Zpět na článek

Diskuze: Altec Lansing 5100: repro z oblasti Area 51

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 6. 2003 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... diky za nej, chystam se v dohledny dobe naky solidni ozvuceni poridit. Jeste sem uvazoval o Logitechu Z640-5.1 - jejich cena je rozhodne prijemnejsi nez recenzovanych Altecu... nemate chut zminene Logitechy ozkouset? Prip. nemate je nekdo doma?
- Cyber

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 6. 2003 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas, bezva clanek. Pomalu se chystam k nakupu nejake soustavy a o tehle jsem do dneska neslysel. A protoze vypada IMHO velice dobre a jestli jeste hraje tak jak pisete.. Skoro neni co resit. Zase mam o cem uvazovat :)
- Honzax

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 6. 2003 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrej jak článek tak i bedny. Konečně něco jinýho! A když to ještě k tomu slušně hraje, proč ne! Bál jsem se ceny, ale ani ta není nijak šílená za 5.1 soustavu. Možná by stálo za to ji porovnat s Geniusema a Logitechama ze stejné CENOVÉ kategorie.
- mao

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 6. 2003 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U starsich (obcas se daji koupit i u nas v bazarech) a i vetsiny novejsich modelu je ovladani umisteno na prave predni bedynce plus u luxusnejsich sestav byval navic i bezdratovy IR dalkac.. Ale jinak pekny clanek ;)
- TMK

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 6. 2003 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám tyto repro doma a souhlasím hodnocením autora článku, měl jsem i theatry od Geniusu, ale Altecy mají lepší zvukový projev a navíc jejich design je o mnoho lepší. Repro také nezaberou tolik prostoru.
- DanielS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 6. 2003 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dobry clanek... jen jsem nepochopil jednou vec
<br>
<br>...kliknutím na obrázek zobrazíte jeho větší verzi... (str. 2)
<br>
<br>- nejde to :)))
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 6. 2003 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co je na kablíku špatné? Jen dosah...aspoň se neztratí :-P
- Karf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 6. 2003 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jeste jeden dotaz... Kdyz to nema dekoder Dolby dgital tak musim mit co za kartu aby to jelo. SB Live!?, Audigy, Audigy 2, Hercules Muse? Pojede to s nima?
<br>ICE
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 6. 2003 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cena je docela slušná, u nás ve Francii je mají za 219 , přitom tu jsou Altecy zastoupeny víc, než v ČR.
- XP Master

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 6. 2003 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

50W total na diskoteku ?????
<br>to si dost prehnal
<br>na poslech CD i pri nizke hlasitosti potrebujes nejmene 2x 100 W, aby zesilovac zvadl dynamiku cca 90 dB.
<br>5 W na satelity, to je tak maximalne na sluchtka
<br>ted zase prehanim ja :-)
<br>
- mack

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 6. 2003 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

100W RMS by mi zborilo byt. Slcuatka maji tak max 1W...
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 6. 2003 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo...přeháníš...kdy těch 100W využiješ? na kolik myslíš že to doma budeš poslouchat? na 20? věř mi něco o tom vim...
<br>
<br>k článku: co to zahřívání reproduktorů? pokud se vám zahřívají, tak bacha na spálení! nesmrdí vám tam guma od závěsů?
<br>
<br>že se zahřeje zesilovač to je normál, páč stabilita je laděna při provozní teplotě, ale reproduktory? možná poleví závěs membrány, změkne...ale asi moc špatně čtete stereo&video...
- soundake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 6. 2003 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nevim ja mam doma 250W woofer a 4 x 85W bedynky + 100W center, vse vlastni vyroby a kdyz se to vytahne ven na zahradu.... par watu-kilowatu navic by neskodilo, ale v mistnosti se to samozrejme neda poslouchat na max.... (10x10m mistnost).Ale pravdou je, ze pro poradnou dynamiku prednesu rozhodne par wattu zesilovaci navic neuskodi a trochu vice citlive repro uz vubec ne...Zkusim v praci ty bedynky az nam dojdou a poslu jak to zvuci...
- Soundik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 6. 2003 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No zahorene reproduktory po prehrani nekolika pisnicek jsem vazne jeste nevidel,. Pokud se takto rychle dokaze menit struktura membrany tak by me docela zajimalo jak ta membrana (nebo zavesu membrany na tom nesejde) bude vypadat za dva roky, to uz asi bude tekuta :). "zahorovani" neni nic jineho nez opotrebeni jakehokoli materialu se kterym vyrobce pocita protoze cerstve vyrobene dejme tomu gumove nozky na kterych vedsina levnych repraku stoji nemaji stejne antivibracni vlastnosti po dvou letech pouzivani jako kdyz byly nove protoze na ne pusobi ruzne vlivy mimo jine treba vibrace toho reproduktoru a v podstate stejne je to se vsema pohyblivyma castma.Rozhodne to vsak je "beh na dlouhou trat" a navic to ze zni ta sama skladby jinak nemusi byt ani tak zalezitost repraku jako vaseho mozku ( bez urazky) protoze ty repraky jste rozhodne nemel natolik "naposlouchane" aby vas neovlivnil poslech te jine hudby mezi tim druhym spustenim.
<br>
<br>2 soundake : S tim smradem je to mazna bliz pravdy nez se muze zdat. Treba si autor mysli ze zahorovani se rika tomu jevu ktery casto nastava u levnych vyrobku z dalneho vychodu. Clovek to zapne do elektriny a zachvilku zacne neco smrdet spaleninou ( nejpodobneji smrdi spalena guma) a kde je smrad tam je kour a kde je kour tam je ohen a kde neco hori tam se urcite zahoruje :))))))
<br>
<br>
- LiX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 6. 2003 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle nejsou bedny na Woodstock nebo venkovni poziti na zahrade. Autor sam pise ze jsou good do mistnosti kolem 20m2 coz celkem odpovida. Pokud bych chtel skutecne dobre 100W repro tak by me ve stereu vyslo minimalne!!! na 10 000 za par. (treba nejaky ty maly Charia), plus nejaky slusny stredak, zadni, podstavce a mame tady sumicku kolem 15-20 tisic - pak to bude hrat halsite a velice ciste. samozrejmosti je solidni receiver (treba Denon :)))
<br>2 Soundik - ty mas pokojicek 100 m2? :)) To je nejaky maly tanecni sal :)) taky bych chtel...
<br>Membrany se obvykle uvolni asi tak po hodine a trech hrani i u mensich beden. Pak je zvuk o poznani lepsi.
<br>To ze repraky hrajou hodne nahlas jeste neznamena ze hraji dobre a ciste.
<br>ICE
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 6. 2003 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je tam negace, autor píše, že na diskotéku to právě není
- DanielS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 6. 2003 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pojedo to s kartama co uměj 5.1 (výstupy jsou prední pár, zadní pár, center-subwoof.). To je u těch jmenovaných karet samozřejmé (tedy staré Live! jsou 4.0 a některé Muse též). Jinak je i stále více desek co přímo umí 5.1 (akorát se vstupy přepnou na výstupy).
<br>Poslední věcí je, že v režimu Stereo x2 stačí sestavě jen klasické stereo.
- joro

