Zpět na článek

Diskuze: Asus GeForce GTX 285 - Úspornější a výkonnější

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cenové rozdíly mezi 4870X2 a GTX285 už nejsou 2-3tis, ale už jen pouhý jeden 1000,- a méně (rychlý Google nalezne X2 za 10 400,-) To však přeci jen na výsledcích nic nemění. Až se cena přesune tam, kde má být, bude to určitě skvělá volba.
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Já beru v potaz pouze ceny u kvalitnějších obchodů s dobrou pověstí. Nějaké podivné shopy ze zbozi.cz ignoruji. To samé u karty HD4870 X2 v Alfě za 10 600Kč, kterou neměli a nikdy nebudou mít skladem, ptal jsem se. Ale ano, ceny se mění každým dnem a je nutné si je v danou chvíli dohledat sám.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stale mne trochu prekvapuje, ze se NVidii vyplati neustale zaplnovat nejdrobnejsi mezirky na trhu a vlastne svym pocinanim konkuruje predevsim svym vlastnim produktum. Soucasne ceny se nemohou udrzet dele nez do konce unora, vykonostni rozdil mezi 280 a 285 je opravdu minimalni, spis to vypada ze NV pri vyvoji noveho zeleza dodatecne vyzkousela na svych 280kach novy vyrobni proces, vyrobili 285ku a dale se za oponou venuji budoucimu nastupci.. Ted uz je na Ati jestli slevni nebo vyda novou vlajkovou lod, kazdopadne koncem unora by mohly byt ceny mnohem pozitivnejsi a to u obou taboru, nyni to spis vypada na zavadeci cenu pro tuto novinku..
- Daniel Menschy

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebylo by lepsi napsat HighEnd?
Ale jinak skvela recenze.
- Michal Bednarcik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvital by som keby boli do testu zahrnute aj GK predchadzajucich generacii, aspon 8800gt/gts a podobne. Takto si clovek nemoze vobec urobit obraz o naraste vykonu. Myslim si ze ak niekto uvazuje o kupe 285, 4780 a podobne, tak vacsinou ma GK z generacie 8800 a starsie, okrem zopar majetnejsich. Tuto vec pri testoch si vsimam aj na inych serveroch, straca sa vypovedna hodnota celeho testu.
- Peter Rudinsky

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano, take jsem pro. Malokdy se stane, ze bych v testu nasel svou "historickou" kartu, ktera byla novinkou ani ne pred rokem. Srovnani by bylo vazne fajn.
- Petr Taborsky

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasim, drive zde na webu byla rada 8800 zejmena na jadre G92 doslova oslavovana, vykon byl srovnavan s radove o tisice drazsimi 88GTX na G80 a dokonce i s Ultrou.. Staci aby karty zmizely ze skladu a jako by nikdy neexistovali.. Sam jsem dal na vas clanek o SLI 8800GTS a nyni jen tezko posoudim,jestli ma cenu upgradovat na 280ku.. A nejsem SAM!
- Daniel Menschy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Alespoň GTX 8800 GTX zkusím přeměřit a do testu příště dát ... třeba do brzy uvedeného srovnání herního výkonu na Dual/Quad/Core i7 a vlivu na herní výkon ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: Zdravim tak na tento test se hodne tesim a hodne me zajima. Jeden pocitac me jede na AMD X2 druhej na C2D a zajimalo by me jak bych si pomohl (i v tech hrach) nakupem core i7.
Takze predem dekuji za perfektni chystany test.
- balik123

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Obermaier Zdeněk: To by byla opravdu parada, i kdyz podle me drtiva vetsina uzivatelu ma v kompu GK s 256 bit sbernici a 512MB pameti.. Ale jestli bude v novem testu zahrnuto i nizsi rozliseni bez vyhlazovani, mel by zmizet rozdil mezi sirkami sbernic a velikostmi pameti a jet opravdu jen na technologii jadra a frekvence karty.. ony totiz takove 8800 GT a GTS nemaji ani trochu nizke frekvence.. limity jsou tam prave ve velikosti pameti a sirce (uzkosti) sbernice.. i ve vasem testu GTS v SLI neprineslo taktovani zadne ovoce..
- Daniel Menschy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace +1

Podle mě by stačilo udělat jednu sadu testů s aktuálním železem (NB/CPU) a tu pak recyklovat. Není zapotřebí testovat ty "staré" karty pokaždé.
Souhlas?
- Tibby

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

su zasa klasicka ukazka toho ako ATI/AMD "odladuje" ovladace... Nie je to prvykrat co je novinka na ATIne nehratelna... (taky Fallout3 sa ani nedal spustit az do patchu ovladacov...) Uz by sa mali spamatat....

