Zpět na článek

Diskuze: Test bezdrátových myší Logitech

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2005 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahojte vsichni! Znam a jsem zvyklej na Click! Plus a protoze chci novou krysu k sobe na PC, taxe chci zeptat, jestli mate nekdo zkusenosti s temahle dvema (MX610 a Click! Plus), ktera je lepsi, pripadne jestli jsou nastejno, nebo jak to s nima vlastne je... Diky moc za kazdy info. Mejte se ;).
- Roseman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 2. 2006 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, mám několik dotazů k myšce mx610:

1)Jak je to se senzorem, jakérozlišení má senzor, esi 800dpi nebo 1600?
2)Je ta myška vhodná pro hraní akčních her? Hraji Call of Duty.
3)Jak je to s ICQ. Podporuje indikaci ICQ příchozí zprávy?

Pokuď je vhodná ke hraní her, pudu do ni. Popřípadě mi PLS doporučte jinou ...... . Díky MOC :))
- Ag[R]o?

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 3. 2006 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja proti logitech mx1000 nic nemam. Sam ji pouzivam i ve hrach (BF2,Q4) a nemam s ni problem. K zadnemu spozdeni nedochazi, se stahnutym novym SetPointem lze naprogramovat i kliky kolecka do stran coz u oeriginální verze nešlo, takze ve hre mate vse dulezite "poruce".
A ze je tezka, jak si nekdo de kupit mys tak at si ji nejdrive skusi jen tak v ruce, kazdemu vyhovuje neco jineho, me napriklad jeji vetsi vaha absolutne vyhovuje mam diky mi vetsi presnost v pohybech.

Co se nabijeni tyce za cca 10 min nabijeni bydrzi cca 24 h v provozu a na uplne nabiti, ktere trva cca kolem 3-4 hodin mi jede klidne i tyden.
- Josef Plaček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 6. 2006 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den mam tuto podložku Compad Vario Pad "Counterstrike:Source" Limited Edition půjde Logitech G7 Laser Cordless Mouse na ni v pohode? PS podložka je z černého plastu. díky
- jaguar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 01:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný test a G7 je opravdu zajímvá myška. Co se týká té ceny, tak se mi zase tak vysoká nezdá. Musíme si uvědomit kolik stála MX1000.
- Petr Řezníček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace G7 ma zaciatocnu cenu vyssiu ako MX1000.
A hlavne pre Cechov to fakt nie je vela vsak 2K za mys je pohoda ale na Slovensku ju maju za 3500 co je uz dost. Asi sa k vam prestahujem:D
- Peter Kurjatko

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je pravda navyse slovaci zarabaju vo slovenskych to co my v ceskych taze sa to nemoze nasobit podla kurzu ze to je u vas akoze za stejnu cenu...
- Michal Učeň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Učeň: s tim zarabanim no nevim ... ale jinak slovaci makají za české, člověk dneska potká víc slováku než lidi co mají na občance napsané CR. Ten kdo ze slovenska može utéct tak utěká. Známí si stoho dělá srandu že už nemůže zájít ani na záchod bez toho aby tam potkal slováka prostě jsou všude. Hoši nic proti vám nemam ,ale je vás tu prostě moc
- pEDRO

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 10. 2005 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @undead: To je zaujimave ja ked idem v Prahe na zachod tak stretnem skoro sameho Cecha. Ako je to kua mozne? :D
- undead

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 07:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MX1000 samozrejme zadne "zpozdeni", jak uvadi autor, nema. Mys je nesmirne presna a rychla, zadne lagy, zadne pomale probouzeni. Je ale tezka, coz muze nekomu vadit. Nyni ji lze dostat s petiletou zarukou za 1600Kc vcetne DPH, takze kdo chce bezkonkurencni bezdrat za rozumnou cenu, ma jasno.. G7 je IMHO overkill.
- Hnizdo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 07:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím, že myš je úžasná, osobně mi ani nevadila ani vyšší hmotnost(a to běžně hraju s MX500 s vybraným závažím), protože její tvar tak dobře padne do ruky že těžší myšku snadno ovládáte. Zpoždění je opravdu minimální a jak jsem napsal, pokud nechcete udělat díru do světové herní scény tak to ani nepoznáte, takže v podstatě souhlasím s vámi, téměř to není znatelné, ale určitá skupina fanatických hráčů ji prostě odsuzuje :)
- Michal Učeň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za dva dny mi prijde domu Copperhead, tak jsem zvedav, jaky bude. pak mozna napisu porovnani s G5, kterou mam k dispozici.

Uz se nemuzu dockat dalsiho dilu o myskach...

A co takhle udelat nejaky vetsi srovnavaci clanek o klavesnicich? jak o dratovych, tak o bezdratovych... ? to by nemuselo byt spatne...
- Gordon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Na Copperhead se podíváme příště společně s dalšími třemi drátovými myškami.

