Zpět na článek

Diskuze: Velký test šesti herních myší

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přehledl jsem to nebo ty myši netestujete na herních podložkách?

Jako vzít HERNÍ myš a jezdit s ní po krabici, koberci a dřevěném stole? No já snad ani nevím, co na to říct? (napadá mě jenom: "Seš normální?")

Proboha vemte místo lina, koberce a papíru aspoň 4 normální herní podložky z různých materiálů tzn. hliník, sklo, plast a textil a na tom ty HERNÍ myši otestujte, ale testovat myš na koberci?

- DJPepik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace suhlasim ... a este som pri teste A4Tech-y zhliadol ze ten progamer hra Guild Wars co je RPG ci co ... ste si mali zohnat niekoho kto by tie mysky prevetral v nejakom UT, Q3, CS ... samozrejme na hernych podlozkach ... akoze dokazovat kvalitu senzorov stylom "posuchania mysky po koberci" je dost zbytocne ... ktory idiot by hral na koberci prosim vas ? Kazdy poriadny a hlavne normalny hrac ma podlozku ci uz latkovu za 10sk alebo progamersku za stovky korun ...
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace to je podle mne zbytecny, na podlozkach bys mel mit 100% jistotu, ze ti mys pude vyborne, kdezto na koberci, linu, casopise uz ne a proto se zde testuje, ja ses voji G7 jezdim vyhradne po stole, ptz se mi sem 1) podlozka nevejde, 2)nemam podlozky rad, pac mne tlaci hrana a 3) se mi vzdycky podlozky posouvaly po stole. A docela casto pak take s mysi jezdim kde muzu (treba u NTB), takze takovy testy jako casopis, kniha, stul koberec, kanape a lino jsou paradni. A ted muj postreh k clanku/tip na dalsi tak test bezdratovych mysi by taky nebyl od veci, nekdo, treba jako ja uz drat nechce (stejne tak vetsina mych kamosu, kteri zkusili G7), s jeste rozsirenym testem na nestandartni povrchy (pocitacova skrin :D, sklo, drevotriska, atp.)
dekuji NEKAMENOVAT :D
- Václav Široký

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 3. 2008 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S G7 pravda nechci o moc jinak, ale od doby co ji mam, tak jsem si zvyknul na podlozky... a clovece, ty (jsou to uz dva roky?) jsem na zadny ze svejch mysi necistil spodek (driv jsem pucoval nachytanou spinu kazdou chvili). Pouzivam QcK, pokladam ho na bezny pouziti za idealni - drzi, ac mam doma zalozni, tak za celou tu dobu se jen velmi decentne trepi pouze po okrajich, je lacinej a neni tlustej, vcelku mekkej. Fakt si neumim predstavit, ze bych takhle drahou mys rasil na spinavym a hrubym povrchu (mozna i diky tomuhle doslouzila bajecna MX500 kdysi |: - stul nebyl nijak hladkej a vuci podlozkam jsem mel tenkrat averzi).
- Fang

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 3. 2008 01:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Herní podložky nekloužou a nejsou tak tlusté, takže ani ta hrana tak netlačí, tedy aspoň látkové a plastové.
- GOS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Musim souhlasit s tim, ze kdo zkusil volnost bezdratu nechce jinak :-) Svoji G7 bych za jinou herni mys nevymenil ani nahodou, a hrozim se chvile, kdy "odejde" a budu muset koupit novou, protoze dneska proste zadna nahrada na trhu neni (bezne bezdratove mysi maji velkou latenci, a "herni" mysi jsou jen s dratem).
Jedina nevyhoda G7 je nutnost casto menit baterky, ale to je dan za 500Hz "odezvu" a logitech to "vychytal" tim, ze k mysi rovnou dodal dva aku, takze jeden stale pripraveny v nabijecce, a vymena trva cca 15sec :-)
- Zizi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ked chces robit testy na roznych povrchoch nenazyvaj tie mysky potom hernymi a nevolaj k testu gamera ... zavolaj si tam nejaku kancelarsku krysu a nech ti povie ze ktora myska sa mu lepsi drzi v tlstej paprci ...
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ty čéče já s tebou nesouhlasím... Podle mě k herní myši za 1000kč a více si musíš koupit podložku... To je jako koupit si Ferrari a jezdit s ním po poli... Testovat myši na koberci má smysl u kancelářských myší, ale ne u herních myší...

