Zpět na článek

Diskuze: 10 největších technologických propadáků roku 2006

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2006 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sc.AM2
- MAto

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2006 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jj souhlasim celkove strategie socketu od AMD..nejdriv zmri zadzdej sc.939 a radsi nechaj sc.754..a ted si navymejslej sc.AM2 AM2+ AM3 SocketF a doufam ze jeste prijdou se SocketF+ F++ AM2+- AM3+ fuj AMD donedavna sem ti fandil a nedal na tebe dopustit ale ted to proste s*res :-P
- spot

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2006 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Redaktor TGDaily by bol stastny,keby mal taku navstevnost aku ma IPod predajnost:-) Ja za najvacsi prepadak navrhujem samotny server TGDaily. Skuste zajst na www.tomshardware.com a porovnat ju so spominanym TGDaily:-)
P.S.Paneboze, urobte uz nieco s tym,aby bolo mozne pridat komentar aj cez firefox.
- R. V. H.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2006 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja bych tam klidne zaradil i Ageiu s tym jejim PhysXem>vela reci a chlapci prepasli slibovane obdobi marketingu:vysoke ceny - popdpora v hrach minimalni a i kdyz konecne bude dokazou to stejne i graficke akceleratory(GF8800+nextgen)+muj osobny nazor je ze v docela lepsim meritku>>>

PS-bych rad vedel co se udelalo s tymi vadnymi bateriemi Sony?!
- Viliam Vida

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2006 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace omg, physx, já na něj úplně zapomněl. už je tam!

no s bateriemi... řekl bych že skončily na skládce někde v Africe.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2006 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Divnej přehled propadáků..za propadák považuju věci, který absolutně propadli na trhu, uživatelů a nikdo je nemá a to je snad leda ten PhysX.
- Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2006 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přesněji jsou to věci (technologie), od kterých se něco čekalo, ale nakonec to splněno nebylo.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2006 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ... IE 7 je propadák ... vzhledem k tomu, že neni ještě lokalizace, tak české kompy na něj přejít nemůžou (pokud se nepletu, tak by to nemělo IE povolit, kvůli jazykovému rozhraní při instalaci) a to měl bějt velkej třesk, jak to všichni dostanou formou listopadového Windows Update ;). No ... Už mě pánové z MS dohnali k Opeře :)
- Ježek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tož to fakt nevím co máš za Windows, protože IE7 jde normálně nainstalovat na český Home i Professional lokalizace nelokalizace.
- Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2006 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Heh, no spominat zrovna PSP na vrchole je haluz, lebo N:DS je pekny shit, hry su na to odporne a graficky 10 rokov zaostalé. Vhodne naozaj pre detičky, hlupákov a japončíkov ktorý hrajú všetko.
PSP je podla mojho nazoru velmi podarený kúsok !

- Dalibor Bartoš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2006 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mně se na PSP nejvíc líbilo že na tom kdysi běžely Windows 95. PSP není špatná mašinka (koneckonců ani PS3 není), ale pokud se podíváme na prodejnost, DS je úspěšnější. A mimochodem už jste druhý kdo mi dneska říkal že je to shit :)
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nie ste objektivny. Predajnost je vyssia? Tak mi zistite kolko sa predalo Tetrisu. A skuste ho posunut na prve miesto najvacsej technologickej evolucie. Nielen momentalna predajnost urcuje, ci je to prpadak alebo nie. Je to omyl preto, lebo hodnotite len rok 2006 a nie samotne technologicke vydobytky.
- Kristian Nagy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kristian Nagy: Len najhorsie je ze neviem co ma spolocne "Technologický prepadák" s predajnostou. Nejak mi to nejde dohromady.
- Dalibor Bartoš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Dalibor Bartoš: PSP není označován za technologický propadák, ale rok 2006 je mírně řečeno nepodařeným pro Sony. To že se PSP prodává méně než NDS sice nic nevypovídá o vyspělosti té či které konzole, ale s neúspěchem Sony to souvisí.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Dalibor Bartoš: PSP je podle mě celkem v pohodě. Dostat takovej hardware do tak malé konzole je podle mě celkem umění a u mě to splnilo víc než jsem čekal. Hry jsou mnohem lepší.
- F - low

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2006 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvedení Ageia PhysX na trh byl ten nejsmutnější nápad v truchlivé historii smutných nápadů ... myslim ze by si právem zasloužil 1. místo jako totální propadák .. LOL PS: mimochodem dobrej článek, dost sem se nasmál :D
- Lord_Gnome

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 12. 2006 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hahaha, já jsem vždycky říkal, že mít další kartu v PC je nesmysl a že se na to uživatelé budou dívat stejně. "PC svět" je o integrovaných a především víceúčelových věcech. To nejsou konzole!
ROTFL, když si vzpomenu na ty oslavné řeči, ROTFL...!
- MuadDib