Test klávesnic není špatný nápad a určitě se ho brzy dočkáte...
- Michal Učeň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak nevím jak by to asi vadilo ostatním, ale vyměňovat baterii v myši každé [B]4 hodiny[/B] by mne asi kleplo. To už si raději pořídím MX1000. Mimochodem v praci dělám 7,5 hodiny denně a doma prosedím ještě téměř další 4 hodiny. To jest každý den 2-3 krat :o/
- Garfield_CZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ještě si rýpnu, umíte si představit tu radost hráče, když mu při hrani UT2005 nebo CS klekne myš? Je zbytečne myš obhajovat, že výměnaje rychlá. Pouhá sekunda zaváhání může znamenat virtuální smrt a následně pak infarkt nasraného hráče :o)
- Garfield_CZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Netestoval jsem myšky tak dlouho, aby mi to začo vadit, ale zase pokud chcete, aby myš díky velkým bateriím nebyla těžká, musíte tomu něco obětovat... na všechno naštěstí upozorňuje indikátor baterie, takže hráči se jistě připraví a udělají výměnu ve vhodné chvilce, ale je pravda, že by výdrž mohla být aspoň 8 hodin...
- Michal Učeň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Učeň: ve vhodne chvilce? No, kdyz se poradny q3 duely nebo tdm hrajou s respawnem 1s, kdyz si musi clovek neustale hlidat casovani, tak ta vhodna chvilka jaksi neexistuje. Uz vidim, jak da nekdo behem hry time, ze si potrebuju vymenit baterku v mysi - cv kick...
- wector

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @wector: Tak to sem ještě neviděl - myš, která má menší výdrž než kdejaký notebook! a ke všemu vyhraje test! Tak to ne pánové, to je snad vtip. Stačí mi můj Razer DiamondBack - děkuji, tohle nechci.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jindy: Oproti ostatním testovaným myškám byla rozhodně lepší, výdrž je otázka názoru, popravdě tahle myška test nevyhrála, pouze vede po první části, v té další se mimojiné podíváme na Copperhead a G5, které jsou sice drátové, ale hmotnost/"výdrž" jsou lepší a pochybuji, že G7 vyhraje...
- Michal Učeň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1.) "První laserová myška byla sice na trhu nepříliš neúspěšná" - nezni vam to trochu blbe?

2.) Testovat kancelarsky krysy na Steelpadu SS je dobra haluz, spis by se hodilo je otestovat na stole, kde budou pouzivany, ne? Tohle je jako testovat pretaktovani CPU na polarnim kruhu a ne pri pokojovy teplote...
- wector

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 10. 2005 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nevím, kde jste se dočetl, že byly testovány na steelpadu S&S, samozřejmě že jsem testoval na stole, hadrové podložce a dalších typech povrchu, včetně Steelpadu S&S nebo podložky qiip...
- Michal Učeň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neda mi to, ale musim pripojit niekolko poznamok k MX1000, pretoze pouzivam Logitech mysky a to velmi intenzivne uz velmi dlho. A MX1000 je urcite najhorsia z nich.
1. Baterie - akumulator je slusne povedane hlupy. Lepsie su dobijacie clanky AAA, lebo vydrzi (mne) maximalne 3-4 dni). To sa povazuje za normalne pri intenzivnejsej praci (pozrite fora na Logitech). Predosla bezkablova gulickova vydrzala mesiace. A vzdy je lepsie mat moznost vymenit clanky ako ich dementne dobijat !
2. Mys je prilis tazka a zle sa pohybuje po povrchu (stol aj niekolko kvalitnych povrchov). "Nozky" zostanu akoby prilepene a nie je to sposobene rychlostou prenosu. Proste je prilis tazka. Myslim ze pouzity teflon je uplne nevhodny. Predosle modely mali urcite lepsi.
3. Moznost nastavenia pohybu je minimalna. Skokovita. Na mys tejto triedy vlemi velmi zla.
4. Rozhodne kladne hodnotim klavesnicu (mam set) a tlacitka, ktore su velmi navykove a prakticke.
- FeroS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Asi mame kazdy jinou mys.
1. Accu vydrzi 14 dni, z toho 30 hodin hrani. Pak ji strcim pres noc do kolebky.
2. Mys se pohybuje lehce a hladce, nicmene zakon zachovani hybnosti je vzhledem k vyssi hmotnosti znat. Zadne lepeni se nebo zaseky.
3. Nastaveni je v 10 krocich naprosto dostatecne.
- Hnizdo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak to si ji opravdu nezkousel osobně mám MX1000 a spokojenost nadevše dříve jsem měl myš na AAA když došli tak jsem prostě je musel hledat v pokoji někdy jsem je měl v jinym zařízení atd... u mx1000 prostě dám na noc do ty kolíbky a ráno je nabitá. A mě baterie vydrží více než 5dní.
2. njn hold musíš mit nějakou sílu težká myš je daleko lepší neujížditi možná na hraní je horší, ale na práci výborná.
3. lol? zkoušel si ji někdy? mě vubec neskáče jezdi krásně i po špatnym povrchu...

- SneakerXZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, rozhoduji se mezi MX518, MX610 a MX1000.

