Zpět na článek

Diskuze: Staré ale jaré - GeForce 3 vs. GeForce 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neni trochu divny v prubehu celeho clanku karty porovnavat s FX5200 a podobnymi a kdyz jsem konecne (po precteni starych znamych veci) zacal prochazet grafy tak jejich hodnoty nikde nebyly.
<br>Takto je cely clanek o nicem.
- MaSt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tim spis asi mysli ze ma tak podobnej vykon i cenu jako taky grafiky
- Dr meduza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takhle mi ti prijde jako zbytecny clanek...
- ShAcKaL

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kartu FX5600 jsem před vánoci sehnal za 4050,- Kč v normálním obchodě. Z toho usuzuji, že na internetu se dá sehnat ještě levněji => do autorem inzerovaných 4000,-
- Pilous

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to je za značku???
- SuD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mas 100% pravdu, karty FX5600 se daji sehnat i do 4000 -> viz. InnoVision za 3780,- Kc vc.DPH, pokud chcete znacku, tak Abit Siluro za 4416,- Kc vc.DPH - podotykam, ze obe jsou plnohodnotne FX5600, zadne XT -> www.czechcomputer.cz
<br>A perlicka na zaver -> www.tsbohemia.cz -> maji va nabidce nejnovejsi FX5700 VIVO(!) 128MB za 4992,- Kc vc.DPH!
<br>Je fakt, ze GF4 Ti 4200 se da sehnat starsi uz za nejakych 2500, jenze je to bez zaruky a se vsemi riziky, ktere pri koupi starsiho komponentu existuji.
<br>
- Leppard

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v cervnu jsem kupoval GE3 TI200 128MB od Prolinku...za 2200 s DPH ...jde pretaktovat na jadro 175@260 a pameti 400@540... 3Dmark na AMD@2GHZ(160FBS) 9500 bodu...
<br>
<br>Jinak..nez kupovat treba R9500 atd..tak bych koupil radsi GE4TI z bazaru za 2500 ...
<br>
<br>MaSt ....clanek neni o nicem... preci vykon FX5200 vsichni zname:))
- Shoe

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmmm, ale nedej boze na tom pustit nakou gamesu s DX9
- bop

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Leppard: Kup si Inno3D, rok a půl jí používej a pak mi dej vědět, jestli tenhle příspěvek vůbec přečteš. Téměř všem grafikám od Inna se rychle rozostří obraz a je tak rozmazaný, že tu grafiku nelze dál používat. Neber to jako nějakou mojí kritiku, je to jen varování. Opravdu se to nevyplatí.
<br>
<br>Autor: Podle mě se místo tý GF3TI200 víc vyplatí R9000 nebo R9200 nonPRO. Jsou trošku rychlejší, levný a maj rychlej PS 1.4. (GF3 má pomalej a starší), jinak ty GF4 jsou ořád dost oblíbený, to souhlasim.
- no-X

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam tuto kartu uz asi rok a pul a nemuzu si stezovat na jeji vykon.. Veskere nove gamesy co vychazeji se celkem furt svizne hybou az na ty pro DX9, takze zatim nevidim duvod k nakupu nove karty.. A kdyz budu kupovat novou, tak jen prave kuli DX9 abych si zahral HL2 a podobne DX9 "pecky".. Jen par musek by tu bylo a to, vetrak na grafice.. Pres pulku grafiky je velky masivni pasiv, ale je na nem umisten na GPU malilinkatej vetracek, kterej, kdyz se zasvini prachem, tak je uz pak nepouzitelnej a strasne rachta, i kdyz se to promazne olejickem.. A bohuzel je tak nestandratni ze stejnej novej nesezenete, takze sem tam pridelal chladic z chipsetu.. No a dalsi vec je pretaktovani.. Cim vic pretaktuju grafiku, tak az do urcity meze se zvysujou body v 3Dmarku 2001SE, ale kdyz ji pretaktuju na hranici unosnosti, tak jdou body zase dolu.. Ale druha vec je, ze kdyz ji pretaktuju byt o sbemin a 3dmark ukazuje ze jde vykon nahoru, tak ve hrach jde naopak FPS dolu.. Testoval jsem to na Q3 timedemu, takze bych to pro OCery moc nedoporucoval.. V 3DMarku 2001SE jsem dosah pri max. OC na XP1800 9200 bodu..
- Gumak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja jsem koupil pred vanocemi z vyprodeje G3Ti200 :o) Oproti MX440 to neni zas takovy velky skok, ale umi i PS, takze supr. A hry mi jedou zatim vsechny docela v pohode... preci jen hrat v 1600x1200 nemusim
- ufoonek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaka je ted Inno3D nevim, posledni jsem mel GF2 GTS (neMX) a ta byla v pohode, nicmene jsem koupil pred vanoci v TS Bohemii Sparkle FX5600 128MB, ViVo za nejakych 3.500 bez DPH a je na ni srovnatelny obraz jaku u MSI Personal Cinema (FX5200), kterou mam v druhem kompu, navic k ni bylo pribaleno dost SW, byla v retail baleni a s kompletni kabelazi (vcetne redukci), takze si myslim ze neni "NoName" jako "NoName". Jinak mas pravdu - je spousta shitovnich vyrobcu grafik, a netyka se to jen GPU NV, ale i ATI - viz Manli.
<br>
- Leppard

