Zpět na článek

Diskuze: Asus Radeon X1650XT - GeForce 7600GT "killer"?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hezký test.
Ale chtěl bych vás upozornit na malou chybičku v testovaví sestavě se testují Radeon1650XT a GeForce 7600GT a ne Radeon 1950Pro a GeForce 7900GS.;-)
- moby

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 3. 2007 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace 7600GT se da přetaktovat naprosto v pohodě o 20% a Radeon 1650XT ani o prd,takze sice novinka,ale k nicemu a sel bych do 7600GT hned jelikoz ve vysledku vykon/cena vede o moc! Kdo netaktuje 1650XT.
- Danny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace a proč by je ty nVidiote neporovnávali, když jsou ve stejný cenový relaci? :-) Pokud vynecháme high end v podobě 88xx řady, nemá jinač nVidia za rozumný peníz oproti ATI co nabídnout - pokud nejsi pracháč a nemáš na osmičkovou řadu, tak si holt musíš koupit třeba exkrement v podobě 7900GS no :-)
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Hovorite tu o tom, ze X1650XT prisla neskoro...ja sa pytam, ked si pojdete [B]dnes[/B] vybrat novu kartu a rozhodovat sa budete medzi 7600GT a X1650XT podla vykonu, ktoru vezmete? Pretoze o to tu ide, nie o dobry pocit ze mam grafiku ktora tu bola skor a je porovnatelna s "tou druhou". A to ze sa da 7600GT este pretaktovat...co natom? Nie kazdy zakaznik to vie/chce robit.
- Gudas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Gudas: váhal bych, když slýchávám že ta ATi má hlučnej chladič, ona už i 7600 GT je docela hlučna když přejde do šD aplikace ( ale pak nějak ztichne, takže asi při startu 3D aplikace) no a 7600GT ma vysoký taktovací potenciál, hodně nízké teploty..no váhal bych ale asi bych nekoupil ani jednu z těchto a koupil rovnou 8800 tu levnou
- kokin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 3. 2007 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @kokin: Kdys chces met tiche pc tak si porid vodni chlazeni a je ti jedno jakou grafiku koupis protoze s toho ten chladic sundas a das tam vodni blok a hluk ani neuslisis.Jinak nema cenu tady hovorit o hlucnosti.
- Vitezslav Kapral

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @kokin: To je pravda no, uznavam, patrilo by sa porovnat obidve po max. pretaktovani ktore zvladnu a bez pretaktovania (co je uz v tomto teste)...Len treba dodat, ze nie kazda X1650XT ma hlucny chladic (MSI, HIS, Powercolor). To ze by ste kupil rovno 8800 je myslim v tejto teme bezpredmetne nakolko sme v inej cenovej hladine...
- Gudas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Gudas: Je treba ho regulovat rucne pak my nemel byt problem ale na 100pro vykon se to vydrzet opravdu neda.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vy porovnáváte Asus Radeon X1650XT - GeForce 7600GT ? pche...že se ATI nestydí, vyrábět produkty lowendové až po tak dlouhý době a ještě se s 7600 Gt porovnávat! Je to nehoráznost,psát o 7600GT je pomalejší ( je ),ale uvědomte si kdy byla 7600GT uvedena natrhu a kdy ATI X1650XT ..ostuda no.
To víte ATI už nemá co nabídnout, tak kopíruje...třeba u lowendu koukne na testy a provede výrobek aby měl o pár fps více a pak prodá za nižší cenu, aby se mohlo ATI uživit, ale už je tak ve skulzu, že nestíhá ani kopírovat.

