Zpět na článek

Diskuze: Asus Matrix série - Radeony jak mají být

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a kde je nejake porovnanie s referencnymi kartami alebo s kartami inych vyrobcov ... chybaju grafy teploty, OC, hlucnosti alebo spotreby v porovnani z beznymi verziami ... nejak nevidim zmysel tohto testu, ci ako to mam nazvat ...
- Menšie zlo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Myslím že to je jen taková reklama na tyto grafiky a aby to nebylo krátký, tak přidali pár testů.
- Petr Štuchal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tiez sa mi to tak zda ... na to ze autori clanku su dvaja to stoji, prepacte ten vyraz, za rit ... oznacenie UBOHY PREVIEW bude asi najlepsie ...
- Menšie zlo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Petr to vystihl naprosto přesně,
- Mirek Kočí

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řekl bych, že je to "recenze" přesně v duchu článku pana Rybky, který vyšel minulý týden, konkrétně odstavec Nevděčný život moderního novináře.

Dovuluji si poznamenat, že moje Sapphire HD4850, kterou jsem si pořídil krátce poté, co byly oficiálně uvedeny na trh, šla přetaktovat 750/1100 se stock chladičem (za použití AMD GPU Clock Tools 0.9.8, ověřeno testem v ATI Tool 2.6) a 800/1100 po mírném vmodu s Accelerem S1, takže 770/1035 s dvouslotovým chladičem při možnosti měnit napětí nepovažuji za žádný zázrak. Pravda, taky jsem o ní v zátěži se stock chladičem věděl, jak lakonicky uvádíte v nevýhodách ...
- Mrtvej Brouk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Toto byli stoprocentne stabilni frekvence, holt kazdy kousek je jiny...Jádro zvládalo 850 az na Stalker, neprosel ani nizsimi frekvencemi, stabilni tedy 810 MHz. Pokud bychom Vas chteli vodit za nos, nebylo by nic lepsiho nez ho z testu vyradit a placat se zde do prsou. Jenze nic takoveho se na PCT nikdy nestane. Proto ten nic moc vysledek v OC s HD 4870.
- Mirek Kočí

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mirek Kočí: Nestabilita ve hrách může být i záležitost ovladačů. Leckdy padají i na defaultních taktech ...
- Mrtvej Brouk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mirek Kočí: tim chcete rict ze testovani stability ve trech hrach je rozhodujici? co kdyby se testovalo na 20? treba by sla nataktovat jeste min
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Kalda: opet spatne, stabilita nebyla testovana ve 3 hrach, ale v desitce hrach plus podpurne programy na testovani stability... bohuzel nevim , kde byla chyba...ale STALKER si proste s takty nerozumel, jinde bez kompromisu..Kdyz se udela objetivni test a ne rychlokvaska jako na jinych CR webech, kde taktovani zabere 5minut a je u konce tam nenarikate, na serioznim magu brecite neustale
- Mirek Kočí

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja by som sa chcel spytat ci sa aj dockame tych save pozicii v hrach na ktorych sa testovalo, presne nastavenie benchmarkov a podobne aby sme si mohli aj sami porovnat vykon vlastnych zostav s tu testovanymi (myslim ze kedysi to tu jeden z autorov sluboval na fore ale uz si nepamatam ktory..) bol by som moc vdacny za take nieco.... aspon by ludia mohli do komentarov obcas aj napisat svoje vysledky... Dakujem
- Adrián Benkovič

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pozic neni treba, nastaveni na kterem bylo testovano je napsano ve clanku, poto staci pouze benchmark spustit a porovnat vysledky s vysledky v testu.
- Mirek Kočí

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja by som sa chcel spytat kde su moje komentare ... je nieco zle na tom ked vam napisem, ze tu chybaju grafy a porovnania ? Takto to vyzera len ako reklama pre uzasne Matrix karty Asusu ... preco ste Matrixi neporovnali s inymi Radeonami HD4850 a HD 4870? Moznosti OC, teploty, hlucnost ... toto su zaklady a vy ste na ne zabudli a este ste si DRZO dovolili premazat komentare ... skutocne ODBORNY PRISTUP ... CONGRATZ ...
- Menšie zlo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Souhlasím, karty by měly být porovnány s referenčními ve všech ohledech (přetaktování s Vmod i bez, spotřeba, porovnání cena/výkon).
Nevím také, proč jste do testu nezahrnuli i karty konkurence (v daných cenových hladinách - referenční verze až Matrix). Případnému zájemci tak nezbývá, než procházet a poravnávat tyto karty s dalšími recenzemi.

Píši to nerad, ale takhle to opravdu vypadá jako recenze na objednávku. Nezbývá než věřit, že tomu tak není...
- Carlos.H

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pánové, to jste mě teda sklamali....
- Carlos.H

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 3. 2009 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Carlos.H: Jsem tu trochu pozdě... Myslíte ty, co poukazují na to, že tento článek vypadá jako reklama? Překvapuje mne totiž, že tu žádné nevidím...
- Aros

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel v článku chybí zmínka, že podpora iTrackeru není zatím pro Visty ani 64bitové systémy....

