Zpět na článek

Diskuze: Apple prosí MS o slitování

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

UrbiCZ
UrbiCZ
Level 1 Level 1
17. 7. 2009 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to tak, Apple má obrovskou marži.....docela bych si chtěl pořídit nová iPhone, ale ta cena je opravdu vysoká....snad půjde dolů.

fotobaNEW
fotobaNEW
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@UrbiCZ >ta cena je opravdu vysoká

nesuhlasim

MacOS je tak isto Unix ako Linux

a teraz "Podľa štúdie UK (United Kingdom) z roku 2004 sú používatelia operačných systémov Windows (každé 3-4 roky) nútení kupovať nový hardvér dvakrát tak často, ako používatelia Linuxu (každých 6-8 rokov)."
http://www.itnews.sk/buxus_dev/generate_page.php?page_id=59736

o tych 6-8 rokoch plati aj o MAC-u...
A teda Mac nevyjde drahsie na jednotku casu pouzivania, co je podstatny parameter...

Atapi
Atapi
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fotobaNEW To je nějaká blbost... vývoj PC jde rychle dopředu, takže těch 6-8 let je hodně dlouhá doba. Víc než 2-3 roky starý PC se dneska pro náročný nasazení (hry, zpracování videa, grafiky,...) nehodí, ať už na něm jsou vokna, jabka, nebo tučňáci. Pro nějakou nenáročnou práci tipu účetnictví nebo psaní článků na PCT :D je pak jedno jestli je ten PC starej 10 let a co je tam za OS...

fotobaNEW
fotobaNEW
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fotobaNEW @Atapi: praveze GNU/Linux sa aj po 5 rokoch hodi na nove hry... Jednoducho efektivnejsie vyuziva hardver...

ten vyskum sa ale tyka nasadenia vo firmach...

matysbrno
matysbrno
Level 1 Level 1
17. 7. 2009 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Microsoft v reklamách poukazuje na něco, co sám nevyrábí ani neprodává. Spíše se měl pochlubit tím, jak má předražené OFFICE a hned by držel hubu. :!:

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
17. 7. 2009 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matysbrno Já nevím jak Vy, ale cca 3500 Kč za Windows Vám příjde moc? Ano,je to jednorázově velká částka, ale jak dlouho Vám budou sloužit? 3-4 roky určitě a pokud si to rozpočítáte na měsíce, tak to vychází na cca 100 Kč měsíčně a kolik asi utratíte v hospodě za pivo a cigarety? Asi víc, co? Takže to zase taková částka nebude a Office 2007 ve verzi Student stojí 1200 Kč a máte licenci na 3 PC, takže to taky není zase tak závratná suma. Nejsem žádný propagátor MS, ale jako studentovi bez stálého příjmu mi to nepříjde moc na to, jak dlouho to bude sloužit

Woyta
Woyta
Level 1 Level 1
17. 7. 2009 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Ale to myslis OEM verzi vid? Nevim jak casto menis HW ty ale ja celkem casto. To se licenci moc nelibi.
Takze je potreba krabicova verze. A ta je krapek drazsi.

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto @Woyta: jo OEM, ale ta je vázána jen na desku a zbytek můžete měnit. To tak často kupujete nové MB a navíc, pokud zavoláte na MS, že se Vám deska rozbila, tak Vám dají nové sériové číslo na další OEM licenci. Samozřejmě to nemůžete dělat každý týden, ale celý tento proces získávání nového čísla jde přes automat a s oprátorem ani nepromluvíte :-)

Woyta
Woyta
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto @memphisto: Pokud vim, tak se vaze na vice dilu HW.
Kazdej dil je ohodnocen mnozstvim bodu.
Jakmile klesnes pod urcitou uroven, tak je licence neplatna.
Za posledni rok se mi v bedne pekne tocil HW.
Nemam sice nej pocitac ale snazim se ho levne prubezne udrzovat.
Pokud je PC jen na lehci cinnost tak vydrzi dlouho a OEM se vyplati.

Crazy Ivan
Crazy Ivan
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto @memphisto: Ze sady MS office mám nainstalový pouze balík Outlook.

A to jen z důvodu, aby se mi do něj zálohovali kontakty skrze ActiveSync a Nokia PC Suite.

