Zpět na článek

Diskuze: Alza GameBox WCG - herní sestava s certifikací

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takova prumerna bedynka.. myslim si ze za ty penize by si zkuseny uzivatel postavil jeste o neco vykonnejsi reseni,at uz usetrenim na Mobo ci na ramkach a nabusenim tam SLI bo Crossu.. Je fakt ze tohle je volba hlavne pro lidi s vetsim LCD nez 19* ale prumerne FPS si tim zajistite taky.. a ty jsou nejdulezitejsi..
- Daniel Menschy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak todle je opravdu bomba, moc se mi libi to decentni osvetleni... Sem velkym fandou casemoddingu a zrovna shanim novy pocitac... asi budu uvazovat o koupi a tato recenze mi pomohla se rozhodnout... dekuji
- honza skoda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pokud se ty pocitace porad nekam vozi, tak potom kompaktni rozmery case beru jako plus a docela logicky krok.
- mustti

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace naprosty souhlas, kdyz sem ted na posledni LAN party jel s bigtowerem, nebyla to uz moc zabava a auto byla nutnost
- killereks

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tento CASE (COLERMASTER RC690) mám již skoro rok a vnitřní osazení prakticky podobné jen mám oproti sestavě SLI a desku STRIKER EXTREM nf690.Nesouhlasím s autorem recenze v tom, že skříň je málo prostorná. Provozuju v ní vodníka a musím říct že je z mého pohledu naprosto ideální obzvlášť systém pro uspořádání kabeláže zdroje.Já osobně jsem jí ještě MODNUL a to sice vrchní část kam jsem dal 240tku radiator a nemohu si vynachválit.Disky velmi efektivně chlazené a u SLI zase oceňuji boční fan. Chlazení zdroje je separované od zbytku skříně což je také ideální. Takže pokud bych měl hodnotit tuto sestavu Tak
1) velmi vhodně zvolený CASE s ohledem na cenu
2)Optimální Sestava jen ta GK mohla být opravdu lepší
Cena je velmi příjemná a dalo by se říct že v době kdy jsem pořizoval podobnou sestavu dostal jsem se na podobnou cenu (myšleno HW komponenty a CASE bez vody modu atd...)

- Sinergy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Snad jen u Crysis by bylo vhodné snížit nastavené detaily anebo samotné rozlišení, protože 16 snímků za vteřinu již může způsobovat problémy v rychlejších scénách."

Hral jste nekdy hry? To snad nemyslite vazne? Doporucim trochu nadseni z tohoto pocitace, grafika ja na hranici mazi mainstreamem a lowendem. A vy to podavate, jako ze na tom ten Crysis lita jak z praku.
- DAVE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Trochu moc nadšení pro průměrnou sestavu. Trošku to vypadá jako PR zpráva, nikoli nezávislá recenze. 16 FPS je slideshow, nikoliv "způsobovat problémy v rychlejších scénách". Kdyby tam dali HD4870 a necpali tam tak drahou základní desku, bylo by to lepší. Zdroj LC-power je nekvalitní spodina, stejně jako EC nebo KME... o tom žádná.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No bodet, me to taky prastilo do oci, 16 snimku pche.. staci aby v Crysis na plazi vylezlo z more par krabu a bozskych 16 je nehratelnych 13-15.. Proto jsem psal v uvodu ze je tenhle komp SHIT, ze se za ty penize da sehnat SLI bo Cross co poda lepsi vysledky.. ale kdyz trubky kazou blabol,kupte si tenhle shit, ja se doma budu na rok starym kompu smat,az ty na tomhle srotu budes zkouset neco hrat.
- Daniel Menschy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dovolím si nesouhlasit s tou spotřebou, mám Intel DC E2180@2,5GHz, 4GB RAM, Grafiku HD3870, 2 HDD, FDD, čtečku, DVDRW, TV Tuner a Zdroj Corsair HX520 a sestava[B] spotřebuje v klidu 90W![/B], v zátěži se mi pak nedopařilo jít přes 200W. Vzhledem k tomu, že je to výkonostně téměř stejná sestava (Až na ten CPU), přijde mi ten odběr, hlavně k klidu, dost šilenej.
- Petr Sládek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Presne tak. Ja mam doma skoro to same (c2d e8200+8800gt+4gb+2x disk), akorat mene zrouci desku, zdroj taky HX520 a v idle mam doopravdy 90-100W a v zatezi maximalne 180W :).
- Jiří Pavlík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace samozrejme tyto "nekvalitni" zdroje si vezmou daleko vic pri stejnem odberu komponent, proto jsou ty lepsi oznacovany 80+ ;o)
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2008 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Co se divíte, když je tam LC shitpower.. jsou hodně špatný zdroje, zhruba na úrovni EC, ale občas je i ten EC lepší. Jo a rádi hořej..
- Damian Black

