Zpět na článek

Diskuze: Apple: Už jenom lifestyle?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kelley
kelley
Level 26 Level 26
15. 9. 2017 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeden z mnoha zklamaných profesionálů viz třeba:[url]https://youtu.be/MKJjLwMUPJI[/url] - pak si sice verzi 2017 koupil, i když z ní taky úplně nadšeně nevypadal.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
17. 9. 2017 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kelley Ja osobne nechapem ako niekto si dobrovolne kupi mobil. Keby mne neplatili za to 1200€ mesačne nikdy by som ho nemal, ved to je obrovske naburanie sukromia, kedykolvek vas hoci kto otravuje vyrušuje, šef vas na každom kroku sleduje a kedykolvek buzeruje, čo robite kde ste, ved to je horšie ako vezensky naramok! Ked niekto niečo odomna chce nech posle email a ked budem mať čas tak mu odpoviem.. A ked je to take surne nech dojde osobne. Ale žeby som dobrovolne nosil sledovacie zariadenie s GPS kamerou a mikrofonom a ešte im za to platil?...

xxar3s
xxar3s
Level 1 Level 1
17. 9. 2017 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Ja si kupim iPhone X hned dva krat (mam 2 simky) myslim ze ta cena za taky top produkt je aj prinizka.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 9. 2017 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Jak resis takovy ty situace kdyz ti nekdo zavolá jestli nechces jít vecer na pivo a ty zrovna nejsi u pc? Navíc proc si myslis ze te tvoje pc nesleduje? :wink:

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 9. 2017 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik @xxar3s: To bys mel lepsi si koupit telefon na dve simky :wink: a nebo X a watch se simkou... Skoda ze jen trolíš )lidi co si dve X ka muzou dovolit vetsinou netvrdí ze cena je nízká :wink:

vapno92
vapno92
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to tak, že Michal konečne objavil, ako vypadá a ako sa správa typický používateľ Apple :wink:
Alebo by som to povedal inak, firma Apple si akoby uvedomila, kto je jej typický používateľ a tomu prispôbila celú svoju stratégiu...

rnb
rnb
Level 0 Level 0
15. 9. 2017 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Éra Wozniaka skončila definitivně s přechodem Apple z PowerPC na Intel. Od té doby místo inovací jsme svědky mizení portů, mizení slotů na paměťové karty, pájení čipů SSD na PCB, používání úmyslně drahých rozhraní jako Thunderbolt a Lightning i tam kde nemají opodstatnění, nutnost kupovat a tahat sebou furt nějaké redukce, prostě soustavným vyje*áváním se zákazníkem. Náhrobním kamenem Apple je příznačně urna za $4000.

Aklaskal
Aklaskal
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takovéhle lpění na praktičnosti v roce 2017, styděl bych se. :-)
Prostě myslete jinak.

Vincent Vega
Vincent Vega
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za další témata bych si zvolil: "funkční tričko z Lidl vs. Nike", "Audi vs. Bentley", "digitální hodinky od Swatch vs. hodinky nad 100.000,- Kč" a další. Označit jednu skupinu lidí, co si kupují to dražší, za idioty a firmy, co mají dražší výrobky než levnější alternativy, za špatné. Vás to fakt baví? Kriste ať si kupuje kdo chce co chce. Pokud se někomu líbí iPhone X a má na něj, nevím, proč by si ho nemohl koupit, aniž by byl označen za debila, co naletěl marketingu firmy. Je mi u řitě, jestli někdo nakupuje v Lidlu nebo u Nike, jestli jezdí v Q7 nebo v dražší Bentayga, má hodinky za 10 nebo 100 tisíc, i když ty dražší neukazují čas líp. Kdo taky jsem? Všehomíra? Pán mudroprd? Vládce všech moří a oceánů? Já mám Sony Xperia a nikdy by mě nenapadlo veřejně blít na jiné značky a škatulkovat dle nich lidi. Přijde mi to neskutečně přízemní a prostoduché. Tak se z toho třeba poserte, že si někdo chce koupit něco jiného, než máte v oblibě vy :roll:

zvirek
zvirek
Level 15 Level 15
17. 9. 2017 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega No, ono to platí do té doby ,než si ten, kdo kupuje ty drahé značkové nesmysly začne dokazovat , že je víc, než ten, kdo ty kraviny ignoruje.
Typicky třeba u těch aut, už jsi viděl, aby někdo, kdo koupí ferari popojížděl klidně v zácpě na jižní spojce ? jak to jde, má tam 150 za ohlušujícího řevu, protože musí ukázat že on je ten lepší.

No a s applem je to podobné v menším. Není dne, aby mi někdo z jablečných kolegů necpal přednosti applu, jak to všechno funguje, jak je to provázané a jak jsou ostatní systémy naprd. A to je to co mě irituje.
Pokdu si budou v tichosti hrát se svým iphonem XXX za YYY tisíc v koutku a nebudou si machrovat na ostatní, tak ať si dělají co chtějí.

Jenže mám takovýho tucha, že přesně kvůli tomu machýrkování si to většna lidí kupuje, aby prostě ukázala, že na to maj, že aspoň an něco maj. ( když nemaj např. na stavbu domku za Prahou a musí bydlet v ubohý drahý garsonce, tak aspoň machrujou s telefonem ).

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 9. 2017 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zvirek Ted me napadla jeste jedna zajimavá hipoteza - v psychologii je znam fenomen který se jmenuje fundamental atribution error - v podstate to rika ze kdyz pojedes autem a chodci nedas prednost budes to ospravedlnovat tim ze pospichas do prace. Kdyz ale budes prechazet ulici a nekdo ti neda prednost je to kuli jeho charakteru (je debil)... Vidim v tom jistou paralelu s "ja kupuju samsung kuli racionalním duvodum ale ostatní kupují apple protoze jsou ofce" (pripadne on si koupil ferari aby machroval)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 9. 2017 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zvirek Kdyz si prectes diskuzi tak si vsimnes ze je to naopak a vsichni cpou jak je jejich zarizeni applu naprd... prijde mi ze nekomu se libi ferari, muze si ho koupit tak si ho koupi a je spokojenej... ale ostatní na to koukaj a maj pocit ze si to ferari koupil jenom kuli nim, aby jim ukazal jaky sou looseri, ale tak to neni - majiteli ferari sou vsichni ostatní u zadku... (vetsinou, neríkam ze nejsou nekterí tuze debilni lidi co si tim jen neco dokazujou) Nebo ty si snad kupujes veci , ne podle toho co se ti líbí, ale podle toho ci si o tobe druzí pomyslí?