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace suhlasim
S tym Sony na prvom mieste to autor poriadne prehnal. Uvadza tam produkty, ktore su este na vzostupe. Sony s tymi vecami je na pol ceste a autor clanku pise ako o prepadaku? Citim z toho nejaku zaujatost.
Hlavne ten bluray. Len aby sa nestalo, ze v buducnosti bude mat kazdy bluray ako ma dnes DVD.
Sony nevydal zatial nic, co by sa nejak extra slabo predavalo, takze tazko hovorit o prepadaku.
- Kristian Nagy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [I]Sony nevydal zatial nic, co by sa nejak extra slabo predavalo, takze tazko hovorit o prepadaku.[/I]
No, to zase taky není úplná pravda, co třeba MiniDisc?
// nebo všechny ty jejich formáty Flash karet (Memory Stick) - používá je snad někdo jiný než Sony?
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2006 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

snad není pravda, kritizujete Sony jako technologický propadák, protože některý blbec něco pokazil v továrně na výrobu baterií a protože někdo prodá výrobků víc než oni (což o technologii neříká vůbec nic (opět)), pak zase kuli tomu, že je málo PS3 na trhu (opět nic o technologiích), přitom PS3 je technologická špička (i když ve hrách stejná jako XBOX, ale má Blu-Ray a CELL, což sou bezpochyby moderní technologie dneška).

Pak začnete iPod kritizovat za to, že Applu vyšla jeho strategie - že je z něj opravdu jednoduchý, kvalitní, MP3 přehrávač, kterému baterii neužírají zbytečnost (nevim proč by MP3 měla mít wifi).

Zune - určitě se nepovedl tak jak se mohl povést, ale z technologického hlediska to určitě jeden z největších propadáků není (nebo ano?)

Ale asi nejhorší co jste udělali je HDTV. Podle mne větší pokrok než přechod z VHS na DVD. Mně se zdá, že to sem zařazujete kuli tomu, že většina lidí nerozumí normalizovaným rozlišením a některým zkratkám. Tak to se vám opravdu povedlo, to o technologické stránce vypovídá fakt hodně...

A s PhysX taky jednoznačně nesouhlasím, ta by mohla dostat spíše odcenění "nejhůře marketingově protlačovaný produkt na trh", ale po technologické stránce, jistě produkt, který má budoucnost a krok správným směrem, ovšem, v tomto případě předražený a bez podpory dobrých her...
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přesně jak níže píše RS, mezi technologickými propadáky by měla být spíše Windows Vista, která po neuvěřitelných 6ti letech vývoje (což je stejně dlouho jako mezi Win95 a WinXP!) přináší jen nové omalovánky, které stejně jako Win XP většinu nápadu ohledně designu kradou u Mac OS X a jiných.

Jinak souhlasím s zařazením UMPC mezi technologické propadáky a to kuli tomu, že rozhodně nepřináší žádný převrat, běží na nejpomalejších procesorech s integrovanými graf. kartami atd..

Jinak u Intel ViiV a AMD Live! si nejsem jistý, zda platformu vůbec řadit mezi technologie...
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano, omalovánky a grafické rozhraní není nic nového (nepoužívám Linux, ale viděl jsem screenshot z Linuxu s 3D okny které vypadaly úplně jako Vista). Ale Vista má přinést i jiné věci: např. DX10, nebude potřeba restartovat systém při instalaci ovladačů, novinek prostě bude spousta a i když většina z nich nebudou inovativní, Vista bude úspěšná prostě proto že jsou to Windows a všichni dělají aplikace zejména pro Windows. Proto mají Windows poněkud lepší použitelnost než Linux, hlavně co se týče her.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Já to vidím jinak - DX10 není závislé na Vistě, klidně by fungovalo i v WinXP, takže to není zrovna vylepšení samotného systému. Jistě něco nového tam být musí, ale za 6 let je to dost slabý...
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A naco Ti je ta (PS3) 'technologicka spicka' ked k nej nie su ani hry a napriek slubom skoro az do vydania, nedokazali dodat na trh dostatocny pocet zariadeni ? Naco mi je Blue-Ray, ked nan existuje jeden a pol filmu ? Za tento rok si tu hanbu zasluzia. Ked to nezvladli, nemuseli klamat a proste to odlozit na jar buduceho roku so 'startom' ako sa patri.
- Kyle Simmons

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2006 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ty si trdlo ved je to este len vo vyvoji nemoze byt hned 300 filmov .. to sa rozbehne blu ray az v roku 2007 ..
- Peter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2006 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ty si trdlo ved je to este len vo vyvoji nemoze byt hned 300 filmov .. to sa rozbehne blu ray az v roku 2007 ..
- Peter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Naprostej nesmysl. To bys pak mohl o každé věci, která se začně vyrábět v listopadu/prosinci říct, že je to propadák, kdežto věci vyráběný od ledna by na tom byli automaticky líp.

