Zpět na článek

Diskuze: Toshiba demonstrovala sílu Cellu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2005 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No docela podarenej vyrobek.At AMD udela taky tak vykonej procesor a kupuju :) Ale stejne nikdo nema na "super optickej procesor" udelanej na kolene s pouzitim vterinovyho lepidla,kterej byl soucasti hyper notebooku,zde recenzovanyho.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2005 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

možná sem lama, ale "15MHz datový tok" tohle mi nějak nejde dohromady :-/
- David Jirovec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2005 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim... to pocitani nekolika videi je sice hezky, ale to je hoooodne specifickej priklad kde se vic jader/procesoru vzdy vyplati, ale v realnych aplikacich je to vetsinou k nicemu (cti: vykon nijak nezvysi)
- Jan Macháček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 10. 2005 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hmm hlavne to srovnavat s beznym PC je kravina, to se jim to navrhuje kdyz ten procesor neni x86 architektury (ktera je to hlavni omezeni), takze se neda do PC pouzit
- Baneshee

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2005 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Neda se pouzit na PC s MS Windows. Na servery s Linuxem to snad bude super, tam se hodi i ta sila vice jader ;-)
- Borek Carda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2005 01:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať ukážou, jaký dají průměrný fps ve 3d demech které budou vypadat stejně jako vypadá FarCry a Doom3. Jak rychle to renderuje nějakou standardní scénu třeba v PovRay nebo tak něco. Jaké rozlišení jednoho DivX5 to ještě dokáže dekomprimovat s plným postprocessingem v 25fps.
- Dr4k3

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2005 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tak se podivej na video z prezentace PS3, v realtimu tam bezel UE3 a vypadal cca 100x lepe nez FC nebo D3...
- cobalt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2005 07:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli to uvolni do beznyho prodeje za nakou beznou cenu tak by to nemuselo bejt spatny
Konecne budou mit dalsi plochu i naky prakticky vyuziti krome odkladani nepotrebnejch aplikaci
- Dr Meduza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2005 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale na jedno jadro pripada dekodovanie 6 MPEG2 videi a to jadro x86 procesora ( napriklad Opterona 144 ) urcite dokaze tiez. Ide o to, ze cell ma 8 jadier a k nim este jedno jadro PowerPC. Dekodovat MPEG2 video uz dokazalo Pentium2@400MHz. Radsej mohli ukazat, kolko videi v H.264 to dokaze naraz dekodovat.
- Maly Toldi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2005 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

X2@2500 zvladne 6 instanci a je tam jeste 10% rezervy. Kam se ale hrabe na 48.
- Kwolek Michal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2005 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro hry(a na to snad PS3 bude hlavně ne?) je prostě nejdůležitější, aby tu byl co možná maximální výkon na 1 operaci, a ne dobrej výkon na 48 operací. I kdyby se hru podařilo napsat pro využití více jader, tak leda tak na 2(nebo více, ale už s malym nárůstem ýkonu) a výkon pude nahoru max o 50% nikdy ne o 100% nebo podle představ SONY 800%. Obávám se, že využít tohle v praxi moc nepůjde.
- DOCZENITH

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 10. 2005 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja bych prave rekl, ze to vyuzit pujde, ale nejspis pouze v PS3, ne v "PC-like" pristroji.
Pokud se program spravne napise do 7mi vlaken (tak to ma byt tusim spravne - 9 jader, jedno ridici, jedno nahradni a 7 vypocetnich), tak muzou napr. 2 jadra zpracovavat grafiku, jedno fyziku, jedno pro AI, dalsi pro zvuk a posledni treba vstupy a vystupy - ovladace, LAN apod.) a v podstate si nemas sanci vismnout jakychkoliv lagu na kterekoliv urovni.
- [CZ]Hunter

Reklama
Reklama