Zpět na článek

Diskuze: Sáhněte si na počítač!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2009 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

viz nazev prizpevku, akorat ja se na ovladani pc pomoci touchscreenu moc netesim. nesnasim umatlanou obrazovku
- Flegy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 2. 2009 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace spíš Woknosoft začne prodávat fólie a bude to jak ve formuli budeš strhávat a strhávat až zjistíš, že si na monitoru tak si KOUPÍŠ jinou. Přecejenom asi neni zisk z myší a keyboardů takový... Každopádně bych se nedivil kdyby si češi začli montovat stěrače :D
- ..Ko..

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2009 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[QUOTE]A já dlouho nechápal, proč je má Media Center tak veliká![/QUOTE]
MC je ale nema velka kvuli touchscreenu, ale kvuli tomu aby byli videt z dalky. Viz http://en.wikipedia.org/wiki/10-foot_user_interface

Stejne jako jste mel vytky k nadsenci, ktery rikal ze tablety budou za par let vsude, mam i ja vytky k nadseneckemu tonu v clanku. Jako doplnkove vstupni zarizeni jiste dobre a urcite se rozsiri podstatne vice nez tablety, ale predstavte si mavat rukama cely den. Za par minut mate dost, je to stejne jako tahat 3kg tablet.
- Bross

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2009 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlas Souhlas.. Třeba při CAD modelování by to bylo na prd... Tam je asi nepřekoaná kombinace myši a trackballu (případně SpacePilot)... Ale kdo ví, třeba někdo přijde s revolučním vynálezem.. :)
- Jan Doležal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 03:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace navic se mysi musite pomerne presne trefovat, coz jde prstem pomerne tezko, stejne tak kopirovani textu, pokud se mam prstem trefit na 2px presne, jsem v koncich :)
- Olda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 01:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ovládací prvky pro dotekové aplikace musí být velké a jasně oddělené.

svata pravda !
mame palm (brand) zariadenie cez ktore kalibrujeme nastavujeme menime softver a palm je dotykovy a policka niesu oddelene dostatocne a dakedy rychlo sa dotknem displeja a aktivuje sa nieco ine a moze to sposobit serious problem a musim zacat napriklad od zaciatku
a to preto lebo ''update a zero'' su tesne vedla seba
- PeterX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Autor si stěžoval na ovládání Windows, ale tam se dají měnit velikosti těměř všech ovládacích prvků, všetně scrollbaru a tlačítek popisku, ikdyž je fakt, že toto by se dalo vyřešit mnohem líp, zas taková překážka to není. Ostatně s boomem dotykového ovládání se počítá ve Windows 7, které by měli i mimo jiné umět registrovat více dotyků na různých místech.
Taky mi připadá neopodstatněná kritika dotykových per, která jsou zejména u mobilních zařízení nezbytná. Zpravidla u takových zařízení má dotykové pero svoje vyhrazené místo - špehýrku do které se zastrčí, takže ho nemusíte hledat, pokud ho svědomitě vždy po použití uklidíte. Stejně tak si klidný člověk perem do displaye rýhu jen tak nevyryje. U desktopového řešení bych se zas raději smířil s nutností častého používání pera, než častého používání mikrovlákna. Ale s desktopovým řešením jsem ještě neměl tu čest, tak uvidíme.
- Uživatel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 2. 2009 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Dojemná snaha o vstřícnost a ospravedlňování Windows typická pro zaryté fanoušky. :-)
Jak známo, jakákoliv změna ovládacích prvků ve Windows mimo jejich výchozí nastavením vede v různých aplikacím ke zcela neočekávaným efektům včetně toho, že se ovládací prvky dostávají například mimo pracovní okno a aplikace se stává neovladatelnou.
"Chvála" GUI Microsoftu vyvíjeného už 17let!
- Lugiano

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 02:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja vidim buducnost skor v pc na VESA drziaku monitora, je to podla mna lepsie, najma pri vymene monitora ;)
http://farm3.static.flickr.com/2391/1896471334_45950938ff.jpg
napriklad... do kancelarie to ma vykonu dost, je to elegantne, a nezabera miesto.
- OmeGa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 03:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ja zase vidim budoucnost v kancelarich, pouze zasuvka s dsub(dvi, hdmi, dp), a dve usb na mys a klavesnici, tot vse, zasuvka samozrejme v integruje mini ram, tak do 512MB, mini grafiku, slouzi jen k tomu aby se do ni ze servru pretahla pozadovana app a ta se pouzivala, na kancelarskou praci to bohate staci.
- Olda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Budoucnost má zásuvka na elektřinu a TP zásuvka (což se jednou určitě sjednotí) a terminál, malá krabička, která má vstupy výstupy, tu trochu nezbytného hardware a dá se umístit kamkoliv... takže běžně používaný standart...
- koutlosh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 03:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na doma jako hracka urcite supr, ale na praci uz moc ne, nevim jak bych vypadal po takovych osmi hodinach prace, ruce porad vevzduchu, pomerne velke pohyby, s klavesnici a hlavne mysi se tolik nenadru.
- Olda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslim, ze keby obrazovka lezala na stole ako kniha alebo by bola len mierne nasikmena, ovladalo by sa to pohodlnejsie a prirodzenejsie.
- Petulikk20