Copak Sony může za to, že vydalo PS3 (a tím i hlavního tahouna BR a velkýho tahouna HDTV) teď? To že za pár dní bude novej rok, to z něj dělá propadák roku 2006? To máš teda hodně divný měřítka ...
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jem mi na nic... já osobně bych bral radši XBOX360 kuli hrám a ceně, ale to neznamená, že v PS3 není více moderních technologií. A přístroj s Blu-Ray mechanikou, ať už ji využijem nebo ne, určitě není technologický propadák roku...
- Tomáš Baroš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @[CZ]Hunter: Uspech vypada rozhodne jinak... alespon zatim...

PS3 se mela davno prodavat, misto toho se prodava jen nekde a ani tam neni Sony schopne dodat slibovane mnozstvi, byt nekolikrat seskrtane...

Sony chtelo stihnout letosni Vanoce, takze se PS3 hodnoti pochopitelne uz letos...
- vaclav

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2006 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no specialni chip na phys je dalsi procesor do pocitace... idelnejsi je max vyuzit vice jadra a vice GPU a neni treba ... dalsi chipy na Phys nebo AI
- samboush

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 12. 2006 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Scythe Shogun - chladič na procesor, drahší ako napríklad účinnejší Scythe Infinity/Ninja z tej istej firmy,,, už prestali s výrobou...
- Vigintillion

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já bych k technologickým propadákům zařadil ještě Windows Vista, které se na trh dostanou s několikaletým zpožděním a s ničím novým, tedy s něčím, co konkurence nemá.
- RS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

>napadá mě pouze platforma AMD Quad FX.

kazdopadne BIOS na Assus-ke k QuadFX je prepadak aj ked QuadFX nie je a asi ani nebude to co sa od neho cakalo ale pred opravou BIOS-u by som ho nesudil ako prepadak, to iste si myslia aj na THG
O chybe v BIOS-e
http://www.hexus.net/content/item.php?item=7348&page=4
- fotoba

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

grafické karty nvidia řady 7:-)
- rainmaker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace taky bych řekl, protože jejich uvedení bylo úplně zbytečné....nic nového od předchozí série, kromě většího výkonu, nepřinesli...ale dostal si hodně blábolů, protože je tu hodně lidí, co se nachytali a koupili si tu sérii a to co vydala ATI...do krve se tu budou hádat o tom, že to co si koupili je výhodné, že nemělo cenu čekat na DX10, že to bys mohl čekat do nekonečna a tak dále...známe tyhle žvásty...no já vyhlížím něco založeného na GF80 ale v AGP provedení...doufám, že se dočkám...
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 12. 2006 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Milhi: Darmo mluvit...kdo si koupil tu přechodnou generaci a má jí doma nacpanou v PC, tak jí určitě nebude kritizovat.
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EA a jejich sportovní serie NHL 07 a FIFA 07.a taky NFS:Carbon
- rainmaker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace NHL a FIFA - tak to nevím, tyhle hry nehraju a přijde mi že je to pořád na stejný brdo. Ale na NFS Carbon jsem slyšel docela dobrý ohlasy. Jen je to prostě arkáda. Jestli chcete simulaci, zahrajte si TOCA Race Driver 3.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 12. 2006 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Škoda, že má ToCA 3 Starforce a rozdrbalo mi vypalování DVDček :(
Co se týče NHL, FIFA,NBA atd., tak je to sice furt stejný, ale pro někoho, kdo má NHL93(jako já) je 2006 super
- Mr.Nigga

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 12. 2006 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...je slot PCI Express 1x :( Nejen, že karet do tohoto slotu je snad méně, než máte prstů na jedné ruce (neberte doslova:) ale ještě zabírají cenné místo na desce, kde by mohli být obyčejné PCI sloty, které jsou nesrovnatelně potřebnější než nějaký k-ničemu-slot. Osobně neznám nikoho komu by vadilo, kdyby neměl na desce žádný s těchto k-ničemu-slotů, ale znám hromadu lidí (včetně mě), kdo by si rád dal do desky TV kartu, zvukovku (protože integrovaná je fakt shit), rychlejší síťovku... ale všechno tohle je PCI a když vám ještě lepší chladič od grafiky zavazí přes jeden PCI slot tak si do PC toho moc nedáte:(
- bkf.1

Reklama
Reklama