- DJPepik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěknej článek, jenom mě mrzí, že ste netestovali místo A4tech X-750BF Genius Navigator Agama 535. Je sice o stovku dražší, ale byla by pro ostatní myši lepší konkurencí. Navíc dostala na pctuningu dostala stříbro za: "smrtelný mix nejrůznějších vychytávek a skvělý poměr cena/výkon".
- Martin P

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Prečo mám ten pocit, že niekto si ju tu testuje sám, hmm? Súdiac podľa súhlasov :) Pravdepodobne to niekoho nakoplo k vlastnému otestovaniu hernej myšky :)
- Ján Ondrušek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 3. 2008 01:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ján Ondrušek: To by me taky zajimalo kdo si takle hral. :) Na tohle je i krysa s triple fire malo. :D
- DevTom

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde sa podela Logitech MX1000?je sice starsia no urcite by zaziarila v tomto teste..btw dobry clanok az na tie povrchy:))
- Parasense@SESK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hmm MX1000 zrovna na hry idealni nebyla, ale jinak to je naprosto vynikajici mys (hlavne diky velkemu poctu tlacitek a jejich velmi dobremu rozlozeni, jake uz dnes nikdo nenabidne). V testu neni myslim ze 2 duvodu - 1. nikdy nebyla oznacovana za "herni" mys a navic je bezdratova (vsechny v testu jsou dratove)
2. MX1000 uz neni v nabidce, vyprodavala se snad uz vic jak pred rokem

Nicmene me stale slouzi jako perfektni mys v kancelari, na hrani jsem ji jiz davno vymenil za G7
- Zizi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace MX1000 a že by zazářila, no to veeelmi pochybuji, nepoužívám ji už ani na net, natož na hry, válí se mi v šupleti
- sid_cz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a ostatní myši Agama od Geniuse, nebo jiné od Razeru?

Osobně teď koukám po Deathaddera nebo Diamondback , jenže se neumím rozhoupat.
- Martin Prokop

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 3. 2008 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Doporučuju diamondback,mám ji doma a společně s podložkou razer mantis control je vynikající..Pro autora..doporučuju ti koupit si pořádnou podložku a ne od ťamana za 50kč :) to je pak jasný že ti bude jezdit po stole spolu s myší :D
- Vojta

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ber to podle toho co je ti pohodlnější - pokud prsty hodně blízko u sebe nebo máš menší ruku a/nebo ti vyhovuje vedení prakticky čistě prsty, tak Diamondback. Deathadder má zase příjemně široký předek a skvěle přístupná velká boční tlačítka a tak je IMHO pohodlnější pro více lidí. Já používám doma Deathadder a do práce mám Diamondback a uvažuju o Deathadderu i do té kanceláře.
- meeee

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

docela zklamani...to testovani povrchu no hruza..k herni mysi ma patrit herni podlozka a ne koberec nebo krabice boze muj..jak vas tohle mohlo napadnout?u mysi pro hrace?vy snad znate nejaky profesionalniho hrace co hraje bez podlozky?a dalsi co me mrzi je nezarazeni SteelSeries Ikari Optical..mam ji a je to nejlepsi myska kterou sem kdy drzel v ruce. a vyzkousel sem jich uz hodne (deathadder, MX518, G5 atd.) a zajimal by me i vas nazor na ni:)
- LuckyJosh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm je sice hezky ze se na netu objevuji testy hernich mysi ALE:

za 1. OMG proc testujete herni mysi na takovejch povrsich ? opravdu simysliet ze ten kdo si koupi progaming mouse bude jezdit na stole s tmavym nebo svetlym drevem ? no ROFL to snad nemyslite vazne ? proc tam neni otestovano na hernich podlozkach ?

za 2. Uz me zacinalo stvat jak vsude recenzenti testuji herni mysi ale sami nehraji - nebo hraji ale "hrani" od progamingu ma hooooodne daleko - no sice ocenuji ze jste tu pozvali "progamera" coz pctuning napadlo jako prvni ze hodnoceni "progamera" bude efektivnejsi nez samotnyho recenzenta - nic proti vam nemam ale proc ste vybrali omg hracez MMORPG ? tosnad neproc ne z nejakefps akce - css, cs1.6, cod4, q3 proste cokoliv ale mmorpg ? proboha dyt tam neni ani tak moc zapotrebi reflexy, precizni snimac, aim, nic proti vam a GW nemam ale dyt to je spis o taktice nez o reflexech, aimu atd ... proc ne nejakyho fpskare kterej rozhodne ma ruku citlivejsi nez mmorpgckar
- Adam Madr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no ale jako jinac jeto aspon zlepseni ze vas napadlo i hodnoceni z pohledu "progamera" sice imho rpgckar zdaleka neposoudi mouse jako nejakej progamer z cs ale tak budiz je to krok dopredu .)
- Adam Madr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace clanek nepotrebuje zadnej komentar, ale co se tyka hrace mmorgp tak tomu s prehledem staci mys za 100Kc:))
- schali