- JaM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Pardon, ale FO3 jsem donesl v den vydani v CR domu, nainstaloval a v poklidu hral na 4850. A stejne tak jsem hral warezovou verzi o tyden driv. Ovladace jsem neresil, v ty dobe jsem musel mit Cat8.10, mozna jeste i 8.09.
- Fang

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Cryostasis a Mirror's End pouzivaji PhysX, ktera je pochopitelne GPU akcelerovana jen na NV kartach. Jinak ji pocita CPU a proto nizke framerate. S ovladacema ATI to nema nic spolecneho, ty ti tezko zprovozni NV technologii. Pokud mas ATI, tak PhysX vypnes a fps vyskoci.
- glowi2

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ano vyskoci ale o kolko ? ati musi pre tieto hry ovladace urcite doladit ... je jasne ze pri zapnutom physxe sa uz doladovat nic neda ...
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Minčooo: Nemají tolik peněz, takže nemůžou poslat třeba 10 lidí ať jdou "zadarmo" pomáhat vývojářům hry, jako to dělá nVidia. Tedy s tím Blizzardem to je ale jiná, mě by zajímalo, jestli bude alespoň v tomto jednom případě situace opačná...
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Aros: Vyhoda Blizzardu je, ze nevydava nedodelky. Patche k jeho hram maji vetsinou jen charakter vybalancovani statu a pridavani novych veci. Sice cekat na vydani hry od nich je utrpeni, ale vyplati se.
- killereks

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @killereks: Blizzard za posledni dobu nevydal snad nic nez nedodelky, to jen tak naokraj...Jejich vyhoda je v tom, ze maji miliony testeru, kteri jim jeste mesicne plati.
- peavey

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @peavey: ten sem jeste nehral, ale co sem prosel vice MMORPG, tak ty se vsechny vyvijeli pri hrani a realnem otestovani hracema
- killereks

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @killereks: No jasne, od toho jsou test servery, kde se to vzdy pred kazdym patchem/datadiskem zkousi. Ale kdyz po vydani takto otestovaneho patche se - objevuji chyby, co uz byli drive odstraneny, fungujici veci pre predelaji v zajmu nevim ceho a vysledek je jen nutnost novou vec mesice analyzovat a upravovat, aby kdyz uz je to jakz takz ok, tak nasadit zase neco novyho a tak dal a tak podobne. Asi uz je to jen o penezich - tj. zjednodusit hru maximalnim zpusobem, aby to zvladl i dement, tak na me aspon pusobi vyvoj WoWu -> TBC -> WOTLK :(
- peavey

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rad bych podotkl ze nejrychlejsi alias nejvic taktovanou kartou GTX280 jeste s puvodnim jadrem neni ASUS ale MSI GTX280 Super Overclocked verze ketra ma takty jadra 700Mhz.
- Vetrelec22

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

slevy "dvesteosmdesatek" a vysoka cena 285 je jasna snaha o vyprodani starych karet. az zmizi z pultu, urcite ceny spadnou, videl bych to max na polovinu unora...
- Marek Jalovec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No nevím. Když se podívám 3 měsíce zpět, tak cena GTX 280 nijak neklesala ... až teď. Tedy až zmizí ze skladů, a bude pouze GTX 285 už obchodníky nedonutí nic dělat slevy ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no minimalne bych uvazoval, ze ji snizi max na 9k kvuli 295. vybirat ted grafiku, pujdu do 295, byt je to dual. pomer cena vykon je proste nekde uplne jinde... nastesti to budu resit, az vyjde aion :-) do te doby stejne nemam co hrat
- Marek Jalovec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2009 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Marek Jalovec: Myslím, že je donutí ATi... Ale je to jakési podivné, místo avizovaného zlevnění ATi po vánocích přišlo zdražení kvůli stále se zhoršujícímu kurzu - zajímavé ale je, že se to dotklo právě a jen(alespoň co sleduju) ATiny a nVidia to víceméně nechala stejně... Ale ATi bude muset slevnit, teď mi moc konkurence schopná nepřijde...
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná recenze. V rubrice "Porovnání s GeForce GTX 280 a specifikace" dle mého názoru řádil šotek, jelikož tam zabloudila tabulka s přehledem Ati a ne NVividia.
- Speed_dead

