Zpět na článek

Diskuze: Abit iDome - špičkový digitální reprosystém?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam otazku, sice trocha off-topic, ale dost ma to zaujima. Niektory vyrobcovia MB(DFI, Abit) pridava k doskam "externy" zvukovy modul(je to na dalsom PCB). Ako velmy to pomoze kvalite analogoveho vystupu? Ma to vobec pocutelny vplyv? Alebo je to len marketingovi blaf? Nie je nejaka moznost, ako to seriozne otestovat?
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace NEPYTAJ SA, A NEKUPUJ pc REPRO, KUP VEZU S DIGITALNYM ZOSILNOVACOM ZA 150 DOLAROV UZ NIKDY NEBUDES CHCIET PC REPRO

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=MCM720/12&scy=SK&slg=SK&grp=HOME_ENTERTAINMENT_GR_SK_CONSUMER&cat=AUDIO_SYSTEMS_CA_SK_CONSUMER&sct=MICRO_SYSTEMS_SU_SK_CONSUMER

- Jan Mazuch

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Moc sem se o tohle nezajimal ale podle meho to bude jenom trik..jiste muze to sluny zvukovy modul a asi je lepsi kdyz si koupis nejakou alternativu od nejakeho jineho vyrobce ktery se na tohle specializuje.
- orbion

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak za tohle bych ty penize teda nedal ale je pravda ze digital je este nazacatku a podle toho se projevuje i cena.
....mimochodem X-fi elite pro neni jedina X-fi zvukovka s optickym vystupem,ja mam X-fi mx ExtremeGamer a ta ma opticky vystup taky...pokud se teda nepletu:)
- orbion

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jo,jo. Máš pravdu.Mám doma x-fi platinum a když se kounku na ten čelní panel tak tam čtu nápis
"in-optical-out" a pod ním jsou dvě dírky na optiku zakryté takovýma čudlíkama. NEVÍM KDE AUTOR NABRAL, ŽE TO UMÍ JENOM ELITEPRO.
- Jan Jaglař

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celkem se zájmem jsem si přečetl článek o tom, že nějaká firma taky použila zesilovač ve třídě D do reproduktorů k počítači místo těch tun repráčků s integrovanými AB zesilovači se zkresleníma až to není hezký.... Autor se ovšem pravděpodobně nechal unést, protože článek obsahuje několik perel.

/red.: děkujeme za upozornění na chybu v článku, chybu i tu část která na ni upozorňuje, jsme již opravili...

Další blábol je, že je zesilovač nazýván třídou D nesprávně - je to veliký omyl, jako třída D je tento typ zesilovače označován už opravdu hodně dlouho.

Odstavec s použitím "obyčejných" součástek a jejich vlivem na degradaci signálu je už jenom úsměvným zakončením technické agonie předešlých vět. Může mi autor soudně vysvětlit rozdíl mezi "obyčejnou" a "audiofilní" součástkou ve výstupním filtru typu dolní propust?

Protože součástka je popsaná svými parametry a ne tím jestli je "obyčejná" a nebo "extra". Pokud navrhnete výstupní filtr podle parametrů normálně dostupných součástek tak bude pracovat stejně jako když je navrhnete ze součástek které budou mít na sobě napsáno "for audiophile use only"). Pořád se bude jednat o tentýž filtr.

To že by se digitální zesilovače prosazovaly čím dál tím více je velice nepravděpodobně, z technického hlediska nelze dosáhnout podobných parametrů jako prací v silně lineárních oblastech nových tranzistorů.

Dále jsem to už moc nečetl, nestálo to za to...

Autor by měl dané chyby a omyly opravit, nebo se doučit elementární základy elektroniky, tohle musí praštit do očí každého kdo tomu alespoň trochu rozumí...
- Petr Dlabola

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ono v tom rozdíl bude. Za kvalitu se platí. Je pak o takových parametrech jako méně šumu, stabilita, životnost,...