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nj kamarade... zrejme hrajes jen fps. S timto tvym nazorem ti jen tak na hrani CS staci take mys za 100,- ne snad ? Na top ligu v GW bys potreboval 4 ruce, dve na klavesce a dve na mysi. To sam nikdy nezjistis dokud se tam nedostanes. Hraju jak CSs tak GW. Ano, na lazo plazo hrani GW ti staci mys za 100,- stejne tak i pro CSs. Zdar.
- epidot

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @epidot: hraci GW by si vystacili aj so starou MS Inteli 3.0 ... je sice pekne ze tam potrebujes vela naraz robit ale kvalitnejsi senzor ti nenahradi tebou spominane 4 ruky ... a kludne ma aj zabi za to ale pre RPG-ckarov nie su progamer mysky ziadnym prinosom ...
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Microsoft si tedy ani v tomto ohledu nijak nelámal hlavu" neni zrovna na miste...kdyby jste se poradne podivali tak zjistite ze si muzete pripravovat makra a priradit kazdemu programu jine nastaveni tlacitek, dokonce si muzete i za behu pripravit "docasna" makra..hodnoceni pak moc nesedi kdyz sw u sidwinderu umi vic nez vecina testovanych
- rey

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Test dle mého názoru dobrý a rozsáhlý. Dávám prémii...:)
Názory "progamera" a "běžného hráče" vítám jako pozitivum. Snad jen by bylo opravdu lepší, kdyby "progamer" byl vybrán z komunity hráčů FPS, kde herní myši najdou opravdu docenění. Přeci jen je rozdíl, pokud někdo opravdu využívá odezvy portu a rozlišení senzoru.

K testům povrchů - zajímavý nápad, ovšem spíše informativního charakteru o schopnosti senzorů, nevypovídá bohužel o kvalitě myši a jejím uplatnění při hraní. Jak bylo někde nahoře zmíněno, každý kdo investuje tisíc a víc do herní myši kupuje odpovídající podložku, bez toho jaksi ta myš ztrácí na účinnosti. Stejně tak se ke každé myši hodí jiný druh povrchu podložky, už vůbec nemluvě o subjektivním pocitu.
- Martin Laskowski

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky se přikláním k použití těch podložek a hráčů FPS... Sám hraju FPS a mám Razer Diamondback + eXactMat podložku a to k tomu myslím patří, nebudu si kupovat myš za 1.500 a jezdit s ní po Kajovi Maříkovi :D :D :D
- Bubucci

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Súhlasím, že testovanie malo byť prenechané hráčom FPS hier a nie RPG a tiež sa malo testovať aj na herných podložkách ALE : takéto podložky sú vyladené tak aby aj slabšie myši podávali dobré výsledky preto keby sa testovalo iba na nich boli by rozdiely v tejto kategórii nepostrehnutelné. Takto ked sa testuje na problematických povrchoch sa skutočne ukážu rozdiely a to je podstatné.
- Frano1111

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pánové já vám nevím test pěkný souhlasím s obouma stranama já hraju oboje hry tak bych to asi měl testovat já né? :D
- xmaramara2

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

osobne mi tu hodne chybi zastupce od Cyber snipa, konkretne nejnovejsi model Stinger Laser vetsinou ho vsude dost chvalej oproti predchozim modelum a celkem sem se tesil na jeho porovnani s jiz zabehnutyma znackama mysi.
- SlaveZer0

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mali by ste v titulke doplnit RPG asi takto ...