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Vidím to spíše na smutné povzdechnutí si mnohaletého příznivce Applu nad současným vývojem této značky...nebo někomu se líbí, že se z Applu stal prostý výrobce spotřební elektroniky?

První iPhony uspěly, protože Apple vzal už existující technologii a dokázal ji učinit použitelnou pro řadového člověka s jedinečným (na tu dobu) designem, to se jaksi vytratilo a Apple dnes opravdu užívá s mnohaletým zpožděním technologie, které konkurence už dávno ovládá na velice dobré úrovni.
Design Applu je taky tentam..při zakrytí home buttonu nedokáži rozpoznat, o který iPhone se jedná za poslední tři roky- a to i ten iPhone 6 dosti vycházel z iPhonu 5 (Přitom rozdíl mezi trojkou, čtyřkou a pětkou byl dramatický)

qqu
qqu
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent Vega Pokud si článek přečtete pozorně, zjistíte, že autor nekritizuje uživatele Applu, ale samotnou firmu, jejíž směřování směrem k lifestylu vidí jako špatné.
Nezpozoroval jsem v článku žádnou kritiku nákupu Apple, co vím, Michal Rybka je spokojený uživatel některých výrobků Applu. Váš komentář je proto zbytečný a pravděpdobně neměl nikdy vzniknout. Být vámi, vezmu si z toho ponaučení.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@qqu Já myslím, že jeho kometář i obecné nasměrování jsou v pořádku. Nedochází mu sice pointa (iritován iritací ostatních), zbytečnost, ale zásadní pravdu vystihnul, byť na větším prostoru, než by věci slušelo - nechal se zkrátka unést, sám to znám velmi dobře.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jednu dobu jsem usiloval o nějakou vysloužilou case z MacPro na modding, což byl asi jediný moment v mém životě, kdy jsem vážněji uvažoval o nějakém jejich výrobku. Když jde o Apple bývám dost zaujatý a nehodlám s tím přestat, přestože jde vlastně o trhlou minoritu, která svou blbostí a neschopností dohlédnout za(pod) obal alespoň v nejzákladnějším techickém rámci prostě baví svět - mě to irituje.

Nakonec keynote fakt k životu nepotřebuju, chcíplo to pro mě v devadesátkách stejně jako různé veletrhy.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Jen bych dodal, že v závěru křísíš jiskřičku naděje - myslím, že jsi úplně mimo. Sterilita jejich produktů a strategie jasně poukazuje na fakt, že jejich zákazníci nemají fantazii, takže o nějakém smysluplném využití neuroakcelerátoru si imho děláš naprosto plané iluze.

svopex
svopex
Level 2 Level 2
15. 9. 2017 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..telefon zjevně neuronovou síť potřebuje, aby mohl myslet za svého majitele, který ve většině případů těch svých neuronů v kebuli moc mít nebude...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
15. 9. 2017 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslis ze by tvuj clanek mel stejne negativni vyzneni kdyby takovy keynote udelala jina firma, nebo by to bylo plne juchani nad exelenci prvniho neuronoveho akceleratoru?

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Apple se definitivně přesunul z firmy která vymýšlí nové a inovativní věci - a tím mění svět spotřební elektroniky na firmu která je hlavně statusovým symbolem. Michal Rybka už o tom psal, Apple první najel na standard neopravitelných věcí (jak nemám €U rád tak snaha výrobce donutit k tomu aby jejich výrobky byly opravitelné, jako tomu bylo v minulosti mi příjde sympatická)a tím třeba o některé zákazníky (mě) přišel. Notebook který má všechno nalepené na desce - včetně RAMky a úložiště ? Bez standardní rozšířené záruky ? CRAZY ! Můj MBP z roku 2011 měl výměnou RAMku, vyměnitelný disk a experti si ho upravovali na dvou diskový za pomocí dokupovaných šachet.
Navíc Apple hrál roli v tom že jeho výrobky byly krásné. Ale pak Apple opustil styl iPhone 4/5/SE a přešel u velkých ajfounů na styl který vyznává dodnes. Takže jediné co zbývá je iOS...a to je všechno. Když jsem zjistil že si můžu snadno převést nakoupené skladby z iTunes na Google play tak mě nějak přestal iPhone zajímat, nemluvě o tom ošklivém divném designu.

Xko(nebo desítka ale tak tomu nikdo říkat asi nebude) přijít muselo, právě aby mohli fanoušci ukázat celému světu že mají nový iPhone. Tohle je ten mýtický super iPhone. Jenže - když ho srovnáte s nejbližším konkurentem - Samsungem S8 (nebo Notem 8 ale to je trošku jiné zařízení)- tak S8 vyjde o (téměř) polovinu levněji, na rozdíl od Applu MÁ bezrámečkový displej(protože je zaoblený přes hrany), má na něm vyšší rozlišení, má audiojack, slot na paměťovku, vyšší stupeň krytí(IP68), otevírat obličejem jde taky (byť u Applu by to mělo být lepší - ale je ?) ale navíc má čtečku otisků (kterou Apple odebral) a skener očí. Když si navíc připočtete že displej a jiné komponenty v "já founovi" jsou Made in Samsung...

Ale jedno Samsung nemá - postavení statutárního symbolu. Nebudu lhát - S8 se mi líbí víc než než Xko, u kterého třeba nechápu proč má na zádech hrb s optikou fotoaparátu, jaký to má smysl) - jenže Apple bude Xko prodávat jako housky na krámě protože u zlaté mládeže, celebrit a - Číňanů je to symbol.

U mě coby ex uživatele Applu je to telefon který stojí 2x tolik jako korejská konkurence protože Apple. Audiofilská ani Chi-Fi sluchátka (china-hi-fi-často zajímavé značky které hrají lépe než na kolik je výrobce nacenil)do nich nepřipojíte a to nemluvím o tom že vlajkové Samsungy když je strčíte do dokovací stanice mohou fungovat jako kancelářské PC (za předpokladu že máte zaplacený Office 365). O "Super iPhonu" jsem uvažoval, než mi došlo o jakou jde absurditu - on totiž ve své době můj milovaný iPhone 4 stál 17 000, ne 30 000, a všechny ostatní iPhony vypadají vedle Xka (a 8čkových Samsungů)jako kus zastaralého HW.

