Zpět na článek

Diskuze: 746F Ultra - SiS pro Athlony z kuchyně MSI

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 02:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm, ak bude stat ako SIS735 s ktorou som spokojny, tak to bude OK, za tu cenu paradna doska, neni som notoricky pretaktovavac.
- DTC

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 07:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a musim podotknou, ze starsi 745 Ultra ma vetsi moznosti nastaveni nez 746FX. Asi je to tim, ze MB pro P4 jsou prespektivnejsi (to je spravnej nesmysl:-)
- JoHnY

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak teda, myslel jsem, že MSI je solidní výrobce, ale teď mám takový dojem, že je na tom ECS lépe...kdo řekl že je MSI značka ??
<br>
<br>btw - kdo by jste chtěl desku s výborným poměrem cena/výkon, je jí ECS L7S7A2 - stojí okolo 2000,- a má i veškerá OC nastavení....
<br>
<br>Jo a jestli to má být anglicky, tak se píše frequency...a ne ten patvar co je v tom článku.
- Choceň

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle má být recenze desky? A co z ní poznám, nic...! Tahle recenze je dost odfláknutá, firma MSI nepoužívá pro většinu desek AMI bios, je to dost individuální.Časování pamětí jde nastavit i další.A nedozvěděl jsem se, jestli na desce funguje korektně SpeedFAN. Použité benchmarky se ve většině (kromě těch herních) nehodí pro testování desek nebo paměťové propustnosti. Většina výsledků je pak v rozdílu, který lze statisticky zanedbat. A jedna recenze desky už vůbec neřekne, jaký chipset SiS746FX je.
<br>Nforce2 je jednoznačným králem platformy socketA, vyrovnané chipsety jsou až VIA KT400A a SiS748.
<br>Vůbec jsem se nedozvěděl, jaké nastavení SiS746FX umožňuje. Umí deska odečítat teplotu z diody CPU a pomocí jakého obvodu?
<br>Jak je to s PLL a jak je to s PCI/AGP lock, moc jsem se toho nedozvěděl.
<br>Tahle recenze je o ničem!!!
- Kiwwi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Při recenzi jsem používal celkem běžný chladič Titan D5TB, ovšem měl jsem co dělat, abych ho dostal do konektoru." - OTOČIT VENTILÁTOR !!!!
<br>
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je pravda s tym speedfanom, na SIS735 sa mi to nepodarilo rozbehat nikdy, hoci autor speedfanu pise ze to ide. Sme mu pisali aj mail ze to nejde, ale neodpisal debil :-).. nForce2 je paradny ale s VIA som skoncil - same problemy..... PS: Ak vie niekto ako rozbehat speedfan na SIS735 napiste.
- DTC

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, otočit na pasivu ventilátor. Ale z obrázku je vidět, že ten konektor je opravdu dost daleko. Ještě se mi nelíbí umístění ATX konektoru. Se závěrem v recenzi souhlasím - deska bez změny násobiče, bez možnosti změny VCore, napětí chipsetu a pamětí už v dnešní době postrádá smysl. Pokud by stála kolem 2KKč s daní, byla by výbornou volbou do kanclu. Pro overclockery nebo domácí použití nevhodná.
- Halen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze to vememe od zacatku. Pouziti BIOSu od urcite firmy samozrejme neni individualni... pokud se jedna o desku pri vyrobe urcenou jako OEM (byt tak nakonec treba neskonci) je pouzit AMI, jinak Award.
<br>Presnejsi casovani pameti nenastavite, dale uz muzete menit pouze "mode", ale nikde neni uvedeno jakeho hodnoty jsou v jakem modu.
<br>SpeedFAN jsem skutecne nezkousel - neni v silach recenzenta vyzkouset vsechny mozne programy... priste :)
<br>PLL - mate uveden jeho nazev v cetne odkazu na datasheet - co vic chtit?
<br>PCI/AGP lock - pokud byste tu recenzi cetl, tak byste si toho jiste vsiml, doporucuji stranu 4 (jak obrazky, tak text).
- Pavel Wisman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, to je reseni, ale ja jsem recenzoval desku - a ne to, jak vyresit jeji nedostatky ;)
- Pavel Wisman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor zjevně nezná HIDDEN SETTINGS u MSI desek se SiS chipsety, takže ještě jednou - jde nastavit podrobnější nastavení pamětí!!!
<br>Co chtít víc ohledně toho PLL? Který program ho dokáže správně obsluhovat, při jaké frekvenci se překlopí dělička, jestli jde nastavovat dělička individuálně pro každou FSB.
<br>A PCI/AGP lock, to co jste psal se mi nezdá.
<br>A co ty interní sensory, jak je to s odečítáním teplotu u AMD Palomino a jak u AMD Thoroughbred a případně jak u starších CPU. Při jaké teplotě CPU se deska vypne? Funguje regulace otáček FAN?
- Kiwwi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mam ECS K7S5A s SIS735 a SpeedFan funguje bez problemu...
- Michal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A aké máš problémy s VIA? Ja robím dosky s ich čipsetmi už roky a naozaj som zatiaľ žiadne problémy nemal. Boli to hlavne čipsety pre AMD - KT133A, KT266, KT333, KT400. Teraz mam ten posledny na obyčajnej najlacnejšej doske ECS a šlape to výborne. Dá sa to aj predkatovať, zoz svojho Athlona XP 1800+ som spravil Athlona XP 2300+ len púhou zmenou FSB zo 133 na 173MHz. Inak nič.
<br>
<br>Robo
- Robo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Funkcnost SpeedFanu neni dana pouze chipsetem, ale hlavne navrhem desky. Takze pokud nechodi, tak smula...
<br>
<br>Jinak autor SpeedFanu na maily odpovida, asi zalezi na tom co mu clovek napise... Takze se se zamysli na tim kdo je a kdo neni debil...
- Marek Jírů