Mám kartu Matrix asi 4 měsíce a v zásadě jen kvůli dobré možnosti podtaktování 9800GT - 250MHz GPU a 0,9V. Takže nežere, ani netopí, ale jen v XP :-(

To že nejsou drivery pro 64bit (to jsem zkusil) a myslím ani 32bit Visty je ale dost velký bug.

A tradičně Asus neaktualizuje svojí podporu, takže k řadě karet skončíte s verzí 1.01 nebo 1, i když se dá vyšťourat i verze 1.06 (ta podporuje i zmíněné ATI verze a opravuje nějaké chyby, které v iTrackeru jsou)

PS: nikdy bych neřekl, že je iTracker hezký, mě stačí čtvercový box s táhly :-)
- Pavel Vychodil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Opet placani do vody, bohuzel znacne rozporuplne...nemate pravdu, dokonce tvrdite nepravdu..iTracker pro 64-bitovou verzi Vist funguje, konkretne s verzi 1.0.6. jsem nemel nejmensich problemu. Kde je problem u Vas to opravdu nevim..:=)
- Mirek Kočí

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tedy omlouvám se, našel jsem, že jste testovali pod 64bit Vistami, ale mě iTracker pod 64bity nepracuje
(aspoň starší verze ne a verzi 1.06 jsem našel až dnes)
- Pavel Vychodil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tiež mám osobné skúsenosti s touto radou kariet avšak sa jedná o Asus EN9600GT MATRIX 512MB GDDR3 s tým, že neviem ako sú na tom Radeony, ale 2D režim s touto kartou dokonca aj pri prehrávaní DXVA (H.264) je ventilátor úplne vypnutý takže 0dba.
- Gzur

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro vsechny stouraly, po obede se dockate prekvapeni. Hadejte co to asi bude? :)
- Václav Vlček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...len taký malý OT: Na fotke na prvej strane nie sú tri HD4850, ale (zdola nahor): HD4850, 9600GT a 9800GT :) Že ako to viem? Kdesi som to už videl...aha! V mojom foťáku :-D http://www.pc.sk/modules.php?name=article&what=read&v=1219960815&p=2
- Gudas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Procesor E8200 patří dnes spíše k podprůměru, ale pro náš test je dostačující."
No LOL!
- Jakub Ptošek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen pro doplnění: článek bych chtěl věnovat jedné blízké osobě, která mi v době jeho psaní odešla ze života.
- Mirek Kočí

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má smysl tu kartu drtit přetaktováním, které přidá 2 fps ?
- Rboost

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ANO! a myslim, ze taketo reci nepatria na server pc TUNING. xceme predsa zo svojich kariet maximum. To neznamena, ze ju drtime, ale ze ju vyuzivame na plno.
- Sato Kimura

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak mi přišlo, že jsem spíše četl článek z marketingového centra než nezávyslou recenzi. Ještě k tomu stoupání vzduchu při pasivnim režimu. To bych nazval spíš unikání nahromaďěného teplého vzuchu. Stoupal by kdyby měl kam a to by musel být pasiv na druhé straně karty
- Tomáš Kolařík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nezávislý je od slova viset.
Jinak test musel být samozřejmě pozitivní, plný energie, hravosti, přátelství a lásky, jinak už by nikdy žádná další soutěž sponzorovaná firmami ASUS a AMD nebyla :)
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jj psal sem to předtim než byla uveřejněná ta soutěž. Teď už je mi všechno jasný :-) A i když PCTuning dělá trochu kurvu, tak je vlastně chápu. A dneska už to ani jinak nejde. Ten Rybkuv článek si špatně načasovali :-)
- Tomáš Kolařík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V grafu máš jako nejslabší kartu uvedeného Radeona 4870 místo netaktnuté 4850ky.. je to trochu matoucí..
- Daniel Menschy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace díky, opravím až dorazím domů, momentálně nejsem přítomen..ale ještě jednou díky za postřeh, jak vidíte podle všech komentářů:100 lidí=100 chutí, nelze se zavděčit každému. Každopádně díky za každý podnět pro zlepšení do budoucna, děláme to pro Vás. -- Mirek
- Mirek Kočí

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejak sem nepochopil to vase vysvetleni k obrazkum :o) pred nima pisete ze se ohraty vzduch fouka primo ven ze skrine ale na obrazku je pak nasavani skrz zadni perforace
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2009 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace cetl si to nekdo nez tady nakliknul blabol? protoze ty obrazky me opravdu prijdou matouci kdyz si je spojim s tim vysvetlenim pod nima a hlavne nevim jak by se mohl u druhyho obrazku ten vzduch nasavat kdyz by se ty ventilatory nemely tocit (a ne kazdej ma v casu podtlak)
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Mi jsme profil nazvali příznačně PCTuning.cz" (2. strana článku)
- Jindřich Borovička