Nicméně je tu jeden iPhone který bych si asi koupil a doufám že ho Apple zrealizuje - protože nic takového nikdo nemá. iPhone X SE. Prostě SE (tedy nástupce 4/5 - malý kompaktní "4 (max 4.7)telefon, kde by ten displej přes celou přední stěnu dával smysl a podle mne by to byl mega hit. A pokud by Apple nechal cenu stejnou jako u SE (12k) tak se vsadím že tohle by se prodávalo, jako se prodává SE.

Jsem zvědavý jestli bude...nebo ne.

Martin C.
Martin C.
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 9. 2017 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer Taky jsem doufal že představí nějakou náhradu za SE bohužel se to nestalo nejhorší je že jsem hledal telefon podle specifikací co mne vyhovují a jedinej telefon co tomu odpovídá je právě SE jinak všichni dělaj 5+ telefony.

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
16. 9. 2017 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin C. Vsetci nie.
Samsung ma jeden(A3) a aj Sony(X compact a chysta novinku). Je to malo ale dakujem aj za to.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
15. 9. 2017 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer "Apple se definitivně přesunul z firmy která vymýšlí nové a inovativní věci na firmu která je hlavně statusovým symbolem. " to rikas po tom ce predstavili prvni telefon s akceleratorem neuronových sítí? :lol: to je trochu protimluv nemyslíš?

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Huhlawej ho má taky :idea:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 9. 2017 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk - co umí a na co vše lze použít co by už konkurence neuměla ?
- jaký ná reálný univerzální výpočetní výkon ? :) >> nebo je to jen pseudo neuralni akcelator ktery je postaven na miru FACE ID a ANIMOJI ? :)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
15. 9. 2017 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @blackbox: To co ma konkurence je super jenom to nefunguje :-) to ze je to natolik spolehlive ze se tim da zamknout telefon se pocítá... Krasa novych technologii je v tom ze nikdo nevi na co vse se to da pouzit ale urcite lide prijdou se spostou napadu - za me treba 3d scan... jinak ar vypadala super... co hra nebo ui ktere budes ovladat jen pohledem? To je jen zacatek...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @blackbox: Tohle je dobré téma (k čemu to může být dobré?) Hezky narážíš na to, že má jen omezenou sadu pokročilých vstupů - kdyby například zvládl i lépe rozpoznávat hlas, prostor, struktury (např. pro nevidomé) - zase se dostávám podvědomě k medicínskému využití (zase ta sterilnost). Je to ale asi jen patrně jen další prostor pro cílenou reklamu.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk: Svůj byt si budeš moci virtuálně vyskládat nábytkem Ikea a povýšit svého druhu sociálnost na novou úroveň. - Mám husí kůži a v mém žaludku se převalilo něco pěkně odporného.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
15. 9. 2017 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Xcute: Nabytek od ikei? Ty se teda nebojis mířit vysoko :-)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk: Netušíš, jak sis naběhnul, díky.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 9. 2017 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Xcute: Co žaludek? U je to lepší? Nemůžeš sežrat všechno co doma najdeš...

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
15. 9. 2017 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už ani nevím jak dlouho čtu od Rybky články o tom jak Aple stojí za CENZURA. Nechápu co rybkovi brání v tom koupit si zařízení jiné značky. Výmluvy na aplikace a služby neberu v potaz, takovej počítačovej oldschooler jako Rybka by měl mít naopak radost z objevování nových věcí.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 9. 2017 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos "Rybka by měl mít naopak radost z objevování nových věcí."

no vsak a tohle od applu nelze ocividne ocekavat :)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
15. 9. 2017 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Jasne neuralni akcelerator je totalne zastarala vec

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 9. 2017 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: jsou lepsi, levnejsi, univerzalnejsi i vykonnejsi neuralni akceleratory se kterymi muze clovek volne nakladat dle jeho potreb a nemusi cekat co mu apple dovoli s jeho pseudo neuralnim akceleratorem s omezenou funkcnosti ktery ani sam apple akceleratorem neozacuje ;)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
15. 9. 2017 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: Jasne jen nejsou v mobilu...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 9. 2017 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: uz ted je ale jeho pseudo neural engine zastaraly a 3x slabsi nez s cim prijde konkurence behem par tydnu za prijemnejsi cenu + vykon bude univerzalne pouzitelny dle uvazeni uzivatele ci vyvojare >>> coz zatim u applu nevypada moc slavne protoze to aktualne konci na FACE ID, ANIMOJI, AR pocitam ze i vyvojari casem prijdou s APP na podobne bazi a vzhledem k uzavrenosti platformy neocekavam jako obvykle nejaky posun k univerzalnosti :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: Prostě pochop, že někteří lidé úplně netouží mít svou virtuální hostorii spjatou prostřednictvím biometriky s reálným světem více, než je nezbytně nutné. Takové rozpoznávání obličeje je mnohem zásadnější nástroj, než chápeš, [b]Bambi[/b].

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
15. 9. 2017 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: Jako ve skole - jeden to vymyslí a ostatní to opíšou... a pak jeste reknou tomu co to vymyslel ze je vul ze tomu dal tolik prace...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
15. 9. 2017 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Xcute: Na tvoji historii je tak nekdo zvedavej [b]Dumbo[/b]

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 9. 2017 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: nj nekdo to vymyslet musel ze to apple obslehnul to mi nevadi...
ale ze s tim opisovanim prijde kolikrat i s mnohaletym zpozdenim a uctuje si takovou sumu mi pripada prapodivne kdyz jiny subjekt ktery to taky obslehnul nabidne mnohem vykonnejsi a univerzalnejsi reseni(napr. ten Neuralni akcelerator) za nizsi sumu :)
...ty ceny mi taky nevadi chci koupim nechci nekoupim za tu cenu ..horsi jsou ty fanatici co to obhajuji formou apple je "nejlepsi" a nad nej neni ....
jako uzivatel apple produktu ktery ma moznost praktickeho srovnani proste tvrdim ze je to blbost ano je sice dobry v necem hodne v necem je i spatny ale svaty gral vsech smart telefonu to neni :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: Ty děláš čest všemu, k čemu se hlásíš, pro své okolí jsi jistě významným a vítaným zpestřením jejich životů. Člověka by nenapdalo, že s každým slovem může vynajít nový způsob jak ze světa zprovodit bližního.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: A to je důvod proč bych se měl zbavit práva na soukromí? Dej si už facku.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 9. 2017 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: Jinak tohle neni mysleno apple je nejlepsi a nikdy jinak, jen poukazuji na to že tvrdit o firme co zrovna predstavila 1. Neuralni akcelerator v mobilu, že je neinovativní je... zaujaté

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 9. 2017 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: Kterej mobil krom applu ma neuralni akcelerator?