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jj tych 180w v klidu je prilis vela. Vyber LC zdroja by som urcite npochvalil, tiez tych 600W je pre takuto zostavu zbytocne vela. Cela recenzia mi pripada ako platena reklama na tento PC a nie ako dobry test zostavy.
- odb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V grafu rychlosti pevnych disku se objevuje "Greed Power" (nenasytna sila) misto "Green Power" :)
- Aleš Horák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

- rád bych pochválil PCT, dobrá práce, otestováno vše co člověk hrající hry čeká, alespoň tedy já jsem se to dozvěděl, díky!

- k této certifikované sestavě od Alza, no upřímně nic moc, docela jsem zklamaný, za tu cenu docela málo muziky (design super, ale za tu cenu? Deska dobrá, ale docela zbytečná)

- za nižší cenu plus mínus mám doma výkonější počítač (E2180@3.26Ghz, 4GB A-DATA, Gigabyte I45 chipset (GA-EP45 serie), 2x WDC 320GB AAKS v raidu, N8800 GTX 768MB. Chlazení mi zajištují ventilátory od Arcticu (na CPU Freezer, 120mm větráky v case, Accelero Extreme 8800 na grafice). Case je Centurion 532. Výkon v 3Dmark Vantage - performance je 6190 bodů. To asi mluví za vše. Hluk na přijatelné úrovni vzhledem k tomu, že je to na hraní her podávající slušný výkon.

Takže jak říkám, docela zklamání, ikdyž design super, ten chválím a řešení chlazení taky.
- radek.cerny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nijak som si nevšimol nič o použitom "kvalitnom" zdroj
- stano11

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velice povedena recenze... Sestava me pripada velmi dobre (vyvazena) volena hlavne ocenuji vyber pameti 2x2GB takze je mozny upgreat (ono pameti neni nikdy dost i v damacim prostredi) Jen celkovy vykon me prikadne trosku slabsi na to ze jde o profi-herni stroj.

- Jiří Hamdl

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mam dojem, ze WCG certifikuje vzdy na zacatku roku nejakou sestavu a do konce roku se nemeni, takze dnes uz je trosku slabsi. Ale porad pouzitelna.
- Václav Vlček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chladic na VGA je velmi hlucny - mam presne tuto VGA a musel som vymenit chladic.
Tento chladic je osekany (OEM) Zalman - nema regulaciu otacok, je z hlinika, a ma horsie loziska (1 gulickove namiesto beznych 2-gulickovych co Zalman normalne montuje).

- cert

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zajimalo by me oproti kterymu je osekany, tohle jsou proste parametry Vf-830 a ten se vubec volne neprodava. Jidina chyba je, ze ma pouze neregulovatelny 2pin a diky tomu jede porad na plny otacky. Velmi jednoduse se da ule odpojit od karty a napojit na molex na 5V a je po problemu. To ze sis koupil kartu s takovym chladicem, nic sis predem nezjistil a nakonec si jeste menil chladic za jinej (misto zapojeni na 5V, kde je krasne tichej) je jen tva chyba, mel ses lip informovat.
- Baneshee

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tento OEM chladic je osekany v porovnani s bezne predavanymi Zalman chladicmi (napr. VF700, VF900).
Osekany som mal dat do uvodzoviek aby si to nebral uplne doslova.
--
K napojeniu na 5V Molex - nebudem robit rozne pokusy s napojenim 2pin konektora na Molex lebo na toto prepojenie nedostat redukciu.
Vymenu chladica som planoval aj tak (za Artcic Cooling Accelero S1)
--
Snazis sa odputat pozornost od toho ze znackovy a certifikovany PC pouziva relativne slaby VGA chladic co je paradoxne lebo defaultny chladic (referencny design) na Nvidie je velmi dobry a veelmi podareny.
- cert

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nove PC sem planoval poskladat do skrine THERMALTAKE ARMOR JR AL pac je fakt pekna a dle recenzi taky super ale ted sem videl tuhle skrin a je fakt pekna ale v recenzi na EHW sem se docet ze se ji kroutej bocnice.
Tak ted vaham mezi temito dvema skrinemi .
Kterou z nich mam brat?

