Zpět na článek

Diskuze: 3R System: Dvě počítačové skříně z jedné stáje

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

osobně mi přijde 105ka jako pokus o využití designu a koncepce CoolerMaster Centurion 5, kterou už nějaký ten pátek mám (cca půl roku) a už tehdy byla levnější, navíc vybavena tichými ventilátory. Jediná věc co se mi líbí je designové provedení displeje. Není přeplácaný ozdobnými prvky a celkově vypadá i funkčně.
- Jaromír Podzemný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S tím souhlasím, na modelu 202 je display ještě lepší než na 105ce. Dalo by se říci o "třídu" vyšší.Hlavně s větším rozlišením...
- Marek Novotný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sechny 3Rsystem skrine pouzivaji stale stejny vntirek a meni pouze jen exterier. Predni panel blokuje vzduch pro predni ventilator. Jinak na pc ktere neni pretaktovane a nepotrebuje extremni chlazeni jsou v pohode ale ja osobne stary AIR menim za neco kvalitnejsiho (Aerocool baydream)
- Radek Schutz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace souhlas, mam taky 3R Air a max spokojenost, system chlazeni je ok, predni panel nic nebrzdi vzduch proudi hezky okolo
- kriznik krizakovec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jak dlouho ji mas? me roce a pul odesla ta horni modra dioda nejdriv zacala jen tak poblikavat a nakonec umrela (jen obcas jeste blikne)
- Radek Schutz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Schutz: ledka mi sviti i po 2 letech, ale nekolikrat mi "vypadl" display. Prastil jsem primerenou silou do predniho panelu a vse zase funguje. Asi nejaky spatny kontakt. Celkove jsem rad, ze jsem si tu skrin koupil, az na par detailu spokojenost.
- alois arnost

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Schutz: ledka sla do kopru stejnym zpusobem asi tak 3-4 mesice po koupi, za coz jsem rad, svitilo to jak halogen a uplne k nicemu .. krom toho .... modra :) no hnus
- kriznik krizakovec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Radek Schutz: jj, taky mam AIR a s timhle naprosto souhlasim, blikala a pak umrela... Stejne byla na nic. A system nasavani vzduchu u AIR je celkem na nic, vcetne dodavane sitky. AIR je bezna skrin s mnoha nedostatky, celkove ale neni nejhorsi. Plus ma regulaci vetraku, pozice na 120 a diky vlastnim zaslepkam i jednotny design. Prumer.
- Brogg

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejak mi neni jasna veta u R202Li :"Už samotný název této skříně napovídá, že je vyrobena z hliníku." Ja tam nikde Al nevidim,jetam jen Li a z lithia asi nebude :)
- mortiis

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To už raději Eurocase - podobná kvalita, ale podstatně nižší cena.
- Shit z PCT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace EC uz NIKDY, nedelaji ani jeden case, co by byl uplne OK. Ale jsou u nas k dostani skrine GMC, ktery si myslim oslovi hodne lidi co chteji fakt dobry case za celkem maly prachy. Viz. recenze: http://ventum.net/item/show/gmc-h60-phoong---likvidator-konkurence

- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hah, EC je sice bezkonkurencne nejlevnejsi ale kvalitou se nemuze rovnat nicemu (aspon co znam). Mam ted 3R System R700 a je uplne v pohode, normalni case se dvema 12cm vetrakama, bez nakejch zbytecnosti, navic moc pekna po designovy strance...
- Orgic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani jedna ani druha...sem spokojen s 3D Aurorou od Gigabyte :)
- Hammer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem si pořizoval asi jeden a půl rokem R700. Bohužel nebyla u nás tehdy k dostání, tak jsem ji kupoval z německa a už nikdy nivíce. Možná je to chyba dopravy, ale CASE přišel zničený. Po reklamaci, přišel opět poničený, ale jen neparně -> není to vidět a české ručičky to opravily. Takže pokud si budete kupovat něco z ciziny zvažte případné problémy...

CASE je fajn a chladí skutečně kvalitně. Přednímu větráku není bráněno v nasávání a slušně chladí HDD. Ovládání větráků je OK, a protože CASE velmi dobře chadí nastvil jsem jej na asi 1/4 a neměním to.
Až na ty plasty je bytelný?bitelný (ach ta čeština). Při přenášení pokud jej uchopíte za protilehlé rohy se CASE nekroutí.
Do CASE se dobře leze a bočnice se bez problémů snadno odstraňuje i nandavá. Bohužel uchycení karet je na šroubky. Přístup k USB/AUDIO/MIC/FIREWIRE je vyvedeno vpředu a u země což je dobré pro PC postavené na stůl (PC na zemi vás nutí se hluboko ohnout a zacvičit si.)