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hej speedy spomal nebo budes fakt dead.. v horni casti tabulky mas ATIny, v dolni mas Nvidie.. nescrooluj tak rychle
- Daniel Menschy

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to mě teda nVidia docela zklamala, čekal jsem, že to pořádně natře Atině, ale spíš to natřela Ati nVidii :-(
- Wit

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ako treba zmenit cfg subor v mirrors egde aby som vypol ten fps lock ?
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co jsem zkousel aktualni verzi Badaboom 1.1 (stejnou jako v testech), tak ta zadne vyrazne omezeni (krome profilu Baseline,Main) nema. Neni omezena jen na "Apple" profily jak je zminovano v clanku. Pri zvolenem prevodu do H.264 1080p, ale uz naskok napr. 9800GTX+ proti QX7600@3,33GHz tak markantni.

Vlastni nastaveni podminek prevodu bylo jiz ve verzi 1.0, ale vystupni rozliseni bylo omezeno na 720p.
- Lazar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace no vždyť říkám, že je možné použít profily Xbox a PS3 - které nabízejí H264 v 1080 a 720
- Obermaier Zdeněk

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na webech se uvádělo, že 4870 v některých hrách či rozlišeních, předběhne 280 ale tady jsem nic takového nenašel. NVidia to tolik polepšila ovladačí nebo jaký je jiný důvod?
- Pavel111

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžu se zeptat, podle čeho jsou karty srovnány v tabulkách? Podle výkou těžko, když v mnoha testech, kde je HD4870 rychlejší než GTX 260, je i tak na spodku tabulky... že by "chyba objektivnosti" ?
- Cirrus

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Úplně nahoře jsou nejvýkonnější duální karty, pak dvě srovnávané karty a pak zbytek ... nejprve NVidia a pak Radeony ... co je na tom za problém? Karty jsou označeny barvami ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslím že je to podle očekávaného výsledku a já bych to seařdil stejně.
Naopak kdyby to bylo seřazeno v každé tabulce různě (podle naměřených výsledků), tak to je pěkná zhovadilost, protože člověk musí pořád hledat, kde je která karta.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám jen dotaz k testovací sestavě, k čemu tam máte 6 GB, když testujete na 32bit systému? Asi proto, že to hezky vypadá na desce co :-D
- gud boj

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co takhle udelat graf kde nejsou hry s podporou physx? nebo pak uz jsou radeony o tolik lepsi?
- Ssnake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace přečti si popis, než budeš dále psát. physx hry nejsou započteny do výsledku. kdyby byly, tak by to pro atiny skončilo podstatně tragičtěji.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tragicteji by to skoncilo pri zapnuti 8AA, viz "...je vypuštění výsledků s vyhlazováním 8x AA, které více sedí Radeonu."

takze to je minimalne 50/50... :-D
- Ssnake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Bohuzel spouste diskuteru se povetsinou udela pred ocima rudo, kdyz nevyhrava zrovna ta karta co maji doma, pripadne to o ktere sni a tak misto cteni jdou rovnou horekovat nebo primo nadavat do diskuze...
- Václav Vlček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ssnake: https://pctuning.tyden.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=12396&Itemid=44&limit=1&limitstart=27

podívej se shrnutí jednotlivých rozlišení. 8xAA už ZDALEKA není takový problém s novými ovladačemi u nv jako býval. Když vezmu takový GTX260 a HD4870, kteří bez AA mají v 1920 stejný výkon, tak s 8xAA se GF vůči Radeonu nepropadne ani o 3%(v daném případě jsou to 2 procentní body).

