Zpět na článek

Diskuze: Asus W90 - Radeon HD 4870 X2 v notebooku

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek pěkný, baba fajna, ale tu krávu-noťas bych nechtěl ani zadara. Jsem zvědav, kdo bude první a obrátí ATX case naležato, integruje LCD do odklápěcí bočnice a bude tomu říkat "herní notebook" :-D
- MMaara

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace s tebou plné souhlasím. .. bych to viděl že první takovej "notebook" udělá firma HP bo její věci . . . . .radši nedomýšlet. Ale měl by perfektní výdrž na baterky "0 minut" :-)
- Adam.Nuclear

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace skoro tohle už mě napadlo když jsem na bonuswebu videl ntb s core i7. ale prece jenom atx case je trochu moc. ale servrova skrin (myslim tu do racku) je celkem placata, takže jenom přidat monitor a integrovat klavesnici
- daniel skopalik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Je to přesně 2 roky, co jsem si koupil od FS AMillio 17ka úhlopříčka s GK1900XT, dvoujadrovým procesorem a 2GB ram. Výkon je dodnes na NB supr, ale největší problém je, že se to nedá používat jako NB. Je to velké a váha je naprosto tragická. Takže jestli jsem ho přenášel za ty 2 roky asi 20x, z toho 10x na LANku, tak je to moc. Leží v kanceláři místo desktopu a stejně mám k němu připojený externí monitor, protože kvalita a velikost obrazovky při rozlišení 1920/1080 je jako u téměř všech NB děs. CHlazení je strašně hlučné a pokud hraji hry, tak kvůli přehřívání NB raději vytahuji baterku, prostě se bez baterky mnohem míň zahřívá.Dnes bych za ty peníze koupil nabušený desktop na hraní her + netbook na práci s připojením k externímu monitoru, klávesnici a myši.[B]null[/B]
- František Lojzík

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dekuji za peknou recenzi tohoto tezko pouzitelneho notebooku.

Jinak notebook sve uziti ma! Jak autor spravne rika, pokud porad nekam jezdite a radi hrajete hry, nemate jinou moznost nez notebook. Asi tezko s sebou budete tahat stolni PC. Toto "notebook" provedeni herni masiny je pro tento ucel jedine opravdu pouzitelne reseni, chcete-li si zahrat i ty nejnarocnejsi hry na cestach.
- Martin Horáček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To si radši koupím dva stolní za 32500 Kč a nemusím nic tahat... A jestli už máte potřebu smažit hry na více než dvou místech tak je problém asi někde jinde:-D
- MMaara

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nerikam ze se hodi pro me, me k nicemu neni, ale asi nevite , ze na sluzebky se jezdi treba i porad nekam jinam, ze ?
- Martin Horáček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Horáček: Na služebku bych si vzal max 15,4" a ne takovou mašinu, ale asi mam blbe zaměstnání protože ja když jsem jel na služebku tak vzdělávat se a pracovat no...
- MMaara

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Na cestach? :D Ved bateria nevydrzi ani cestu z Brna do Viedne (ani ked cestujes z EC)... toto je vhodne maximalne tak na nosenie na LAN party
- Extremmist

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace mno pokud mas 65k na pomerne zbytecnej ntb, uz pro tebe opravdu neni problem jezdit prvni tridou bud ec/ic pripadne SC pendolinem, ale tam sou zasuvky jen do 150W, ikdyz nejspis je to pocitany pro extremni pripad vsichni maji pripojeny zarizeni co odebira 150W, jinak s 6kilama + zdroj bych se opravdu tahat nechtel uz tak se chci zbavit sveho msi GX700PX kterej taky ty 4kg se vsim vsudy ma a koupit nejakej lepsi netbook pripadne 15"
- LOVIT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Na cestach nezmena po cestach -> vecer po praci usednu v hotelu k PC a parim. Nebo si s sebou mam tahat bednu? ;-)
- Martin Horáček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podle mě je na vině malé výdrže taky chipset, který není zrovna úsporný...chtělo by to taky zjistit, jestli jde přehrát BIOS aspoň toho radeonu, který zůstává zapnutý v klidu, aby se dal ještě více podtaktovat, když ho není potřeba, což by podle mě taky dost pomohlo k vyšší výdrži, případně, kdyby někdo chtěl hrát na nějaké delší cestě, tak aby hrál třeba jen an tom jednom radeonu v nižším rozlišení
- Blue Storm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Notebook automaticky pri uspornem rezimu deaktivuje 2. GPU a snizi CPU nasobic na 6.

