Zpět na článek

Diskuze: Saitek Cyborg Mouse - myš ve stylu Transformers?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 5. 2008 02:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak, mysku jsem koupil a oproti minule Razerce jsem nadmiru spokojen (razerka je na mne troschu nizka). Ale co mi teda nevyhovuje, tak je ten software. Stahl jsem si z internetu nejnovejsi drivery i software samotny a vubec v nem nejdou nastavit jednotlive profily, jedina nastavitelna vec v nem je delka mysi a DPI (bez rozliseni profilu, proste... aktualni). Takze jsem z toho takovej zmatenej trochu. Zkusim jeste tohle co jsem stahl smaznout a nainstalovat to primo z dodavaneho CD.
Ted si nevzpominam, jestli to pan recenzent nekde zminil, ale radeji si zvyknete na hodne velkou citlivost, protoze pri vaze a tvaru tehle mysky totiz neni vubec jednoduche ji zvednout do vzduchu a presunout zase doprostred podlozky :-)
- 666 Diablo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2008 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak mysku mam doma a spokojenost jak prase.Ale nemuzu najit ten druhej software ve kterym se programujou ty tlacitka.Mam jenom ten kde si muzu nastavit laser a delku mysi.Muze me nekdo pls prozradit kde najdu ten druhej software?
- CZechtek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 7. 2008 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mám uplně stejný problem se softwarem k této myšce, ten hlavní driver na změnu velikosti myšky a rozlišení funguje, ale když nainstaluji software na vytváření profilů a tak pod. tak ten nefunguje. Zkoušel jsem instalovat z dodávaného disku i stahovat z internetu a nic. Prosím poraďte nám někdo jak vyřešit tento problém.Případnou odpověď mužete posat na soustar.j@seznam.cz a nebo přímo sem. Předem děkuji.
- soustik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 5. 2008 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

rád bych připoměl, že u myši a4techu máte mylné informace, cena modelů X750 je 700+ Kč a rozhodně bych neřekl, co se týče již staršího testu herních myší. kde byl a4tech tesován, že má špatný povrch, či seznzor, já sám má myš a4tech X750-F, USB konektor je pozlacený, podporuje full-speed USB, samozřejmostí je 2500DPI, povrch je hladký, šedivý a NEKLOUZAVÝ, tak se ptám, proč má a4tech X750 všude tak špatné hodnocení?já jsem s a4tech velice spokojen, i co se týče senzoru....jina se omlouvám za příspěvek, který s myší saitek cyborg nemá nicmoc společného, jinak jeden dotaz, je vůbec možné používat na této myši 3200!DPI? mě se to zdá spíš jako že e v tomhle rozlišení netrefim ani na ikonu na ploše....
- Šimůnek Samuel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 5. 2008 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

40000 FPS?
- Parasense@SESK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 5. 2008 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hodnota 40 000 fps nemusí být nutně překlep. Elementární frekvence snímání optického senzoru musí být velice vysoká - stačí si vynásobit maximální rychlost maximálním rozlišením. S fps ve hrách to nemá (až na jednotku, která je s-1) nic společného. Senzor (přesněji dva - pro osy X a Y) snímá malou oblast a vyhodnocuje posun - to je možné zajistit jednoduše tím, že frekvence bude tak vysoká, že je možné zachytit posun na hranici rozlišení (což je hodnota kolem 1 setiny mm).
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 5. 2008 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zkusil jsem následujcíc výpočet. Vezměmě v úvahu maximální rozlišení 3200dpi (bodů na palec) vzhledem k charakteru snímání hodnotu vydělime 2. tj.1600 na palec (palec je 2.54cm). Na jeden cm posunu pak myš musí zpracovat 629 "vzorků". Při max rychlosti kolem 1m/s je to cca 62 000 "obrazů" ke zpracování za každou sekundu. Výrobce deklaruje 40 000 fps z toho plyne, že maximální rychlost při maximálním dpi nebude možná (při té citlivosti by to nemělo ani smysl - tak extrémně vysoká rozlišení jsou pro jemné pohyby).
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 5. 2008 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chvalim recenzi, ale ty podlozky jsou opet tragedie. Ty casopisy nebo papir snad jeste beru, ale kdo kdy bude jezdit s herni mysi za 1100,- po linoleu nebo krabici ? A co je presne mysleno "klasickou levnou podlozkou" a "hi-end herni podlozkou" ? U testu herni myse bych radeji videl vice druhu podlozek podle materialu, tedy textil, steel, ice, plast a mozna existuje jeste neco dalsiho. A to i presto, ze by byly rozdily minimalni.
- Aleš Horák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 5. 2008 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To, ze mys je herni jeste neznamena, ze se pouziva pouze na hrani, ja svoji G7 pouzivam jako dalkovy ovladac, ve skole (stul), u notebooku na zemi (lino, koberec), takze i s herni mysi jezdim vsude, pravdou ale je, ze pri testu by mohly spise testovat podlozky (kov, sklo, plast, latka), i kdyz ja ani doma podlozku nemam u PC a jezdim po stole
- Václav Široký

