Zpět na článek

Diskuze: Vyhlášení soutěže o software ESET Smart Security 9

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
28. 1. 2016 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak s těmi emaily jste mne pobavili úplně nejvíc ani mi nevadí, že jsem nevyhrál :D

Stewe
Stewe
Level 8 Level 8
28. 1. 2016 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O.o Já vyhrál!!

Hmmmm fajn pocit po takové době :D

Goldy90
Goldy90
Level 1 Level 1
28. 1. 2016 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stewe Jsem na tom úplně stejně, tolik desítek soutěží na PCT a konečně se usmálo štěstí. Sice škoda, že to nebylo o 1 soutěž dříve, grafika by se šikla více, ale tím nechci říct, že by se licence na ESET nehodila. :D

Stewe
Stewe
Level 8 Level 8
29. 1. 2016 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Goldy90 No také se mi to moc nehodí a raději bych hmotné dary :D klidně pěknou mikinu ale tak, vyhranému koni na zuby nehleď :D

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
28. 1. 2016 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Goldy90 Gratuluji - když už používat brzdič PC, tak aspoň zdarma 8)

Goldy90
Goldy90
Level 1 Level 1
29. 1. 2016 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Goldy90 @Stewe: Já netvrdím, že se mi nehodí, jen jsem konstatoval, že bych našel větší využití pro minulou výhru např, ale jak říkáš, darovanému koni na zuby nehleď. Já jsem i s touto výhrou spokojen :D

Arm0r!
Arm0r!
Level 1 Level 1
29. 1. 2016 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Goldy90 @khorghan: Brzdič PC? Jestliže má někdo alespoň trochu průměrný PC, s SSD diskem tak nepozná žádný rozdíl ve zpomalení. (jestli nějaký vůbec je). Používam NOD tak 8 let a ani na starších PC, kde SSD nebylo tak s ním nebyl problém. Navíc NOD neustále nekontroluje celé HDD dokola a má - herní režím. Takže při fullscreenu (hře,filmu,videu atd..) je způlky neaktivní. Takže by mě celkem zajímalo kde bereš tu jistotu, že je to brzdič PC. Je to jeden z mála antivirů, který za něco stojí, nebrzdí právě ono PC a někdy se vážně hodí. :wink:

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
29. 1. 2016 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Goldy90 @Arm0r!: Každý na pozadí běžící program je brzdič PC - Antiviry obzvlášť - kontrola všech běžících souborů, kontrola souborů po stažení z internetu,..... užij si svoje užitečné antiviry - nejlepší a jediný funkční antivir vždycky byl a bude jen uživatel.
Takže by mě zajímalo, proč si připadáš bezpečněji, když ti na pc běží další nesmysl navíc - ale u dnešních dětí u PC je to vlastně fuk - to jsou desítky nesmyslných "sociálních" nesmyslů zaráz, v prohlížeči mraky lišt, 30 programů po spuštění.... - každému dle libosti 8)
téměř denně mi přijde e-mailem vir, (https://www.virustotal.com/ detekuje jako bezpečné, druhý den už 1-5 antivirů náhle vidí vir, do týdne postupně zbytek)

Goldy90
Goldy90
Level 1 Level 1
29. 1. 2016 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Goldy90 @khorghan: a) souhlasím s tím, že každý na pozadí běžící program je svým způsobem brzdič PC
b) netvrdím, že antivir = 100% bezpečnost
c) nesouhlasím s tézí, že jediný funkční antivir je uživatel. Jak již bylo zmíněno, i ten nejnadanější "ajtík" nebude otevírat každý zdroják u každého souboru a pročítat tisíce řádků kódů, zda-li tam není záškodník, tudíž vždy bude chybovost převážně na straně člověka (kór v dnešní uzpěchané době), antiviry tuto chybovost pouze snižují. Pochybuji, že z běžného ohledání souboru dle názvu nebo tak něco poznáš, jestli se jedná o vir či nikoliv a pokud ano (což silně pochybuji), tak ne všichni tuto schopnost mají.
d) když už do huby bereš virustotal.com, víš, vůbec jak pracuje? že se spojuje do databází těch tvých brzdičů a prozkoumává, jestli je v některé databázi vedený jako vir? Mě příjde teda mnohem pohodlnější mít nainstalovaný v PC ten brzdič, kterým mi tato práce odpadává a když už mám něco u čeho si nejsem jist, tak teprve sahám po virustotalu protože více očí více vidí, obrazně řečeno...
Ono totiž taky může nastat to (málopravděpodobné, ale může), že se přestanou vyvíjet antiviry a aktualizovat databáze z toho důvodu, že dnes čím dál více lidí obchází placení SW a licencí a stahují nelegální/free SW a v tom případě bude i tak vychvalovaný virustotal v pejru, protože nebude mít z kama brát předlohy pro kontrolu souborů

Toď můj názor :lol:

