Zpět na článek

Diskuze: Asus M51S - multimediální stroj pro každého

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Subwoofer do multimediálního notebooku za 25k? Všichni dobře víme, že zvuky linoucí ze z většiny notebooků se skoro nedají poslouchat, navíc takový notebook obvykle cestuje - takže sluchátka jsou jasná volba - nebo stojí na stole - klasické repro...
- MMaara

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace proc ne? Nektere notebooky (tedy vlastne ty lepsi 17") hraji pekne... u tech mensich je to problem a tam byvaji sluchatka samozrejmosti
- Tomáš Šulc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím. Pro menší notebooky by bylo lepší kdyby výrobci zapracovali na klasických dvou, než tam rvát další subwoofer...
- MMaara

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím,
mam mensi vytku ke hre Crysis, pisete ze na nej muzem zapomenout, to je ovsem omyl.
Mam docela podobny notebook od asusu - M50SA akorat ze ma 4Gb ramky coz stejne rozdil nedela a grafarnu radeon HD3650 a crysis hraji na stredni detaily, celou dobu se to da hrat uplne v podohe akorat u misich na ledu je treba snizit nektere detaily na nizke...
rozliseni mam 1024x768 coz 15,4" displeji vypada naprosto v poradku.
Dale nemam vubec problem s hrou Assassins Creed,tam mam detaily dokonce na tretim stupni ze 4, takze vrele tento notebook a vsechny jemu podobne doporucuji!
- Jiří Jureček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace presne tak. Snizovani rozliseni na LCD je nesmysl, ktery vypada priserne. Proste bud to jede na nativni rozliseni nebo nejede.

A na mainstreamove mobilni karte s 32 unifikovanymi jednotkami Crysis moc dobre nepojede v 1440x900 ani v 1280x800 :/
- Tomáš Šulc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Šulc: Jeste dodatek k vyse uvedene vete :"Proste bud to jede na nativni rozliseni nebo nejede. "
To je docela extremni nazor...mozna by neskodilo nevidet veci tak cernobile :) Jsou i lide, kteri jsou radi, ze hru spusti, natoz aby si pak jeste hrali s nativnim (docela vysokym) rozlisenim :)
Dekuji za toleranci.
- Jiří Jureček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tomáš Šulc: lol, tak v nativnim rozliseni si asi nezahraju zadnou hru pze mam 1680x1050 :)
ja sem rad za to co mam a za to jak si muzu crysis zahrat, takze klidek.
rozliseni 1024x768 mi na crysis vubec nevadi,ze se to nelibi vam, to me vubec nezajima, proste crysis se da hrat na podobnych noteboocich, konec debaty!
- Jiří Jureček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 8. 2008 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jiří Jureček: Mimochodem tedka procitam fora a v 1280x800 se Crysis na high seka seka na noteboocich s GeForce 9700M GTS, ktera ma 48 jednotek na 1325MHz. Proto sam Crysis na takovemto stroji radeji nezkousim a hrat misto 1440x900 na 1024x768 musi byt take pastva pro oci.

Tim chci rict, ze na onech 1024x768 low detaily, misty medium, to nejspis pojede i na tomto stroji, ale vizualni zazitek si radeji nechci predstavit.
- Tomáš Šulc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Jiří Jureček: jasne chapu ze si chces zahrat a v nativnim to nespustis..ale z meho pohledu je to muceni..ty nativni rozliseni jsou taky jeden z duvodu proc stale zustavam u 21" crt monitoru..moje lcd v ntbk ma 1400x1050 a tak si proste pripojim crt monitor kde si muzu nastavit od 1024x768 - 1600x1200 :)
- spot

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ja velice nerad snizuji na LCD rozliseni, na muj vkus to vypada otresne.... A kdyz zkousim vykon Crysis na hernich strojich a ty vykonne stroje maji problemy, tak ten Crysis na takovem stroji opravdu zadna slast nebude... :/
- Tomáš Šulc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[I]Dopoledne se na něm dá pracovat s Office, po obědě si zahrát nějakou tu hru, v podvečer se podívat v televizi na zprávy a večer si zpříjemnit filmem. [/I] A kde je prostor pro SEX? Nepřeháníte to už? :-(
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace na sex je ten 10minutovej usek pred hybernaci ntbk rika se tomu cas na pórek :P a jinak pichani je pro deti dospeli chlastaj :D
- spot