Nebo už existuje nějaka plnohodnotná alternativa ?

ge0rgecz
ge0rgecz
Level 1 Level 1
19. 7. 2009 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto @Crazy Ivan: Outlook neni balik ale pouze obycejny postak a PIM ... nic extra, spis slabota, kterou obvykle precenuji troubove kteri stravili dvanact hodin na podnikovvym skoleni.... misto tehle tupe sragory pouzivam gmail, calendar a synchronizuji online na android telefon ... daleko lepsi

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto @Woyta: Už asi cca 2-3 roky je licence OEM vázána pouze na základní desku a zbytek můžeš měnit libovolně :wink:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2009 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@matysbrno Office je asi najlepsi produkt MS, a vo svojom obore taktiez ... skor by som poukazal na predrazene Windows ... akoze sam nevyraba a nepredava??? Ved v tych NB su predinstalovane Visty ... Mac ma par vyhod, ale PC neporazi ...
- IQLogic

Dr.Buba
Dr.Buba
Level 1 Level 1
17. 7. 2009 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Matys si asi myslí, že v MACu najde diametrálně odlišný HW, který vyrábí přímo Apple :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
17. 7. 2009 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dr.Buba Notebooky nejsou jen o hardwaru uvnitr, to bys taky mohl pochopit. :roll:

ge0rgecz
ge0rgecz
Level 1 Level 1
19. 7. 2009 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel bez pochyby .. jsou o celkove vyladenosti ... v tom apple docela exceluje ... ale jsou tu dalsi zajimavi hraci, treba Moblin 2.0 hledej treba ukazky na youtube, pekne vypada i ubuntu netbook remix (z toho pisu ted)

Dennder
Dennder
Level 1 Level 1
17. 7. 2009 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Stancik, patrite mezi skupinu fan-boys? Nebo je to nyni v mode? Nebo je to dokonce nutnost vasi prace?
Ono totiz, nic proti nicemu, ale titulek novinky je natolik zavadejici, ze se mi zveda zaludek. Je opravdu nutne si vybirat tak zavadejici titulky, aby to prilakalo lidi ke cteni novinky? Nestava se z toho pomalu bulvar? :roll:

Byl bych rad, kdyby se PCT teto nemoci posledni doby zbavil. :(

hauzik
hauzik
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 00:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

naprosto hrozný článek! bulvár!

ge0rgecz
ge0rgecz
Level 1 Level 1
19. 7. 2009 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hauzik jednoznacne ano, uz ten tilek jasne rika ... tenhle clanek je podepsan gorilou zvanou Balmer ....

hauzik
hauzik
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 00:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty reklamy nejsou namířené proti značce Apple. Člověk který se rozhoduje třeba mezi MacBookem a nějakým bookem např. DELL, HP, IBM nebo SONY si neuvědomuje jaký je to rozdíl. MacBook či jiné modely od Apple jsou naprosto jiný druh zboží než ostatní notebooky nebo stolní PC. Ceny Apple jsou vysoké, ale rád je za tu kvalitu zaplatím. 1. rozdíl je v tom, že např. mám asi 6 let starý PowerBook G4 a bez problémů na něm funguje poslední OSX, zatím co stačí 3roky starý třeba DELL a myslíte, že na něm bude fungovat provozuschopně Vista? …ne! 2. rozdíl je v materiálech a technologiích. Trackpad je asi o 100let dál, než jakýkoliv jiný, hliníkové tělo, kvalita zpracování. Prodával jsem 3 roky stolní PC a notebooky a stydím se za to, co jsem prodal! Nedokáži ani popsat jaké všechny závady se na PC stávají a u Apple? …nic! Nevím jak to dělají, ale vše jim funguje, jak SW tak i HW. Takže moje reakce na tento článek je…ať si třeba zdraží, příště si půjdu zase pro Apple….a ještě jednou, kdo se rozhoduje mezi PC a Apple, tak je naprosto mimo jako 99% návštěvníků tohoto serveru ve smyslu, že o produktech Apple vůbec nic neví! Sám mám MacBookAir, PowerBook G4 a iPhone. 

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hauzik Na 4 roky starem DELL notebooku Inspiron 6000 bezi Vista dobre :-) .

Ten tvuj komentar je ale dost zabavny. HW Apple je klasicke PC. Vetsinou jsou pouzity velmi levne dily zabalene do pekneho vzhledu. MacOS ma jednu velkou vyhodu je odladovano na omezeny pocet HW, proto je i pravdepodobnost stability vyssi. Windows jsou sami o sobe velmi stabilni, problemem jsou ovladace a jiny "sileny SW" od "tretich stran".

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hauzik ten trackpad je obycajny touchpad s podporou multitouch ... to je vsetko ... to vyuziva napr. Dell ci dokonca aj Asus ...
- IQLogic

hauzik
hauzik
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace nejde o multitouch...ale o cele pojeti....jak rikam, kdo apple nema, tak nema ani tuseni o co jde!

