Zpět na článek

Diskuze: Asus V9950: GeForceFX 5900 lepší než "Ultra"?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2003 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

oc je riziko navic tahle karta je drahzsi o par set korun nez R9800 od saphiru takze nevim nevim jestli za to stoji
- rodney

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2003 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

navic pretaktovat R9800 pude taky ze ... :)
- rodney

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2003 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ty si fakt myslis, ze z toho Sapphiru R9800Pro vytahnes takove frekvence??
<br>Jiste, je hromada her, kde bude R9800Pro rychlejsi i nez velmi rychle taktovana GeForceFX 5900, ale i tak je zde stejne mnozstvi her, kde GeForceFX 5900 ubije R9800Pro svoji frekvenci
- Martin Stepanek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2003 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nevim co mel autor za kartu s FX5900, ale ja dosahuji s MSI FX5900 na def. v 3dmarku03 cca 5300 a pokud tu kartu pretaktuji na obdobne hodnoty jako autor pouzil v testu tak udelam skore pres 6000. to vse pri nastaveni v driverech na max. kvalitu obrazu. pokud v driverech nastavim preferenci na rychlost pred kvalitou. pohybuji se na 6300.
- Lace

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2003 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

abych nezapomel build 3dmarku03 mam samozrejme stejny
- Lace

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
5. 7. 2003 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle čeho soudíte kvalitu AF z těch snímků? Není to náhodou tak, že čím blíže je barevný obrazec středu, tím lepší je kvalita (Tak jsem to četl na nějakém zahr. serveru - nevím jestli Anandtech XBitLabs nebo TomsHardware)? Potom by ale lepší byla GeForce - a to jednoznačně.
- Petr K.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2003 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...myslím si, že máte pravdu. Čím blíže je testovací obrazec středu, tím dál karta texturu vykresluje, aniž by používala nižší rozlišení (trošku krkolomě napsáno :-). Obraz je tedy ostřejší, protože se textury rozmazávají víc v dáli (v 3D prostředí, třeba hře). Řekl bych :-)
- PetrD

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2003 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prosím vás kde se dá stáhnout alfa verze DOOM 3
- pavel

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2003 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy nemáte rád Radeony pane Štěpánku?Možná je to škoda, třeba je pravdou že v nejvyšším spektru trhu vládne výkonem, ale neexistuje konkurenceschopná karta proti Radeonům 9500/Pro.FX5600 /Ultra je takový slabý odvar.
- Paja

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 7. 2003 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to rozhodne neni, protoze sam jsem stastnym majitelem Radeonu 9800Pro od Sapphire a jsem velmi spokojeny, ale ja jsem ten predchozi thread zalozil na tvrzeni o pretaktovani, a to je jasny. Toho radeona tak nenataktujes ani kdybys chtel. V zakladu je rychlejsi nez GeForceFX 5900, ale kdyz z 5900 vyzdimas 492/966 tak uz Radeon 9800Pro ma co delat. Hlavne ty pameti bezi az neuveritelne rychle, dyz to je malem frekvence, kterou maji DDR II.
<br>Ale jinak naprosto souhlasim, ze proti R9500/Pro neni zadna konkurence od nVidie.
- Martin Stepanek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2003 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

myslim ze by bylo daleko prehlednejsi, kdyby grafy byly nejak barevne upravene.. garty od ati jinou barvou nez karty nVidie a testovana karta pak jeste jinou barvou... rozhodne by to bylo prehlednejsi... treba jako na renomovamnych zahrancnich serverech...:)).. ale jinak moc pekna recenze...
- ShAcKaL

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2003 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím,
<br>
<br>Zajímalo by mě, jakou používáte testovací konfiguraci a jaké je nastavení detailů v UT2003 (kvalita textur, detaily prostředí, kvalita botů.. a také jestli máte zapnutý zvuk - jestli ano, jakou používáte zvuk.kartu a v jaké režimu EAX/noEAX)
- r0man

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2003 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mozna by to chtelo srovnavat srovnatelne, nevim jestli je spravne cenove srovnavat produkty od Sapphire a od ASUSu, ktera je jak znamo asi nejdrazsi.
<br>MSI GeForce FX5900 bez Ultra (MS-8929 = FX5900 TD128) jde pretaktovat taky velice slusne (GPU/RAM = 458/966), nicmene stoji podstatne mene nez ASUS - konkretne 10.919,- bez DPH, coz je jak sami uznate docela rozdil oproti 12.470,- bez DPH za ASUSe.
<br>Podle mne je to v soucasne dobe asi nejlepsi koupe.
<br>
- Leppard.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2003 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor má pravdu v tom, že "...obrázky nepotřebují komentář." Bohužel je však okomentoval a sekl se. Pravdou je, že při nastavení na výkon má FX5900 lepší kvalitu (oproti Radeonu používá i v tomto nastavení alespoň trochu trilineární filtrování = hladší přechody mezi mip levels). S nastavením na výkon Radeonu je tedy spíše srovnatelné nastavení High perfomance nVidie.
<br>Podobně při nastavení na kvalitu - z obrázků je naprosto zřejmé, že AF 4x Radeonu v některých úhlech (různých od 0, 45, 90 atd. stupňů) je dokonce horší, než AF 2x nVidie.
- Michal

