Zpět na článek

Diskuze: Alienware Area-51 m5790 Special Edition: proklatě výkonný laptop

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2007 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hm vydrz na baterku pri zatezi asi nebude zrovna velka (rek bych ze moc pres hodinu se s tou lepsi konfiguraci asi nedostanou)
Proc je v tom tak starodavnej chipset ?
- Dr Meduza

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2007 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

baterka v tomhle notebooku ma jednu funkci. ulozit si data kdyz vypadne proud. vydrz baterky neni hodinu, ale kdyz jedete na plny vykon tak max 20 min ale da se vydrzet i 40 ale to musite snizit vykon grafiky a vsech tehle veci.
ale jinak ten notebook je naprosto uzasnej. i kdyz o notebooku se uz hovorit neda - tezkej jak neco, velkej a hlavne vykonnej - takze maly stolni pocitac
- Milos Skacel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2007 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je supr, že se nabídka výkonných notebooků takhle rozrůstá... Sice je cena vysoká, ale ta byla u notebooků vždycky. A čím silnější je high-end, tím víc se mainstream a low-end posouvá, takže se opět zlevní notebooky, což je pro nás supr! :-) Už se těším, až bude na trhu C2D + Geforce 7600 pod 30tis... A jak jsem na to včera koukal, tak to bude za chvilku.

- DJPepik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2007 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace On to zase nijak extrémně výkonnej notebook není - podobnej high-end má z výrobců ntb kde kdo.

Jo, notebooky s 20'LCD 1920x1200, SLI atd., to je jiná liga :)
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2007 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi, povezte mi jednu vec... k cemu je nekomu takova "krava"?
Je tezky, nevydrzi na baterii ani hodinu, s chlazenim take nic moc, vsadim hlavu na spalek ze to chlazeni navic bude poradne hlucne...
Co je notebook? Prenosna pracovni stanice v prvni rade, od toho je konec koncu vymysleli, nebo snad ne? =)
Porad mi nejde do hlavy na co je cloveku notebook, kdyz s nim stejne nepohne.
Navic, staci na nej neco vylit a je v cudu cely PC a nerikejte mi, ze nejsou hraci, kteri u svych stroju svaci/piji.

Takze, kdo si mysli, ze je zbytecne to takoveho stroje investovat hromadu penez, kdyz se srovnatelny desktop da zakoupit za 60% ceny teto hracky, ba i min, at' mi sem prida souhlas, ostatni - blabolte :D
- Den Inner

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2007 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jen tak pro info - KDE přesně chceš používat tento typ nb(tzn DTR), kde není zásuvka poblíž?

A kdože si koupí takový nb? Každý, kdo hraje hry a přitom chodí často na LANParty, nebo se pohybuje mezi dvěma místy, kde bydlí(třeba kolej a doma). S malým nb si moc nezahraješ a s velkým kompem se tahat dvakrát za měsíc pár set kilometrů není dvakrát nejpohodlnější. Dokonce i 20" nb se dá hodit do batohu, ale s obdobným stolním počítačem nedojdeš ani jednu zastávku, pokud nemáš k dispozici auto.

Já jsem se usídlil na 13" - je tam už grafika, na které se dá občas zahrát i nová hra(7400) a přitom se to dá pěkně přenášet a na baterku v ultimátním modu vydrží přes 7 hodin. Ale nejsem tak omezený, abych neviděl, že pro některé lidi může být DTR s výkonnou grafikou optimálním řešením.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2007 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Máš pravdu. Ale jsou lidi co si bud nepřečtou celou specifikaci (výdrž) nebo prostě mají tolik peněz, že už přenosnej NB mají, PC na stole jím stojí, tak si koupí tohle jen tak. Proč ne, když na to mají. Nás normálních se to taky dotkne, zlevní low end.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2007 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fujitsu-Siemens Xi1554 ... stejný výkon za poloviční cenu, v prodeji už měsíc ;-)
- Adamsquare

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2007 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Až na to, že to má horší procesor, pomalejší paměti a je těžší(z čehož bych odhadoval horší materiály).
Ale ano - levnější bude. Ale kdybys viděl a vyzkoušel několik nb, tak bys zjistil, že ve většině případů je rozdíl ceny dobře opodstatněný, i když jsou parametry, které se vystavují stejné.
To je důvod, proč jsou lidé(ti, kteří nb viděli jen v ceníku, jim říkají "blbci"), kteří si radši koupí nb za 40k, i když nb se "stejnými parametry" od jiné značky jde sehnat i za 25k.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 1. 2007 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak samozřejmě, hmotnost, výdrž na baterii a dílenské zpracování jsou taky věci na který se musí koukat při níkupu...
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 1. 2007 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Lukáš Fiala: a nesmí se zapomínat na servis. vím, že jak jsem měl kdysi hpčko, tak jsem si v tomto ohledu nemohl vynachválit. asi po třech letech(ano - byla na tom od základu čtyřletá záruka - myslím, že to byla nějaká promo akce) jsem měl na obrazovce flek(nejspíš nějakým způsobem vlastnoručně vyrobený), tak jsem to hodil na reklamaci a oni nejen že vyměnili display, ale prohlédli komplet nb a doplnili všechny gumové podložky co povypadávaly.
je to drobnost, ale potěší
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 1. 2007 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @chuan: Tak potom je otázka, kde se bere rozdíl toho půl kilogramu(neříkám, že nejsou stejná, nebo podobná)...
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 1. 2007 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: ja se domnivam, ze rozdil hmotnosti je ozna v displeji, protoze FSC ma defalutne 1920 x 1200 a Alienware ma 1440 x 900 a graficka karta je u FSC defalutni X1900, kdezto u Alienware je to "jen" Go7600. Mozna se ale mylim.
- chuan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 1. 2007 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam doma starsi model, s dual 7900GS ve SLI a dual-core AMD procesorem a ten notebook je nestesti, strasne se hreje, je tezky a baterie nevydrzi vubec nic, vykon take neodpovida standardu ... nedoporucuji nic takoveho kupovat, za tu cenu mate brutalni stolni PC ...
- Obermaier Zdeněk

Reklama
Reklama