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 7. 2009 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @hauzik: a o co ide ??? Ze Apple to inak nazval a uz to je super vec ??? Mne by po najnovsom chybali tlacitka pod touchpadom/trackpadom ... Apple sa hra na velkeho inovatora, ale nejak mu to nevychadza ... Jobsovi dochadzaju napady ...
- IQLogic

Branox
Branox
Level 1 Level 1
20. 7. 2009 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @IQLogic: [quote=IQLogic]a o co ide ??? Ze Apple to inak nazval a uz to je super vec ??? Mne by po najnovsom chybali tlacitka pod touchpadom/trackpadom ... Apple sa hra na velkeho inovatora, ale nejak mu to nevychadza ... Jobsovi dochadzaju napady ...[/quote]

:lol: IQLogic dost od veci,apple sa nehra,apple je inovator!!!

ge0rgecz
ge0rgecz
Level 1 Level 1
19. 7. 2009 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @IQLogic: placas. ... napadu par ma, a hlavne applu tezko upres odchodlani napady prinest do realu zatimco odstatni vyrobci jsou pri nejmensim HODNE zkostnateli a neinovuji prakticky vubec nic , jen prevezmou co doda intel aspol, a tim jejich spochost invence zcela konci.

ge0rgecz
ge0rgecz
Level 1 Level 1
19. 7. 2009 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ge0rge: vzdyt jedina inovace ve svete PC ktera za posledni leta prisla byly netbooky (pokud hodnotime skutecne prakticke inovace) ... coz je nechtene dite ktere intel PEKNE odflaknul a flaka to dodnes

rnb
rnb
Level 0 Level 0
18. 7. 2009 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hauzik Už to nepij. Počítače Apple je běžné řešení od Intelu zabalené do bílého plastu. Když nainstaluješ Windows na stejný hardware jako má dneska Apple, taky to pojede roky bez závad.

hauzik
hauzik
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb ale proc Windows...ja nechci windows?! nechci aktualizcae, nechci "modre smrti", nechci instalovat ovladace na kazdou pripojenou kravinu, nechci zalohovat a bat se, kdy ten pocitac klekne nebo "spadne"....chapes? chci jen at to funguje...nic vic!

xtas
xtas
Level 1 Level 1
19. 7. 2009 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb @hauzik: a co je software update na osx? :) nicmene tvoji nechut chapu, apple je proslulej tim ze vyda novej update a pulka veci prestane fungovat, viz. treba prvni funkcni verze leopardu - to byla az 10.5.3. Modry smrti sou cerny, resp. tmave sedy s bilym pismem. Ovladace instalovat nemusis, na pulku veci ani nejsou a mas jednoduse smulu... vsechno ma svoje pro a proti, zalezi na tom co si vyberes a jak to podas.. ale ta G4 s poslednim osx to sem se zasmal, videl sem jak ibook tak pb G4 s osx 10.5 a je to bida - ono je rozdil neco spustit nebo na tom pohodlne pracovat. I kdyz mas pravdu ze je to o neco malo lepsi nez visty na jednojadrovym celeronem - ale ne o moc

hauzik
hauzik
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ať si třeba zdraží, příště si půjdu zase pro Apple….a ještě jednou, kdo se rozhoduje mezi PC a Apple, tak je naprosto mimo jako 99% návštěvníků tohoto serveru ve smyslu, že o produktech Apple vůbec nic neví! Sám mám MacBookAir, PowerBook G4 a iPhone. 

leviatan3
leviatan3
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hauzik Tenhle server je pro lidi kteří počítačům rozumí, kteří si počítače staví a kteří ví že pokud chci výkon neznamená to, že musím zaplatit 100 000,-. Apple je jen předražená hliníková krabička s výkonem mého set-top boxu. (trochu nadsázky jen pro ilustraci)
Kromě stylu nenabízí vůbec nic. Za ty peníze tam není žádná přidaná hodnota, peníze proste hodíte oknem. Je to hlavně pro lidi A. kteří neví co s penězi. B. kteří počítačům moc nerozumí C. kteří poté co se ráno probudí běží do koupelny a jako první věc si nagelují vlasy.; Tyhle věci prostě nejsou pro lidi kteří se budou radši vrtat celý den v autě, motorce nebo jako mém případě sjezdovém kole. Takže pokud je člověk trochu chlap tak na Apple nešáhne.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hauzik aha cize u teba plati heslo ... cim viac produktov Apple tym viac Adidas, ze ??? :D :D ... aby si bol v obraze tak Mac platforma uz [i][b]NEEXISTUJE[/b] [/i] ... presli taktiez na PC - Intel ... akurat ze maju iny OS ...
- IQLogic