Povodne:
"hodnocení předního profesionálního hráče" doplnit

Spravne:
"hodnocení předního profesionálního RPG hráče"
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zajimavej clanek ale dost mě tam chybej SteelSeries Ikari Optical a Razer DeathAdder to sou dve mysky mezi kterejma se rozhoduju, nasel sem nekolik kladnych hodnoceni na obe ale niekdy primy porovnaní. a taky mě chybí jakejkolik zastupce optickyho senzoru, a v neposledni rade vzit na test mysi hrace MMORPG je tak trochu blby, mnohem prinosnejsi by byl hrac FPS
- Agrael

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace zkousel sem jak DA tak prave optickou ikari a nakonec sem si vybral ikari.

ma mnohem lepsi tvar..dobrej vyrez pro palec a oboje bocni tlacitka skvele dosazitelna (mam takou stredni ruku:) a vyborne vyreseny misto pro prstenicek a malicek..prechazel sem na ni z MX518 ze ktere tvarove da se rict vychazi ale ten koncept dotahuje k dokonalosti:) lip mi sedla jen MX Revolution ktera ale rozhodne neni urcena pro hrani. za to DA je sice urcen pro pravou ruku ale neni pro ni nejak extra tvarovan a ma hlavne leskly boky tak mi po delsim hrani trochu klouzala.

dalsi vybornou veci jsou na ikari teflony..jsou dost velke a na SS 5L opravdu vyborne klouzou a vubec nedrhnou..puvodne sem na nich mel prilepeny i surfy (SS glide) ale ty moc nepomohly..spise vubec..klouzavost stejna s nimi i bez nich:)

dale ikari nepotrebuje zadny ovladace..jen zapojis a hrajes a funguje jak prepinani citlivosti (1600 a 400 cpi - hraju jen na 400) tak oboje bocni tlacitka a nic ti nemusi zrat pamet systemu..ocasek maji obe mysi vybornej..no a nakonec senzor..ten je myslim u obou mysi plne srovnatelnej..nebo spise u obou na spickove urovni..zadny rozdily sem na SS 5L nezpozoroval

jestli mas moznost tak si je vyzkousej jak ti tvarove ktera sedne protoze tam je mezi nimi nejvetsi rozdil..pokud nemas moznost doporucuji spise ikari (na czc za 950kc) jinak ale technicky jsou to obe spickovy mysi a chybu neudelas ani s jednou
- LuckyJosh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Poslední měsíc začínám vážně uvažovat o Ikary, protože takto vybavená myš za tak DOBROU cenu si myslím nemá na dnešním trhu konkurenci. Narovinu fakt mě mrzí, že se tady v tom testu neobjevila a neznám jediný důvod proč tomu tak je. Dostupnost v našich renomovaných e-shopech je dle mého názoru dostačující.. a kdyby tady bylo o jednu myšku víc či míň, neuškodilo by.. a k tomu profesionálnímu MMORPG hráči - jako fatk sry,ale to ste ty myši rovnou mohli strčit do ruky prvnímu člověku co potkáte
- Jan Valoun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jan Valoun: O Ikari jsme v redakci opravdu usilovali, nicméně zápůjčit se nám jí bohužel nepodařilo, což nás samozřejmě velmi mrzí. Co se týká MMORPG hráče - v zásobě jsme měli ještě jednoho človíčka, který se FPS věnoval na ligové úrovni. Bohužel v soudný den, kdy jsme všichni měli sraz v redakci, se tento druhý vítěz konkurzu nedostavil a už se ani neozval - chtěli jsme ho nějak nahradit, zde už ale hrál svoji roli čas - s hráči byl problém dohodnout vhodný termín. V budoucích velkých testech tomu ovšem bude jinak a skutečně se pokusíme pokrýt i žánr FPS akce.
- Filip Eckstein

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mam Deathaddera....Ikari jsem bohuzel nezkousel... DA ti muzu doporucit s tvrzenim...ze je to nej mys. co jsem kdy mel. Ma ji i temer cela CSkova spicka na svete :D.
- gns