- kokin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Děláš, jakoby ATi neměla před vydáním RX1650XT pro GF7600GT konkurenci. Nezapomínáš náhodou na Radeon X1800GTO, který podle mě zejména ve starších hrách bude ještě výkonnější než RX1650XT?
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Za prve, ATI vyrabi karty srovnatelne se 7600GT, aby ji mohla konkurovat, 7600GT dlouho nemela konkurenci, zadruhe ATI nekopiruje, nemnuze porad prodavat jenom to nejlepsi a nejdrazsi, potrebuje mit cely trh zaplnen a snazi se porazet Nvidii v lowendu a main streamu, protoze v highendu nema cim odpovedet. Proste tvuj prispevek je blbost od fanatickeho zastance Nvidie, ja kupuju to, co je za stejnou cenu a je lepsi a jemi jedno, kdo to vyrabi.
- Adam Herma

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Všechny aspekty pana Hulána, mluví to jako Huhlán, reje to do ATI/AMD jako Huhlán, kliká si to stovky souhlasů jako Huhlán, a není to náhodou Huhlán?
- Josef K.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace lol kdo mi dal tolik hlasů :D ja si jak kkt sobě dám 10 hlasů a sem z toho uklikanej :D by mě zajímalo kdo si dal tu práci naklikat 3sta souhlas :D :D :D že by radek hulán? :D
- kokin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mel by se jit lecit...nebo si aspon vzpomen na pripady kdy se porovnavl nova nv se starou ati (x850 vs 7800, 8800 vs 1950...) a nikoho to nes*re, ale kdyz se testuje naopak....ostuda jsi ty ze jsi schopny napsat takovou hovadinu...
- Ssnake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nj - pak ovšem ATI zaslouží uznání, že ti za stejnou cenu je schopná dát 2x tolik shaderů než nVidia :-))
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jenže když píšeš 8800 vs 1950 ... jenže ATI némá žadnou highend grafiku takže Nvidie za to nemůže, že ATI nevydala kokurenta ! Prostě ATI 100let za opicema
- kokin

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Stará Nvidia vs. nová ATI. Predsalen niečo na tom je.

Keby cena nebola smerodatná (čo ale aspoň pre mňa je), tak by sme mohli porovnávať efektivitu výkonu týchto kariet, avšak nemyslím voči spotrebe.

Výkon deleno počet pixel/vertex shaders. Keď zoberiete do úvahy, že 7600GT má o 50% menej PS (24 vs 12) a o 38% menej VS (8 vs 5) pri rovnakej šírke pamätovej zbernice a podobnom taktovaní jadra/pamätí, tak rok stará 7600GT si zaslúži uznanie. Skúste niekto vypnúť PS/VS u ATIny aby mala rovnako ako Nvidia. Výsledok nechám na predstavivosti....

- Unaghy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 3. 2007 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Unaghy: tento rozdiel "vo vybavenosti" oboch kariet súvisí aj s rozdielnou stratégiou uvádzania produktu na trh ako aj jeho životného cyklu oboma výrobcami.

Nvidia sa snaží pri vydaní "trafiť" do mainstreamu cenou aj výkonom, pretože zväčša "neosekáva" high-endové karty do mainstreamu. Tie aj po x-tých úpravách zostávaju v high-end (v poslednej dobe bohužial iba cenou a nie výkonom). Takýmto spôsobom bola uvedená celá šestkovú radu, kde 6800xyz zostal vždy v high-ende.

Ati opačne, "napasuje" výkon a cenu voči nvidii (mainstream) a často na to musí využiť "osekaný" high-end minulej generácie (X1800GTO) resp. súčasnej generácie (X1650XT).

Nvidia sa musí spoliehať iba na to, že návrh mainstreamovej karty, náklady na výrobu a jej konečnú cenu "trafí", ináč by neuspela.
ATI sa po "malom úspechu" X700pro síce poučila a jej X1600pro/XT už bol konkurencieschopnejší, ale stále to nebolo akosi ono. Nakoniec jeho hlavnou úlohou sa stalo udržanie mainstreamovej pozície dokiaľ nepríde náhrada za X1800GTO.

Táto "marketingová stránka" grafických kariet by si určite zaslúžila samostatný článok.

Ospravedlňujem sa za nepresnosti, vzhľadom na krátku dĺžku príspevku som abstrahoval od viacerých skutočností, hádam ma za to neukameňujete....