Arm0r!
Arm0r!
Level 1 Level 1
29. 1. 2016 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Goldy90 @khorghan: Jasně. Tak v tom případě pokud myslíš, že je každý program běžící na pozadí brzdič PC. Tak si nainstaluj zpátky MS-DOS a bude ti hej. Co se týče uživatelů ano, je to s velmi vysokou důležitostí potřeba aby uživatel PC nebyl analfabet a věděl co kde dělá, stahuje a na jaké stránky chodí, ALE i zkušenému uživateli se může, že něco přehlédne anebo si v domněnce, že "program" je čistý stáhne a při spuštění se mu rozlezou ve Win nějaký ten hezký malware. Navíc, nikde jsem neřekl, že si připadám bezpečněji. Pouze jsem však konstatoval, že Antivir je lepší mít. Neříkám kde jaký, ale NOD zrovna špatný není. Mimochodem ta narážka na děti, nevím co tím chtěl básnik říct, ale já žádné dítě nejsem. Takže tahle narážka byla opravdu krajně nevhodná. Abych předešel narážce číslo dvě, nejsem ani důchodce. Je mi 25 a rozhodně vím co na PC dělám, ale Antivir je prostě jistota. To že u tebe není je tvá smůla a mínus. A 30 programu po spuštění nevím o tom, že bych měl ... Pouze NOD32, X7 makro manager, Realtek ovládání zvuku a zbytek jsou 3 defaultní ikony od Windowsu. Další věc - Pokud někdo kliká na kraviny co mu přijdou do emailové schránky tak je jenom BFU, který neví, že na to klikat nemá (odpovídat, stahovat přílohu nebo jakkoliv reagovat). Takže tak. ;)

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
29. 1. 2016 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Goldy90 @Goldy90: když Vás to tak baví...
c) schopný rozumně se chovající uživatel je lepší než uživatel surfující kdekoliv s pocitem bezpečí díky antiviru

d)každý, kdo kdy použil virustotal ví, jak funguje (nejde to nepoznat), tak zkus použít mozek :wink: - proto jsem to psal - pokud několikrát týdně dostanu v příloze vir, který na virustotal ten den zná 1 z 60 antivirů - jsou rozumně se chovajícímu uživateli k ničemu

"toď, hold,... - váš názor"

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
29. 1. 2016 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Goldy90 @Arm0r!: Evidentně chápeš jen to, co chceš 8) Taksi tu svou "jistotu", se kterou si přitom nepřipadáš bezpečněji, užij :wink:
Nenapadá mě, odkud si neBFU stáhne "nečistý" program - přesněji proč by to dělal.
Znám jen ty uživatele, kterým díky antiviru nejdou spustit některé SW, někdy nejde internet, jindy brzdí PC k nepoužitelnosti (ne každý má nový PC s SSD)...- a pokud si to neumí sami vyřešit, tak antivir nepotřebují.
Každý antivirus je jen městská policie u dveří.

Arm0r!
Arm0r!
Level 1 Level 1
29. 1. 2016 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Goldy90 @khorghan: Bože ty jsi arogantní až to bolí. Dělej si co chceš a klidně jezdi bez antiviru kde chceš. Normálnímu uživateli klidně vykládej hovadiny, že nepotřebuje antivirus, ale kdo není úplně zaostalý tak si ten Antivirus nainstaluje. A teď si piš co chceš. Svůj názor jsem jasně řekl a to že ty s ním nesouhlasíš je pouze tvůj boj!

Arm0r!
Arm0r!
Level 1 Level 1
29. 1. 2016 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Goldy90 @khorghan: Zmiňovaná problematika, která údajně má souviset nemožnost spuštění nějakýho SW jsem v životě nenarazil na takový problém. Zpomalený internet? Možná tak při dial-upu a stejně to spíš kontroluje (když už teda) jakmile to něco postahuje do PC (obrázky,text,cookies apod...). A že by brzdilo PC k nepoužitelnosti to asi ne...

Já to nikomu nevnucuji ať si každý používá nebo nepoužívá antivir. Snažím se psát objektivně a ne, že chci chápat pouze "to co chci". I když mám osobně antivir stále si i tak dávám pozor, ale představ si situaci. Vlezeš na nějakou stránku a vyskočí ti reklama (přeskočme debatu o tom, že někdo nemá nebo má AdBlock) - skrze kterou se ti do PC může dostat nějaký skript / vir a už zbytečně je potřeba ho manuálně odstraňovat. Takhle mám práci ušetřenou za mně to udělá NOD. Jasně všechno to prostě hold nezachytí, ale je to pro mně plus. Zrovna NOD není tak náročný jako některé jiné Antiviry, které jsem dříve zkoušel a ani nezachytili to co by měli a ve skutečnosti to bylo k ničemu. Myslím, že nemá cenu se asi dále bavit o tomhle, jelikož ty máš svůj ucelený názor a já taky. Klidně nemusíš používat antivir, kdo by tě taky nutil, že. Na druhou stranu spoléhat sám na sebe pouze na to co vidíš taky není dobrý, jelikož do PC se ti může dostat vir aniž by jsi skoro zaregistroval (a to stačí pouze surfovat po webu). A ne opravdu to nemusí být jen porno, ilegální warez a jim podobný věci.

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
29. 1. 2016 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Goldy90 @Arm0r!: na veřejnosti mě nemusíš oslovovat tak "vznešeně" :wink:

Reklama
Reklama