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc mě mrzí že jste do tohoto testu nezařadili žádnou myš Genius. Vím že pravým herním myším nemůžou ve všem konkurovat .. ale mohly by prorazit v kategorii Cena/výkon - Pokud je v testu A4Tech za 420,- tak jste klidně mohli zařadit i Ergo 525 (350,-..450,-) nebo 555 (680,-) Mnoho čtenářů by uvítalo informaci, jak si jejich Geniuska vede oproti 2x čí 3x dražším myším.. Jinak test se mi celkově líbil, jen mě mrzí že jste nezařadili jednu z nejprodávanějších značek na našem trhu. Dávám tedy Palec dolu a píšu VELKÉ mínus.
- Michal Pevný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Naprosto s tebou souhlasím. Nejlepší myš co se dá za ty peníze sehnat. Možná sem trochu zaujatý tím že ji mám. Ale myši od A4Techu se s ní rovnat nedajím protože sice mají napsáno že senzor má 2000dpi ale zdání klame. Mám je doma obě a nedá se to rovnat. Navíc testovat myši na koberci, dřevu atd je totální blbost, protože kdo by to na tom používal. Maximálně si zničí skaty a může kupovat nový. Navíc většinu lidí by asi zajímalo víc jestli si tahle myš vede líp na té či oné podložce než že tahle myška suprově jezdí na koberci. A jak už tady psali, taky ste to mohli testovat na Quakovi nebo CSku.
- Martin P

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jeste pridam jeden prispevek ohledne DPI

V naprosto KAZDYM testu a to myslim naprosto vsechny co jsem cetl a nebylo jich malo psali ze nad 3000DPI je nepouzitelne. Toto me taky vzdy docela pobavi .) vite co je to vubec za vlastnost DPI ? ja bych rekl ze ne pokud pisete ze nad 3000 se pohybujete po rozmerech 2x2cm - co vam proboha brani nastavit si DPI na max asoftwarovou sensitivitu nastavit na minimum ato same ve hre proboha ? pohyb bude mnohem plynulejsi nez napr pri 1800dpi a sensitivite o neco vyssi - ja wim mozna namitnete ze uz nejde poznat rozdil mezi 2000 a 3000 dpi s timto vicemene souhlasim ale vzdycky me pobavi jak recenzent pise ze 3200 dpi je silene rychle a po celym monitoru se pohybujete na podlozce po plose 2x2cm u tohoto se vzdycky nasmeju .)to je jako kdyz blondynka posloucha silene hlasite mp3 a stezuje si zeji z toho boli usi a pritom ma regulator volume 20cm od ruky :)
- Adam Madr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no jako sorry ja sem mel logitech MX518 kterej zvladne max 1600DPi ale mel sem ho celou dobu na 800DPI protoze to 1600 je pro me uz rychle:) a to sem mel sensku ve hrach nejmensi..to samy ted s SS Ikari..umoznuje sice 1600CPI ale mam ji nastaveno na 400CPI protoze 1600 je pro me proste moc rychle..osobne opravdu nechapu lidi co muzou hrat neco na 3200dpi..
- LuckyJosh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 3. 2008 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace eh no takze:

opet za 1, :) MX518 nema 1600dpi ale 1800dpi

za 2. tak jsi mel neco spatne sice 518tku nemam ale mam sni dost zkusenosti a pred chvilkou jsem to byl opet zkusit - 1800dpi ve wim stahnuta sens na minimum a ve hre to same - vysledek byl to ze jsem ze 10cm na podlozce=neco pres 50śtupnu to se ti zda ze je hodne? me ne .)neco jsi mel spatne .)
- Adam Madr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zda se mi to nebo byl autor zaujaty?
Sidewinder: "Nelíbil se mi fakt, že společnost Microsoft nepovažuje za potřebné k tak drahému produktu přibalit instalační CD." a u G9 to snad je este spise vychvaleno: "U myšky, za níž zaplatíme v řádech tisíců korun zřejmě výrobce předpokládá, že zákazník bude mít k síti bezproblémový přístup. Výrobce se tím navíc ujistí, že uživatel bude mít vždy k dispozici aktuální verzi ovladačů."
Co je potom tedy drahe a co ne? Tohle me fakt dostalo...
Lachesis: "Můžeme zvolit od výše rozlišení, rychlosti skrolování až po rychlost poklepání, makra, os XY nebo nastavení jednotlivých tlačítek." a u X-750BF: "Software není nijak výrazně propracovaný, disponuje totiž skutečně základním nastavením myšky." - pritom A4tech nabizi uplne ty same moznosti nastaveni (mys mam tady pred sebou tak vim ze ovladace nabizeji to same)
Az na tuhle zaujatost se mi clanek celkem libil, akorat nechapu proc testujete mysi na koberci, radeji jste je mohli otestovat na podlozkach ruznych znacek a typu...
- noname194