hauzik
hauzik
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace myslim, ze ne...na PB doma pracuji....s MacBookem chdim po zakaznikach....a iPhone byla jasna volba...lepsi telefon proste neni (pisu telefon, ne smartphone!). Jo a jeste jedna vec, kdyz mas ŠPATNÝ systém, tak Ti ani nejlepsi HW nebude fungovat dobre! (viz Vista a 4Gb pameti pro normalni beh)

rigix
rigix
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=hauzik]ať si třeba zdraží, příště si půjdu zase pro Apple….a ještě jednou, kdo se rozhoduje mezi PC a Apple, tak je naprosto mimo jako 99% návštěvníků tohoto serveru ve smyslu, že o produktech Apple vůbec nic neví! Sám mám MacBookAir, PowerBook G4 a iPhone. [/quote]

Věř že bych si taky rád šel pro výrobky od Apple, ale ja na ně jednoduše nemám.Takže stolní Pc zplacane z toho nejlepšího co sem na netu našel, jako nejlepší poměr cena:výkon, je pro mě jasná volba.

hauzik
hauzik
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rigix njn, tak ses mel lepe ucit, vydelavat vic penez...co ti na zo mam rict...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
18. 7. 2009 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na počítačema Apple se se začínají stahovat mračna. Skalní fanoušci mají nakoupeno a do nových modelů se moc nehrnou, BFU se Apple nedotkne ani klackem, protože neuvěřitelná cena a spíše si koupí netbook. Pokud Jobs nevymyslí zase něco geniálního, bude to konec tak do 1-2 let, pár geeků vývoj nezachrání.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb Suhlas ... MacBooky zo sebou neprinasaju mnoho vylepseni oproti predchadzajucej generacii ... a pritom su o peknych par tisic cisel drahsie ... Macy boli mozno uzasne pred par rokmi, ale trh postupuje a prinasa zo sebou kopu kvalitnych produktov aj od vyrobcov, kt. neboli zrovna znamy kvalitami prevedenia ...
- IQLogic

hauzik
hauzik
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jak říkam, všichni jste uplně mimo! nikdo z Vás Apple nemá, ale všichni jste nejchytřejsí! co?

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 7. 2009 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @hauzik: na nazory, ktore tu prezentujem nemusim byt majitel MacBooku ci iPhonu ... ale vzhladom na pocet Suhlasov mam asi vacsi kus pravdy ako ty :D
- IQLogic

Branox
Branox
Level 1 Level 1
20. 7. 2009 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @IQLogic: [quote=IQLogic]na nazory, ktore tu prezentujem nemusim byt majitel MacBooku ci iPhonu ... ale vzhladom na pocet Suhlasov mam asi vacsi kus pravdy ako ty :D[/quote]

IQ a logika ti moc nepasuje aj ked to mas nick,lebo aky si myslis ze je tu na PCT pomer uzivatelov PC vs Mac? :idea:

WILD3N
WILD3N
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Víte, můžete všichni hodiny a hodiny diskutovat co je lepší nebo co máte radši a stejně se nikam nedostanete. Taky se můžeme dohadovat jestli Microsoft má právo vypichovat cenu jako výhodu konvečních notebooků (což podle mě zcela jistě má, ale od toho ten příspěvek nepšíu). Taky se můžete bavit o nárocích na HW a potřebě ho měnit atp. Ale to všechno nikam nevede. Jsou tu prostě 2 znepřátelené tábory a s tím nikdo nic neudělá.

Ale hlavně já si myslím, že MS má 100 % tyto reklamy vytvořit a vysílat. Písíčkáře taky štvaly "Get a Mac" spoty a tak to tady Apple má s plnou parádou. Sklízí to, co sami vymysleli ... reklamy poukazující na nevýhody jejich zařízení. A i když si Applaři budou stěžovat, nemají na to právo. Stejně tak jako ty rozhořčené komentáře lidí pod některými úvahami na tomto serveru.
Je to jen marketing...

hauzik
hauzik
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WILD3N Souhlas, ale o znepratelenych taborech vzdy mluvi jen PC ckari...koukni se na mujmac.cz ...najdes tam nejake clanky, kde si delaji "prdel" z PCckaru?...ne! Na reklamu urcite pravo maji. Ale jak jsem rikal. Zadny clovek, ktery si pujde pro Mac nebude premyslet o PC at uz z duvodu ceny, ten to ma jasne dane. Ja zadne tabory nevidim....a kdyz ano, tak ze strany PC. Jinak stejne nejakych 3% Mac 0,5% Linux a 96,5% Windows (ted hadam, ty cisla jsou urcite jinak) nema smysl delat nejake tabory...cim vetsi to bude masovka, tim hur...dnes ma iPhone kazdy (vcera jsem byl na veceri a videl jsem myslim dalsich 6 kolem)....