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano, z PCT se stává postupem času nečitelná žumpa plná hrubek, (prý) překlepů, nedostatků, nepřesností. U diskutujících můžeme hrubky tolerovat, u "novinářů" ne. Nejhorší na tom je, že při výtkách k pravopisu se ozývá tlupa Neandrtálců vehementně klikající na bláboly, která křičí, že stačí, že je článek čtivý a obsah sdělení jasný. Ano, takovým chyby nevadí, protože je nevidí. A protože je nevidí ani autoři, mohou se hrdě přihlásit k této tlupě taktéž. Výmluvy typu: "Psal jsem to večer, ve spěchu..." nejsou hodny novináře. Člověku, který ovládá jazyk, se může stát (a to především při psaní na klávesnici), že chybu udělá, ale vždy na ni přijde, protože hrubka bije do očí, když si chybující autor po sobě čte své dílo.
- Petr Machálek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Takový chytráky jako seš ty úplně miluju a bohužel jich je tu plno. Chtěl bych vidět, jak by vypadal tvůj článek, ale určitě by byl bez chyb a článek Mirka Kočího by strčil s přehledem do kapsy. Myslím, že si neuvědomuješ, kolik úsilí člověk věnuje jenom testování a třeba tvorbě grafů, aby někde neudělal chybu při zapisování hodnot atd. Pak už je možné, že se někde v tak rozsáhlém článku objeví nějaká ta chybka. Takže abych to shrnul, zalez si do žumpy plný s....k (v tvém případě) sám.
- Massacre

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Massacre: Děkuji za poklonu. Ano, byl by bez chyb. Uvědomuji si plně, kolik úsilí člověk vyvine při vyplňování tabulky v Excelu. Také jsem si plně vědom, jaké úsilí musí Obermaier vyvinout při hledání vzorečku na výpočet počtu procent v sešitě ze sedmé třídy. Rozsah článku je způsoben množstvím obrázků a grafů, nikoliv množstvím textu. V těch pár řádcích udělat chybu ve vyjmenovaném slově je ostuda. A tvoji poslední větu komentovat nebudu, vypovídá něco o tvé úrovni.
- Petr Machálek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2009 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Petr Machálek: Že tady do té žumpy lezeš, když se ti to tak nelíbí! Ale vlastně né, ty jsi jenom takový normální exhibicionista, co se schovává za český jazyk. Neboj, to se časem spraví, a my tě zatím budeme ignorovat... :-P
- Roman

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2009 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Roman: Tento web před časem Obermaier pasoval málem na nejlepší web pod sluncem (přel se s někým z EHW), tak co bych si ho nepřečetl? Lézt si mohu po netu kde chci a mám-li možnost vyjádřit svůj názor, tak ho vyjádřím a napíšu, co se mi líbí-nelíbí.
Normální exhibicionista neexistuje, a jestli ano, tak se neschovává, ale naopak ukazuje. A jestli tvoje ignorace spočívá v odpovídání na příspěvky, tak mě ignoruj dál.

Pročpak se asi rolují příspěvky? Potrefená opět kejhá?
- Petr Machálek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2009 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Petr Machálek: Rolují vzhledem k tomu, že se tu řeší věci, které absolutně nesouvisí s článkem.
- Mirek Kočí

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2009 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Mirek Kočí: A proč rolují jen moje příspěvky? Ostatní ve vlákně zůstaly nedotčeny. Něco osobního?
- Petr Machálek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mam matrix 4850 na taktech 780/1100 a nárust výkonu je nejvíce poznat v assasinovi a v race driver grid kde je rozdíl 15-20fps.
- biker

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
4. 3. 2009 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Preco ste testovali s ovladacmi 9.1, ktore obsahuju AF Bug z hrach - Crysis, Crysis Warhead a S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky a ktomu ste tieto hry aj pouzili a dokonca ste vynutili 16x AF ?
- Jozo M.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2009 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na straně "7. 3DMark Vantage" jsou v grafu tři 4870 a jenom jedna 4850.
- shipo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2009 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mozem vediet preco ste tak brutalne premazali komentare? Na PCT clovek nemoze vyjadrit svoj nazor ci ako? PAN AUTOR AK NAHODOU NEVIETE, KRITIKA MA DVE STRANKY - DOBRU A ZLU. AK SI MYSLITE, ZE ZMAZANIM ZLEJ KRITIKY UROBITE Z BIEDNEHO CLANKU NIECO VIAC, STE NA OMYLE ...

P.S. Nezabudnite aj toto vymazat ...
- Menšie zlo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2009 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Este raz -> ak su nejake ovladace dobugove (podvod, za ucelom zvysenia vykonu GPU, zamerne/nechtiac) tak asi tie ovladace nebudem pouzivat v testoch a tak dalej rozvyjat flame... Aspon poznacte, ze "berte test s 16x AF s rezervou za pritomnosti AF Bugu v ovladacoch 9.1", alebo aspon prepise info o pouzitych ovladacoch z 9.1 na 9.2 aby to vyzeral odoverihodnejsie...
- Jozo M.

Reklama
Reklama