Zpět na článek

Diskuze: 3D hitparáda - grafické karty do 3000Kč, testy a závěr

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 02:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak sem chtěl koupit, FX5200 kvůli pasivu (ano pro některé je pasiv plus...), ale ...
<br>
<br>ovšem mám pocit, že na tomhle serveru vyšla tato karta nejhůř ze všech testů co jsem viděl ale? + i obyč 64bit FXu sem měl na duronu 1200 podobné výsledky s SDRAM, fakt ste tam něco nepozapomněli? btw. tu grafárnu sem taktnul paměti i na 450MHz naprosto v klidu a to měli certifikačku do 200MHz...
<br>
<br>teď se mi to vyměňuje za 128bit...
- Bumble-BeE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 03:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevim, mrknete treba na digit-life 3Digest nebo i jinde, jakmile dojde na herni testy, jde FX 5200 do kytek, navic ty 64bitove AOpeny nemely ani 200 MHz pameti
<br>
<br>pretaktovani z 200 (400) na 225 (450) taky neni zrovna moc, navic je to vzdy o kusech
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 03:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Omlouvam se, smazal jsem prispevek, ve kterem byl na toto dotaz zaroven s postem Bumble-Beeho, co tu byl dvakrat a to byla Re: na jeho post.
<br>K veci: Zalezi v cem testujete,v 3dmarku dostane R9200 od 9100 na frak, ve hrach ne tolik, v Aquamarku3 sem ten rozdil nameril taky i v UT2003, jinak je to ale srovnane a vzhledem k prumerne cene (ne nejlepsi jaka existuje), pak vyjde R9200 lepsi pomer cena/vykon.
<br>Taky zapinam vsechno na max. kvalitu, a tak se vam nektere vysledky mohou zdat nizsi, zadnou kartu sem se nesnazil poskodit.
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrej, přehlednej, test bez zbytečných řečiček okolo. Díky právě se rozhoduju, co si pořídit. Když hraju hry tak spíše starší (GP4, Operation Flashpoin apod.) a tak se teď rozhoduju jestli koupit sestavu s levnější grafikou nebo si připlatit s tím, že mi to už nějakou dobu vydrží. Ještě si počkám na test rad 9600pro. Kdy asi tak bude?
<br>díky,Standa
- Standa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji za moc hezky zpracovaný článek o GPU, kde si může i laik udělat představu, jakou by si měl pořídit. Muselo to dát velkou práci.
- Martin Veselý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano. Měl jsem v ruce pár těchto podobných karet, co tu testoval Mirek (ovšem ne v takové míře a ne ve všech testech) a testoval je na různých CPU (AthlonXP 1.0GHz, 1.4GHz, 1,8GHz a 2,2GHz) a Mirkovo výsledky opravdu souhlasi nebo jsou téměř shodné s AthlonXP 2,2GHz. Moc povedená recenze a věřim, že to není záležitost jednoho dne....spíš typuji tak celý víkend bez jídla a pití a s 5 hodinami spánku :-)... možná.
- Haski

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz se tesim na pokracovani, z te oblasti si chci poridit novou kartu a nebudu se muset prehrabovat hromadami recenzi.
- Veles

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velice pěkně zpracovaná recenze (to muselo dát práce!), velmi dobrá vypovídací hodnota, zrovna se ohlížím po nějaké nové levnější kartě, ale když vidím, že nové levnější Radeony mají nižžší výkon než ty starší, tak radši počkám, až spadnou na ty 2000-3000,- ty R9600 (které jsou stejně pomalejší než R9500) :-(
- Pěkná recenze

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry clanek, opravdu moc dobry. Diky! Tesim se na pokracovani.
- Honzax

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No konecne nekdo zaplac to vakuum ktery tady bylo... A to testy karet pro nas, lidi :o)))
- Jaja

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak v tomto testu se do výsledku nezapočítává 4 herní test jak chybně píšete, takže žádná karta není ve výhodě. Prověřte si to, případně opravte. Jinak celkově test je skvělý, protože jsou zastoupeny jak starší, tak nejnovější karty. Jen tak dál už se těším na střední třidu. Petr
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt hodnotne porovnanie, toto vsade chybalo, poronvanie slabsych kariet ...
<br>Klobuk dole
- NoName