- hovado

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nemohu souhlasit, že by 1,5GHz nic nepřineslo. Naopak. Užitečný signál od 20Hz do 20kHz se pak mnohem snáze odfiltruje, protože odstup nosné je dost velký. Něco o tom vím, dělám na podobném principu (třída D) buzení pro fluxgate sondy. Co je fakt je, že maximální běžně používané frekvence jsou dnes tak 1MHz. Sehnat transistor co sepne 5A při 1,5GHz se podle mě nedá. Ale nevím. Já osobně mám momentálně nosnou na 200kHz, půjdu na 500kHz protože jsem sehnal procesor, který mi to vygeneruje a bude se mi pak 10kHz užitečného signálu snáze odfiltrovávat.
- JIRI SANEISTR

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace "Nemohu souhlasit, že by 1,5GHz nic nepřineslo. Naopak." Souhlasím s tím že by byl velice razantní odstup od nosné, ale pro audio signál je to neoddiskutovatelně naprosto zbytečné a losžité na výrobu nehledě k sehnání zmiňovaných tranzistorů a k potřebě chovat se k tomuto jako mikrovlnný obvod. Plně postačující filtrace při extrémně velkých nárocích na čistotu výstupního signálu od PWM nosné se dosáhne zcela jistě již při nosné v řádu jednotek MHz kde není problém použít běžně dostupné MOS-FET tranzistory...
- Petr Dlabola

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Petr Dlabola: Autor by se měl zamyslet,protože první hifista by tě tohle drahé supermoderní digitální zařízení zcela jistě omlátí přes hlavu a nikdy nedá z ruky svůj elektronkový nebo MOS-FET zesilovač ve třídě A nebo AB, ve kterém je digitální maximálně tlačítko POWER.
- hovado

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ten clanek je cely blabol nejvetsiho kalibru po technicke strance. A vlastne nevime jak to cele hraje, coz je asi ten nejvetsi pruser. Autor by mel zustat u mysi a joysticku a nes*at se kam nema. Je mi zahadou pro nepise reproduktory pan Kysely, kdyz bylo jasne videt, ze ma v dane problematice zkusenosti.
- pawnzor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 09:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato veza od PHILIPSU MCM 530, mini system sa chova ako externa zvukova karta na USB porte ma aj analogovy vstup a [B]DIGITALNY ZOSILNOVAC, KVALITA ZVUKU JE SKVELA[/B]
MAM JU TRI ROKY A UZ NIKDY SI NEKUPIM PC REPRO, KAZDY MI JU ZAVIDI
TJ MODY - DIGITAL vstup A vystup tj externa zvukovka vo vezi alebo analog vstup zo zvukovky a digitalnym zosilnovacom do veze a do reprakov

AKTUALNA VERZIA mcm 720
http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/product.jsp?language=sk&country=SK&catalogType=CONSUMER&productId=MCM720_12_SK_CONSUMER

moja mcm-530
http://www.bizrate.com/minisystems/philips-mcm-530-shelf-system--pid358495271/

- Jan Mazuch

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

musi souhlasit s vyse uvedenymi nazory - bohuzel neni v recenzi ani uvedeno, s cim byla tato sestava porovnavana - preci jen je potreba mit k dispozici slusny zesilovac spolu s kvalitnim zvukovym vystupem na PC (integrovana HD od Intelu mezi ne rozohodne nepatri) a k tomu je potrevba mit poradne bedny a kvalitni kabelaz...

nechci znovu poukazovat na jiz vyse zminene chyby, ktere jsou ale zcela zasadni a svedci o neznalosi dane problematiky...
- Martin Kuchař

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pane Kuchar, jako clena redakce pct se Vas ptam proc mazete prispevky, kdyz nekdo kritizuje clanky, ktere u vas vychazeji?