Dúfam, že som znova neprihral KOKINovi :)

- Unaghy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 3. 2007 05:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Unaghy: No, ohledně té efektivity architektruy - řekl bych, že tenhle Radeon má smůlu v tom, že je právě tou paměťovou propustností (stejnou s 7600gt a x1600xt) pořádně přiškrcen. Jinak bychom přece výkonem směřovali k dvojnásobku skóre x1600ky...
- Jan Olšan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @kokin: ati vydanim novych ovladacu zvedla vykon x1950 az o 40%, zatimco NV si pomohla novou generaci :-) kdyby nv nevydala 8800 tak uz vlastne ani do highendu nepatri...a kdyz uz, tak jedine s 8800GTX ktera je vykonem vysoko, ale 8800GTS je vykoneme jen lehce nad x1950xtx...tzn rozdil generaci a NV ma jen jeden opravdu vykonnejsi model...
- Ssnake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Unaghy: Ale my tady nehrajeme na ceny za celozivotni dilo nedejboze uznani..srovnavame produkty ktere jsou ted na trhu...
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @kokin: Nj a NV nema ziadnu grafiku ako nasledovnika 7600GT a za to ATI predsa nemoze. V clanku nikde nie je, ze 7600GT je zla karta, len ze 1650XT je lepsia.
- ASD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Zcela souhlasim. A pokud zde tvrdíte, že je nespravedlivé srovnávat 7600GT s X1650XT, kdy X1650XT je novější, ale za stejný prachy, tak teda at nvidia srazí ceny 7600GT na 2000Kč, tim se dostane do low-endu a na testování s X1650XT příde jiná karta (i když ted nevim od nvidie jaká). V tomhle ATI vždy vedla, jelikož nvidia karty vydala první za mastný ceny, ani, někdo to koupil, ale většina rozumných lidí si řeklo: moc drahý, počkám až spadnou ceny. Jakmile ale spadli, ATI vydala X1650XT a kdo by tedy za stejnou cenu kupoval horší kartu? To by byl jedině bud 100% nVidiák a nebo cvok. Takže ATI ted opět drží mainstream a bude ho držet i s X2600. Kdyby nVidia už ted vydala 8600, možná by si jí pár uživatelů koupilo, ale opět za stejnou cenu tady bude řada X2600, do které lidi jasně pujdou.
Nejsem ani ATInář, ani nVidiář, sem nestranej. Ale situace na trhu jak z dnešního mainstreamu, tak řady X2x00 hraje jednoznačně pro ATI
- Dan Tuček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: jenže ATI už high end dávno má - jinak by ji DFI nemohlo v prosinci testovat - jenže k čemu ji vydávat, když teď je zatím k ničemu (Vista a DX 10 hry) - tak si jí radši pěkně poladí a vydá rovnou s mainstreamem - a jelikož Nvidia vydá svůj mainstream téměř ve stejnou dobu jako ATI, tak těžko můžeš bletj nesmysly typu, že ATI je sto let za opicema - ATI si akorát uvědomila, že rozhodně celá zeměkoule hned nepoběží druhej den do krámu pro vlajkovou loď, jako si to myslela nVidia o svý 8800 GTX - prodej téhle grafiky je těžce pod očekáváním nVidie :-) Platilo a pořád platí, že králem je ten, kdo má lepší mainstream
- Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zase jsme vstavali levou nohou?:)...
1) mame snad nejakou GF8600?
2)Radeon je rychlejsi nekdy i podstatne
3)obe karty jsou nevhodne kdyz existuje Raden X1950Pro pod 5 tisic
4)nechapu nejak smysl Tveho prispevku
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No já jí u vietnamce na trhu koupil za 3 tisíce a jako bonus jsem ještě dostal dvoje trenky a dvoje ponožky :-)
- Petr

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1950Pro se da sehnat na netu se zarukou za 4000 takze jen opravdovy nadsenec cisla 16 si koupi vyrazne slabsi sestricku za stejny penize... :-)
- lulinak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nestandardni cena...mozna pres zahranicni e-shop nebo maleho prodejce ktery prodava na vlastni pest dovezene karty.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ten CoH je brutal :). Pekne rozdiely, to som ozaj necakal

- Loki_D

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To hej, ale ostatne uz nic moc (snad este gothic, oblivion). Skoda, ze netestovali napr. NFS Carbon - tam je vykonostny narast X1650XT voci 7600GT este vacsi. Zas na druhu stranu v neprospech x1650XT je to vyssia spotreba a vyssia cena (u nas o 1000,-SK) v neprospech X1650XT
- Roman Kučera

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybý mu tu 3D Marky - 03, 05, 06 :(

Jsou to rychlé testovací programy, podle kterých se dle mého dá jednoduše porovnávat výkon grafických karet.