I přes všechny problémy jsem s CASE spokojen a předpokládám, že se oproti jiným CASE od 3R System příliš neliší. Přesto bych dnes kupoval jiný CASE než od 3R System.
- randomofamber

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nevím, jak jste došel k názoru, že přednímu větráku nic nebrání v nasávání. Bohužel je to problém většiny současných skříní, že nasávací otvor k přednímu fanu je díra naspodu předního plastu, případně díra mezi plastem a předním plechem skříně, cca 1cm široká, ale většinou menší. Ani R700 není výjimkou. Stačí postavit case na zem, případně mít víc než jeden HDD a veškerá cirkulace vzduchu jde do háje.
Taky jsem měl R700 a když jsem oddělal přední plast a viděl jakou "škvírkou" se dostává vzduch k přednímu fanu, radši jsem ji zase prodal.
Slušná, poměrně levná skříň, co měla dobře vyřešené přední čelo pro nasávání vzduchu byl ANTLER PC-302, [URL=http://www.compjh.cz/grafika/skrine/antler_pc302.jpg]Antler PC-302[/URL] - v tom předním krytu jsou schované tři velké průduchy, bohužel do skříně jdou dát jen 80cm větráky (dopředu i dozadu).
Teď mám CoolerMaster Centurion 5 CAC-T05 a taky jsem se s ní docela natrápil. Má perfektní vzhled, díky perforaci je i slušná cirkulace vzduchu, ale bočnice dokáží slušně rezonovat, protože jsou z tenkého plechu bez prolisů, ale největší zrada je v kousku plechu, asi podpůrný profil, který je přidělaný k hornímu plechu skříně. Mezi oběma plechy je vlasová mezera, asi tak na 2 listy papíru, ale než jsem to našel a ten papír tam nacpal, dokázala mě svými vibracemi přivádět k šílenství.
- Libor Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja ji mam taky a nemuzu si stezovat na nic, to ze karty a mechaniky jsou na sroubky mi vubec nevadi, spis naopak, a skrin je jinak moc pekna a pevna, na to jak je lehka, zpracovani bez problemu, ponicena nebyla, ale kupoval jsem ji tady... vahal jsem pri koupi mezi nejakym Thermaltakem, ale za ty penize co chtej za 3R (1800) jsem nic lepsiho nenasel, hlavne design je super...
- Orgic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dost pripominaji eurocase, ty jsou ale ponekud levnesi. System chlazei mi prijde neucinny. Pro me je jasna volba Gigabyte Aurora :P
- Synactix

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečne začali dodávať do čiach aj novinky od 3R -> R200 ERIA http://shop.computershop.cz/eshop/default.asp?mtc=0&cls=stoitem&stiid=21322&stiplname=3r-system-r200-bez-zdroje-atx-2xusb2-0-2xaudio
a R220 THOMAS, ktoré sú o čosi lepšie ako R202, a podla mna aj krajšie

BTW: keď už recenzujete, TSBohemia možno začne dodávať aj nové case od GIGABYTE - Poseidon a Triton
http://www.gigabyte.com.tw/News/ThermalSolution/News_List.aspx?NewsID=1235
http://www.gigabyte.com.tw/News/ThermalSolution/News_List.aspx?NewsID=1236
určite by som ich rád videl v teste...
- Juraj Pekar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chlapy, cekal jsem, ze na zaver date aspon zminku o tom, kde jste ty skrine vzali a kdo Vam je bezplatne pujcil :) Snad to bude priste lepsi :o)
- Lada Svoboda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chcem sa spytat ci neplanujete niekedy aj recenzie skriniek Avance? Napr. model X001 alebo C001. Myslim ze X001 by mohla dnes testovanym skriniam lahko konkurovat a cena je mozno este nizsia. Dakujem.

- earthquake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím proč vám tak vadí že ten case má klasický způsob montáže šroubků. Sestavuji počítače deset let a mám nejraději klasiku, u té bezšroubkové jsem rád když je možnost přišrubovat. Bezšroubková montáž se zdá být sice fajn ale často jsou s tím jen problémy /dvouslotové vga, vyšší plošňák nad kovovým držákem, nepřesně vyrovené plast. díly/ a rozhodně můžu říct že mi bezšroubkově montáž trvá déle.
- MM_tank

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 3. 2006 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Určitě máš/te pravdu. Zatím jsem nemohl odzkoušet dvou slotovou grafiku na bezšroubové instalaci. Jen jsem tím chtěl vyjádřit fakt, že u modelu R103 mi systém upnutí karet vyhovuje a jeho provedení je opravdu dobré. ještě sem s ním neměl problémy. Druhá věc je, že pokud časteji vysunujete VGA kartu jako např. já, tak vás časem omrzí neustálé hledání a používání šroubováku. Opravdu je to věc názoru a s vaším samozřejmě souhlasím.
- Marek Novotný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 00:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ještě jsem bezšroubkouvou montáž nevyzkoušel. Nevím jak moc jsou problémy s výškou karet (asi záleží na provedení konkrétní bezšroubkové montáže), ale šroubková mi nesedí z jednoho prostého důvodu. Často se mi stávalo, že při zašroubovávání se část karty vysunula ze slotu (samozřejmě ta dál od šroubku), protože usazení boardu a case nebylo 100% a při šroubování vznikala páka, která kartu vysunovala. Pokusy o lepší usazení základní desky v case selhávaly. Pak byl na řadě opruz s reklamací case, kterou někdy neuznali a raději se neptejte jak jsem to řešil dál.....
Teď už PC nestavím (tak jednou za 4 roky a jen sobě), takže mě to až zas tolik nepálí. Do počítače lezu taky jednou za uherský rok a tak by mě to bylo jedno jestli šroubky nebo jiné uchycení. Hlavně aby karta držela ve slotu tak jak má !
- randomofamber