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo procesor je fakt hone velka brzda, je spousty lidi co maj na GF4TI 4200 i 12-13tisic (jsem to i ja). Sice ji nemam zase tak zbesile OC jako zde, ale na 3,07 P4 to jede fpoho a at mi nekdo ukaze nejakou hru, kterou v nynejsi dobe nespustim kvuli DX9
- wiruz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no...jeste zadna poradna hra pod DX9 neni:-) ..az bude..tak ti reknu, jo?:-)
<br>
<br>jinak R9200 NEBRAT! ...stejne umi jenom DX8 ...a vykon? ..hroznej.... nekoukejte na body v 3Dmarku.. protoze R9200 a velky vykyvy ...nekde 120fps..a pak zase 21:-) to GE3 ma vse o dost lepsi...krome tech adv. shaderu.. S R9200 si moc nezahrajete...ale nekdo to nechce jenom na hry, ne?:-)
- Shoe

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci autora nijak odrazovat od psani, ale tenhle članek mi prijde jako mrhani drahocenym časem. Objevil davno objevene. "Starych" testů jsou na netu stovky... Kdyz uz, tak meli byt karty porovnany s "mladsimi" kousky. Tenhle članek je podle me o nicem (tedy o nicem novem) :o)
- Sentenced

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hello,
<br>tak já už fakt nevím. Zkouším nainstalovat 3D mark 2001 pod XP, ale chce to DX8.1. Sice už jsem přišel na to, jak odinstalovat DX9+, ale stejně nemůžu najít DX8 pod Win XP, pouze pro Me, 2000, 98 atd. Může mi někdo poradit, v čem je problém, když chci 3DMark2001 pod XP? Díky.
<br>
- ravie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Normalne si nainstaluj DX9, pak si tam dej 3dmark a patch, kterej ho zprovozni pod DX9.
- Sentenced

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Deska na ktere bylo testovano neni Soltek 58DRV3, ale 85DRV3. Ale je to opravdu jen drobnost.
- Riska

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dx 8 je soucasti distribuce winxp, existuji programy a postupy jak odinstalovat dx9 a nahradit ho dx8.1 z cedecka
- netreba

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně, i když s Manli je to zajímavější. Manli ve skutečnsoti nevyrábí (jako např Inno), ale je to jen překupník. Takže když se sleduje situace, tak je možný koupit od Manli 100% kvalitní kartu za výrazně nižší kartu. Třeba já mám od Manli R9000, kterou ve skutečnosti vyrobil Sapphire. Nebo se před nedávnem objevila nějaká 9600 nebo 9700 (přesně si to nepamatuju), která taktéž byla od solidního výrobce. Na druhou stranu Manli ty karty nazývá pořád stejně, takže jeden měsíc to může být super grafika a druhej už je od noname výrobce s rozmazaným obrazem a ječícím větráčkem...
<br>
<br>K Innu: Inu je možný, že se to zlepšilo; o novejch kartách od Inna jsem ještě nikoho referovat neslyšel. Já bych do toho prostě nešel...
- no-X

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kludne si nechaj DirectX 9.0 a nainstaluj (najprv stiahni) 3DMark2001SE_patch ma nejakych 2.7 MB ;)
- Niko