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To ano, ovladalo by se to lepe. Ale jiz druhy den po osmi hodinach takove prace byste to poznal na krcnich svalech.
- Bross

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Bross: To asi ne. Spousta lidí pracuje (třeba manuálně) a musí se přitom dívat na ruce, které mají v manipulační rovině a krk ani hlava jim z toho neupadne.
To je jen otázka ergonomie sezení, výšky manipulační roviny a tak, to už bylo dávno vyřešeno (někdy za Henryho Forda a Tomáše Bati).
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: Ano s tim souhlasim. Myslel jsem to tak, ze pouze nahradite na svem stole normalni PC za ten dotykovy s naklonem. Pokud si ktomu koupite novy stul a zidli, kterezto bude jiste drazsi nez cely tento pocitac pak neni problem.
- Bross

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

stoji za prd, jako vetsina,, o nicem,, kazdej muze polemizovat o cemkoliv, rozdavat moudra o tom a tam tom,, kde bylo co kdy vyhodnejsi ale o tom neni podstata pc tuningu. to ze vas web speje do sr**** je mi uz znamo asi prez rok, ale cimdal castejsi moudra me vzdycky na***krknou.. nehlede ze vase testy jdou take stale dolu, nikoho z oboru Pc tuneru nezajimaji testy notebooku,, ani fotaku,, to rovnou muzete delat testy tiskaren.. musim konstatovat ze kvalitativne vas uz extrahardware daleko prekonala. bohuzel.
- amadjr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 2. 2009 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Amadjr: Je videt, ze to ale tady ctes po tom roce porad dal a nevahaz se vyjadrit, takze se asi rad v tech sra...ch koupes? Zajimalo by mne, co si z nich tak vytunis, hnedej hrad? :P
- Jan Novotný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 2. 2009 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jen klid, asi nepochopil smysl nedělních článků. o změně napětí jádra GF6600 tady opravdu psát nebudeme, nevím jak vás ale mě neustálé přehrabování grafy už dávno nebaví, takže testy tohohle ražení už nečtu
- Jiří Vašek (zombux)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 2. 2009 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jiří Vašek (zombux): zajmy duchodcu a mladych pc tuneru proste nejdou dohromady, problem je v tom ze polemizace o dedkovskych starostech zasahl server pctuning misto toho aby byl zalozen Pcvpokrocilemveku.cz .. »» to je ubohe ««
- amadjr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 2. 2009 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @amadjr: špatně řečeno. zájmy dětí základní školy a normálních lidí nejdou dohromady. asi si pletete PCTuning s magazínem pro radioamatéry začátečníky
- Jiří Vašek (zombux)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 2. 2009 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jiří Vašek (zombux): kazdej nese spatne krytiku, ale je potreba protoze tyhle clanky svoji naprostou stupiditou jsou legendarni a mela by se o nich napsat kniha, bible zvastu redakce pc tuningu kteri vlaste nemaji s pc tuningem nic spolecnyho.proste tyhle clanky nikoho nezajimaj, je to pytel zvastu o nicem, tohle si dokaze vymyslet kazdej, na to vas nikdo nepotrebuje, klidne mi dejte ban, stejne na tenhle web chodim jenom kvuly nekterym novinkam pac ohledne clanku je to uplnej propadak neboli nejhorsi hardwarovej web v cz. tecka.
- amadjr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2009 01:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @amadjr: TO: Amad jr. Vymyslet každý týden jiné téma a podat ho tak, aby se to dalo číst to rozhodně nedokáže každý. Tento článek mě taky až zas tak neoslovil, ale stejně jsem si ho rád přečetl, protože Michal je famózní pisatel :)
Když se ti něco nelíbí, tak běž jinam a nesýčkuj tady. SH je mrtvej,EH je zmanipulovanej,DD opak EH. Všude jsou jen nějaký testy, grafy a zajímavého čtení je jako šafránu. Takže já osobně obzvláštnění stereotypních testů grafik těmito víkendovkami jenom vítám.

