Zpět na článek

Diskuze: Apple spustil prodej iPhonu X

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ajsmen
ajsmen
Level 1 Level 1
3. 11. 2017 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je super :D za 35k a ještě můžu poslat do Apple všechno včetně obličeje, otisků prstů... No nekupte to!

karicz
karicz
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 01:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajsmen u samsungu posilas i sitnici oka,no nekupto :D
s tim rozdilem ze face ID ojebes fotkou :D

trumpeta
trumpeta
Level 1 Level 1
4. 11. 2017 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajsmen Apple biometriku neposílá ven ze zařízení. U čínských Androidích founů bych si tím tak jistý nebyl.

BTW už bylo několik kauz že se úřady dožadovaly přístupu k zašifrovanému iPhonu a Apple jim ukázal prostředníček. Je velmi zajímavé, že s Androidími telefony takové problémy nemají.

Nemám žádný apple produkt ale je nutné, jak říkají amíci, give credit where credit is due.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 11. 2017 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trumpeta omyl apple jim vysel maximalne vstic co mohl to jim predal a kdyby tenkrat vysetrovatele neudelali nekolik fatalne spatnych kroku tak udelaji jeste vic (maji to dokonce oficialne vyvesene na strankach jak cela kauza probihala z jejich pohledu ;) ) jinak data z telefonu ziskali uz drive jen chteli precedent kvuli tomu aby to musel apple delat porad a automaticky bez zbytecnych prutahu jinak by zadna "saskarna" neprobehla ;)

karicz
karicz
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 01:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trumpeta @blackbox: pekna blbost
FBI chtela po Apple zadni vratka do systemu,apple ukazal prostrednicek
FBI chtela odemknou tel chlapka podezreleho s terorismu,apple ukazal prostrednicek. Ano pak se do nej dostali asi po roce,ale ne s pomoci apple a vykony reditel FBI zdelil ze je to stalo vic nez je jeho rocni plat,tj radove nekolik stovek tisic $,no a ted maji samozrejme software s kterym se do iPhonu dostanou.
Jen tak pro zajimavost,CR neni policie shopna se do iPhone dotat,ale z androidem nemaji problem :D
no kdyz u vlajkove lodi samsungu ojebes face ID fotkou tak se neni cemu divit kdo to mysli z bezpecnosti vazne :D

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
5. 11. 2017 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trumpeta @karicz: btw oficialni vyjadreni applu ;)

citace:
"...Jak potvrdila vláda, předali jsme všechna data, která máme k dispozici, včetně zálohy dotyčného iPhone. Ale teď nás požádali o informace, které prostě nemáme...."

FBI hlavne chtela vytvoreni nove verze OS jen pro dany ucel a v tom jim apple nevyhovel z jednoho prosteho duvodu bal se zneuziti diky moznemu uniku takoveho OS..

otevreni pomoci fotky se povedlo jen novinarum jeste nez prisel telefon do prodeje a potom uz nikomu a to se snazilo hodne lidi ;)

kdo to mysli s bezpecnostni aspon trochu vazne tak hlavne sifruje a ma nekolika stupnove zabezpeceni:)

menzac
menzac
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trumpeta @karicz: tak to mi prosimte vysvetli, jak iris scanner ojebes fotkou.

zkill
zkill
Level 10 Level 10
5. 11. 2017 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trumpeta @karicz: A jak víš, že všechna tato prohlášení nejsou pouze mediální zástěrka? Je klidně možné, že Apple s nimi pokorně spolupracuje a toto je pouze fasáda. Aby se Apple uchoval tvář a "zločinci" v klidu používali iPhone.

zkill
zkill
Level 10 Level 10
5. 11. 2017 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@trumpeta @blackbox: Ono spíš záleží kdo se k informacím chce dostat. Zadní vrátka budou zřejmě u většiny šifer či způsobů jejich nasazení.