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím s tím že multimediální notebook by měl mít vestavěné kvalitnější repro. Vzhled se mi moc nelíbí a není to jen tím, že je lesklý, ale především pro velké množství různých záhybů, střídání zakulacených a nezakulacených hran, zbytečné akcentovaný rámeček kolem web kamery, "zběsilé" kombinování nejmíň čtyř materiálů na šasi a podobně. Ale věřím, že se najdou lidé, kteří to naopak vyhledávají, protože podobně vypadají i stroje dalších firem. Když ale nebudu koukat na to jak to vypadá z venčí, tak uvnitř je to hodně zajímavé a o funkci by mělo jít především.

Snad jsem něco nepřehlédl, ale nikde nevidím zmínku o dálkovém ovládání, které k multimediálním zařízením patří a pokud se nedodává, tak je to další malé mínus.

V recenzi mi chybí snad jen informativní výpis použitého TV tuneru a jeho funkcí. Neškodila by ani ukázka kvality obrazu, a zkušenosti s jeho používáním, ale chápu že nejsme na TVFreak. Na druhou stranu je to škoda, protože notebook je dodáván jako komplet a otestováním jeho funkcí jen z pohledu hráče hodně zkreslí jeho užitnou hodnotu. Jinak se mi ale recenze líbila.
- Mrtvej Brouk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace S tim designem je to vas nazor, ktery Vam vubec neberu a treba vas potesti nektery z pristich notebooku.

Dalkove ovladani u notebooku opravdu neni, jinak by samozrejme bylo uvedene v prislusenstvi , ktere mi vsak prijde celkem bohate a proto jsem dalkove ovladani nepostradal.

S tim TV Tunerem je to dobry napad, zkusim se poucit do dalsich testu. Zkousim jej vzdy ve Windows Media Center, kde staci nastavit region a zatim jsem se nesetkal s pripadem, kdy by pote TV Tuner nefungoval (zkousim digitalni vysilani). S TV Tunery moc zkusenosti nemam, neni to uplne muj obor a setkavam se s nimi vlastne jen v noteboocich.
- Tomáš Šulc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Libi se mi jak Asus okopiroval ty multimedialni klavesy od Aceru 5670, jsou skoro totzne (umisteni i design a funkcnost) :)
- Josef Nemec

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli tento NB ma dobry pomer cena / vykon tak by me zajimaly NB Acer Aspire 5930 (3d mark 06 - 6242b) nebo Toshiba Qosmio F50-108 (3d mark 06 - 7730) tyto NB se daji poridit za cca stejnou cenu a vykon je nesrovnatelny. Velmi by me zajimala recenze na tyto typy(myslim ze nejenom mne kdyz jde o nejvykonejsi NB do 30k)
- elros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace az tim, ze tento notebook ma dobry pomer cena/vykon si stale stojim, protoze nejde samozrejme jen o vykon ve 3D...

Jinak ty jemnovane stroje vypadaji velmi lakave, zkusim se po nich poptat
- Tomáš Šulc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Není to jen o grafice, ale grafika je nejslabším člankem NB obecne. A kdyz nekdo nechce hrat hry a jde mu jen o praci v office , o filmy a internet da se poridit notebook i o neco levneji.
Imho primarně by bodla recenze na toshibu, ktera je v prodeji uz 7dni a jeste neni na iternetu zadna recenze ,jeslti by to bylo mozne ( bylo by to super = ). Je to nova rada qosmio narozdil od aceru ktery je jen v nove verzi a taky ma nejvykonejsi mobilni grafiku na českém truhu GeForce 9700M GTS.
diky
- elros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2008 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @elros: ta Toshiba mi take padla do oka, uz jsem psal, zdali mi jej jeden cesky prodejce pujci (maji jej skladem), ale bohuzel clovek, ktery je za to odpovedny ma tento tyden dovolenou, takze snad da vedet pristi tyden.
- Tomáš Šulc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

citujem:
"Že bude i lowendová NVIDIA GeForce 9500M GS použitelná pro starší tituly jsem nečekal"

9500M GS je lowend ? u stolnych PC ano, ale u notebookov to je mainstream.
Dobre som sa zasmial,ze ste necakali, ze bude tato grafika pouzitelna pre starsie tituly.
citujem dalej:
"Na Crysis však raději nemyslete, na ten je i výkon této hračky příliš malý."

