Zpět na článek

Diskuze: 45nm proces v podání AMD

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 5. 2007 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta sestava to má být pokus o vrtulník?
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 5. 2007 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jn ,pripomina me to "certifikovanou skrin pro Geforce v SLI". Ale ta mela tech vetraku jeste vic :-P
- Vojta Pátek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 5. 2007 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na to že jeden velký odborník a prezident vesmíru z PCTF předpovídal před 14 dny, že spatří světlo světa nejdříve v prosinci 2007 ale spíše až někdy v roce 2008 docela překvápko... =)))
- fan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 5. 2007 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslis toho isteho odbornika co posudzuje spotrebu novych Intel cipsetov len podla teploty, bez ohladu na to aky je tam chladic a este k tomu len pomocou cidiel na MB ?
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
11. 5. 2007 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak napsat, že wafer bude vyroben 45nm technologií je dost nešťastné... možná spíš dost neodborné.
- Ondřej Pilný

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 5. 2007 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Spíše to je naprostá blbost !
I ve zdroji se napsáno že je chipy vyráběné 45nm technologii jsou na 300mm waferech !,,
Ale každý dělá chyby ;-)
(každý dělá chyby a proto se dává na tužky guma -->> moudrá slova :-) ),,
tak by bylo aspoň trochu vhodné to opravit.
- GabrielV

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 5. 2007 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak já opravím nejdřím sám sebe :-),
ta první věta má znít :
"I ve zdroji je napsáno, že chipy jsou vyráběny 45nm technologií na 300mm waferech."
- GabrielV

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 5. 2007 06:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

naprosty souhlas, take vyraz:
" ...nové plně funkční 45nm wafery." mi neprijde prilis stastny a pak
"...45nm wafery by měly přijít do výroby na konci tohoto roku..."
do jake vyroby, kdyz se jiz vyrabeji?

Teda asi zacnu cist ty zpravy ze zdroju...
- bubble_nxp

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 5. 2007 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemělo být minimum 2 napájecí větve? Já vidím zapojenu pouze jednu!:o)
- Martin_o5

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 5. 2007 01:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jaké 2 větve? omg - normálně se na 6pin nasadí 8pin redukce a když to zapojíš tak je to jako jeden kabel, nikoliv větve... plácate nesmysly.
- fan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 5. 2007 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo máš pravdu, dobrej postřeh ;-),,
ale na tom druhém obrázku (viz. zdroj hardocp) jsou zapojeny obě větve, takže nastává otázka přoč jednou tak a pak zase tak ? 8-)
- GabrielV

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 5. 2007 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pardon, tak to řeknu jinak - nic to na věci ale nemění.
Na prvním obrázku je nový radeon napájen pouze z jednoho napájecího 6pin kabelu, přestože mají být vyžadovány minimálně 2x6pin.
No hlavně že jsi nejchytřejší...
- Martin_o5

Reklama
Reklama