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, tak ja som mu celkom slusne napisal, ze to nechodi a ze co to robi(epox 8k5a s i/o winbond, o ktorom sa tu pise - HF), ale stale nic. Ziadna odpoved. Zrejme si vybera nahodne a ty si padol do rany :)
<br>Tot vsjo, majte sa.
- Juro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze, skutecne jsem to nevedel, a mate pravdu, jak u desky se SiSem745, tak i u teto by melo byt dostupne skryte nastaveni (neco jako u Gigabytu) a tam by mely jit nastavit pameti podrobneji.
<br>PLL - konkretne jsem to samozrejme vyzkouset nemohl (viz pouzity procesor), ale predpokladam, ze se preklopi na standardnich frekvencich (tj. 133 a 166) - toto i ona individualni delicka by se mela dat vycist z datasheetu. Pokud jde o program, tak treba zmineny Fuzzy Logic (Speedfan ne).
<br>PCI/AGP lock - podle BIOSu a manualu je mozne nastavit pozadovanou frekvenci techto dvou hodnot (obou spolecne) nezavisle na FSB.
<br>Teploty - podle ukazovanych hodnot byl odecet proveden ze senzoru, ne z cidla. Zadny starsi procesor jsem k dispozici nemel... Teplota ShutDownu se bohuzel take nedala nikde nastavit a ja jsem tuto funkci (ze zrejmych) duvodu netestoval...
- Pavel Wisman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No asi je logicky, ze autor nebude odepisovat na kazdej email, kde mu nekdo zdeluje, ze to s touhle deskou nechodi, to asi neni v jeho silach.
<br>
<br>Ja mu psal ohledne bugu v giveio.sys, coz je ovladac, ktery SpeedFan pouziva. Ve Windows XP (a mozna i v 2000 a NT) se zaseknou vsechny dosovsky programy, kdyz se daji na fullscreen. Kdyz se odinstaluje SpeedFan tak to je OK. A autor mi odpesal, ze se na to podiva...
<br>
<br>Mimochodem, nevite nekdo jak tenhle bug vyresit?
- Marek Jírů

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm hidden settings? Jak se tam dostanu?
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 4. 2003 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ajo... ja nejak myslel, ze to maji jen Gigabyty... az budu mit v ruce MSI, vyzkousim :)
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 4. 2003 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to jste ale mohl napsat do recenze :) To co je tam totiz uvedeno by spis vypovidalo o delicce 1/5 a neuzamykani AGP/PCI :)
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 4. 2003 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Deska podporuje FSB 166MHz, takze je jasne, ze delicku 1/5 mit bude, slo tu o to, kdy presne se preklapi.
<br>Ad PCI/AGP lock - na strane 4 je to uvedeno ve vyctu vlastnosti, ktere lze menit.
- Pavel Wisman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 4. 2003 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takto otočený socket je už dnes celkem běžný.
<br>
<br>Deska má celkem dost blbě umístěné IDE konektory (bohužel dnes čímdál častější)
<br>
<br>WinAce v rozlišení 1024 x 768, 32 bit. [s]??? :-D:-D:-D
- Starmen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 4. 2003 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MSI vyrabi jiste skvele znackove desky. Vyrabi ovsem pro pozadavky nejruznejsich zakazniku, tedy levne a mene vybavene i drazsi a lepe vybavene zakladni desky. MSI je skvele, i kdyz na GigaByte nedam dopustit.
- Jan Viper

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 5. 2003 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mam ECS K7S5AL so SIS735 a SpeedFan funguje bez problemov. Aj dalsi dvaja kamarati maju tu istu dosku a bez problemov.
- freeuser

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 6. 2003 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tuto desku jsem si koupil za 2100, - s DPH a za ty prachy fakt dost slušný. Výkonné, stabilní, není co dodat :-), Jinak kamarád má ECS L7S7A se SIS746 za 1800,- a ta je o něco pomalejší a vyjímečně se to i kousne.
- Dava

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 10. 2003 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super základovka!!!
- Abra

Reklama
Reklama