Zpět na článek

Diskuze: Sapphire Radeon 9800 XT 256MB

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 00:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen tak dal...
- Rob

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 01:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

supper... konecne tu jsou i jine benchmarky nez ty "standartni"...
- pOOLa

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 02:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

VYBORNĚ S/Z?PRACOVANÝ ČLÁNEK
<br>... nic víc, nic míň...
<br>:-)
<br>sorry za to S/Z, ale teď ve tři ráno fakt nevim :-D
- ASUS-TeK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velmi hezky zpracovaný a velmi podrobný článek, jste čím dál tím lepší (pochvala celé redakci, vždycky se dobře čtete). Škoda, že není ještě možnost porovnání s nVidii 5950, ale bude to zajímavé.
- Martin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kvuli par bodikum,kdyz jde i nonpro take pretaktovat.
- gamesnik

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Při čtení 4. stránky jsem měl silný pocit, že čtu recenzi FX5900, ne R9800XT. Mohl jste přidat obrázky AA modů Radeona. AA u FX se sice s posledními ovladači zlepšil, ale pořád to není to pravé.
<br>Ad "16:1 vs 8:1" - je to skoro jedno, propad výkonu je (u R9800) malý, vyšší stupeň filtrování se projeví jen ve čtyřech úhlech. Pokud FX (a ovladače) nepoužívá nějakou agresivní optimalizaci, je u ní kvalita vždy vyšší. Nějaké porovnání AA a AF vyšlo na http://www.firingsquad.com.
<br>Nesedí mi váš závěr se stencil bufferem, FX je v tom obvykle lepší, až budu mít trochu času, mrknu se po netu. Možná ten letitý benchmark není nejlepší.
- Michal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

koukam ze autor moc necte ale 3.8 podvadi jak ...pip..... v unrealu2003 i kdyz mate vse nastanevo na plne detajli sam si to predela na nizkou uroven ale o tom se vsude pise ale koukam zde o tom asi nikdo nevi, chce to vice cist :o) .......Na již zmiňované sajtě EliteBastards mají též srovnávací obrázky z Unreal Tournamentu 2003. Na nich je na NVIDII vše v pořadku, zatímco ovladače ATI Catalyst 3.8 zobrazují některé textury (noha sochy) v nízkém rozlišení, i když je explicitně nastaveno, aby se používaly ty ve vysokém rozlišení. Jestli to je pouhá chyba nebo záměr opět nelze v tuto chvíli jednoznačně říct. /http://www.elitebastards.com/page.php?pageid=2397&head=1&comments=1 / to se jim to pak vytahuje :o))))))) shitky to sou ATINACKY :o))))))))))
- David

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ATI prece nepodvadi! :-)))
- leppard.

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Re:Davide, o tom psali i na Tiscali Games, pokud jste si všiml:) Tak si to chce nainstalovat starší Catalysty 3.7 a pak to bude asi OK, ne?(nevím,poradte) re:Gamesník - souhlasím, mám Hercules 3D Prophet 9800 a jsem velice spokojen, není třeba kupovat o tolik dražší kartu,je to zbytečnost.
- LoneWolf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen mam trochu pocit Mirku ze v grafech na posledni strance (prumer fps ve vice hrach) jsou otoceny popisky, nejak se mi nezda, ze by taktlej XT byl v prumeru horsi nez netaktlej
- Liquid

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ATI's Response to recent allegations of benchmark cheating - 3:25 pm EST - MrB
<br>We take these allegations very seriously and are distressed by the implication that we are cheating our customers. At ATI we have taken a strong stance against application specific optimizations in benchmarks. Further, we never force optimizations that deliver lower image quality than the game developer has intended.
<br>
<br>Three applications have been specifically questioned: UT2003, Halo and AquaMark3.
<br>
<br>UT2003: We are working with Epic, to address a bug that has a slight impact on the image quality in the game and benchmark in certain situations. This is a known issue that has been recognized by both ATI and Epic as a bug. ATI is not cheating in any way in this application.
<br>
<br>....
<br>viz
<br>
<br>www.rage3d.com
- N/A

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mam 9800Pro Powercolor pretaktovanu a CPU 1.8@2,4
<br>a uz vtedy som mal vysledky 2001=14300 2003=5890
<br>Ale ked som ta dal cpu 2,8@3,4 (800 fsb) tak 2001=18960
<br>a 2003=6850 ===> AMD asi nestiha
- Mako

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrejme sa prejavuje nizsia priepustnost pamati. Skus Opterona, alebo 1000fsb u P4.
- Lubos