Dobrým příkladem může být generátor náhodným čísel v procesorech od Intelu. Kde za určitých podmínek není generovaná entropie zase tak náhodná. Nedělám si iluze, že jinde to bude lepší.

Blablaman
Blablaman
Level 1 Level 1
3. 11. 2017 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajsmen Za 35k se už dá sehnat slušné auto. Dokud jim to lidi budou kupovat za tyto částky, tak budou každý rok ceny telefonů vyšší a vyšší. Cenu vždy určuje trh. Navíc výrobní cena v otrocké čínské továrně bude někde okolo pěti tisíc, takže marže jsou obří.

callisto
callisto
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 11. 2017 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blablaman Přesně tak, ale jabkouni jsou sorta lidí, co to koupí i za 50000 a ostatní lidi ta cena nemusí trapit :D :D

CNN
CNN
Level 0 Level 0
4. 11. 2017 03:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blablaman No jo, ale co robit, ked uz jedno auto mam a ako na potvoru je to Ferrari? :-) Podobne uvahy ma vzdy pobavia. Za vymenu oleja v Bugatti Veyron ($21000) mozes zas mat 'slusnu chatku' mimo mesta. ;-)

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blablaman @CNN: Ten kto ma ferrari si taku somarinu ako apple nekupuje, taky ludia si kupuju vinimočne veci s malou seriou, ako napriklad slovensky minister mobil za 80k€ Apple je seriovka v desiatkach milionov kusov s priemernimi parametrami, s dobrou reklamou pre zakomplexovanich ludi ktorim nabulikovali že ked si kupia predraženu vec od nich, tak budu vinimočny :D

CNN
CNN
Level 0 Level 0
6. 11. 2017 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blablaman @snajprik: To je (ciastocne) pravda. Ale kupuju si ho ti, ktori maju nove BMW M2, napriklad. :-P Ono je vobec asi najsmiesnejsie citat ake su to vsetko ovce, ale nejakym zazrakom na ten telefon narozdiel od uberinteligencie tuna maju. ;-) Proste je to drahy, kvalitny vyrobok, a ak sa mi paci a nie je to pri mojom prijme ultra zasadna polozka, kupim si ho, prave tak ako ty povedzme herne PC miesto Sony PS3 z bazaru. :-P

rnb
rnb
Level 0 Level 0
3. 11. 2017 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozdíl kvůli 256 GB dělá 34490-29990=4500 Kč a když se telefon rozfláká tak je to v *iti, u konkurence 256 GB SD karta na Heurece 3100 Kč a když se telefon rozfláká tak karta jde vytáhnout. A to se vyplatí :idea:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 11. 2017 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb a kdyz se s telefonem rozflaka i karta nebo nedej boze ty data budou sifrovana ? :D kdo nezalohuje data na kterych mu zalezi je s prominutim blb

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
4. 11. 2017 01:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rnb ...na druhou stranu buďme fér, SD karta nedosahuje výkonu interní paměti a možná i existuje mizivé procento uživatelů, kteří nezaflákají paměť pouze desítkami tisíc selfie a jiných nesmyslů :-D

rnb
rnb
Level 0 Level 0
4. 11. 2017 06:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble Levná SD karta má 45 MB/sec read a 10 MB/sec write, případný vyšší výkon není v telefonu jak a čím využít :idea:

KwazzyGT
KwazzyGT
Level 1 Level 1
4. 11. 2017 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @rnb: Ale můžeš si pustit benschmark pro SD karty a pak si říkat, že ten můj ajfon je the best...když už vysolíš 35 litrů za píoinu.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
4. 11. 2017 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @KwazzyGT: Na onanování nad benchmarky si můžu koupit 2x M2 SSD do RAID 0 a za ušetřené peníze si jet týden válet šunky k moři, ale máte pravdu, tato možnost mě nenapadla :lol:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 11. 2017 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @rnb: vazne ne ? a co takove 4k video ve vysoke kvalite ....a nebo intenzivni foceni ci velke presuny dat(treba kvuli te zaloze nebo ze chci neco nekomu zkopirovat) atd. atd. tam se obyc levna SD karta nechyta tzv. papir snese vse ....ale budme uprimni za "drobny" priplatek ziskame SD kartu s jinou kapacitou i vyrazne lepsi rychlosti ktera uz to zvlada ale porad ne tak dobre :)