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 9. 2017 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Xcute: Díky pobavilo - tohle si dam do CV

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 9. 2017 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Xcute: Jen ses histerickej - navic pokud apple neda pristup k mobilu ani americky vlade tak porad je to bezpecnejsi nez konkurrence...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 9. 2017 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: "nabidne" cas budouci :) za par tydnu tu mame mobil s 3x vykonnejsim a opravdu univerzalnim neuralnim akceleratorem narozdil od toho pseudo akceleratoru od applu ktery je opravdu funkcne i vykonostne omezeny ...sam apple ho ani jako neuralni akcelerator oficialne neoznacuje..coz vypovida za vse ....ze je postaven presne na miru urcitym funkcim a nese znaky neuralniho akceleratoru je vec druha ..

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: První neurální akcelerátor je "rádoby sebereflexe" CENZURA v načančané krabici, neinovativí... zoufalé

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: Omyl, hostorycký. Takže svěřit osobní (biometrická) data s nejasným účelem nadnárodní společnosti je podle tebe chytřejší nápad, než demokraticky volené vládě? Eh...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 9. 2017 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: No jasne neco skopirovat je snazsi nez neco vyvinout - urcite mas doma plnou skrinku tricek lodidas nemam pravdu?

teeejay
teeejay
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Xcute: Když člověk letí do států, snímají ti otisky prstů hned na příletech, když předkládáš visum.

Takže nikdy nepoletíš do Ameriky? Protože by americká vláda měla tvoje biometrická data? A ty se cítíš být dotčen na svých právech LZPS etc.

teeejay
teeejay
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Xcute: Nemluvíme o kdejaké vládě, mluvíme o americké vládě. A není nutno doufám vyjmenovávat jejich skandály.

Chci konstruktivní diskusi.

Dobře dejme tomu, že Apple bude mít naše biometrická data, což ale de facto nemá, resp. ne tak docela (iPhone je tvoje vlastnictví, tvoje odpovědnost), všechny údaje jsou uložené v secure enclavě lokálně na každém zařízení (Face/Touch ID). K čemu je může použít? Co tím získá?

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 9. 2017 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Xcute: Zajímavá otázka! Zeptej se kdo zneuzitím biometrických dat co získá - vlády by mely lepsí nástroj k sledování ale apple by tak jen ztratil duveru zakazníků

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Xcute: Tuhle jsem slyšel dobrý vtip - smrdíš :P

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 9. 2017 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: ani se applu nedivim ze jen kopiruje a sazi na jistotu tzv. u konkurence to uz nekolik let funguje zakaznik je s tim spokojen tak to implementujeme taky ale prisel tak v tomhle smeru o pozici leadra ale dokud prachy od iOvci potecou taky bych nemenil obchodni strategii :)

nesud ostatni dle sebe opravdu nemam ani jedno "fake" tricko ani zadnou umelotinu (teda mimo sportovniho vybaveni kde to jinak ani nejde kdyz si chce clovek zachovat nejaky komfort...)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: O to je pravděpodobnější, že bude i prostředky mírně řečeno na hraně etiky krýt selhání jednotlivců a malých skupin.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 9. 2017 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @teeejay: kdo chce cestovat stejne musi mit pas s biometrickymi udaji a to ani nemusi do USA:) takze to je prast jako uhod ...

ale preci jen nekoho sledovat s vysokou presnosti na zaklade toho jaky ma oblicej je snazsi nez podle papilar :) stacila by drobna zmena rezimu v EU nebo USA a kazdy i slusny clovek by pochopil jake je to peklo ...zajimave je ze i velmi nevykonne reseni s minimalni spotrebou od applu funguje bleskurychle ...nasadit na tu samou cinnost super vykonne reseni tak by slo nostop sledovat kazdy nas krok v podstate s minimalnimi naklady na provoz ...

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sám shrnu svoje "myšlenky" během čtení článku.
První věc mě netankuje, vynechám. Kult čeho?
Hodinky-Smartwatch jsou super kategorie, která dokáže být velmi užitečná. Co není ale užitečné jsou Apple Watch s jednodenní výdrží baterie. K čemu ty hodinky mají monitoring spánku je pro mě dodnes zázhada. Vždyť stejně do rána kleknou ... nebo ráno šup šup na nabíječku a snad se to do odchodu do práce stihne nabít zase na celý den.
Geniusální koncept.

Apple TV je jako samotné zařízení k ničemu - ať již díky existenci smart TV nebo faktem, že i Atomy dnes už utáhnou 4K. I tak proč ne, třeba to donutí nVidii vydat nový Shield.

Ale z hlediska distribuce 4K obsahu, SUPER! Víc 4K obsahu, víc ...

K iPhonu 6ssss nemám moc co dodat. Od roku 2014 se prakticky nic nezměnilo.

FaceID je jen implementace technologie od Intelu. Taky z roku 2014 ... zajímavé.
I Xka jsem asi nejvíc zvědavý na ovládání, protože zmizení HomeButtonu a touchID je imho velká chyba.
Face ID vypadá nepohodlně a nespolehlivě.

Kapesní AR ... Nintendo, Tango ... v zapomnění.