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja osobne delam na pretaktovanim AMD1700+ a GF4Ti4200 pres 14 litru pri nastaveni high picture quality (mensi vykon) uplne v pohode. Tahle karta zatim opravdu na hrani staci. Teda pokud nepozadujete AA a vysoky rozliseni.
- Massaro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koupil jsem v říjnu za 2500,- Abit Siluro G4Ti 4200/ 128MB. Není grafika do 5000,- s DPH, která by stála za zakoupení. Kvůli jendomu dvěma benchmarkům si fakt R9600 nebo FX5600 kupovat nebudu, když s nimi stávající hry navíc běží hůř.
- asimov

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To Gumak: Tak ja mam presne tuhle kartu a taky ji mam 1,5 roku...
<br>Vykon je porad super( samozrejme bez AF a AA) a stiha vse v poho na 1280*1024, ale s tim poklesem vykonu ve hrach pri pretaktovani jsi mi nasadil brouka do hlavy. Musim to vyzkouset a promerit. S tim vetrckem jsem si poradil jednoduse - odmontoval jsem to tintitko a misto nej prilepil na pasiv 80mm vetrone od AC s termoregulaci. Vysledkem je ticho a lepsi OC... Taktovani opravdu neni nic moc - asi 240@260Mhz core a 500@580Mhz memory- pak uz to hazi chyby. Bohuzel v dnesni dobe nejsem schopen za cenu 4000-5000Kc(s DPH) sehnat lepsi GK. Myslim opravdu lepsi - to znaci min o 100% vyssi vykon( 1,5 lety cyklus:-), pane Moore, ale za stejnou cenu!!!). GF4 je vykonnejsi, ale polepsil bych si tak o 10-maximalne 30% vykonu navic. O FX5200 a FX5600 ani na okamzik neuvazuji. Radek 9600 je sice lepsi ale taky nema presvedcivy vykon. A riskovat( a hlavne sehnat) 9500 s 256bitovou pam. sbernici, ze odemknu ty 4 piline... R9700-9800Xt jsou s prominutim drahe jako prase a FX5900 jakbysmet.Stale hledam neco lepsiho a zaroven me tesi ze moje GK jeste nepatri tak uplne do stareho zeleza... A mala poznamka k te podporovane DX9 u FX - cetl jsem zajimavy clanek, kde pri vyvoji HL2 testovali vykon vyse zminenych GK pri vyuziti technologii DX9 - vysledek byl naprosto tristni... okolo 15FPS - FX5900 uz asi kolem 40fps a Radkove celkem sli, tak si rikam na co kartu s DX9, kdyz na hry, kde to bude vyuzite, to zase nebudou stihat...
<br>PS. XP3200 + GF3Ti500 - 11200 v 3dmarku 2001SE
<br>
- Zaram

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2004 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj,
<br>
<br>tak čo to tu píšeš o Radeone 9200 sú absolútne nezmysly. Radeon 9200 je výkonovo o min. 2000 bodovo vyššie ako Geforce FX 5200, s ktorou by sa mala porovnávať. Porovnával som obe karty Radeon 9200 dá v 3D marku 2001 7300 bodov, kdežto Geforce FX len 4900 bodov. A nehovor mi, že 3D mark je nanič. Na porovnanie kariet je dobrý. Mimo iné, som tie karty testoval aj v hrách a ten Radeon 9200 je naozaj o hodne lepší ako Geforce 5200, viď. recenzie na Inete. FXko 5200 podporuje Direct X 9.0 len okrajovo, takže Direct X hry bežia dosť chabo, takže Radeon 9200 je dnes naozaj oveľa lepšia voľba, ako Nvidia FX 5200. Zamontoval som ich minulý rok asi 15 ks a všetci užívateľia sú spokojní. Boli to stroje s Athlonom 2000+. Hrajú na tom nové hry. Môžem Ti povedať, že Direct X 9.0 hra Tomb Raider Angel of Darkness ide na Radeone 9200 oveľa lepšia, ako na FXku 5200. Need for Speed Underground ide na Radeone 9200-ke výborne s plnými detailami. Skús si to pustiť na FX 5200...
<br>
<br>Takže neviem, kde si zobral svoj hlúpy názor, že na Radeone 9200 si nezahráš. Moje praktické skúsenosti hovoria opak. Naopak, všetky dnešné hry Ti na ňom pôjdu OK. Samozrejme nesmieš mať nejaký SHIT procesor, ako je akýkoľvek Celeron. Na Athlonoch XP a P4 všetko ide OK.
<br>
<br>Robo

- Robo

Reklama
Reklama