navic ten uzivatelsky komfort a rychlost reakci karta vs integrovane ulozite je znat ...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
4. 11. 2017 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @blackbox: 4K video má 5-7 MB/sec, fotky 5 MB jedna, přesuny z telefonu do PC přes USB 2.0 jdou stejně max. 30 MB/sec. Pokud se skutečně najde nějaká aplikace, které SD karta nestačí, rád se seznámím.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
4. 11. 2017 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @rnb: ehm USB 2.0 ....tady nekdo zamrzl v minulosti :) samozrejme to mate jako s ethernetem a wifi >> drtive vetsine staci 100 Mbps nebo dokonce wifi ale preci jen 1000 Mbps a vic je rozhodne prijemnejsi a dokaze usetrit mnoho casu obzvlast kdyz ho neni nazbyt ;)

rnb
rnb
Level 0 Level 0
5. 11. 2017 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @blackbox: Nezamrzl, málokterý telefon umí reálně víc jak 30 MB/sec přes USB, papírové hodnoty mě nezajímají.
Aplikaci žádnou neznáš, tedy to uzavírám s tím, že (zatím) neexistuje žádné známé využití úložistě rychlejší než SD karta.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
4. 11. 2017 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @blackbox: Nespočívala pointa původně v možnosti volby? Debata mi příjde nepochopená z podstaty oběma stranami. Apple nemá slot na kartu, omezuje uživatelský komfort a svobodu užívání - jak prosté.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
5. 11. 2017 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @rnb: uz je i obycejneho foceni je to znat ty "neexistuje" :D to jen k tomu vyuziti on ma telefon nejaky interni provoz na uklozisti a pracuje s daty ;)

a bavime se o modernich telefonech ne o nejakych orezevatkach a ty uz nejsou svazane micro-USB a rychlosti USB 2.0 ale dokazi vyuzit i jinou konektivitu nez USB 2.0

karicz
karicz
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Xcute: Apple te necim omezuje? kup si jiny tel,jak proste :D
Mam kameru do auta na SD karu a zhruba co pul rok ji musim menit protoze nemaka,pak tady mam prvni iPhone tj cca 10 let stary a maka bez problemu,tak ze za me SD karta NEE
Jestli tady nekdo resi ze usetri tisic korun pri koupi SD karty tak iPhone neni pro nej,kupte si neco na co mate :D

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
5. 11. 2017 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Xcute: jen jsem zasahl do jistych zde prezentovanych nesrovnalosti pokud nekteri lide budou vecni a nebou zde uvadet mylne/zavadejici informace nebudu se odklanet od puvodni pointy :)

zalezi na uhlu pohledu SD karta muze uzivatelsky komfort naopak snizit :) kdybych si mel vybrat mezi dejme tomu 32GB vnitrni pameti + 128 GB SD karta a nebo telefonem s jen 128GB vnitrni pameti bez moznosti rozsirit o SD kartu tak si vyberu ten druhy (za predpokladu ze maji stejny vykon apod.) >> tim chci rici ze bych radeji videl vetsi interni uloziste jako standard preci jen SD karta jsou dalsi naklady a rizika navic atd. :)

zrovna v tomhle smeru tu svobodu a uzivatelsky komfort neomezuje spis naopak (to ze si nejaky sockoidni tydyt kupuje neco podimenzovaneho je ciste jeho osobni problem) ale je mnoho jinych palcivejsich situaci kdy tu svobodu umele(umyslne) omezuje ...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
5. 11. 2017 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @blackbox: Není tomu tak, rozdíl při focení je nepostřehnutelný a provoz na SD kartě má OS telefonu prakticky nulový, tento si řeší na vnitřním úložišti.