Je to taková bída. Sám si říkám, že jsem si měl iPhone a Mac koupit v dobách, kdy neměly moc konkurence. V dnešní době to už fakt není zrovna rozumná investice.
Zlatá doba Macbook Pro 17, late 2011.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 9. 2017 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeBlack Apple TV potrebujes napr. kvuli ostatnim zarizenim z rodiny Apple produktu

ostatni zarizeni na jinych platformach dokazou fungovat s TV primo takze zadnou "krabicku" navic nepotrebujes ....

u iphonu X chvalim ze uz zmizelo hlasite tlacitko ktere pusobilo na predeslych generacich velmi rusive

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Hlasité tlačítko? Vždyť nemá už ani spínač, který by mohl vydávat nějaký hlasitý zvuk.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 9. 2017 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @JoeBlack: nejdriv precist pak reagovat :D

no vsak proto ho chvalim je to slusny telefon ale za neadekvatni cenu a zatracuji predesle generace nechutne cvakali pri mackani "home" button :) i levne WP/Android telefony toho byli usetreni :)

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: Já měl na mysli iPhone 7 a 8 řadu, která má tlačítko, ale necvakací.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 9. 2017 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @JoeBlack: to je mi jasne jen jsem tim chtel poukazat ze je apple jako vzdy mnoho let pozadu v absolutne zakladnich vecech a to navic za nekrestansky priplatek :)

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Apple je pro socky, vy namyšlené jablečné kun**.
Tady si můžete koupit ty správné "superultramegacoolgoldplatindiamondtrooper" telefony pro alfasamce.
https://www.goldvish.com/shop-online
:D :D :D

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung Čím více diamondgoldplatinasupermegacalfalligator tím více Adidas.

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balmung Když to není alespoň za půl mega, tak vám to nesmí přes práh.

nemo
nemo
Level 20 Level 20
15. 9. 2017 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale to nieje "problem" iba applu.Toto je tu uz niekolko rokov, tento trend.Staci sa pozriet na aktualnu startupovu kulturu.90% veci su imidzove voloviny za ktorymi stoja bud zname mena alebo nejaky invsetori do toho naliali strasne prachy takze chcu pri exite minimalne dostat na spet to co do toho dali.A samotny startupisti alurat kecaju a chodia po konferenciach.Dnes je napriklad kopec kecalov o AI ale nejake pokrokove parkticke aplikacie neukazu.To co dnes frci je image a buzzword.Tvrda makacka a pragmaticke cisla nikoho neohuria a dnes uz ani bohuzial nezaujimaju.Nikoho nezaujima aka je zivotnost akumulatorov v Tesle, ako moc im vadi zima atd.Kazdy je hotovy z 19" multi ovladacej obrazovky a diskutabilneho autopilota.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nemo K těm elektromobilům - není to třeba proto, že lidem v hustě zalidněných oblastech (velkoměstech) prostě začal vadit hluk a spaliny? Žiješ někde u hlavní cesty? Já ano, přiznávám jsem zaujatý zastánce elektromobilů.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 9. 2017 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Globální a racionální trendy a návazné argumenty jsou:
- migrace do velkých sídlišť, kde se koncentruje více jak polovina z celkového množství obyvatel
-ústup od fosilních paliv k čisté energii (obnovitelná, jaderná) tzn. zájem na rozvoji energetiky (skladování energie včetně)

Co se ti na tom nelíbí?

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 02:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Možná se pletu a příliš jsem to zobecnil - na úroveň elektromobility celkově, kdyžtak mě oprav, pokud se pletu.

Ale jinak naprosto nechápu, jak může někdo z jakéhosi principu vystupovat proti elektromobilitě (když jde o zatím promile objemu) přitom kývat na závislost na dovozu ropy (ekv. plynu, uhlí), když může být energeticky nezávislejší, s diverzifikovanějšími zdroji. Nehledě na ticho a čistší vzduch.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 04:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: A kdybys to chtěl k věci, tak se zamysli co všechno se do deseti let (i vlivem povětrnostních podmínek) může roze5rat v palivové a mechanické soustavě klasického auta.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 9. 2017 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Jj presne tak elektromotory jsou nepomerne mechanicky jednoduší takze snad jednoho dne i levnější... Jinak dulezitej faktor je i to ze nakupem ropy často posíláme peníze do zemí kam bychom uplně nechtěli...

Jindra_S
Jindra_S
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 05:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Sice to vypadá (4 příspěvky na sebe sama), že asi reakce není potřeba :) , nicméně - Nemo přece nepsal, že je proti elektromobilům, ale že při předvádění dnes nikoho nezajímá, jaká jsou technické parametry, včetně opravdu základních, ale pozornost je soustředěna jinde - v tomto případě na displej a autopilota. Obojí sice pěkné, ale "nice to have" - protože to, pro co se auto primárně pořizuje je přeprava z bodu a do bodu b.
A mé výhrady proti elektromobilům - směr je to pěkný, ale nikdo moc nahlas nechce říkat jak to bude s bateriemi - např. máme dost surovin na to, abychom jich vyrobili tolik, co nádrží aut? Nezměníme jen jednu závislost na ropě na závislost na Lithiu?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 9. 2017 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Mmchk: no kdyz se podivam do ceho ty spolecnosti ktere ted vydelavaji na rope investuji tak je uplne jedno v cem se bude jezdit ty penize jim potecou porad ..navic plastu, leku atd atd atd se taky nezbavime ze dne na den :)
bezne paliva - neunosny stav
elektromobil - taktez neunosny stav se soucasnou technologii
oboji neuveritelna ekologicka zatez ...u elektromobilu je znacna vyhoda ze se vetsina ekologicke zateze presune do mista kde se dany produkt vyrabi ...

Jindra_S
Jindra_S
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Mmchk: S tou mechanikou se nedá než souhlasit, stejně tak jsuo třeba lépe regulovatelné
a lokálně nepůsobí tolik smogu.
Ale znovu se chytnu toho jediného slabého místa - je technologie na takové úrovni, že máme dost materiálu na baterky?
A asi je to třeba explicitně vyjadřovat, ale nemám nic proti elektromobilům, jen mi vadí jejich adorizace a příslib 100% nasazení v okamžiku, kdy není dořešena základní otázka uložení energie.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Jindra_S: Nepochopils pointu (nepřekvapils), šlo mi o to vypíchnout, že nepokryté nadšení z elektromobilů souvisí s dlouhodobě neudržitelným stavem u spalovacích aut, návazného průmyslu.