- sh33

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

srandisti. Teraz som robil kancelarsku zostavu, vysla 8500. Ked tam vymenim zdroj (+1200Sk) a pridam ati4850 (5000sk) tak mi vyde 14700. 22" monitor je mozne kupit do 5000 korun, plus 1500 mys + 300 klavesnica to mame takych 21.500,- korun SLOVENSKYCH. Vykonnejsi pocitac s 30% nizsou cenou ale aj s monitorom. Ako vravim, srandisti.

ps. ta bedna je o 2000sk drahsia ako mnou uvazovana, ale i tak je to daleko pod sumou z clanku.
- roob

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uzas za tu cenu by som cakal nieco lepsie nez pekne nadesingovany srot, zdroj otras, grafika jak by dal a ta doska je tiez peckovo zvolena az ma napada ze alza sa potrebuje zbavit nforce dosiek kedze je tu ovela lepsi p45
- lucifer_svk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hm... hezký... a k čemu to je? nějakých 16FPS, to i já na rok staré sestavě mám víc... moc drahé na to co to umí...
- J. Č.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 10. 2008 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

certifikace WCG je 99% lidí stejně k ničemu, a za 21,5 tis Kč, díky nechci....
- Ondřej Beran

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 10. 2008 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

WCG vsak se hraje na uplne jinem CFG, detaily vetsinou low, kazdopadne stiny, odlesky apod off, zcela pochopitelne...Takze potom takova gf na to naprosto staci. Srotem bych PC rozhodne nenazyval, ne kazdy ma na to, aby si kupoval gtx260/hd4870 a nebo grafiky jeste silnejsi...Uz na hd4670 se da solidne zahrat.
- Flank3r

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 10. 2008 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace sorrac ale pozri si cenniky a gf9800gt je o par supov lacnejsia nez ati 4850 alebo gf9800tgx+ tak nema kazdy na gtx 260 ale usetrit 2-4kila na karte o triedu nizsie je blbost
- lucifer_svk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 10. 2008 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

E8400, DDR2 800MHz 4-4-4-12, 9800GT 512MB, tak tohle jako má být herní PC ? To si dneska kupují lidi na práci s tím, že si po práci eventuálně zahrají nějakou tu starší hru.

Výše uvedené tvrzení je potvrzeno v testech, prostě Crysis je na tomto stroji nehratelné a 16 FPS je prostě slideshow.
- rnb

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2008 01:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..tak tohle ani po smrti. :D Když chci levnej herní PC, koupim si AMD. Za cenu týhle desky mam luxusní DFi! 800MHz ramky s CL4 pro Intel? Joke?

Tohle celkově pomalu nemá smysl komentovat, používat takovýhle šílený rozlišení pro kartu, která u Crysis bude tak akorát max na 1280x1024 je ujetost. Btw. HD 3870 je v testu jako kde?

Prostě lolek piece of shit.
- Damian Black

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2008 02:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Teď sem ještě zaregistroval, že tenhle shit používá LC Power zdroj. :D Omg, ty by měly bejt trestný ne. A za tohole někdo chce 22.000? :D Rofl.

GigaByte GA-MA790GP-DS4H - AMD 790GX

AMD Phenom X4 9950 Black Edition (125W edice)

A-Data DIMM 4096MB DDR II 1066MHz Extreme Edition

Asus EAH4850/HTDI512M (HD 4850)

OCZ StealthXStream 600W

Seagate Barracuda 7200.11 ST3640323AS - 640GB SATA II

Asus DRW-2014L1T černá OEM

Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case

Celková cena včetně sestavení a poštovného je - 20 101,-

Celkový výkon bez OC tenhle Alzáckej shitek rozdrtí. S OC a lepším chladičem na grafice se tomu bude Alza koukat z dálky na paty. :D

- Damian Black

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2008 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takhle to dopadne, když se jinak rutinní PR článek svěří do rukou nezkušeného autora..
- JeDesto

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 10. 2008 22:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

schvalne sem postavil za tuto cenu sestavu, o ktere si myslim ze je vykonejsi, posudte samy
vASUS P5Q WS
Intel Core 2 Duo E8400 BOX
Gainward HD 4850 512MB DDR3 9566
Patriot 4GB Viper (kit 2x 2GB) 1066MHz
Seagate Barracuda 7200.11 3.5" 640GB ST3640323AS
Samsung SH-S223Q LS černá, OEM + Nero
Microsoft Windows Vista Home Premium CZ 64bit OEM SP1
NZXT Apollo Black
Fortron FSP500-GLN 500W Blue Storm II

cena na alfacomp 21 393,- Kč.
- Jirka Grulich

Reklama
Reklama