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @randomofamber: Za to ale nemůže šroubek ale to, že ty skříně měli mizerně upevněný plech pod základovkou a ten se prohl -a nebo byl prohlý už od výroby. Stačilo počítač otočit a zatlačit na plech a trochu jej prohnout dovnitř case. Setkal jsem se s tím docela často u levných skříní, teď už naštěstí ne.
- MM_tank

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ahoj, omlouvám se za offtopic, ale z diskuse soudím, že máte spoustu zkušeností s různými skříněmi pro pc. jaký je váš názor na chieftec? má to koupit, nebo ja za podobnou cenu něco výrazně lepšího? díky.
- camlost

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 3. 2006 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace chieftecy jsou dobry. maji taky svoje musky, ale celkove OK :) Oznacil bych je za vyssi stredni tridu. Precejen Lian-Li to neni :-D Tady mas 3 recenze na 3 zakladni typy. Ostatni jsou vzdycky dost podobny jedne z nich: http://ventum.net/item/show/chieftec-dx-01b-d-u---maly-dino-bracha
http://ventum.net/item/show/chieftec-lbx-02b-b-sl---kdyz-na-delce-zalezi
http://ventum.net/item/show/chieftec-da-01---dinosauri-klasika
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten Displej na casu R105SH, je uplne stejny jako na mem EUROCASU, akorat ze u me neni zapojeny atak neukazuje činnost HDD, aktuální spotřebu atd.
- LukiX_Metallic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu autora, proč testoval zrovna tyto casy. Nejlepší skříně tohoto výrobce je přece Neonlight. Už jsem postavil několik systému s tímto casem, chlazení je stejně účinné jako u casů za několik tisíc, velmi nízký hluk. Navíc je možnost vyměnit 80mm za 120mm, můžete si regulovat větráky,atd...
VGA 7800GT@GTX - max.load 65C, CPU A64 3000@2.53GHz - max.load 55C,FSB cca 290MHz (NB - 41C),HDD Raptor 36GB - 43C(defrag),HDD Maxtor 300GB - 39C(defrag).

Ten case nemá chybu...
- Jiří Šeda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ehmm... a co dvířka pro optické mechaniky které se stoprocentně zadrhávají. Nemám rád když dostávám od výrobce polotovar.
- badboss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim. Ja vlastnim R205 a jsem spokojeny (az na ty led, to je fakt rachot, na 5m mi to na stene dela kolo o prumeru asi 1m :-) ). K tomu windtunelu jsem chtel jen podotknout, ze to hodne zalezi na desce. Ja mam DFI NF4-Ultra a krásně mi to chladí moje Mushkiny na 600MHz. To je fajn. A hlavně nestala 5000 jak nektere CoolerMaster, Gigabyte a pod. Me stala 900 i s dani.
- Václav Gargulák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam uz skoro 2 roky skrinku: 3R System AUDI XP, celkom pekna skrinka s klasickym usporiadanim, system chladenie je priemerny mozno tak 5/10, modra ledka umrela aj mne a to asi po 1 roku prevadzky, cervena ide stale dobre, ale tato skrinka bola na zemi odjakziva takze tak aj vypada je dost obuchana, predny plastovy panel je dost osupany a bocnice poskrabane(mam 2och surodencov cize...) Ale inak skrinka nie je pokrutena alebo take nieco za tie peniaze to bola si myslim dobra kupa. Hodnotenie tejto skrinky: 5/10 celkovo dnes. Vtedy: 7+/10
- Robert Zemeckis

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavé, já mám skříň 202Li koupenou někdy začátkem února. V zadní části má 2 otvory pro 80mm větráky (na rozdíl od vašeho obrázku a následné recenze, kde máte pouze jeden) a vepředu mám nasávací 120mm větrák (na vašem obrázku jsou otvory pouze pro 80mm). Je to zvláštní, mám kus z nové dodávky, jak to, že jsou jiné?
- Miloslav Hrbek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2006 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je to zvláštní a dost dobře to nechápu. Sám jsem si toho všiml na stránkách výrobce. Tak například moje R103, měla navíc i zpevněnou konstrukci na levé straně. Na 105ce už není. Tak mi přijde. že se někdy u 3R stane, že dobré a funkční věci, vymění za ty horší. No, každopádně s tím nic nenaděláme :o))
- Marek Novotný

Reklama
Reklama