Papírové teoretické maximální parametry mě nezajímají.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
5. 11. 2017 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @blackbox: SD karta uživatelský komfort značně zvyšuje:
- Dostaneš se k datům i když je telefon vybitý/rozbitý.
- Můžeš mít v batohu víc karet a když dojde místo tak vyměnit.
- Můžeš kartu vytáhnout a přetáhnout data z/na přes rychlou čtečku na SD karty a nebýt omezen pomalým rozhraním telefonu.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 01:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @karicz: Tvůj argument s lehkostí postavím na hlavu - SD kartu v případě poruchy uživatelsky vyměním za novou, co ale v případě poruchy vnitřního úložiště (návazně společenské oblasti - udržitelnost, efektivita, hospodárnost)?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 01:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @blackbox: Já nehodlám rozporovat zásadní význam nabídky vnitřního úložiště, ale význam slotu na kartu (ekv. jiného aktuálního rozhraní, možnost uživatelského rozšíření kapacit zařízení) je neméně zásadní.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
5. 11. 2017 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @rnb: je tomu tak jakmile zacnes intenzivne zatezovat kartu tak uz telefon nestiha cachovat a dochazi ke zpomaleni (a maloktery telefon ma tak kvalitni streva aby dokazal plnohodnotne obsluhovat nejrychlejsi SD karty)

a co kdyz diky malemu internimu ulozisti je uzivatel nucen presouvat data app ktere aktivne uziva na SD kartu

porad mluvis o praxi a papiru ale zkus tomu telefonu dat nekdy poradny zahul a opravdu vyuzivat toho co smartphone nabizi :) ale stale jsme u toho preci nepopiram ze na nejake to smrdlani male interni uloziste v kombinaci s SD kartou bohate staci ale pouze tvrdim ze velke interni uloziste je lepsi variantou a prinasi vetsi komfort (pokud tam nestrci nejak sunt):)

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
5. 11. 2017 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @rnb: jak se dostanes k datum ? musis vyjmout kartu a potrebujes dalsi zarizeni kde ji prectes to uz je lehci ten telefon pripojit a zaroven dobijet z USB portu
- nutnost vyjmout kartu coz dnes znamena dost casto vypnuti telefonu vybrani baterie nebo SIM karty apod. je snizeni uzivatelskeho komfortu a jeste mit ctecku takovych karet stale po ruce...
- ok tohle jediny argument ac stale sporny (zase ta nutnost vymeny a zbytecne manipulace s pristrojem a noseni karticek v baglu) ale kolik videa a fotek by clovek musel natocit aby zaplnil treba 256GB ?
- ok kdybych mel pouze nejake starsi zarizeni s max. podporou USB 2.0 a v pristroji mel opravdu kvalitni a rychlou SD kartu tak by byl tenhle argument platny jenze uz nekolik generaci neni ;)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 01:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Xcute: A peníze v tom hrají jinou roli, než si myslíš, zvážíš-li užitnou protihodnotu. Nejde o to kolik stojí, ale co za své peníze dostaneš, holt někdo si rád potrpí ;)

rnb
rnb
Level 0 Level 0
5. 11. 2017 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @blackbox: Specifikovat co to má být to "intenzivní zatěžování" jsi nedokázal, další diskuze marná.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
5. 11. 2017 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @blackbox: - Často ani kabel není potřeba, mnoho notebooků má přímo čtečku.
- Papírové teoretické maximální parametry mě nezajímají, reálná rychlost bývá velmi odlišná.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 02:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Xcute: Právě kvůli eventualitě selhání vnitřního úložiště má slot na uživatelskou paměť pádný význam.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
5. 11. 2017 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @rnb: vsak o tom mluvim pri praci s multimedii, daty, kopirovani jestli jsi tak natvrdly tak opravdu je dalsi debata marna :D (ono k cemu jinemu se asi takove medium pouziva ze nekteri nejsou schopni pochopit)

proste pochop vetsi interni uloziste je proste lepsi varianta nez male a k tomu nejaka pofiderni SD karta ktera i pri prumerne zatezi zhorsuje "odezvy" zarizeni :D

