Zpět na článek

Diskuze: ASUS představil Eee PC s procesorem AMD

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Krayzie
Krayzie
Level 1 Level 1
8. 6. 2010 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebyt nepouzitelneho rozlisenia 1024 x 600, mohol z toho byt celkom pouzitelny netbook.

Vejta
Vejta
Level 1 Level 1
8. 6. 2010 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Krayzie já teda netbook s tímhle rozlišením mám a ještě nikdy se mi nestalo že by mi toto rozlišení nestačilo

Krayzie
Krayzie
Level 1 Level 1
9. 6. 2010 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vejta Mal som doma jedno z prvych Eee PC, ale do pol roka to slo z domu. Atom je aj na browsovanie po nete nepouzitelny a rozlisenie 1024x600 tiez. U mna je min. pouzitelne rozlisenie 1366x768 alebo 1280x800 pre NB to velkosti 12" a pre NB od 15" - 16" by som mensie rozlisenie ako 1920x1080 tiez nebral.

Trunda
Trunda
Level 1 Level 1
8. 6. 2010 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale jednojádra dneska už do PC nepatří. :roll:

kapa
kapa
Level 25 Level 25
8. 6. 2010 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trunda ked to myslis cenovo, tak ano, uz je to +- cenovo jedno. No vykon maju dostatocny aj jednojadra, zalezi ake, ATOM nieje bohvie co, no napriklad Sempron 140 je delo, pri beznej praci ho nerozoznas od dvojjadra...., moja zena ma asi tak ročny notebook MSI so semprnom SI-40, jednojadro 2GHz, integrovana grafika GF9100, 2GB ram... a ked niekedy sadnem za jej notebook, vobec neregistrujem, ze tam je jednojadro. Ono treba vediet co potrebujes, co na tom budes robit a podla toho kupovat, no nesuhlasim, zeby jednojadro nemalo vykon, prostesa iba cenovo oproti dvojjadru nevyplati, to je pravda, rozdiel na cene PC alebo notebooka je par euro.

Trunda
Trunda
Level 1 Level 1
8. 6. 2010 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kapa]...[/quote]
Myslel jsem to tak nějak všeobecně.
Když si vemeš, že dnes je naprostá většina aplikací vyvíjena "dvojvláknově" tak má jednojádro oproti dvoujádru značnou nevýhodu. Navíc musí obsluhovat ještě systém a ostatní běžící aplikace. Takže pokud si toho "prcka" koupí někdo, kdo ho spustí a zapne si ICQ, tak proč ne, ale já to vidím jako krok zpět.
Prostě když to shrnu, tak max. výkon jednojádro/dvoujádro a jejich vzájemná cena je prostě naprostá blbost vyrábět podle mě.

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
9. 6. 2010 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Trunda Súhlasim s kapa. Mal som možnosť testovať a pracovať s AMD Sempron 140 2.7GHz ako aj s AMD Sempron 140 2.7GHz@3.6GHz OC. (ostatne kto má záujem môže sa presvedčiť - dajte do googlu:
"Minirecenzia" AMD Sempron 140 v staršom PC. V dnešných dňoch dokončujem recenziu s Intel Celeronom Dual-Core E3300 2.5GHz čo by najlacnejšej konkurencie Intelu (dvojjadru) a naozaj bežná kancelárska práca (samozrejme za predpokladu, že ju vieme definovať - je to u každého subjektívne podľa toho s čím dennodene pracuje) je z môjho pohľadu pre takéhoto užívateľa absolútne nepostrehnuteľná. Mýty v podobe, že moderný jednojadrový procesor nedokáže pružne reagovať na viac otvorených okien a aplikácii poviem to šalamúnsky aby som nikoho neurazil sa jednoducho nepotvrdili. Ten kto to šíri vie prečo to robí...

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
9. 6. 2010 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možno neviete, ale rozšíril sa nám od posledných výstav taký nešvár. Várobcovia na nich totiž neklarujú HW, ktorý sa v predmetnom zariadení jednoducho nenachádza alebo ak sa tam nachádza jednoducho je nefunkčný. Sascha Palenberg z netbooknews.de na predmetné Eeečko povedal, že je síce pekné, že Ausu plánuje tekýto mininotebook s AMD a je tam aj popis,a ale v konkrétnom predvádzacom modely bol HW od nVidie. Ak to poviem sarkasticky: Asus tam kľudne mohol napísať, že vo vnútri je VIA Nano Dual-Core veď čo na tom, že na trh príde reálne až v priebehu 6 mesiacov... :D

Trunda
Trunda
Level 1 Level 1
9. 6. 2010 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tralalák]...[/quote]
Vypadá to, že si nerozumíme... prostě je můj názor ten, že dnes do PC jednojádra nepatří. Jak z hlediska komfortu (ktery nastane v případě 100% využití CPU), tak z hlediska ceny.
To člověk pozná, když si pustí písničky, nějakej program z dílny MS Office a do toho se mu začne updatovat Antivir. Ejhle a začla se nám trhat myška, nedej bože aby ve stejné chvíli připojil externí zařízení, to v té chvíli neví jednojádrové-CPU co dřív. Navíc dnešní webové stránky používají neskutečné množství flashe, které také dává zabrat CPU.
Nešířím to proto, že bych z toho měl lepší pocit, nebo se s někým chtěl na fóru hádat. Ale protože si myslím, že mám z větší části pravdu. Podle mě si už i tzv. "kancelářská práce" zaslouží dvoujádro.
Navíc neříkám, že někomu to nestačí, jen tvrdím, že jakýsi vzniklý poměr mezi samotným výkonem, výdrží baterie a cenou toho samého NetB s dvoujádrem je prostě neporovnatelný.

Reklama
Reklama