Zpět na článek

Diskuze: AMD má vlastní obdobu PhysX. Zatím pouze pro profesionály

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
4. 3. 2011 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pokud se přestanou kohouti hašteřit v kurníku a vemou pod svá křídla OpenCL jako jednotný formát .... Je tu šance, ža se konečně fyzika ve hrách a nejen v nich uchytí.

rrastik
rrastik
Level 1 Level 1
4. 3. 2011 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN Nvidia podporuje OpenCL taktiez. Problem Bulletu je niekde uplne inde.
Kazdy uspesny opensource projekt,ktory chce dlhodobo prezit musi mat funkcny biznis plan,alebo musia za nim stat velke firmy,ktorym prinasa zisk nepriamo. Prvou skupinou je napr. Firefox, ktor ziskava peniaze priamo od googlu za to,ze je defaultny vyhladavac. Alebo Red Hat,ktory mozes kludne pouzivat,ale ak chces podporu, musis si ho zaplatit. Druhou skupinou je napr. samotne linuxove jadro,kam prispievaju svojim kodom hadam vsetci IT giganti. Priame peniaze z toho nemaju ziadne,ale tym, ze ich vyrobky linux podporuje maju zisk z predaja svojich zariadeni.
Bullet zatial nema ziadny funkcny biznis plan. AMD ho podporuje z nutnosti. Nic vlastne nema, na vytvorenie niecoho vlastneho nema prachy ani dostatocnu silu, aby sa to stalo standardom a kus prace na nom uz urobene predsa len je. Ine firmy z oblati grafiky(nemyslim len Nvidiu) a z oblasti fyzikalnych simulacii Bullet podporovat nebudu, pokial z toho nebudu mat zisk(priamo alebo nepriamo). Po dalsie, marketingove oddelenie AMD tlaci Bullet iba na vystavach a pri kavickach s inymi managermi v inych firmach. Mali by sa vydat do velkych univerzit a zacat to podporovat hlavne tam. Univerzity potrebuju fyzikalne simulacie a dokazu vytvorit silny free ekosystem. Toto presne robila Nvidia v ziaciatkoch s ich Cudou. Bohuzial, AMD ma neskutocne slabych managerov(na rozdiel od vyvojarov). Hector Ruiz stal za CENZURA, ktory pako v AMD dva roky dozadu objednal v TSMC iba 30% vyroby dodnes nevieme, kto stal za predrazenym nakupom ATI tiez nie. Ktory pako v marketingu vymysla kodove oznacenie ako Cayman alebo Northern Island tiez nie. Clovek chce mat v pocitaci brutalne meno, aby sa mohol pochvalit a nie Caymana. Intel tlaci vzdy jednu-dve znacky(Atom a momentalne Sandy Bridge, Pentium blazni odhodili...). AMD chrli Zacate, Liano, Buldozer, Vision v 3 kombinaciach, ku kazdemu procesoru dalsie meno pre akusi platformu. Clovek co si dnes kupi AMD nevie susedovi ani povedat, co ma na stole. Co tam ma? Zacate? Bobcat? Brazos? Na cervenej nalepke svieti Vision... Hlavna vec, ze Duron, Athlon a Opteron uz pre nich nie su dobre znacky. Cele marketingove oddelenie AMD stoji za CENZURA, a este chcu niekoho z marketingu urobit aj sefom celeho AMD. No s panom bohom...

Bennie
Bennie
Level 1 Level 1
4. 3. 2011 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím jsem tedy žádnou slušnou hru, které by fyzika přidávala nějakou význačnou herní hodnotu nepotkal..

jako je to fajn když tam nějaké ty fyzikální srandy fungují... ale pořád je třeba aby to byla hra...

Nechci se dožít času, kdy budu mít ve FPS absolutní realitu, pořád to musí být trochu zábava.

kking
kking
Level 1 Level 1
4. 3. 2011 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bennie tak jeden sice dost osuntely ale dokonalypriklad je Half-Life zde fyzika na hratelnosti opravdu hodne pridala

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
4. 3. 2011 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kking hmmm Half-Life ... to boli casy ... ked si porovnam dnesne hry s HL, tak mi je doplacu ako hlboko dokazali vyvojari klesnut ...

Reklama
Reklama