Obecně chybý 3D Marky v testech grafických karet...
- howned

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace sry za to ý/í :X

Ať jsou si klidně 3D Marky na píču, otestovat v tom kartu trvá 5 minut! Já bych to uvítal. Nemám k dispozici ani jednu testovanou hru.
- howned

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @howned: Vysledek 3D Marku je uz jen pouhym cislem ...nic nerikajicim a z techto takzvanych vykonovych vysledku profituji akorat marketaci kteri zdatne cisilky oblbnou lamky ktere nakoupi a pak po sleze budou plakat, ze ve 3DMarku je jejich karta o 30% rychlejsi ale v realnem gameplay ne.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 3. 2007 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Štefek Petr: Jsem rad ze takto k 3D markum pristupujete, ale pro nekoho to muze byt jedina moznost srovnani sveho PC s testovaci konfiguraci :o( vykon sveho kompu taky porovnavam spise v 3D marku a ve hrach si nastavim detaily podle FPS a nezdimu z karty kazdy frame navic.
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Chybat cybaju aj mne, otazne vsak je do akej miery poskytuju objektivne vysledky. Vid v 06 vykon 7900GS a X1950Pro,vysledok hovori sam za seba :)
- Loki_D

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1650XT je o rok mladsia karta ako 7600GT a naviac sa temer neda taktovat co sa o 7600GT rozhodne povedat neda (620/1600 je minimun co da kazdy kus). To uz je fakt len na cloveku ci je zvyknuty na ATI alebo nvidiu, karty su to podla mna zhruba rovnake ked zvazime moznosti OC u 7600. A taktiez ako uz bolo povedane o fantastickej cene 1950pro (asus paradne klesol) tak su obe karty obsolentne.
- Michal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"[I]Paměti GDDR3 jsou vcelku neznámé značky Qimonda[/I]" nojo je to jenom druhy nejvetsi vyrobce DRAM na svete :) co tahle Infineon, uz zapaluje?
- zdenek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jo, ale není to tak dávno co se Qimonda od Infineonu odtrhla, takže to ještě tak známá značka není.
- Lukáš Fiala

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

X1650XT je take zajimava tim, ze je to asi nejvykonnejsi karta, ktera se da poridit s velkym vybornym heatpipe pasivem a zaroven bez pridavneho napajeni.
[URL=http://www.hisdigital.com/html/product_ov.php?id=269]http://www.hisdigital.com/html/product_ov.php?id=269[/URL]
[URL=http://www.hisdigital.com/html/product_ov.php?id=269]http://www.hisdigital.com/html/product_ov.php?id=269[/URL]
- Oldrich Brouk

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

opravte prosim Vas nadpis clanku X1650XT[B]X[/B], alebo potom v texte vymazte posledne X, lebo takto je matuce,ze aku kartu ste teda testovali :) ale asi XTX..
mimochodom mi chyba fotka krabice testovaneho produktu :)
- BFG10K

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Uvod: "V dnešní recenzi se podíváme na zoubek Radeonu X1650XT.."
Zaver: "Asus Radeon X1650XT není vůbec špatnou grafickou kartou.."

a v tabulkach je vsade X1650XTX, tak neviem :P
- BFG10K

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jste trochu zaspali ne? Na jinych webech byly testy teto karty uz v lednu.