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
5. 11. 2017 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @rnb: - mnoho ale ne kazdy NTB/PC atd. atd. a ne kazda umi nejnovejsi standardy ci vysoke kapacity = musis dokoupit externi/interni ctecku ktera to umi ...ale na kazdem telefonu jde prenaset data bezdratove i dratove bez rozebirani a nutnosti resit pritomnost dalsiho zarizeni ktere umozni precist kartu :)
- ano u SD karet je ta realna rychlost velmi casto odlisna od tech papirovych s tim souhlasim :)

to stale nemeni nic na tom ze ve vetsine beznych situaci v kombinaci se soucasnym konstrukcnim resenim SD karta snizuje uzivatelsky komfort i "sviznost/rychlost" beznych ukonu a cim vyssi zatezi ji vystavemi tim je rozdil patrnejsi ...ano ty drahe SD karty tento negativni efekt snizuji ale neeliminuji ...samozrejme clovek co si pusti hru a pak si parkrat za den "cvakne" fotku tohle nemusi resit a nepatrne rozdily ani nepostrehne ...

ze jsou lide uz po mnoho generaci HW nauceni stale dokupovat nejake "vylepsovaky" aby byl pouzitelny je vec druha ale myslim si ze kdyby dostali na vyber mezi velkym internim ulozistem a malym ulozistem doplnenem o moznost rozsireni SD kartou tak po takovem reseni sahne minimum lidi protoze takova kombinace snizuje uzivatelsky komfort nejen kvuli neocekavanym problemum s nedostatkem mista :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 02:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @Xcute: Nehledě na uživatelský komfort při manipulaci s dalšími zařízeními (typicky foťáky, kamery). Nebo chceš nadávat do socek například fotografům s top notch zařízeními (kde je SD jasným standartem)?

rnb
rnb
Level 0 Level 0
5. 11. 2017 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flibble @blackbox: Nedokázal jsi najít situaci kdy by 45/10 MB/sec bylo nějak limitující, rychlost OS není ovlivněna nijak jelikož OS používá vnitřní úložiště, další diskuze marná.

Reklama
Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
4. 11. 2017 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám že pro celý trh je to labutí píseň. Představa, že takový odpad bude nadále určovat trend je fakt děsivá.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute :oops: :oops: :oops:

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 01:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

0:35
Je pěkné, že jim promo dělá Dutch z Killjoys. Nebo je to Aneela?

iphoneX aka Killjoy?

Když vidím tu cenu, tak možná nejsem daleko od pravdy.

P. S.
35k není žádná závratná suma, ale ten telefon prostě tu cenu nemá.
Kecy ze začátku diskuze, že se dá za to koupit auto, nebo druhý extrém, že je to pro lidi s ferari, jsou fakt směšné.
Ty "bezrámečkové" konstrukce vypadají pěkně, jen by mě zajímalo, jak jsou ty telefony odolné.

kalam
kalam
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

užasný telefon. To nejhezčí, co jsem viděl. Ve všem to překonává konkurenci, navíc top modely stojí od konkurence podobně.

