nejvic rozsireny a to bejva co tak vim max do 30 000 a spis tak kolem tech 20 000 plus minus samozrejme.
- Karl von Bahnhof

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2005 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S těma sestavama musím souhlasit ale rvát všade LCD monitory to je zvrácenost! Odezva zatím stojí za prd (8 ms je totiž teda aspoň pro mne pomalý) a navíc pokud vím CRT sou furt levnější.Uznávam,že ne každej zas má na stolku místo na nějakou velkou bednu ale za kvalitu vobrazu to stojí. Jo a ještě Hitachi disky? Zlatej Seagate nebo WD.
- Jaroslav Tomešek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 11. 2005 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to pekne az na to prirazeni monitoru Hyundai B71A do low-endu.....lepsi by asi bylo pridat na grafice a monitor poridit nejaky levnejsi.....do sestavy za 20 000 se nehodi LCD
za vice nez 7 000.....mimochodem....nechcete mi doporucit nejaky 17ti palcovy LCD do 8 000 ktery ma odezvu max. 8ms.
- Jakub Hynčica

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 11. 2005 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukam ze kategorii lepsi psaci stroj tady nevydejchalo hodne lidi :) Hosi to si nesmite tak brat.... To ze jste v tom poznali svoje "zelezo" jeste neni duvod abyste takhle kamenovali autora ne ? :)
- Bestik

Reklama
Reklama