- bazen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @bazen: No, tak článek není až zas tak špatný, ale to slovo třebas, na to jsem už opravdu alergický :-(
- Tomáš "Trinom" Trýska

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nemyslím že zrovna tento článek stojí za prd, jsou tu i horší, ale kvalita tohoto webu jde opravdu dolu... Pamatuji si, že na pct jsem zavítal poprvé v roce 2003 kvůli článku "Jak si vyrobit vlastní informační LCD display" a od té doby tu obdobných článků moc nepřibylo (konkrétně je jich celkem 40), dnes je holt pct jenom o tom kdo má dražší/výkonnější CPU a GPU, ne o šikovnosti českých ručiček...
- MMaara

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Presne,, clanky rize hardwarove jako napr zmena napeti jadra ge-force 6600 pro pretaktovani a podobne hodnotim jako opravdu ryze! dejme tomu i jeste ty testy nekterych desek a grafik jsou dobre, sice rozliseni ktere nikdo nepouziva ktere navic ovlivnujici vykon hlavne pameti grafik. proste v nizsich rozliseni tedy beznych jsou vysledky odost jine! ale to by nebyl pc tuning.
- amadjr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 2. 2009 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autorovo nadšení pro dotykové ovládání pramení pravděpodobně z momentální slabosti. Jistě že se to hodí na hračky typu HTPC, audio soustava, internetové rádio, informační kiosek, možná i mobil, ale na PC fakt ne. Prostě dokud budou lidské prsty zanechávat mastné fleky na povrchu LCD, tak tudy vlak nejede. Už dneska dostane každý po pařátě, pokud se s ním jenom přiblíží k mému monitoru.
- rnb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2009 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :) Ale uznejte, že pokud technologie touchscreen povede ve svém důsledku k lepší hygieně rukou, tak snad už jen proto stojí za používání :) Když rodiče po třicáté druhé své pubescentní ratolesti říkají, aby si před i po jídle umylo ruce, ono na to stále neslyší. Nyní mu s novým kompem koupí i dotykový display a voila :) umeje si je, protože jinak by mu po nedělním knedlo-vepřo mohl uklouznout prst po ikoně :)
- Dzin_CZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 2. 2009 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je samozřejmě nesmysl, prsty mastí nepřetržitě z fyziologických důvodů a nedá se s tím nic dělat. Pro ty pomalejší: Látky které označujeme laicky mastnota jsou vylučovány kůží a to nepřetržitě.
Prsty nemastí jenom po důkladné koupeli v acetonu nebo podobném odmašťovacím svinstvu, což rozhodně nelze doporučit.
- rnb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2009 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Můžete si umejt ruce jak chcete, ale otisky na monitoru budou dělat furt. Nevím nevím, taky nějak nejsou touhle ideou extra nadšen.
- Monster Cutter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 2. 2009 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten clovek, co dela viktoriansky PC (viz obrazek v clanku) uz ma novejsi model, a vypada proste aaaaaaaaach :) Manzelka se hned ptala, kde to muzem koupit :)

http://steampunkworkshop.com/victorian-all-one-pc
- Kubik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 2. 2009 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fajn až na ten podtitul o designu. :-)"[I]...hraniční kumšt mezi funkcionalitou a formou[/I]" - Větší blábol jsem už dlouho neslyšel.

Jinak dle mého názoru dotyková obrazovka i v budoucnu zůstane pouze na malých zařízeních typu iPhonu a na jednoúčelových jednoduchých systémech jako je například ovládání informačních systémů v knihovnách a tak podobně.
Proč ano?: Zejména vysoká úroveň zabazpečení při použití na veřejnosti.
(Nejde dělat nic jiného než hmatat na ikonky)
Ovšem zásadní proti:
1. V okamžiku požadavku na vstup textu je to velmi těžkopádné.
2. Zamaštění obrazovky je v rozporu s její čitelností.
3. Ovládací prvky musí být desetinásobné velikosti. To znamená 10x větší obrazovka pro rozmístění stejného množství prvků.
4. A to nejpodstatnější - nepohodlnost. Na 24" obrazovce přejedu kurzorem myši z jednoho rohu do druhého a pohnu zápěstím asi o 5 cm. Na dotykovém panelu to znamené hnout celou rukou o půl metru. Ve spojení s předchozím bodem (velikost displeje) je to katastrofální nekomfort.
- Lugiano

Reklama
Reklama