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 5. 2008 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Také chválím recenzi a souhlasím s konkretizací co je to low-end a hi-end podložka. S testováním na površích jako je lino, karton a podobně souhlasím. Osobně používám myš i na samotném stole, plovoucí podlaze a když je nouze, tak i na obyčejném popsaném papíru.
- CJohny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 5. 2008 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Josef Svatuška: MX Revolution pouzivam na gaming podlozke, ale logitech cordless for notebooks pouzivam na nohe, parketach ale najcastejsie v posteli ako dialkove ovladanie - takze miesto Kartona by som doporucil frote postelnu plachtu :o)
- commom user

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 5. 2008 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom bych upravil, že akcelerace myšky je tedy 98,1 m/s2 (na druhou), případně 98.1 m.s-2... :-)
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 5. 2008 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajimalo by me, kdyz se ta mys maximalne roztahne, da se prst do te mezery a nastavi se zmenseni na minimum, jestli to dokaze ufiknout prst, nebo ne :)
- Necroman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 5. 2008 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Motorek se zasekne, což ovšem nic nemění na tom, že nás ten prst potom trošku bolí. Záleží na tom, jak ho tam strčíme :-)
- Filip Eckstein

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 5. 2008 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry den mam jeden problem obědnal sem si GF8800GTS -512 a na alze.cz pišou u ni ze ma 00,9nm a 96stream procesu, je to chyba ? nebo je to možne? značka GAINWARD....
Čip:
NVIDIA GeForce 8800 GTS
96 jednotek
0,09 mikronová technologie

Paměť:
512 MB DDR3
256-bitová sběrnice

Frekvence:
Jádro: 650 MHz
Paměť: 1940 MHz

Rozhraní:
PCI Express x16 2.0

předem diky všem za odpověď.....
- Sotys

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 5. 2008 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry den mam jeden problem obědnal sem si GF8800GTS -512 a na alze.cz pišou u ni ze ma 00,9nm a 96stream procesu, je to chyba ? nebo je to možne? značka GAINWARD....
Čip:
NVIDIA GeForce 8800 GTS
96 jednotek
0,09 mikronová technologie

Paměť:
512 MB DDR3
256-bitová sběrnice

Frekvence:
Jádro: 650 MHz
Paměť: 1940 MHz

Rozhraní:
PCI Express x16 2.0

předem diky všem za odpověď.....

- Sotys

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 5. 2008 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry den mam jeden problem obědnal sem si GF8800GTS -512 a na alze.cz pišou u ni ze ma 00,9nm a 96stream procesu, je to chyba ? nebo je to možne? značka GAINWARD....
Čip:
NVIDIA GeForce 8800 GTS
96 jednotek
0,09 mikronová technologie

Paměť:
512 MB DDR3
256-bitová sběrnice

Frekvence:
Jádro: 650 MHz
Paměť: 1940 MHz

Rozhraní:
PCI Express x16 2.0

předem diky všem za odpověď..... a Nemaž te to dokať nekdo neodpovi:-)

- Sotys

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 8. 2008 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krom toho, že je to naprostá paráda tak tady je návod na instalaci softu.

Navod na Vista 64-bit instalaci a konfiguraci (funguje i na XP):
1)Pripoj mysaka a stahni soft z ofiko stranek Saiteku(pokud nechces hledat viz odkazy nize)
2)Nainstaluj drivery a restartuj podle pokynu - http://spch.wz.cz/Saitek_Mice_SD6_64_Drivers_pfw.exe
3)Nainstaluj software - http://spch.wz.cz/Saitek_Mice_SD6_64_Software_pfw.exe
4)Smaz adresar Saitek z C:\Windows\Temp
5)Vloz original CD od mysaka a vyhledej X:\x64\Software\
6)Spust a instaluj software_loc_9.msi
7)Opakuj bod 3
8)Pokud ti instalator nenabidne spusteni Profileru spust rucne C:\Program Files\Saitek\SD6\Software\ProfilerU.exe
a mysak je na liste :) klikni na nej a dej Profile editor
9)konfigurace tlacitek http://spch.wz.cz/profiler/profiler.html
Kdyby nakofigurovana tlacitka nesla restartuj pocitac
Doufam ze jsem pomohl,ale kdyz to chodi me, tak to musi chodit i vam :D
Good luck
- synus

Reklama
Reklama