Zpět na článek

Diskuze: ASUS P4C800 Deluxe - spolehlivý Canterwood pro Pentia 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobne mi cena 7000 pripada odpovidajici vykonu a vybaveni
- Miner

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to s tebou nemohu souhlasit cena 7000t BEZ DPH je prilis draha ani za ten vykon to nestoji ;(
- rodney

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mas pravdu ... podla mna je Asus uz davno iba nafuknutou bublinou, ktoru drzi nad vodou image vytvoreny starsimi doskami ... Asusy som mal dva ( oba hodnotene "the best of") a oboch som sa okamzite zbavil ... neslo to tak ako malo .. .. teraz mam Gigabyte a som velmi spokojny .. nehovoriac o cene ...
<br>
<br>BTW: autorovi ... "slovne spojenie Asus + Intel" ... s nevtieravym podtonom toho, ze to je "the best of the best of the best of" si nechajte nabuduce pre seba ... podla mna su aj ine kombinacie .. a kludne moze byt " bestnejsie" ako Asus + intel ... tot vsjo ..
- Vladca[deCOY]

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prijde mi ze PCT priklada vahu urcitym vecem nejak divne... napr BIOS ma vahu 0,1 a vykon 0,2, podle me je BIOS hodne dulezity a zaslouzi si vetsi vahu... ale to jen tak na okraj :-)))
- Warlord

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestlize vezmete P4 2.66 a podtaktujete ho na 2.4 a pritom docilite FSB1200, tak je to pekne zavadejici vysledek a v praxi je to k nicemu. Docilte 1200FSB pri normalnim pretaktu a nebo alespon pri nominalni frekvenci procesoru. Takhle je to o nicem. A jeste si k tomu vemte normlani procesor a ne ES. Takhle si jen muzeme myslet kolik jste dostali za reklamu na ASUS.
- Lace

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prectete si clanek pozorne! Je v nem totiz smichana recenze desky (pravdepodobne velmi dobre) a moznosti chipsetu, ktere jsou momentalne dostupne jen s ES-kem.
<br>Osobne bych se primlouval za vetsi oddeleni techto dvou recenzi, aby to nematlo ctenare, kteri vse jen "preleti ocima" a kdyz neco nechapou, tak to hned napisou pod clanek misto toho, aby si to precetli jeste jednou a premysleli u toho.
<br>
- Martin G.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ted napisu neco s cim bude malokdo souhlasit. Myslim si, ze za kvalitu je potreba platit a ze neni normalni, aby slusne PC se dalo poridit vcetne 17" monitoru za 20k s dani! Jen vic drahsich desek a ostatnich komponent s vysokou pridanou hodnotou at se da na necem vydelat.
- Martin G.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máte pravdu, lepší by bylo otestovat FSB 266 MHz. Zde ale nemůžeme výkon porovnávat na stejné frekvenci, takže by byly výsledky zkreslené.
<br>
<br>Několikrát v článku píšu, že 1200 MHz se výkonnostně rovná 1066 MHz z důvodu použitých "pomalých" pamětí. Aby FSB 1066 MHz brzdila paměti potřebujete nejméně DDR533, což asi jen tak neseženete.
<br>
<br>1066 MHz je reálná frekvence, kterou s 800 MHz procesory dosáhnete. Stačí si jen zpočítač nak olik přetočíte 2,4 GHz s FSB 1066 MHz. Vyjde vám 3,2 GHz, což je reálně použitelná frekvence a může ji dosáhnout každý.
- Jan Dudek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BIOS jako sám takový není zas tak důležitý, základem jsou použité součástky na desce, které možnosti BIOSu určují. Proto je kategorii Osazení dána nejvyšší důležitost.
<br>BIOS je hodnocen zejména po stránce naprográmování a použití možností desky.
- Jan Dudek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cože??? Proč věta: "Konečně můžeme smazat CMOS paměť pomoci jumperu (hurá !)." ????? To má být novinka?! Odvážím se říct,že jako dlouhodobý "PC - uživatel a bastlíř" jsem desku bez možnosti smazání paměti CMOS pomocí jumperu neviděl.... Připomínek bych měl daleko více,bohužel mě tlačí čas:-) Ale jinak oceňuji vaši snahu a zápal pro PC-Tuning.
<br>
- Adri

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry den, pisete ze s 2.4 se na 3200 dostane kazdy, chtela bych se zeptat kolik voltu na CPU na to potrebuju a zda se CPU neznici. Nejde se mi stabilne dostat s timto CPU pres 2950 a to mam asus p4g8x a pameti 433 MHZ C2
- HYnda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prestoze neocekavam ze mi nekdo fundovane poradi, tak pripojuju jeste ze ta CPU je 533 MHz teplota CPU je na 2950 38 stupnu v zatizenem stavu.
- HYnda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor tim zjevne myslel to, ze je tato moznost opet umoznena pohodlne pomoci jumperu. Na mnoha starsich deskach Asus je to totiz reseno "zkratovanim dvou bodu" (oznacenych CLRTC). Po pravde receno je mi to ale celkem jedno, protoze jsem tuto funkci u Asusu naposledy vyuzil mozna tak na TX97-E. Od te doby to proste nebylo potreba ;-)
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Max. napětí, které nevadí P4 je 1,6 V, ocž odpovídá VRD/VRM 10. S tímto napětím byste se na 3,2 GHz mohli dostat s novým steppingem P4, které mají nové 800 MHz P4.
- Jan Dudek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nene, většina novějších desek už nabízí pouze softwarové "mazání" CMOS. Poslední mé recenzované desky měly jen soft. Proto jsem tak strašně rád, že ASUS má hardware.
<br>
<br>
- Jan Dudek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mozna se budes divit, ale souhlasim s Tebou :-) Pri prodeji sestavy z kvalitnich dilu mam castokrat mene prace a vzdy spokojeneho zakaznika. A pokud vemu v uvahu mnohem nizsi procento reklamaci, tak neni co resit.
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď nemá cenu tyto desky kupovat, ale podle všeho to spadne na něco kolem 5000 - 6000. To už půjde, ne?
- Jan Dudek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... jestli si rozumime, ale u ktere desky tedy neni? Pokud mrknu treba na P4PE, tak tam je jumper CLRTC.
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...
- Jan Dudek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2 x konektor pro Ultra ATA pro zapojení do RAIDu. SATA disky jsou tu zatím nedostupný (vyjma Seagate kterej nechci).
<br>Proto asi radši půjdu do Gigabyte. Ale ten má zase navíc 2 otravný větráky.
- HADiCE

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...tak to je jina. Ted uz si rozumime :-)
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukal jsem do ceniku ATComputers a ta "doporucena koncova" je tam pro tento tyden jeste o temer 10% vyssi. Tim nechci tvrdit, ze se to neda sehnat levneji, ale na 5-6k to bude padat asi jeste dlouho.
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To máte pravdu, tohle řešení kromě Gigabytu nikdo nenabízí. Ale nezapomínejte, že nova ICHcka 5 podporuje RAID. Ale tato deska nema ICH5R.
- Jan Dudek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na recenzi noveho Gigbytu se taky chystame. Cena je zajimava a hlavne pripojite 12 zarizeni - 4x SATA a 8x IDE. To tady jeste nebylo !!!
- Jan Dudek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
1. 5. 2003 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

predem bych chtela podekovat za odpoved. Evidentne jsem spatne pochopila ze jste to rikal ve vztahu k 800MHz procesorum, ted uz to vidim ve vasem prispevku. Kde je tedy realne maximum pro 533MHz FSB verzi?
- HYnda

Reklama
Reklama