Napsal jsem kritiku toho blabol clanku, ktery je radoby odborny. O digitalnich procesech totiz neco malo vim. Byl jsem smazan. Proc?
- pawnzor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ten příspěvek jsem smazal já. Rád bych udržel diskuzi na odborné úrovni a neroztáčel flame na téma "autor je blbec". Pokud máte sepsané nějaké materiály týkající se digitálních zesilovačů, rádi je budeme publikovat. Tento článek není odborným referátem, ale měl za úkol stručně a hlavně zjednodušeně informovat o nových technologiích (zde aplikace dig. zesilovače).

Námitky odborníku typu: "každý (jen ne recenzent) přece ví tu elementární pravdu, že významnou vlastností iontových kapalin je jejich téměř nulová tenze par..." působí sice efektně, nic však čtenářům nepřinášejí.
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2007 00:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kwolek Jirka: Navic digitalni zesilovac neni nova technologie ale docela letita. To ze jste ho objevili az ted v pochybnych abit idome vam chvalim. Priste pridte se zarovkou.
- pawnzor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2007 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kwolek Jirka: "stručně a hlavně zjednodušeně informovat o nových technologiích"

Tak informujte strucne a zjednodusene. Cely clanek pusobi jako slatanina cehosi, co si autor precetel kdesi na internetu. Nesmyslne srovnavani a vyzdvihovani digitalnich zesilovacu oproti klasickym AB ci A.

"Pozdější převod D-A má ale i své nevýhody - hrozí totiž, že převod signálu "na poslední míli" nebude tak dokonalý jako ve zvukové kartě" na cem je toto zalozeno? Takovych perel je tam spousta.

Spise mi prijde, ze jste okopirovali rozumy, ktere znacne presahuji autorovu dovednost z nejakych materialu a doplnili a prolozili je "hodnotnymi" informacemi vlastni vyroby, ktera z relaltivne pravdivych casti clanku vytvorily paskvill.

Klidne mi to smazte
- pawnzor

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2007 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @pawnzor: I váš příspěvek tak trochu trpí tím, co vyčítáte nám: asi jste okopíroval rozumy z nějakych materiálů a doplnil a proložil je "hodnotnými" informacemi vlastní výroby.

1. Nikde jsem netvrdil, že zesilovač třídy D byl vynalezen nedávno (ten je znám už od 70-tých let), ale jen to, že se tyto zesilovače začínají prosazovat stále více, a že tento trend bude pokračovat.

2. Označení "třída D" je obecně přijaté, ale nemá nic společného s nastavením pracovního bodu výstupních tranzistorů (nebo elektronek).

3. Ve kterém místě dochází k "nesmyslnému vyzdvihování dig. zesilovačů". Pouze jsem jsem konstatoval, že (ať se nám to líbí nebo ne) bude trend směřovat tímto směrem. Vyrobit čipy s několika mln. tranzistory ve velkých sériích je dnes levnější něž výroba (a zejména osazování) klasických součástek.

První CD přehrávače byly dražší než původně používané gramofony, dnes je tomu opačně.

Nejedná se o to, jestli se to někomu / nám líbí nebo ne - jde o "business as usual". Pokud bude výhodnější (nebo levnější, spolehlivější či výrobně jednodušší, případně se eliminuje velká část ruční práce) někde "plácnout" kus křemíku, několik SMD součástek okolo, pak se na tuto koncepci přejde dříve nebo později.

A pak se stane jediné - klasické (velké) zesilovače pracující ve třídách A (tak je tomu už dnes) nebo B, či častěji AB se stanou ikonami toho správného audiofilského zvuku.
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2007 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kwolek Jirka: Nejsem expert na konstrukce a historii digitálních zesilovačů, ale mám přehled v digitální technice natolik velký, že "vidím celý les a nejenom stromy, které nám (i Vám) rostou před nosem":

V souvislosti s digitálními zesilovači je třeba říci další podstatnou věc. Tyto zesilovače (podle původní koncepce) totiž nejsou vůbec digitální! Digitální technika je o přenosu a zpracování diskrétních dat v binární (0/1) formě. Správně bychom měli říkat PWM zesilovače nebo zesilovače s pulsním režimem.