Je komické jak se pořád opíráte do jediné slabiny pohonného ústrojí elektromobilů, do baterie (navíc lion - nejméně závadná technologie), přitom opomíjíte celý průmysl vystavěný na věčně roze5raném spalovacím ústrojí a provozních kapalinách obecně.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 9. 2017 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Jindra_S: Je to validní otázka ale spoléham na to ze jakmile se v minulosti objevil problém a lidé za jeho vyřešením začuli peníze tak ho vetsinou nejak uspokojivě vyřešili,umenšili nebo obešli... doufam že tenhle princip bude fungovat nadále...

Jindra_S
Jindra_S
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Ono, z hlediska počtu příspěvků a závislosti na komentování i sebe sama budeš klasický troll.
Ale ten výrok mě skutečně pobavil - pokud dlouho vadí jediná slabina, která sice není vyřešena, pak bude ošklivé na ni upozorňovat a budeme ji brát jako vyřešenou.
Je to jako např. říct, že Apple Watch je skvělý produkt a považovat každého upozorňujícího na výdrž baterky za hrozného hnidopicha.
Takže máme těch surovin na baterie dost nebo nemáme? :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Krom toho nikde nepíšu, že toužím po čistě elektromobilní budoucnosti - spalovací motor má a bude mít své místo v hybridních pohonech (pro "přespolní"). Jen, že mě děsí iracionální militantnost spalovací většiny vůči promili lidí, kteří se rozhodli projevit násobně větší pravicový pragmatismus, než jiní, kteří ho mají jen plnou hubu.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
19. 9. 2017 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Mmchk: Vzhledem k platným fyzikálním zákonům to bude velmi obtížné, ne-li dokonce nemožné. A na zázraky prosím nevěřte, za posledních 100 let se toho v tomto oboru zase tak mnoho nezměnilo, i když z nadšených výkřiků ultrazelených jedinců by člověk mohl omylem dospět k mylným závěrům. :P

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 9. 2017 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Iracionální militantnost spalovací většiny :lol: aspon vis jak se citim kdyz diskutuji antiaplysty

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
19. 9. 2017 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @RomanL: Jj to ale lide tvrdili o letani kuli gravitaci taky...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Mmchk: No a ty bys mohl jít podobnou cestou a ušetřit si tu bolest, co říkáš?

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 9. 2017 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: A prijít o všechnu srandu? Nikdy!

kalam
kalam
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rybka je taková prodejní kurva tohoto webu, píše rok pořád to stejné dokola, ale ví, z toho bude spousta kliku a průměrní panicové tohoto webu budou spokojení, tak píše dál, že ze sebe dělá kurvu, si už ani neuvědomuje.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 9. 2017 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam Tady je to aspon zadarmo Ale pak napise uplne to samy do levelu a lidi si ho koupej za prachy... Ale zivit se jako novinar asi neni snadný... (zvlast jestli mu pocitac za sto papírů vydrzí tri roky jak nekde zminoval...)

kalam
kalam
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Neříkám, že ve všem nemá pravdu, ale už je to prostě nuda. Apple je lifestyle, ale pořád jsou to sakra funkční a uživatelský nejpřívětivější zařízení na trhu.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 9. 2017 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @kalam: Je zajímavé pozorovat Rybkuv nazor na apple watch predtím a potom co si je porídil :-) Prosel sem si podobnym vývojem... souhlasím ze uzivatelska prívetivost je znacná, na druhou stranu chapu ze ne kazdý je ochoten nebo schopen si ji dovolit... obe muze být nejlepsí volba v zavislosti na okolnostech...

odb
odb
Level 24 Level 24
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
16. 9. 2017 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Priznam sa, ze dnes som sa dokazal prepracovat len po druhu kapitolu.

Kapitola o Watch sa nedala citat. Nechapem ako pred tym bez nich dokazal Rybka prezit mimo bytu. Dufam, ze si uz zakupil najnovsi model aby mal tam vonku vecsiu sancu na prezitie.

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Včera v noci mi došla jedna věc.
Chtěl by to takto Steve Jobs ?
Steve Jobs byl vizionář - ale současně autokrat prosazující svou vizi.
Za Jobse platilo - u iPhonu i MacBooků - jeden produkt -lišící se maximálně velikostí paměti a barvou, respektive uhlopříčkou a dedikovanou kartou. Ale jeden produkt v jedné produktové řadě byl stejný.

Nyní je to přesně naopak.
Jeden produkt v produktové řadě není stejný.

Za Jobse byla jedna velikost iPhonu.
Nyní máme tři.
Za Jobse by neexistovalo aby Apple dělal SE, iPhone 8, iPhone 8+ a iPhone X.
Jeden iPhone umí rozpoznávat obličej, další tři v nabídce ne... (SE a 8/8+)
Za jobse jste si mohli vybrat 16 nebo 32GB a barvu. Nic víc.
Hodinky - jedny telefonují - druhé netelefonují.
MacBook Pro "13 - jeden má dotykový pruh pod displejem, druhý nemá...
Jobs přišel řekl - takhle to bude - a tak to bylo. On chtěl nabídnout uživateli dokonalý a vybroušený produkt, který v něm vzbudí touhu a hlavně - nevnese mu do hlavy zmatek ani volbou konfigurace ani užíváním. Byly tu vždy jen dvě proměnné. Pokud by Steve Jobs žil tipuji (a nemyslím že bych se mýlil) že by byl představen jen iPhone X. Žádná zbytečná osmička, navíc ve dvou velikostech. Jobs by prosadil že bude jen Xko a věděl by proč to dělá.

Za Steva to fungovalo následovně - představíme iPhone (jeden) ve dvou velikostech paměti. Kdo chce levnější mobil, má možnost koupit si nyní už výběhový typ za sníženou cenu. Hotovo, dvacet jednoduché jako facka. Proto iPhone znamenalo JEDEN iPhone, jeden model pro všechny. (Pro jistotu sem se podíval kdy vyšel neúspěšný plastový 5C - v roce 2013, dva roky po smrti Steva Jobse.)
To byl ten kult, to byla ta geniálnost, to vizionářství.
To na co přistoupil Apple později je běžné chování firmy (rozšiřování nabídky výrobků) - ale není to Jobsovský přístup-jeden iPhone pro všechny.