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak takto si představuji recenze na PCT. Dostatěčně široký výběr karet, jejich podrobný popis, otestování a vzájemné srovnání.
<br>Tak by to mělo vypadat i s jinými produkty - chladiče, CPU, MB, HDD ...
<br>Autorovi vyslovuji pochvalu a dík, bylo to určitě velice pracné a časově náročné.
<br>
- JirkaH

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jste se tedy pořádně vyřádili. Líbí se mi Váš článeček. nenechte se otrávit nespokojenci kteří si neuvědomují co to znamená něco takového dát k dispozici
- Petr Minařík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně, že nešlo o pokus nějakou kartu poškodit, ale u slabších procesorů než je XP3000 jsou asi rozdíly větší.... Stejně nechápu tvůrce těchto benchmarků proč dělají něco co pak vůbec neodpovídá reálným hrám.........
- asimov

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diky.Super clanek,dobre zpracovano, pekne to shrnuje vse podstatne na jednom miste a clovek nemusi vyhledavat v tunach for a recenzi,atd. atd... Pomohlo mi to pri vyberu mezi FX5200 a R9200. Vitez je myslim jasny (coz papirove tak jednoznacne nebylo...)
- Arnoštek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

5200ka je o ničom. Kúpte radšej 128 bitového Radeona 9000 alebo 9200. Získate oveľa vyšší výkon, dobrý obraz za rovnakú cenu ako FX 5200 ale nižšiu. Mám to odskúšané a otestované.
- Robo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už se těším na pokračování...
- DELCOP

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím povedať že tento kúsok vlastním a aj používam hoci bol bios nastavený na 250/400 ja som ho preflashoval na orginal bios ATI na 250/500 a je úplne v pohode. Obraz je úplne super ale mal som aj kúsok ako vami testovaný a ten bol tiež veľmi dobrý. Musím povedať že ak kartu s týmito pameťami zoženiete tak ju kľudne berte mne šla pretaktiť až na 280/540 (ale tam by som už odporúčal pasívy na pamete, jadr určite pôjde viac, lebo som mal doma ten testovaný kus a ten šiel pretočiť až na 325 Mhz) Inak na mojom kompe Athlon Xp 1800 (taktnutý na 2100), ECS Sis 735, 386 DDR266 Cl2 to dalo v 3D marku 2001SE 9160 bodov.
- stevosk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

musim opravdu pochvalit, hlavne za starsi info, sam mam v kompu r9700 takze si akurat pockam na zaverecne zhodnoceni jak starik dopadne:)
- Sajgon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po velmi dlouhe dobe opravdu bezchybny clanek (obsahove) :)) Asi nejlepsi clanek co jsem za posledni mesice na ceskem internetu vubec cetl. Klobou dolu a vic takovych clanku.
- Chemlon

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Test grafik od 3000-8500 s DPH bych chtel tak do 10-14 dni, ale nemuzu to zarucit, brzdou je vstricnost a spoluprace firem, co maji pujcovat karty.
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj Haski.
<br>Cely vikend ... to asi ne, to musis pridat, jen Aquamark3 na slabych kartach trva treba pul hodiny. Je to zalezitost 14 dni mereni a shaneni karet. Samotne foceni, uprava fotek, vyroba grafu, psani a upload clanku tak 4 dny prace.
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://service.futuremark.com/servlet/Index;jsessionid=PDHAMGPACCFH?pageid=/support/search&categoryid=2&category=TESTING%3B%20TIPS&search=1
<br>You need a fully DirectX 8 compliant 3D accelerator in order to run Game Test 4. It will affect your 3DMark2001 SE score as much as one of the high-detail game tests. Please note that Game Test 4 is not the same as the nature scene in the demo, which also runs with older 3D accelerators.
<br>
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 10. 2003 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

peknej test jen co pravda jen tak dal drzim palce
- alhi

Reklama
Reklama