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 7. 2009 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hauzik Mno ja som bol vcera v bare a Nokiu tam mal kazdy druhy :D
- IQLogic

hauzik
hauzik
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hauzik ...a to je spatne...cim vic bude Macu, tim vic na ne budou viry a vetsi chybovost vyroby. To je jako...ten kdo si pujde koupit DUCATI se nerozhoduje, jestli DUCATI, Suzuki, Kawu nebo Hondu....kdyz uz jednou mel DUCATI nechce nic jineho.

Dr. Macák
Dr. Macák
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždyť je to tak prostý největší síla Maců je v tom, že jsou jaksi sjednocený. Stejně jako v tom je síla konzolí prostě vhodíte médium s nějakou hrou a jedete, neřešíte vůbec nic. Máte jistotu, že to bude fungovat, protože ten kdo tu hru psal to zkoušel na v podstatě do posledního čipu stejný součástky. MacBooky jsou tak drahý protože oproti normálním notebookům je jich relativně málo a právě z toho důvodu jsou velice pečlivě odlazené a domyšlené do velikých detailů. I když tu někdo říkal, že v podstatě neinovují Tak právě to je další z výhod, rozhodně je příjemnější koupit si nový MacBook a přijít k něčemu co už vlastně znáte a proč měnit něco co funguje. Tohle je přesný opak MS Office kdy s každou verzí vzniká překopaný ovládání a zase nová kompatibilita přitom by většinou stačilo jenom odlaďovat. Na závěr uvádím, že jsem v životě herní konzoly ani MacBooka nevlastnil a své PC si vždycky stavím sám. A nutno uvést, že MacBook je specifický výrobek určený pro určitou skupinu uživatelů a nemám na mysli lidi co si je kupují kvůli krásnému vzhledu.

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty Hauzik, daj si konecne studenu vodu a prejdi na dalsi clanok. Ved ta tu ludia uklikaju. A tvoje prispevky su negativne hodnotene, takze ich aj tak nie je vidiet. Ale mozno to ten Mac Book Air nezobrazuje spravne a preto pises dalej? :) P.S. pred tym nez na mna vyslel Mac commando tak ti prezradim, ze mam iPoda 4gb a 60gb. Ale su pouzivane iba na prenos dat :)

Branox
Branox
Level 1 Level 1
18. 7. 2009 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T1ger Hauzika moze pochopit jedine ten kto apple HW pouziva,a tu na PCT podla prispevkov je to asi hodne malo ludi,proste je tu hodne velke "PC stádo" a zbytocne bude 1 clovek 100 ludom hovorit svoju pravdu(aj ked ju ma)ked ostatny su presvedceny o opaku,a vychvaluju si len to svoje.

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
19. 7. 2009 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Branox Ja som nahodou mal moznost pouzivat 2 mesiace notebook od Apple s OS X. Takze mi to nie je uplne cudzie. Ja som v mojom prispevku nechcel zhadzovat operacny system od Apple ale som iba reagoval na Hauzika, ktory je podla mna "mierne" zaujaty. Premna zamna nech kazdy pouziva to co mu najviac vyhovuje. Aspon je ten pocitacovy svet trochu roznorodejsi. Tot vse

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 7. 2009 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Branox hauzika vysmial aj znamy co ma Macbook ked som mu poslal link :D ...
- IQLogic

1.lopik
1.lopik
Level 1 Level 1
19. 7. 2009 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by se Microsoft asi divil, kdyby si mili nakupujici prinesli komp s [b]linuxem[/b]

Branox
Branox
Level 1 Level 1
20. 7. 2009 00:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]a o co ide ??? Ze Apple to inak nazval a uz to je super vec ??? Mne by po najnovsom chybali tlacitka pod touchpadom/trackpadom ... Apple sa hra na velkeho inovatora, ale nejak mu to nevychadza ... Jobsovi dochadzaju napady ...[/quote]

:lol: IQLogic dost od veci,apple sa nehra,apple je inovator!!!

Reklama
Reklama