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2003 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim, co tim chtel autor rict nebo dokazat (nejpis jen "skryta" reklama, protoze se doposud zadne Ultry neprodavaj a prodejci se tudiz snazi zbavit ojebane nonUltra verze). Co se tyce ceny, tak i uplny zacatecnik vi, ze nejdrazsi je na karte pamet a te je tam polovina oproti "normalu", takze je celkem logicke, ze to stoji mene. Co se tyce overclockingu, tak se nebojim, ze Ultra nepujde take taktovat, takze nechapu smysl testovat jednu kartu prektatovanou a ostatni nechat na defaultu, to se to pak vitezi... :/ To, ze 128MB staci, je smesny blabol. Zkuste si, pane recenzente, vypnout AGP aperture (swapovani do obycejne RAMky), a s temi 128MB ani nespustite neco trochu slozitejsiho. Nedelam si iluzi, ze 256MB bude stacit, ale furt lepsi, nez pulka... A jeste k tomu porovnavani s imaginarni FX5900Ultra - kartu s timhle cipem od ASUSu jste nevidel ani na obrazku, tak jak si muzete dovolit srovnavat to s nejakym prototypem s uplne jinym chladicem a od jineho vyrobce?
<br>
<br>BTW v clanku mi chybi jedina informace, ktera me zajima - kdy konecne zacnou prodavat u nas Ultry? V USA pry zacali minuly tyden, tak doufam, ze EU zas nezachrapou x mesicu...
<br>
<br>
- Standa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2003 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oficialne se stahnout neda, protoze je to nelegalni warez :-) Navic tato verze je vice nez rok stara, takze jakekoliv benchmarky nemaji naprosto zadny smysl :-(
- xR->

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2003 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no vzhledem k tomu, ze dnesni hry jsou plne provozovatelne na 64 MB kartach, tak nevim co mas s 256, chapu ze ty jsi drson jason, ktery ma na maximalni vykon, nic nez Ultru nekupujes atd. Ale realny uzitek z 256 MB neni a jeste nejakou dobu nebude.
<br>A hrat s vypnutym AGP aperture? Doprdele proc? Abys vyuzil agp na karte? nebo ziskal dalsich 10 FPS k tem 150, ktery to dava pri "swapovani".
<br>
<br>Nenene 256 MB je ted na nic a kdo tvrdi ze ne je vul.
- Miranda

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2003 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty jsi asi zaspal, ze?? Je to asi 5 dnu, co jsem mel na testovani MSI GeForceFX 5900Ultra, tak tady potom nepis ze jsem ji ani nevidel. Sice se jednalo o vzorek, ale vysledna karta se bude lisit pouze chladicem.........tak nevim vo co ti de.
<br>Pointa teto karty je v tom, ze ma stejne pameti jako mnou testovana Ultra, tedy Hyunday 2,2ns. A vyhodou pak je medeny chladic. Sice Ultra ma chladic veci, ale ta co jsem testoval nemela medeny - to pak dela rozdil v taktovani pameti. Ted asi musi byt jasny kam mirim.....
- Martin Stepanek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2003 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky by mě zajímalo, jaké nastavení je v tomto testu použito. Asi nějaké super brutální? nebo chybné? - protože když na svém PC nastavím maximální kvalitu zobrazení v této hře podle článku "Jak testovat VGA hrami" p. Jahody, docílím hravě při 1024x768x32 113,9 FPS na R9100. Což mi přijde velice divné, že těchto hodnot v této recenzi dosahují nejvýkonnější akcelerátory na trhu.
- Halen

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2003 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K testovani pouzivam utlity, ktere danou hru otestuji, nemusim proto neustale vypisovat prikazy (to plati hlavne pro RTCW). Jednou z utilit, ktere pouzivam je treba Benchemall, ktera umi otestovat i vice her bez nutnosti zasahu. Jinak samozdrejme plati, ze vse je nastaveno na maximum, ale je nutne taky v ovladacich karty vse nastavit na maximum, to potom muze delat ten rozdil.
- Martin Stepanek

Reklama
Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2003 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To chce klid, oni ATI fandove tohle pouzivaji jiz dlouhou dobu jako svuj trumf proti kartam od nVidie, takze misto toho aby se zamysleli nad tim, kdo ze ma v tomto pripade lepsi obraz, tak hned placnou ze ATI, protoze tomu tak doopravdy dlouho bylo... :-)
<br>Pak jsem tady zaregistroval neco o mnohem vykonnejsim R9500Pro oproti FX5600 Ultra, je tomu skutecne tak, jenze jaksi se zapomnelo na to, ze tyto karty se vytraceji z trhu a zbudou nam za chvili ke koupi pouze mene vykonne 9600Pro, ale na ty se zase bude DLOUHO cekat, protoze jsou delany na 13 mikronech a ATI ma problemy s jejich vyteznosti, proste prochazi tim samym co nVidia pred casem...takze bude v mainstreamu k dostani jen FX5600/U... :-)
<br>
- Leppard.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2003 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

souhlas a ještě ČÁRU SMRTI - 45fps pro plynulou hru :-)
- karf

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2003 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ale zase k FX 5200 neni konkurence od ATI... kazdy at si vybere, co je jeho :)
- Mirek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2003 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono taky záleží jakou máš ostatní konfiguraci!!!!
- Jindra

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 7. 2003 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No hlavne neni od veci napsat aspon v jakym demu to bylo testovany. Kazdopadne z tech vysledku bylo videt, ze to bylo maximalne zavisly na subsystemu CPU+RAM+chipset,takze v rozdilech radove 0,1fps nemelo ani cenu psat, ze nejaka karta byla jasne nejlepsi. No a kdysi v tom mym clanku bylo popsany, co nezapomenout nastavit v driverech, tak to Halen urcite dela, mozna spis, jestli nejaka ta utilitka nenastavuje jeste podrobnejsi config nez jde v menu hry (CurveDetail apod.)
- Mirek Jahoda

Reklama
Reklama