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemel jsem to v planu, ale musim se zapojit do diskuse (musel jsem si kvuli tomu vytvorit ucet). PCTuning je super server, denne sem chodim checkovat novinky,... Projdu dnes, vidim novej test mysi....hmmm....kuknu na nej. V hlave se mi porad honi vzpominky na byvale testy mysi na zdejsim serveru...PCT nikdy nemel zadnou porádnou recenzi v tetto oblasti senzor se hodnoti jen podle vyse DPI, celkova kvalita mysi podle znacky, nebot recenzi pise vzdy autor zaujaty pro jednoho vyrobce,..). Ale tak prolitnu si to. Super, jsou tu mysaci vsech cenovych kategorii, jak to?...konec seznamu?....kde jsou mysky Deathadder a Ikari?! Bohuzel, vyber mysi je velice uzky a chyby tu dve senzorove a ergonomicky (alespon pro vetsinu lidi) nejlepsi mysi dneska. Dale tu samozrejme nejsou napriklad Habu, Diamondback 3G,.... nadruhou stranu jsem rad, ze tu nejsou radoby herni mysi jako napriklad , Zykon, Genius,... (Zboard bych taky vynechal). No dobre....kuknu se na to jeste....klikam rovnou na test povrchu....co to nevidim?!....oni to testovali na koberci, linoleu,...?...no to me pose*....Herni mys je od toho, aby se s ni jezdilo po herni podlozce omfg....to je jako hrat fotbal na profi urovni v zabkach=totalni demence....hej....ono je tu zvlast svetle drevo a zvlast tmave drevo :D:D....hehe, autor zjevne vidi rozdil v barve, ne v povrchove uprave materialu....hej...linoleum....hmmm....az budu kupovat ntbk pro psa co kocku, dam vedet....koberec....diky, ale ee.... z koberce mam otlacene lokty....papir....ok.... v pohode podlozka do skoly, kanclu,....nikoliv pro paranskou krysu.....krabice.....hehe....no kdyz budu mit wi-fi net a od anteny na strese to budu mit do pc bezdratove a budu muset lizt na pudu, abych mel signal v kompu....mozna se i krabice bude hodit...., casopis.... hej....na tom se prece ji a pije....to je skoda nicit ho mysmi. No nic....kuknu na zaver....dizajjjjn....vec nazoru autora....do recenze mysi nepatri....ergonomie....to same....ach jo....kdyby nekdo radsi napsal jestli ta mys vyplni nebo nevyplni celou dla, jestli my mylicek zapadne do tela mysi ci ne,.... demence....nazor autora...ktery soupe mysi buhvi kde me nezajima!....senzor....ok.... to do recenze patri....odvozovani zaveru ze snimani na koberci...no tak ale....koho to napadlo?....tlacitka....nazor autora.....podlozky....subjektivni.....software....ok....to jedine vazne beru :D. Priste prosim vezmete na obdobny test rize low-endovy mysi nebot zadnej paran by se svym milackem nic podobneho nedelal!, testy hernich mysi vubec nedelejte! Klidne to smaztem, klidne mi dejte ban, konkurencnich serveru je mnoho ;-).
- gns

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace juu naprostej souhlas:) jeste se mi tady libilo ferrari na poli...ale profi fotbal se zabkama taky vyborny:D
- LuckyJosh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak touto recenziu ste u mna klesli ako hadam este nikdy... Strasne... Naco nam je preboha ako sa to chova na koberci,kedze kazdy ma nejaku tu podlozku, a kazdy kto si uz kce kupit nieco lepsieho napr. jednu z tychto tak ma aj nieco kvalitnejsie ako napr. steelpad 5L... dalsia vec - nac guild wars? to bolo hned co ma zaskocilo... to rovno dajte profi hraca tetrisu... jedine co nam on moze povedat je, ze ake dlhe makra sa s tym daju robit, ale drviva vacsina hracov, myslim skutocnych hracov, hrava FPS hry. Naco je len niekomu ako efron(abo nejaky iny cs a cs source hrac, to bol priklad) vediet, ci si na koberci moze nabindovat 8 abo 9 kuzel? jednoducho minus... nwm co vas viedlo k takemuto spusteniu sa... ten napad s profi gamerom bol skvely ale vysledok....
- D!nd0