No neviem,ci potrebujete na Crysis dve 8800GTX, ale 9500M GS(presne na tomto notebooku) v DirectX10 zvlada Cryssis pri rozliseni 1280x720 a vsetko high(fyzika very high,stinovani medium), co je podla mojho nazoru velmi slusne na tuto otrasne optimalizovanu hru...

Len tolko som chcel :)
- manager666

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
30. 8. 2008 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale inak velmi pekna recenzia, vynikajuca :)
- manager666

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 8. 2008 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, chci se zeptat na pár věcí. Za prvé - recenze se týká modelu M51S. Já se chystám kupovat M51SN - je to ten samý nb, nebo se jedná o jiný? Nesedí mi totiž velikost paměti grafické karty, v recenzi je uvedeno 256 MB, zatímco M51SN by měl mít 512 MB.

Druhá věc - M51SN se pomalu ale jistě stává nedostupným, nevíte proč ho Asus stahuje z prodeje? Chystá se snad nějaká náhrada? Nepředpokládám, že by autor psal recenzi na produkt, který za pár dní už nikde nebude dostupný.

Jinak díky za skvělou recenzi, jen nesouhlasím s tím, že 9500M GS patří do lowendu. Pročítal jsem různá fóra a většinou tuto kartu řadí do vyššího mainstreamu a srovnávají se starší 8600M GT, vůči které je o malinko výkonnější.
- xSentinelx

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
31. 8. 2008 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Asus by mel uvest na trh v blizke dobe Centrino 2 verzi notebooku, coz bude uplne to stejne, jen to bude mit jiny CPU/cipset a 800MHz DDR2 RAM, predpokladam, ze jmeno bude M51V.

Rozdily M51Sn a M51S? Krome zakladni HW vybavy, ktera se lisi model od modelu (proto uvadeji prodejci za modelem dalsi cisla) by to mela byt podpora WiFi standardu n u M51Sn, o dalsich rozdilech nevim.

Jinak GeForce 9500M GS (32SP) nemuze byt vyssi mainstream. Je sice pravda, ze oproti integrovanym resenim je vykon nekde jinde, ale stejne tak tomu je u GeForce 9700M GTS s 48SP (oproti teto 9500M GS), kterou pokladam za dobry mainstream a da se najit v noteboocich okolo 30k vc DPH.

No a highend je pak jasny a to GeForce 8800M (96SP) a 9800M (96-112SP).

Ale uznavam, ze lowend neni to prave oznaceni, spis naky ten horsi mainstream, v clanku to opravim.
- Tomáš Šulc

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 3. 2009 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pročetl sem celý článek i většínu komentářu a se spoustou věcí nemůžu souhlasit ! Osobně tento model vlastním.

Recenze je podle mého názoru napsaná velmi dobře jen nechápu to, že kvůli dvoum "maličkostem" tolik snižovat kvalitu tohoto NB. S tím že se hodně špiní musím souhlasit ale není to až tak velký problém mít v brašně hardřík, který je přeci jen součastí balení.

A to že výstupy jsou "šíleně rozmístěné" (cituji autora) nemůžu souhlasit. Rukou mi prošlo už hodně NB ale u tohoto modelu si nemám na co stěžovat. Z pravé strany je výstupů více ale například DVI, FireWire a ExpressCard přiliš lidí nepoužívá. Zbylé I/O používám ale proboha ne nikdy najednou(například TV-out + vstup na anténu) ! :D Pokud by ovšem někomu vadilo, že se mu náhodou zamotal kabel od myši do jiného kamenu je zde jednoduché řešení a to bezdratová myš ;)

Další věc, na kterou bych reagovat jsou hry ! NB nejsou primárně na hraní her a podle toho se odvíjí jejich výkon. Pokud chce někdo hrát nejlepší hry v plných detailech měl by přeci jen zůstat u klasiky a to u stolních PC ;)

A závěrem chci jen poukázat na to že tento model už je nějaký ten pátek starý ale cena nijak výrazně neklesá, což je podle mého známka kvalitního NB.

Osobně nemám proti tomuto NB žádné výhrady a sem spokojen že sem se zrovna pro něj rozhodl.
- Jan Vomočil

Reklama
Reklama