Mel jsem moznost se osobne presvedcit. Prave proto me prekvapilo kolik notebook vydrzi pro "office" a "divx" ...
- Martin Horáček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ano to jo, ale ještě by stálo za to, aby se i snížily ještě takty té hlavní grafiky, co jede v idle, tam by taky nastala celkem solidní úspora
- Blue Storm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cena není až tak hrozná! Když si to tak vezmu, je to skoro jako stolní počítač s Radeonem4870X2, procesorem C2D na 2,8 GHz, 6GB RAM, wifi, bluetooth, 2xHDD 320 GB, klávesnicí, monitorem, solidním repro a záložním zdrojem o ohromný kapacitě - na takovou sestavu ve stolním počítači, aby záložák utáhl hodinu hraní, by musel bejt snad trojitej. Takže i stolní ekvivalent by vyšel na podobný peníze, a tady to máte všechno pěkně zabalený v jednom. Ideální herní PC na LanPárty.
- Uživatel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace cože? jak si počítal? to je dost mimo. Schválně 3000 (motherboard) + 4500 (cpu) + 2500 (ram) + 12000 (grafika) + 1500 (case) + 2000 (zdroj) + 3500 (2x640gb hdd) + 7000 (24" lcd 1920x1200) + 2000 (herní myš+klávesnic) + 2500 (blueray/dvdrw combo). to je 40k... furt ti zbyde dalších 20k. tzn. třetinová sleva!
- Tipmi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jasně že tam je nepoměr, stolní počítač s 4870X2 bude taky o dost výkonnější, ale ten notebook je vše-v-jednom a u takového monstra se taky předpokládá dostupnost el. sítě a přesto bez ní hodinu v zátěži vydrží! Na to se dost zapomíná, když se porovnává stolní PC vs. NTB. Každej porovná HW parametry a tvrdí že je NTB drahej, ale na to abys stolní PC udržel hodinu pod zátěží, by ti nemuselo ani těch 20.000 na baterii stačit. A to nemluvím o tom že's nezapočítal WiFi, BlueTooth a Windows Vista Ultimate!
- Uživatel

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace a co ten záložní zdroj, který by tuhle sestavu utáhl na hodinu hraní? ten by tě vyšel na obrovský balík
- Blue Storm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Blue Storm: s tím záložním zdrojem moc nesouhlasím. pokud budu mít stolní pc, tak předpokládám i přístup k el. síti. Koneckonců výpadky proudu jsou tak jednou za rok!?
- Tipmi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Tipmi: Pokud se ma porovnat ten notebook se stolnim PC, musi se brat v potaz ten zalozni zdroj... Jinak by to bylo pro notebook nefer..
- Martin Horáček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Martin Horáček: me zas prijde nefer srovnavat baterii vs zalozni zdroj, kterej je konstruovanej odlisne a na jiny pozadavky - narvi do toho baterku co to udrzi 5min v max. vykonu a muzeme se zacit bavit
- LOVIT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krásná mašina a taky drahá. To je opravdu jen pro bohaté, co chtějí jezdit na LANky a pokud dostanou chuť hrát i na dovolené, nic je neomezuje. Nicméně bezvadná recenze, rád jsem se podíval, co takový stroj umí. Kdybych nevěděl co s prachama, tak neváchám.
- Jakub Crha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Notebook má zastoupení i v domácnostech na pozici nepřenosného počítače. Pakliže bydlíte v 1+kk tak je ideální vlastnit notebook, který můžete lehce uložit na nějaké místečko a používat třeba na klíně na gauči než zabrat poměrně velkou plochu na tak malý byt stolním počítačem.
- Samanta

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Takhle - není to moje situace a to s tou velikostí bytu to bylo pro představu té oné VELIKOSTI. Konkrétní případ. Kolega v práci má malý domek 2+1. Bydlí spolu s manželkou a s dítětem. Na bydlení si vůbec nestěžuje ale prostě tam nemá prostor na stolní PC.