JArty
JArty
Level 1 Level 1
17. 9. 2017 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer Za Jobse neměl ještě Apple tak velkou hodnotu jako dnes i když už byl skoro nejbohatší firmou. Stále však nebyli daleko od doby kdy jim hrozil krach a z toho důvodu bylo portfolio společnosti značně zúženo a ještě dlouho poté panovala ve společnosti obava z utrácení vydělaných peněz. Ta doba je dávno pryč a toto drobné rozšíření si mohli dovolit už dávno. Ani tak příliš nehýří. Byl by nesmysl dělat jediný telefon. Proberte se proboha je jiná doba.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 9. 2017 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty Proc si myslís ze by byl nesmysl delat jeden mobil?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
17. 9. 2017 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty ano je jina doba >> doba konzumu plytvani a zbytecne roztristenosti coz nekomu prijde fajn ale uz jen kvuli te ekologii a plytvani lidskymi zdroji/zivoty by se nad tim meli nekteri zamyslet co je v soucasnosti asi spatne :)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 9. 2017 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty @blackbox: Mluvis jak starej dědek :-) myslis ze to bylo v minulosti lepsí? Byla studená valka, druha svetová válka, rasizmus chudoba nemoci... podle vsech merenych statistik se mame nejlip co sme se kdy meli... a bude líp!

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
17. 9. 2017 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty @Mmchk: stary dedek by nevidel co je spatne + nesnasel by jakoukoliv zmenu at k horsimu nebo lepsimu a vyhoval by mu soucasny stav veci ...

mame se lip nez driv = prirozeny vyvoj az na to ze porad vetsina populace zije v extremni nouzi a zbytek na jejich ukor profituje (to se pak delaji hezke grafy ale absolutne odtrzene od reality ) :) a pritom se denne plytva vsemi zdroji ...ale to by clovek musel videt dal nez na spicku sveho nosu a nemyslet jen na svuj osobni prospech za kazdou cenu ...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 9. 2017 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty @blackbox: Co se tyce dedka - dedek ma pocit ze "bylo líp" je to zajimavy bias [url]https://en.m.wikipedia.org/wiki/Declinism[/url]

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 9. 2017 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty @blackbox: Navíc castý omyl je ze kdys lide bohatnou, je to na ukor jinych - napriklad kdyz vemes kusy dreva a udelas z nich lod mají vetsí hodnotu nez mely predtím - ty jsi bohatsí ale nikdo nezchudl...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
18. 9. 2017 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty @Mmchk: je tezke to vysvetlit cloveku ktery se drzi jen "grafu" :) a kvalitu zivota hodnoti jen na urovni uspokojovani materialnich potreb u zlomku populace :)
(btw nebyt asiatu tak ten posun je spis k horsimu ;) )

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 9. 2017 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty @Mmchk: [url]http://68.media.tumblr.com/4f049e980d9ad2a6af942f7b5025949d/tumblr_inline_opa13g6Ndg1rpp551_1280.gif[/url]

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
18. 9. 2017 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty @blackbox: Svetova chudoba ti prijde jako spatne meritko?Podle ceho to chces hodnotit? Podle vypraveni sousedky?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
17. 9. 2017 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty @Mmchk: a dalsi jedinec ktery si neumi dat 5+5 dohromady a hodnoti kvalitu zivota na zaklade "obrazku" ktere maji nulovou vypovidajici hodnotu dokud si je nedame dokupy s ostanimi fakty ....ale jen stary dedek je spokojeny stavem ktery by mohl byt lepsi ;)
ale je pravdou ze mala cast populace se ma extremne dobre v porovnani s minulosti ...ale za jakou cenu ....kolik plytvani nejen lidskymi zdroji to stalo ..

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
18. 9. 2017 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty @Mmchk: - tak nejdriv si zjisti jak se ta svetova chudoba meri :)
- nelze se orientovat jen dle jednoho ukazatele ano pro jedince kterym vyhovuje extremni zjednodusovani a popirani ostatnich faktu je to idealni zpusob ;)
- a ano i podle vypraveni sousedky se da hodnotit ...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 9. 2017 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty @blackbox: V cem presne se ten obrazek myli? Pokud se nemýlí tak znacná cást populace se má výrazne líp... z hranice chudoby se v posledni dobe podarilo dostat obrovske mnozstvi lidí... i s lidmi se plýtva daleko min nez za cccp

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
18. 9. 2017 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty @blackbox: nerikam ze se to neda hodnotit z vypraveni sousedky ale stejne se da budoucnost vestit z kavove sedliny - obe metody mi prijdou podobne presne - ale zpet k tematu - z jakych zdroju a proc cerpas ty a co a proc z nich vyvozujes?

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 9. 2017 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PersonalComputer Vicemene souhlasím, ze se to rozmelnuje, ale i tablet byl ve verzi se simkou a bez... na druhou stranu bych zas nebyl zbitecne skeptický...

BluPix
BluPix
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Paměť vás šálí, první mobilní procesor s podporou neuronových sítí je Kirin 970. Ostatně bude ještě letos jich plno u všech značek, Google tuto technologii představil na Google I/O už 19.5 s tak se s tím počítá u všech nových telefonů.

Jako uznávám že je dokonce výhodné pro spoustu lidí kupovat iphony, zatímco iphone má sw podporu 5 let a tak telefon vydrží majiteli či někde v rodině klidně těch 5 let já měním android telefony po 1-2 letech, takže bych s iphonem ušetřil.

Ale X je opravdu hrůza. V bílé co jsem viděl videa to vypadá opravdu ošklivě, museli sáhnout k děsivým sw hackům aby ten displej využili, fakt jsem rád že se už neživím děláním webů protože optimalizovat web pro iphone X... Vývojáři aplikací fakt musí být celí natěšení na pokus využít tu trochu plochy. Přitom toto je Apple se svým ohromným rozpočtem a jediná "inovace" je oříznutí displeje který si objednal u samsungu. Moje LG G6 má oříznuté rohy IPS displeje, čistě kvůli vyšší odolnosti při pádu na hranu, takže toto zase apple nepřinesl jako první. Třeba Xiaomi opravdu inovuje a nebojí se použít jiný typ snímače přiblížení, jiný typ mikrofonu. Apple pouze obchází hw nedostatky softwarem. A chci vidět jak hw nedostatek čtečky otisku prstu vyřeší scannování obličeje v muslímských zemích kde se nosí burka.

Jsou to prostě marketingoví mágové, vyrobí telefon za 35000 Kč který hnusně vypadá a jen se snaží dohnat konkurenci, ale bude se to stejně skvěle prodávat protože při prezentaci ukázali dostatek fotek Jobse...