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vyborny clanok aj test - priznam sa, ze ja by som taky test nechcel robit - otestovat to musela byt poriadna fuska + dobre vybrane testy {a po poriadnej praci si zasluzi autor poriadnu odmenu >:-}}
<br>k tomu aniso - myslim, ze je vhodne pouzivat 16:8 - pretoze nVidie maju horsi obraz - a na mojej ATIne je 8cka ENO NUNO! Aj ked je to mozno v neprospech vykonu nVidie.
- Frown

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek je super, jediné co bych přidal do testovani grafichých karet do kategorie kvalita zobrazovaní je test D3D AF Tester který se přímo zaměřuje na Anisotropic Filtering a používají ho např na tomshardware. Stáhnout se dá zde
<br>http://www.3dcenter.de/downloads/d3d-af-tester.php
- Petr.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mako prave rika ze jeho sestava dava vetsi vykon nez ta pouzita v recenzi... takze tve rady o opteronu nebo 1000fsb u p4 (Kdyz ma 3.4GHz tam ma Mako cca 970fsb) by jsi mel smerovat spis na autora clanku.:))
- ShAcKaL

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tvý ATIně je možná 8cka ENO NUNO, problém je v tom, že 8AF na FXku je lepší než 16AF na ATI.
- Rejpal

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim, nevim, ale s dalšími a dalšími ovladči nVidia kvalitu AF zhoršuje a zhoršuje, takže skutečnost, že nVidia jednou kdysi vydala ovladače, ve kterých AF vypadalo líp než u ATi je celekm irelevantní, protože to, co nVidia předvádí poslední dobou v některých hrách už vypadá skoro jako bilineární interpolace a ne anizotorpní filtorvání. Kdežto ATi si stále drží kvalitu.
<br>A pokud v UT2003 je něco zobrazeno jinak, než má být, tak je to driverama a nikoli podvodem. Je totiž zapotřebí uznat, že 3.8 Catalysty ATi pos*ala, jako ještě žádný Catalysty před tim. A vzhledem k tomu, že ATi oznamuje, že to opraví, tak se dá jen těžko mluvit o podvodech. (nVidia sice taky vždy konstatuje, že "bug" opraví, ale ve výsledku vždy k horšímu, nižší kvalita obrazu a vyšší výkon...)
- no-X

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle není srovnávací test procesorů... Připadá ti fakt tak zajímavý, že je P4@3,4 rychlejší než AMD@2,2-2,3??? To snad ne... A jenom aby jsi se uklidnil - moje PC AMD Barton@2450 Mhz, R9700 non-pro@420/720 a 3DM01=20174 a 3DM03=6457... Takže procesor mám rychlejší (3DM03 procesor prakticky nezajímá!), ale na rozdíl od tebe mě stál ani ne 3.000,--!
- Kadel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to se jim omlouvam, optimalizuji, nepodvadeji... Vysledek je stejny. :-)
- Leppard.

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nebojte
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... jak jsem psal, jeste jsem toho moc nestihl zkusit s novymi catalyst a force ware, tak jsem to prevzal z minula, prece jen casu nemam moc
<br>
<br>16:1 vs 8:1, v 1600x1200 treba SSAM2 je to rozdil az 15 procent nameril jsem oboje
<br>
<br>stencil buffer a fablemark - no neni nejlepsi, ale dokud nevyjde DooM III nebo nejaky lepsi bench tohoto, tak aspon toto, vubec ty PowerVR benchmarky zarazuji spis pro zajimavost, nemusite to nikdo cist, jen VillageMark je opravdu stale dobrym testem
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela ctu, ale zkuste precist vsechno vsude, jeste to zkusit a stihat vsecky recenze?
<br>
<br>mimo to, vy si zase muzete precist clanky na 3dcenter.de o "optimalizacich" u nVIDIA ovladacu nebo neco na beyond3d.com ...
<br>
<br>optimalizuje ci cheatuje, jak chcete, kazdy, jeden za 18 a druhy bez dvou za dvacet, akorat mi to recenzovani komplikuji ;-)
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

asi jo, hold nocni delani mi nesedi
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 10. 2003 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pokud jste zavisli na resultech z 3dmarku, tak mate pravdu
<br>
<br>ve hrach jsem ale porovnaval ve vysokem rozliseni a v narocnych modech, grafiky se dost rozskalovaly, tak nechapu o co vam jde?
- Mirek

Reklama
Reklama