Pakliže je na tom někdo podobně a chce HERNÍ PC tak pak je notebook s takovýmto výkonem na místě.
- Samanta

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsem ještě prodával počítače, stávalo se mi překvapivě často, že si lidé kupovali notebooky místo desktopů z důvodu místa, nebo třeba jen případné mobility. Velké notebooky jako tenhle (jednou jsem dokonce prodal 20" notebook, který vážil přes sedm kilo, fakt bestie :D ale pořád bylo podstatně lehčí jej přenést než desktop) lidé kupovali, když měli prachy a chtěli jezdit na LANky, což je pravda optimální řešení, z důvodu místa doma, nebo třeba řidiči kamionů, co jsou dlouho na cestách a pak si na tom chtěli zahrát, koukat na filmy, nebo na televizi a dost často i projektanti, kteří museli pracovat na více místech (to byl i případ té 20ky). Kdo kdy viděl AUTOCAD, nebo dokonce pracoval nadetailním výkrese formátu A0 si dovede představit, jaké by to asi bylo peklo na 15,4" při nějakém standartním rozlišení. Velké notebooky tak mají docela dost využití, ale je fakt, že v jiných cenových kategoriích, tohle už je fakt kousek :D
- koutlosh

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak nevidím na konci recenze odkaz na wallpaper :-(
- CJohny

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tiez zakazdym pozadujem po autorovi aby napisal pod prvy obrazok meno "pouzitej" kocky, nech aspon vieme kto to je (samozrejme, niekedy je to uplne jasne, niekedy vsak nie)
takze autore, prosiim, nabuduce viete co mate napisat ;)
- OmeGa

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

taku zensku ako na tom notebooku by som bral a ten notebook nech si nechaju ked chcem hry tak na stolnom pc ked chcem hry na cestach tak PSP alebo nieco ked chcem komp na cestach tak neaky tichy lahky notas s dlhou vydrzou na baterky pche
- spider man

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 2. 2009 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stale cakam na 15,4" s HD4850. Kde je ?

Trva to uz dost dlho a kupovat 17 nemienim.

- LoPiO

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 2. 2009 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

misto Asus W90 je tam 2x Toshiba (u jednoho z grafu TDU)
- Fofrer

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak na tomhle extremnim hernim notebooku, bych si podle min. fps asi moc nezahral. Myslim ze ho brzdi procesor, ktery zpusobuje ty propady fps.
- Max Power

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 2. 2009 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle je vazne masakr notes. Bohuzel neznam cilovou skupinu na kterou je smerovan. Mě osobně tedy mnohem víc oslovil nedávno testovaný Siemens s XGP i pres jeho nevýhodu tahat sebou druhý display. V práci na notebooku pracuju a tudíž nepotřebuju "herní výkon" a když příjdu domů (nebo na hotel, nebo kamkoliv jinam kdyz mam sluzebku) a pripojim ho do pripraveneho displaye, klavesky a mysi, porad budu mít lepší komfort, pocit ze sem doma na desktopu a celkovou váhou nebudu zase až tak moc nad tímhle. Tohle tak jako tak nejde moc tahat v brašně a hodit do auta tohle a nebo 22"LCD a oblíbený ovládání vyjde uz na stejno.
- Libor Míšek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 2. 2009 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aky by som mal peniaze na tento noťas tak by som si ho kúpil páči sa mi predstava prenosnej hernej mašiny proste super. Dufam že sa v buducnosti cena takychto notbookov zníži a že si aj ja nejaky kúpim.
- Zumpar1234

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
21. 2. 2009 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to strasna buda ktora sa neda ani nosit. Chodieval som casto na sluzobky a ruksak ci kufor ktory som mal zo sebou bol uz dost tazky a neviem ci by sa mi chcelo zo sebou tahat tu balsaju masinu :o) ked herny notebook ta od alienwaru urcite by som si vybral nieco lepsie mensie s mensiou hmotnostou. Skuste urobit recenziu na nieco pouzitelnejsie.
- kajo bajo

Pitch@
Pitch@
Level 0 Level 0
15. 7. 2009 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kajo bajo]Je to strasna buda ktora sa neda ani nosit. Chodieval som casto na sluzobky a ruksak ci kufor ktory som mal zo sebou bol uz dost tazky a neviem ci by sa mi chcelo zo sebou tahat tu balsaju masinu :o) ked herny notebook ta od alienwaru urcite by som si vybral nieco lepsie mensie s mensiou hmotnostou. Skuste urobit recenziu na nieco pouzitelnejsie.[/quote] No newim,ono moc "hernich" notebooku neni a tohle je hlavne pro lidi ktery hrajou a chtej mit hlavne rychle presnosny a vykonny pc na hry (jako ja Asus g71) jezdi na herni srazy a souteze a tam je ti jedno kolik to vazi,hlavni je prijit rozbalit za 10minut a hrat... :!:

Reklama
Reklama