Voliči Ano, ti budou muset až jim Bureš zvedne o 500kč minimálni mzdu, aby si mohli koupit nejlevnější Huaweii...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
5. 11. 2017 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam v cem ji probuh prekonava :)
- ze konecne prinesl funkce ktere tu jsou cca 5 let nekdy i dele ano to se teda prekonal

- snizeni uzivatelskeho komfortu FaceID oh wait to je vychytavka :)
- neuralni pseudo akcelerator prekona i kirin 970 a to nekolikanasobne
... opravdu by mne zajimalo v cem to prekona konkurenci kdyz i serie 5SE, 6S vykonove bohate staci uplne na vse ...v necem urcite ano od toho je vyvoj a nove produkty ale ve vsem ? :D to je hodne naivni predstava asi dobry vyplach :)

kalam
kalam
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox výkon, fotoaparát, výkon baterie na takovém rozlišení/výkonem hw, preciznost těla, opravdu skoro bezrámečkový display, faceid, trune tone podání barev na oledu, desing. V podsatě ve všem důležitém, co dělá top telefon, je iPhone X někde jinde než konkurence.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
5. 11. 2017 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @kalam: - ??výkon baterie ? MG to nam tu jeste chybelo ...ano poslednich par generaci se to hodne zlepsilo ze se jakz takz da vydrzet skoro cely den ...ne jako driv ze jsem musel davat iphone na nabijecku nekolikrat denne..
- vykon celkovy ?? jednou je lepsi ten ci onen prakticky rozdil nulovy kvuli par bodum v benchmarku ...
- preciznost tela ok to se taky zlepsilo oproti predeslym generacim ale taky nic prevratneho co by tu nebylo uz davno
- faceID vydim jako krok zpet v uzivatelskem komfortu a jeho spolehlivost je taky diskutabilni kdyz nekolikrat selhal i na oficialni predvadecce ..nejvtipnejsi bylo ze zacal fungovat az kdyz si promnul oblicej :D navic se mnozi pripady kdy to otevrel i jiny ksift (apple sam doporucuje v takovych pripadech radeji pouzivat kod ..a taky priznal ze obzvlast u deti je to riziko vetsi nez u dospelych ...takze zlaty otisk prstu ;) ) takze mas v podstate pravdu ze apple je nekde jinde nez konkurence :D
- desing hmm placka ? :D tak to je fakt husty :D peknych telefonu tvarem i barvou je plno
- True tone neprinasi nic co by bylo nejak vyznamne nebo patrne .. a kdyz porovnam desitku s konkurenci tak nekdy poda lepsi nekdy naopak horsi vysledky takze to vyjde subjektivne jako plichta ...rozreseni by prineslo mereni sondou ...kdo ma vlastne lepsi display kdyz to vyrabi samsung ;)

a to ze uplne ignorujes obsah sdeleni a jedes si tu svou apple mantru o dokonalosti ac opak je pravdou je do oci bijici :D

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @kalam: Američanky co milují plastickou chirurgii se do té nové "ukaž-držku-featury" určitě zamilují, nebo si představ následující hypotetický scénář, člověk havaruje, držku rozbitou, nohy polámané, řekne si, zavolám si o pomoc, vytáhne svůj IphoneXXX-Killjoy, který mu nahlásí, zdechni, ty krvavá držko.

Nebo třeba koketka s pleťouvou maskou chce kamarádce svěřit, že si zlomila nehítek, když česala svého kundolízálka, chopí se tedy svého IphoneXXX-Killjoy, který jí tak lekne, že ho pak bude muset odnést na terapii do nejbližší autorizované moštárny.

P. S.
Ani jednovaječná dvojčata nemají stejný otisk prstů o ksichtu se to říct nedá.

Reklama
xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
5. 11. 2017 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bola aspoň rada ako za socíku na banány? :shock: :shock: :shock:

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všichni víme, namalovaná, vystajlovana na balení obětí se zlatou visa, a nebo ráno bez mejkapu, čarodějnice rozcuchaná. Jak jim to bude fungovat, to musí bejt absolutně nefunkční, když ani mi chlapi ji v těchto dvou stavech od sebe nepoznáme. Vzpomínám si, jak jednou u nás na recepci místo krásný holky seděla jakási středa a já se jí zeptal kdo sakra je a co tam dělá. A ona jen šeptala, to jsem já, Monika :)

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
5. 11. 2017 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@goodbody Středa=sereda

Reklama
Reklama