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 6. 2003 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz mam v baraku mistnost 10×10 (coz je BTW obyvkla zastavena plocha "normalniho" rodinneho domku :o) tak si asi nebudu kupovat takove chrastitka za par korunek.....
- deI.Impearator

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 6. 2003 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to naprosto normální jev, že reproduktor mírně mění vlastnosti při zahřátí. Je to zcela jasně dáno konstrukcí kmitací civky, magnetu, membrány ... Každý materiál se změnou teploty mění vlastnosti, navíc kmitací cívka mění i ohmický odpor. Navíc, takto maličké reproduktory se hůře chladí, než veliké basáky. Pokud je zvuk po zahřátí lepší, než zastudena, může to být jak reproduktory, tak i zesilovačem. Každopádně je dobře, že zahřáté to hraje líp než studené. Kdyby to bylo naopak, bylo by to špatné :-)
- Halen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 6. 2003 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to je celkem logicke...
- ICE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 6. 2003 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Najprv, recenzia sa mi zdala byt velmi dobra. Mat tak zvukovku na 5.1, tak si ich mozno kupim. Ale, ja som investoval peniaze do Creativu 4400, ktory ma vysiel asi na 2000,-Sk, mam to kombinovane s Live! a vobec sa nestazujem. Zvuk mam cisty, skusal som na tom aj hudbu, DVD aj hry a vsetko bolo nadherne ciste. Pravda, ten dialkovy ovladac je sice tiez na kabliku, ale je tam len hlasitost. Ostatne sa musi vyladit v Surround Mixere. Osobne si myslim, ze som investoval peniaze dost dobre.
<br>
<br>maniak
- maniak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 6. 2003 01:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tom mas pravdu ale kdyz se testujou reproduktory ( a nejen testujou ale i kdyz je clovek chce poslouchat) tak se predpoklada ze byly uz nejakou dobu v pokojove teplote takze se jen na chvilku pusti nejaka "muzika" ( hodne lidi na to pouziva specialni "zvuk" ktery je k tomu urcen ale je to v podstate jedno, bavime se tu o levnych reproduktorech takze to zahrejou i Holki :) ) ktera dostane vsechny soucasti retezce ( zesik, repraky popripade posluchace :) ) do "provozni teploty". S tim zahrivanim je to pomerne slozite a dusledkem toho procesu je treba to ze vedsina lidi s lepsi aparaturou zesilovace vubec nevypina aby je nemusela zahrivat :). Celou dobu se ale bavime o levne aparature minymalnich rozmeru ktera se na tu spravnou teplotu dostane v podstate okamzite a navic pochybuju ze bude poznat rozdil mezi zvukem "studene" a "teple" sestavy ale to uz je na jinou diskuzi kterou tady neminim probirat.
<br>
<br>Zkratka pred testem se reproduktory VZDYCKY musi nechat zahrat na provozni teplotu zvlast kdyz jsou fungl nove aby potom autor pracne nezistoval proc to hraje trochu jinak po prehozeni CD. Jinac to je prave ten problem lidi co ctou stereo&video a pletou se jim slova zahoreni a rozehrati na provozni teplotu :) Proste to jsou dva scela odlisne pojmy.
- LiX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 6. 2003 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemam rzhodne nic proti kapele Red Hot Chili Peppers, ale tuhle nahravku pouzivat na testovani repro mno to by asi autor mel zajit k doktorum na usni, tahle nahravka je s prominutim zkur.... uz na cdu primo a ani to nemusi hrat zadne pocitacove bedinky
- Frog.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 6. 2003 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ses pomachřil, jak velkou máš pouhou jednu z cimer /jako socky barák, že/, tak se ještě pochlub, čím ozvučují takoví jako ty.
- ÓÓÓ

Reklama
Reklama