Rozhodující je pro mě použití ve hrách (kvalita snímání, rychlost odezvy).
Z testu jsem opravdu nepoznal, jestli je vhodnější MX610 nebo MX1000 :-/

Je pravda, že bezdrátové myši obecně mají horší odezvu než drátové?
- ToM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 10. 2005 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace pokud je pro vas rozhodujici pouziti ve hrach, tak bych prestal vahat a koupil bych si Copperhead. to je vyjimecny kousek hw s naprosto ultimatnimi parametry...
- Gordon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pokud jsou pro tebe prioritni tyto parametry, tak se podivej po Copperheadu ci G5 (budou v testu obe pristi tyden). Osobne pouzivam Razer Diamondback a prechod na kazdou dratovou mys je znat...G7 jsem jeste nemel moznost vyzkouset, ale tusim, ze to bude podobne.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak nechápu u G7 tohle: Výdž- cca 4 hodiny?
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Logitech MX610 Cordless Laser Mouse

"[B]Rozložení váhy je výborné[/B] a kontakt s podložkou vynikající."

vs

"Jako mínus se dá označit nevhodnost pro leváky, [B]špatně rozloženou hmotnost[/B] a dosah tlačítek."

co dodat?!
- Mega Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2005 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me osobne ze vsech mysek nejlip vychazi Copperhead. Logitech na Razer na poli her nemá.
- Yngwie Malmsteen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 10. 2005 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak mam Copperhead a musim rict, ze jsem maximalne spokojeny...

excelentni design, velmi mala vaha, takze staci kratke pohyby, vyjimecny senzor, 2000 dpi, 1000 hz, pozlaceny usb konektor... no proste luxus...

G5 je taky vyborna gamingova myska, ale prijde me hrozne velka a vadi mi na ni treba absence druheho bocniho tlacitka, ktere bylo vypusteno pry na prani uzivatelu... no nevim nevim, ale u Copperheadu jso ty dve postrani tlacitka v tak pohodle pozici (pro palec), ze je opravdu snadno dostupne i to druhe a musim rict, ze to jedno by mi tam chybelo.

jinak musim rict, ze po nejake te dobe, co jsem mel v ruce jak G5, tak Copperhead (ktery ted vlastnim) mi z tohoto souboje vychazi jako vytez Copperhead... sice tesne, ale vychazi...

uz se fakt tesim na pristi tyden na ten vas test techto dvo velikanu a jsem zvedav, kdo bude vas favorit...

Peace and great gaming...
- Gordon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 10. 2005 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ten pozlacený konektor je uplně k ničemu když nemáš pozlacený konektor i na PC. Jinak si myslím že nejlepší myšky vyrábí RAZER.
- Tomáš Jókay

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 10. 2005 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to by ma zaujimalo ze ci rezenzenti hlodavcou aj skusaju tu mys ovladat lavou rukou ked hovoria ze rada mx500, 510 a podobne su nevhodne pre lavakov. ja totiz mam mx510, hravam s lavou rukov a nemam ziadny problem. drzi sa uplne v pohode. bocne tlacitka su sice trochu tazsie dosiahnutelne, ale nie je to nic na co by sa nedalo adaptovat.
- Crazy Horse

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 10. 2005 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si dneska koupil ,cely nadseny, mx610 a jsem maximalne nespokojeny. Pred tim jsem vlastnil nejlevnejsi geniusku v ktere se mi jiz polamal drat a jiz nebyla pouzitelna. Proto jsem sahl po mx610, bezdratovou mysku jsem predtim nikdy v ruce nemel. Nejaky rozdil jsem cekalal ale co je moc to je moc. Pokud s myskou nehybu trebas minutu a pote pohnu s mysi tak myska nereaguje par milisekund a pak uskoci nekam k okraji obrazovky(aspon ze smerem pohybu), kdyz delam rychly pohyb je vse ok, ale beda kdyz se pohybuji pomalu, myska se kouse, do plynulosti to ma hodne daleko,jedine co chvalim je ergonomie tak je spicova. V pondeli ji hned zbalim a jdu ji vratit a koupim si obycejnou dratovou.
- Michal Slíva

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 11. 2005 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MX610 pouzivam uz mesic a je vynikajici! Vyse popsane problem byli dost mozna pouze u nekolika zavadnych kusu... Muj exemplar funguje vytecne! Je skvele vyvazen, fantasticka ergonomie (lepsi nez u G7/G5) a skvely stylovy design... Mys je skvela i pro progamery. Vsem vyrazne doporucuji a ohodnotil bych ji 9.5/10 pricemz pul bodu u me ztraci jen za to ze kvuli pouzitemu plastu na jedne z casti mysi na ni stale zustavaji otisky prstu ale to je jen detail :)
- Philip Seyfi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 11. 2005 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen sem se chtel pozeptat autora kde prisel k tem 4 hodinam vydrze u mysky G7 na "rychle nabiti"? Mam tudle mysku cca 14dni, nabijim v boost modu a vydrz je kolem 2-3 dni. Ted o vikendu jsem byl na Lance na Palarne ve Stramberku (patek - sobota do noci)a baterii sem menil v sobotu okolo 20 hodiny. Uvedenim teto informace jste me pred nakupem dost znejistil. Diky ze jste nemel pravdu.

PS: mys se v boost modu nabiji cca 4 hodiny

- Polinoo

Reklama
Reklama