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 19:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Leč stále věrný Applu, tak pro mě jako takový umřel v roce 2005, tedy přechodem platformy k intelu. Od tohoto bodu veškerý design i funkčnost šlo stranou. Kde jsou doby G3 a G4 strojů v té době (iMac, Powermac)? Lampička nebo Cube? Powerbook či iBook G3 nebo powerbook Titanium... Poslední krásný a unifikovaný kousek hodný Applu je MacPro (1.1—5.1) a iPhone3 GS. Jinak mrtvo. To samé platí pro OS. Jaký to byl průlom MacOS X 1.2—10.6. A dnes? V Applu prostě něco umřelo dříve než Steve Jobs :cry:
A nové zařízení od Apple pro mě více a více postrádající pravého ducha fy Apple. Pubelescenti to nepochopí, protože žijí již v té WOW iX době, ale pamětníci určite chápou o čem píšu. :confused:

kazaxx
kazaxx
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kazaxx a úplně jsem zapomněl na Magic Mouse jejíž vývo je od roku 1998, ale dotáhla se do konce až teprve nedávno (2009.)

JoeBlack
JoeBlack
Level 1 Level 1
16. 9. 2017 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kazaxx Dotáhla? :D No snad ne. Když se podívám na styl napájení Magic Mouse, tak nevím jestli se smát nebo brečet.
O ergonomii, kvalitě senzorů a spínačů raději ani nemluvě ... používal jsem ji den a od té doby se válí v šuplíku.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 9. 2017 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kazaxx @JoeBlack: Já mám bezdrátovou g602 - bez nabíjení vydrzí 3 (!!!) mesíce kazdodenni prace - nedovedu si predstavit ze bych se vratil k cemukoli co ma vydrz baterky v hodinách... to je podle mne hlavní problem macbookù - bez prevadece si ani nezapojíte myš

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
17. 9. 2017 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kazaxx @Mmchk: zajimave :D ostatni apple produkty maji vydrz v hodinach :) ale ok dejme tomu ze se bavime o periferiich jako je mys klavesnice apod. :)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 9. 2017 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kazaxx @blackbox: Jj myslím myš

goodbody
goodbody
Level 1 Level 1
17. 9. 2017 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlupaci at si to koupi at maji pocit ze jsou neco vic.

Ja bych za telefon vic nez 2000 nedal, vsechno z alibaby, vse funguje, funkcnost stejna jako nejakej ajfon.

kdyz me telefon prestane bavit, tak si proste za dva litry koupim novej a je to (zadnej se zatim nerozbil, tak jich tu uz par mam v supliku).

JArty
JArty
Level 1 Level 1
17. 9. 2017 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A zase ten Rybka co se podívá na prezentaci, ale okolnosti už nezná a potom tady rozepisuje své úvahy které jdou úplně mimo. Ostatní co ty okolnosti také neznají tu potom plodí nesmyslné komentáře, protože článek splácal někdo kdy jim ty relevantní informace neposkytl. To se bohužel děje dnes a denně i v běžných zprávách a lidé poté jednají na základě neucelených a hloupých informaci a tak se stávají historické omyly. Proč i dnes ve světě jimiž hýbou informace, si nejsou lidé schopni tyto informace sehnat obvzláště je-li to jeho práce.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 9. 2017 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty A zase ten komentář, jehož autor tvrdí, jak je někdo jiný mimo, zatímco on je v obraze, ale sám se bojí napsat, co konkrétně je mimo a proč, protože má obavy, že by někdo jiný mohl i jeho moudra napadnout a napsat, že mimo je i on (anebo jen on).

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 9. 2017 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty To zni zajimave Jake okolnosti mas na mysli? Podělíš se s námi?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
17. 9. 2017 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty a) jaky smysl ma tvuj komentar
b)jsi zarny priklad svych vlastnich zaveru :)
"To se bohužel děje dnes a denně i v běžných zprávách a lidé poté jednají na základě neucelených a hloupých informaci .."

osobne jsem ten clanek vubec necetl :) a troufam si tvrdit ze takovych nas tu bude vic :) a troufam si taky tvrdit ze me rozumove schopnosti jsou na takove urovni ze nejakeho Rybku k utvoreni vlastniho nazoru nepotrebuji :)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 9. 2017 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Rozumove schopnosti jsou ti k nicemu kdyz neznas fakta.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
17. 9. 2017 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: fakta ale nemusim cerpat od Rybky byl by to i nesmysl protoze jim prezentovane informace nemusi byt spravne :)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 9. 2017 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: To muzes rict o jakychkoli informacích... Mas nejaký lepsí zpusob ziskavani informací? Rád si ho poslechnu

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
18. 9. 2017 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: napr. osobni zkusenost nemusim jen slepe ibeekat a kyvat na vse hlavou ;)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
18. 9. 2017 03:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: Osobní zkusenost s iphone X nema nikdo

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
18. 9. 2017 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: - to je u tebe bezne ze porad lzes ? :) tak co teda drzel na te predvadecce v ruce ;) pry nikdo ...podle tebe to jen navrhli vyrobili a prvni kdo to bude drzet v ruce je zakaznik za nekolik mesicu ...

- ano mam osobni zkusenost nepotrebuji intepretaci od pana Rybky ..vyjadruji se pouze ke znamym faktum ktere zverejnil Apple a k predeslym generacim se kterymi mam taktez osobni zkusenost

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
18. 9. 2017 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: Promin spolehal sem na to ze z kontextu pochopis ze tim myslim nikdo z nas... ufff

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
18. 9. 2017 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Mmchk: - neboj ja to pochopil jen "rypu" protoze s nepochopenim tu ma problem nekdo jiny ;) trochu logickeho uvazovani a takove vyplody ohledne produktu ktery prijde na trh az za par mesicu by jsi nevypustil :)
- ani tim si nemuzes byt tak jisty co kdyz jsou tu taci kteri dostali telefon na testovani ;)

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
18. 9. 2017 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: Nemuzes si bejt jist nicim ale rekneme ze to ze tu nikdo nemel X k testovani je opddstatnena domnenka...

co se tyce logickeho uvazovani a nepochopeni - to je samozrejme oboustrane, proto o tom diskutujeme...

Reklama
Reklama