Ano digitální zesilovače pracují s pulzy (takže něco jako 0/1 - zde vznikl ten omyl), ale informace je ukrytá ve spojité veličině, době (tedy čase) trvání těchto pulzů.

Čip který je v iDome (zde Apogee DDX) je mnohem více digitální - binární proud audio dat (I2S, kompatibilní np. s typickým přenosem dat mezi pohonem CD a DAC) je přepočítáván na PWM formu zcela digitálně (čip tedy obsahuje digitální signálový procesor). A to je to novum.

Přesto Abitu nefandím (i když mi to přisuzujete), ani bych si ho nekoupil - chtěl jsem přinést hrst informací o způsobu, jakým se s audiem taky dá zacházet.
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mě strovnání třeba s Genius home theater, nebo s těma redstarama v podobné cenové kategorii. Vsadím se, že by hrály lépe, protože to co musel výrobce investovat do té optiky, mohli ostatní dát jinam a v podstatě tak za stejnou cenu udělat lepší kvalitu zvuku.
- Jan Jaglař

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"...jako komplet dvou (bohužel zatím ještě stále analogově ;-) ) potištěných krabic..."

takze ty krabice jsou potistene analogove?
- Ssnake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela by mě zajímalo, jestli se ta sestava chová jako DD dekodér ... lépe řečeno, co se stane, když na optickej vstup přivedu signál ze zařízení, který samo DD dekodér nemá?
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2007 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Sestava neobsahuje obvody dekóderů zvuku Dolby Digital / AC3 (ani DTS, mp3 apod.). Jedinou funkcí digitálního propojení je prenos digitálního signálu (v lineární formě) do digitálního procesoru zesilovače DDX.
- Kwolek Jirka

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý článek. Měl bych drobnou poznámku k úvodu, konkrétně k větě - "Zesilovače "třídy B" mají účinnost menší než 50% a s "třídou A" je to ještě horší." - budiž, ale zmínil bych určitě ještě třídu AB, která je podle mé zkušenosti z nich v současnosti nejpoužívanější (minimálně u integrovaných zesilovačů). A jejich účinnost kolem 60% už není tak špatná ku min. 80% u obvodu zmíněného v článku.
Osobně se domnívám, že výrobce raději levně prodá, než by se staral o energetickou náročnost zákazníkovy domácnosti a spíš než do obvodu digitálního zesilovače bude investovat do o nějakých těch 20% výkonějšího zdroje, což se myslím ve výsledku ztratí.
- Lukáš Kotek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 3. 2007 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je to trochu zcestný. Pokud se tě na analogovým konci ve třídě AB ztratí přes 50% energie (učinnost lze trochu zvýšit řízením napětí.. t.j. třídy G,H) je větší problém zřejmě zesilovače uchladit,(je jedno jestli je to momolitický obvod nabo klasika disktrétní součástky). Vezmi si takové domácí kino kde je je na v manuálu napsáno 200 W sinus. Pokud nechčeš na krytu smažit vajíčka, tak je vhodný přístroj osadit impulznim zdrojem i impulznim zesilovačem. Vzhledem k tomu že obývací pokoj není malá diskotéka je nutno použít velmi necitlivé reproduktory aby byla zajištěna ochrana zdraví posluchače. U prístrojů světových značek totiž výrobce obvyke nelže o výkonu.
- hovado

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdy bude konecne test na M-Audio LX4 5.1 Set ? kazdej rika ze za t y prachy nej koupe a nidke zadnej poradnej test :(
- Honza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no...Já sem už nějakej ten rok nadmíru spokojenej se svýma nesmrtelnejma Cambridge Soundworks eště z kvalitní serie...:-)
Asi je to dost blábol co teď napíšu...ale....
Docela by mě zajímalo srovnání nějakých dejme tomu pár let starých reproduktorů s novými v odpovídající kategorii. O Creative a Logitechu je obecně známo že kvalita model od modelu vlivem ceny klesá...zajímalo by mě jestli tomu je tak i v profi/poloprofi lize reproduktorů...(M-Audio...):-)