Navic ta karta v podani ASUS je asi to nejhorsi, co muze clovek koupit. Jako jedina potrebuje pridavne napajeni, ma otresne hlucny chladic, se kterym nejde nic delat. Problem ATi karet je v tom, ze musite kupovat opravdu kvalitni znacky jako je HIS IceQ, jinak je to otresne, u nVidie je mnohem vice kvalitnich vyrobcu. Bohuzel HISky jsou drahe a ten kvalitni pomer cena/vykon uplne meni.
- drnoha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No pridavne napajeni bych jako nevyhodu rozhodne nepovazoval, ba naopak. To ze ma pridavny napajeni neznamena ze ma vetsi spotrebu ;)
- cool user

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 3. 2007 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ne? a co to tedy znamena? neprimo bych rekl ze jo, minimalne to z logickeho hlediska vetsi spotrebu mit muze
- .::]|DEAD|[::.Screamer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 3. 2007 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @.::]|DEAD|[::.Screamer: pridavne napajeni u PCI-E karty znamena, ze ma vetsi spotrebu v 3D rezimu a protoze nedostacuje napajeni pres slot, musi se dodatecne napajet. Je na tom neco k nepochopeni?
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

" ... dvě podobně výkonné grafické karty, které jsou si navzájem velmi těsnými výkonovými rivaly." Ještě bych to tak 2x zopakoval, aby to teda bylo jasné, že jsou podobné :D
- Zenon

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 3. 2007 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

měl jsem ATI Age PRO 8M, Riva TNT2 Vanta 16MB, Radeon 7500, GeForce 5700, GeForce 6600GT,R800XL, GeForce 6800GS a těd R1950Pro a musim říct, že ve své době mi za svou cenu a výkon skutečně nadchla 6600GT a těd R1950PRO.
Za 5tis skutečně super karta, uvažoval jsem o XT ale jsem rád za tuhle, cena výkon rohodně nejlepší
- ruhebitte

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 3. 2007 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmmm....takže z testu X1650XT vyplývá, že jediná mainstream karta, kterou má dnes smysl koupit je X1950PRO.
Nemáte náhodou v grafech prohozenou GF7600GT a 7600GS? Nebo je opravdu 7600GS ve všech testech rychlejší, než její dražší sestřička?
Celý článek působí dojmem, že ho autor spíchnul za 15 minut ve 4 ráno po návratu z hospody... :-/
- ToM

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 3. 2007 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Velice se omlouvám...číst umím dobře ale nějak jsem si nevšiml, že v testu je [B]7900[/B]GS a ne [B]7600[/B]GS, jak jsem se mylně domníval.
Každopádně na zbytku svého příspěvku trvám...čůánek na mě opravdu působí zvláštním dojmem. Myslím, že to umíte i líp... ;)
- SpEcTaToR

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 3. 2007 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @SpEcTaToR: To nic jenom to cloveka trosku rozcili:)...jesti jste se ve clanku nedovedel, to co jste chtel, tak je mi to lito.
- Štefek Petr

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 3. 2007 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

the best GK.Cena ku vykonu je perfektni!A ne tyhle hujdy.Taky maji cena vykon velice dobrou ale neni takovy overclocking :-DD
- LoL oF DeatH

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 3. 2007 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj Peťo, koukám, že článek "Castle Richmond 3 ... Sonus Faber Killer" v Tobě zanechal hlubokou stopu :-) :-) Jinak dobrá práce ! Good.
- AlienCZ

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 3. 2007 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to by mě zajímalo, kde jste sehnali 1650XTX? protože na každym obrázku to je napsaný
- Václac Holý

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 3. 2007 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mne sa osobne zda ze model Rx1650xt ponuka dobry pomer c/v
a ati sa priblizuje viac k priemernemu hracovi lebo nie kazdy je milonar alebo ma pri upgrade stale 10 litrov na novy komponent...
a btw robi sa aj vo verzii heatpipe kokin...:P
podla mna sa oplati..
- mirro

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 3. 2007 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně test kde testujou Ati s DDR3 proti GeForce s DDR3 a Ati si vadla hodně dobře. Řekl bych že si vedla lépé než 7600GT. GeForce se proste na ati nehrabou i když vymzslí novou technologii v podání 8800. Ale ted vyjde nova ati a geforce bude v ...
- Jojomanx

Reklama
Reklama