Opravdu si myslíš, že když jedno ze tří nastavení AA přidá radeonu 3%(tzn průměr přes všechna rozlišení 1%), že to pohne výrazněji celkovým skore, než když ve 2 hrách má ve všech testech radeon třetinový výkon?

Něco jiného jsou multigpu sestavy (SLI/CF). Tam je propad GF u 8xAA vůči radeonu výraznější(cca 7%). To ale není tento případ (GTX285).

Celkově je to ale jedno - podstatná věc byla, že jsi začal rýt do článku, než sis ho vůbec přečetl. A dále přestože tvrdíš, že "na to můžu hodit bobek", tak dále ryješ do pct a snažíš se vykreslovat atiny v nejlepím možném světle. Tohle mi příjde z tvé strany ... řekněme pokrytecké.
- ptipi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Václav Vlček: tak to sry, ja s moji intel grafikou muzu hodit bobek na vsechny cervene i zelene :-D

btw hlavne ze se udelalo dobre vsem zelenym...lepsi nez sex co? :-D
obr je stary nv fan a cele pct jakbysmet, ale to me nemusite ukrizovat za to ze se na neco zeptam...a komu se pak dela barevno pred ocima :-D zamyslete se nejdriv nad sebou
- Ssnake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
20. 1. 2009 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Václav Vlček: No jestli se tomu dá říkat hry... Měl sem dnes možnost zkusit Mirror´s Edge a musím říct, že to může hrát jenom masochista. Ty barvy a celková přeplácanost působí jako techdemo 3 roky starého enginu.2/10.
Jestli budou podporu physx stavit na takových titulech tak nevím...
- Bubucci

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 1. 2009 04:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ptipi: hele, ja nectu 33 stranek testu slovo od slova jako nekteri "fandove" zde, proste jsem se zeptal co mi nebylo jasne (ok, bylo to mozna trochu proti zelenym - a co, stacilo odpovedet a ne psat kniku "jak zeleni vyhrali valku") a hned se ozyvaji hlasy jak vidim rude (hehe, to presne sedi od nezavislych kdyz v testu zelena vede, by me zajimalo co by "nezavisli" delali kdyby vyhrala ati)

a ze [B]bObr, mokrejsrandista a retArDo jsou zeleni jak jarni trava [/B]snad nemuze vyvratit nikdo,[B]pekne se to na PCT sbira[/B], co takhle domena pctuning.blesk.cz? nechcete pribrat k no-X a stratosovi jeste DDho at je to 50/50? samo ze by museli zapracovat na aktivite, ale mozna by meli aspon sanci :-D

btw k atinam : dx10 a 10.1 mi je k uzitku asi jako physx a cuda, tedy 0.000, stejne vykon ati/nv, tahate se tu kazdy mesic o max. 5% (ted zrovna 2%), takze i to jedno % o kterem pises je pro aktivisty az moc.
ja mam teda lepsi konicky...a k tem mi intel grafika staci vic nez dost :-)
nejlepsi hry jedou navic pod dosboxem (jo, stare ale hratelnejsi nez cokoliv za posledni 2 roky), z tech novych jsem hral akorat grid, jinak diky nechci. kazdemu se libi neco jineho, to respektuji, ale co se tu predvadi za komedie kvuli jedne male narazce...OMG!
- Ssnake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 1. 2009 04:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ssnake: omlouvam se pokud jsem se nekoho dotkl, nic osobniho. kdyz to smazete/upravite/cokoliv, ja to preziju.
hodne stesti vsem!
- Ssnake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 1. 2009 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Ssnake: Hele, tys to podělal až teď. Tedy se zásadně nikdo nikomu neomlouvá! Tohle je diskuze pod článkem, ta na PCT slouží výhradně k nadávání, takže to tady prosím tě zbytečně nezanášej...
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 1. 2009 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upozorňuji všechny majitele GTX285, že moje zkušenost je taková, že při osazení PC více komponenty karta skutečně potřebuje lepší zdroj okolo 600W. V datasheetu karty je jako minimum zdroj 550W. Měl jsem Corsair HX520, procesor C2Duo 8600 (na 4Ghz) dva HDD (500 a 640GB), 8gb RAM, Vista 64bit a systém zamrzal. Po osazení Corsair HX620 vše jede jak má.
- V.L.

Reklama
Reklama