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tomhle serveru se clovek nezavdeci nikomu. Globalne vzato ale dnes ma drtiva vetsina ctenaru pravdu.
- saxor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm tak ja ted nevim, pry ma tato mys pouze odezvu 8ms, no a ja ji ma po patchu 1 :D bohuzel uz nevim jak se to jmenuje, ale zkuste hledat :)
- Miroslav Gleitz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace uz sem to nasel, jmenuje se to mouserate, zkuste to, me to pomohlo :) ted mam fakt bezva odezvu 1ms, jak pisou
- Miroslav Gleitz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ta ultilitka je vsekci v myších přímo na testování A4tech x-750f senzorek to takktne a je to v poho nevím jek v recenzi ale já na tý myši hraju už rok a teflonky mám jak nové a to jsem je neměnil a to hraju na špinavé upatláné desce. mimochodem kdyby ste se kukly do ovladaču na DPI tak by ste zjistili že senzor jede na max. 2700DPI a můžete si pak regulovat (nastavit) mezistupně DPI jak chcete vy
- Dalli_

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nejsem žádnej extra pařan, tak se podle toho na můj názor koukejte.
Osobně podložku nepoužívám od dob rozmachu optických snímačů, protože jsem na rovné ploše stolu nepostřehl rozdíl a spíš mi překážela. Myslím, že zařazení testu, jak se myš chová na odlišných površích je OK, jen ty povrchy by stačilo vybrat šťastněji. Ještě jsem neviděl prase co by s myšákem jezdilo v zaprášeném koberci nebo po zemi (lino). Ostatní povrchy budiž, i když si nejsem jist jestli laser se odráží v závislosti na barvě podkladu (tmavý/světlý stůl).
Tomuhle mělo neoddiskutovatelně předcházet testování na kvalitních podložkách, aby bylo učiněno zadost hráčům.
Pro mě je u myši nejdůležitější ergonomie, tzn. že mi musí padnout do dlaně, natažené prsty musí být na tlačítkách a v podstatě od zápěstí už nemám kontakt se stolem - myš mi srůstá s rukou. Tady samo recenzent nemůže podat univerzální zprávu. Pidikrysu, která se šťouchá prstama po stole bych nesnes.
Taky autor mohl, když stanovil novou metodiku, zabrousit trochu do teorie a vysvětlit dots per inch, odezvu v závislosti na f USB portu a nějaké to blablabla, kterému nerozumím.
Jinak díky za recenci, snad se nenecháte odradit nespokojenci a příště nám představite další hlodavce. Přihazuji padíka.
- rousini

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 3. 2008 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musim rict ze podlozka hraje hodne dulezitou roli pro hrani.Kdys si koupim herni mys tak us bych k ni mel koupit adekvatni podlozku.Vim o cem mluvim.Kdys sem si koupil poprve pocitac tak jsem mel optickou nejakyho Geniusa za 300 kc nebo i min,pak jsem si pred 2 lety koupil Logitech Mx 518 sice nic extra ale rozdil nepopsatelnej a skousel jsem to na plastove podlozce za 100 kc.Hrat se na tom dalo ale po dlouhem hrani me bolela ruka zapesti,ted mam sklenenou podlozku od Steelseries za 900 kc a nemuzu si ji vynachvalit myska po ni jen hladce klouze a kdys hraju dlouhou dobu tak me zapesti ani ruka neboli.Takze kdys herni mys tak k ni i adekvatni podlozku,aby nekdo s herni myskou hral na casaku nebo na linu tak to musi byt peknej magor.to je muj nazor.
- Vitezslav Kapral

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 3. 2008 03:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zdar ja mam teda doma starsiu verziu tej A4tech X-750BF ale som nadmieru spokojny ma sice len 1000dpi ale ani tie nevyuzijem. neviem mozno som lama ale tam de a co hram ja to bohate staci a nevidim ziadny dovod preco si kupovat neake drahsie misky. skusal som u kamosov aj razra aj logitecha a nepresvecili ma o tomze by som si ich musel kupit pre lepsi pocit z hrania.
ps: hram na svetom dreve bez podlozky a to male tlacitko je dost v poho aj ke ja ho moc nevyuzivam (je super hlavne pri poloautomatickych puskach ze nemusis mackat ako blbec :))
pss: tie teflonove podlozky sa fakt zidu aj ked ja som ich menil az po pol roku dost casteho pouzivania. a podlozka je len o zvyku ak mas hladky svetly stol tak podlozku asi ani nieje treba.
to je moj nazor ale ako hovorim kazdy jeme ine buchty :D
- Jasomjano

Reklama
Reklama