- Jan Rajtr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2007 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [URL=http://hifi.slovanet.sk/bb/viewtopic.php?t=679]Zde na Hifi Slovanetu[/URL] jsem napsal pár vět o kamarádových levných aktivních monitorech Yamaha. Mohlo by Vás to zaujmout.
- Kuba4

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S tím mi nezbývá než jen souhlasit. Taky mám už 4 roky Cambridge Soundworks 4.1 a když slyším nový repro Logitech, Creative ve stený ceně jako jsem kdysi koupil ty moje repráky, zdá se mi že ty moje hrají líp.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 3. 2007 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no asi budu muset ze šuplíku vyhrabat časopis HiFi a nalistovat ten první digitální zesilovač z 8 let starého čísla.
- oldri8k

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 3. 2007 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Místo všech těchto srágor doporučuji tyto reproduktory - http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=34894
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
2. 4. 2007 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jezismarja. Co je na necem, co je vlastne pulsni sirkovou modulaci, DIGITALNIHO ?
Vy jste tedy objevitele a vynalezci. O zesilovacich tridy D jsme se spoluzaky debatovali uz na stredni skole (a nekteri jsme se to i pozdeji pokouseli bastlit)...Tu stredni skolu jsem skoncil v roce 1985 :-)
Mozna ten nesmyslny pojem "digitalni zesilovac" rozsirilo kdysi davno v pulce 80.let Amaterske radio (jinak to tehdy byval vyborny casopis). Snad si to nepletu, ale clanek o "digitalnich" zesilovacich tam tehdy byl.
- HM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 12. 2007 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

repro nikdy nebude tak dobre ako hi-fi
hifi a repro a divx za 6000 kč

najlepsie repro su mini. micro systemy s audio in, najlepsie digital audio in ako

JVC UX-G60
https://www.proelektro.sk/eshop/265049-JVC-UX-G60

DVD Video X
DVD RAM X
DVD Audio X
Format - CD X
CD-R/RW X
MP3 X
WMA X
OGG X
MPEG2 X
MPEG4 X
DivX X
DVD-R/RW X
DVD+R/RW X
Tuner X
Digitálny výstup (optický) X
Digitálny výstup (koaxiálný) X
Digitálny vstup (optický) X
Digitálný vstup (koaxiálný) X
USB X
RDS Tuner X

Špičkový kompaktní DVD-Audio systém s USB rozhraním, funkcí Quick Portable Link, kompatibilitou s WMA/MP3/JPEG/DivX na DVD-R/RW a +R/RW, progresivním snímání PAL a předním audio vstupem
* Zdroje: DVD-Audio/Video, DVD-R/RW (VR/Video formát), +R/RW (Video formát), CD, CD-R/RW, SVCD/VCD, MP3/JPEG Digital Still/MPEG-4/DivX (CD-R/RW, DVD-R/RW, +R/RW), Tuner
* Výstupní výkon: 60 W/kanál (RMS)
* 2pásmový Bass-reflex: 12 cm kuželový basový reproduktor, 4 cm kuželový výškový reproduktor
* Regulátor displeje
* Přehrávání COMPU PLAY
* Funkce COMPU PLAY
* Hlasitost pro buzení
* Elektronické ovládání basů/výšek
* Program (99 skladeb)/Náhodné přehrávání/Opakování
* Přehrávání vysoce kvalitního DVD-Audio
* USB rozhraní - digitální přepojení s digitálním audio přehrávačem nebo jiným USB zařízením (pro přehrávání hudby/filmů/digitálních fotografií)
* Funkce Quick Portable Link - zařízení automaticky detekuje analogové signály z připojeného přehrávače, následně automaticky zapne napájení a přepne zdroj na AUX

https://www.proelektro.sk/eshop/265049-JVC-UX-G60

takze toto je repro a zadne PC speakers na to nemaju mozete otestovat taketo nieco ?

JVC UX-G68E
http://www.jvc.cz/product.php?id=UX-G68E&catid=100017
- Jan Mazuch

Reklama
Reklama