Zpět na článek

Diskuze: 1 PC, 1 domácnost

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono ide o terminal

A computer terminal is an electronic or electromechanical hardware device that is used for entering data into, and displaying data from, a computer or a computing system.
http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_terminal

ktory bol vynajdeny okolo roku 1964!

dokonca Nemcke skoly nahradzaju tu kartu Softverom lebo idu na Unix konkretbe Linux
Německé školy testují vzdálené desktopy s KDE

Autor: Luboš Doležel (Doli)
Kategorie: Nasazení Linuxu
Datum: 12.2. 07:06

Německé školy si hrají se vzdálenými desktopy (NX) s prostředím KDE.
http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/nemecke-skoly-testuji-vzdalene-desktopy-s-kde

Je to dobre riesenie ale preco sa vsteci zblaznili

- fotoba

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslím, že tady všichni vědí co je terminál a jak je starý, není třeba se kvůli rozčilovat(aspoň to tak vypadá).
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

My máme ve špajzce chladno kvůli špeku, uzenýmu a taky tam máme pivka a čerstvý rohlíčky :-) S Core i7 a 3 grafikami by tam mohla být spíš sauna :-)
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako tak čítam a pozerám tak je to KVM extender ktorý sa u nás vo forme používa už dlhé roky. Takže žiadna novinka sa nekoná, keďže už sú dávno v redaji, len nie s renomovanými značkami.
- Michal Vlasák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja by som povedal, ze ta "skrinka" spaja obraz z viacerych PC na jeden monitor-TV, uzivatel si vyberie obraz, ktoreho PC chce pozerat na monitore. Tu nejde o ziadne outsourceovanie pocitacoveho vykonu, len o multiplexovanie uz vypocitaneho-ozbrazovaneho obrazoveho vystupu z danych pocitacov.
- Gabriel Roxer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak uz napsali ostatni je to jen KVM, akorat misto samostatne krabicky je to karta. Na hrani se to pouzivat neda, protoze to trpi "transfer-lagem" (diky kompresi a sitovym bufferum), ono zkuste si zahrat FPS pres VNC :-)
- Bross

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Uvidime, pokud udrzi transfer lag pod 20ms (coz by nemuselo byt nerealne pri rozumnem datovem toku), tak by se neco takoveho dalo pouzit i na hry (ne FPS, ale RPG, strategie by snad nebyly problemem) Uvidime, me osobne to pripada jako zajimave reseni, kterak pres LAN protlacit akcelerovanou grafiku...
- Pyshtone

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je lepší než KVM switche, já osobně jsem nikdy neviděl KVM který by běhal po LAN síti.Tohle mi přijde jako super řešení pro nové domácnosti, kde jde o cenu ale i o funkčnost.Za poměrně malý obnos můžete koupit jediný PC s vyšším výpočetním výkonem a udělat z něj, mailserver, ftp server, media center base a podobně.Tahle zařízení, jsou pro takové použití předurčena, takže by mělo být jasné, že se asi nehodí pro hraní kdy je potřeba každá milisekunda, ale daleko lepší využití najde například v menší firmě, po připojení k serveru s velmi vysokým výkonem, otázkou zůstává kolik zařízení zvládne najednou obsluhovat jeden počítač s GLAN připojením.A také zda to zvládne přenos FullHD video obrazu?Nikde jsem se o tom nedočetl nic moc bližšího, ale něco podobného vyrábí i EVGA viz. http://www.buy.com/prod/EVGA-HC01-PCoIP-Host-Card/q/loc/101/210681457.html
Myslím si, že by tato zařízení mohla být velmi pěkný námět na recenzi pro nějakého velice zvýdavého redaktora ;)
- T-Pack

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Bude záležet na ceně, ale pořád mi přijde lepší dát k televeizi nějaké multimediální cebtrum. A konkrétně IP box dokáže přijmout i streamované video, navíc to běží na linuxu, takže se s tím dají dělat kouzla. A ten hlavní počítač (server) nebude potřebovat několik grafických karet (vlastně mu bude stačit pouze nějaká stařičká PCI grafika), ale jen dostatečně výkonný procesor aby to zvládal.
- zumik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proč bych nemohl to video rovnou poslat přes HDMI, kamkoliv po baráku?
Neb to můžu streamovat přes síť a k televizi (nebo čemukoliv jinýmu) dát pouzel levný pc s atomem a nebudu muset mít 3 grafiky a podobný blbosti.
Tohle je podle mě skoro nepoužitelný.
- zumik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace U HDMI jsi limitovany vzdalenosti, odhadem tak do 10 metru. Cim vetsi vzdalenost tim mensi maximalni mozny datovy prenos, tim vice se ti bude obraz sekat. U ethernetu si to pustit treba pres pul planety :) S trochou nadsazky
- Ondřej Kloss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vývoj v domácnostech spíše půjde jiným směrem, tedy slabší centrální PC jako NAT, NAS, http server, ftp server, print server a na dlouho trvající nenáročné úlohy jako stahování a lidé v domácnosti budou mít každý svůj normální desktop nebo notebook nebo netbook, podle toho, co se komu hodí. Už proto, že v hodně domácnostech jsou studenti a ti si potřebují notebook/netbook denně odnášet a řešení v článku je jim úplně na*****.
- rnb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 1. máš pravdu
2. toto pc se bude zároveň používat skrze terminály pro pc na net / tv / hudbu.. jedno lcd v kuchyňi, další obývací pokoj, další kdekoli tě napadne, popřípadě audio k tomu..
= nemáš pravdu..
3. i to co říkám já je pouze odhad, i když mnohem vcelku reálný a logický
- G F

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 2. Nikoliv, na běžnou domácnost je audio přes terminál příliš složité. Budoucnost audia v domácnostech vypadá takhle nějak:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=55220

- rnb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mohl bys mi prosím někdy půjčit svoji věšteckou kouli? Koukám že máš křišťálově čistý zvuk i obraz :)
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @rnb: Žádnou domácnost, která to má takto zařízeno neznám.
Určitě takové existují, ale vůbec to není "běžné", ani si nemyslím, že to v budoucnosti běžné bude, protože takový koncept není nijak zajímavý ani výhodný.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: To že jich moc neznáš, nic neznamená. A proč by neměl být zajimavý? Vem si že spoustu lidí má doma 2 a více televizí, mít centrální PC a ve kterém je vše v jednom a pak TV a použít pouze jako zobrazovače není vůbec špatný nápad, jen nejsou žádné jednoduché možnosti to provést.
Osobně bych to tak měl rád zařízené, místo toho u každé tv se musím smířit s pouze 4 programy (nemáme DVB-T) a pokud jich chci víc, musím si ke každé koupit satelitní přijímač a problém je, že do každého musím koupit kartu na czcechlink a pod. A to nemluvím o tom, že když si chci přehrát nějaký film, musím mít u té televize dvd přehrávač.
Tento systém není vůbec špatný, jen zařízení od Zotacu mi nepřijde ten nejlepší způsob.
- zumik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě by mě zajimalo kterej prachyhrabal bez mozku vyplodil tuhle kartu a zařízení xD
- G F

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jak se to jako bude ovládat? To se dá k té krabičce co převádí signál zpět na obraz připojit klávesnice a myš?
- Lukáš Koutný

Reklama
Reklama