Zpět na článek

Diskuze: Athlony s 1MB cache nebudou

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 6. 2006 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zle je, nedobre; sa mi to normalne prestava pacit
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 6. 2006 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace AMD neví, co má dělat.. Ze zoufalství z Intelu představilo AMD nejprve pitomost jménem 4x4, kdy člověk potřebuje 2xFX-62 za $2.000 aby konkuroval přetaktovanému Conroe za $300. Prostě jen "plácají do vody" a snaží se dělat vlny..

Podobně blblo ATi s neexistujícím Crossfire, aby odradili zhruba 2 roky lidi od NVIDIA SLI, protože to oni neuměli udělat.. Většina lidí na to ale neskočila, a proto v multi GPU má NVIDIA podíl 98.20%. Stejně to dopadne s AMD/Intel, AMD bude umírat..

Fakt je ten, Intel má dnes levnější CPU než AMD (viz dualcore D930 za 5.500 Kč) a je to zároveň nejprodávanější CPU v roce 2006 (s D805). [b]Intel má dnes nejlepší poměr cena/výkon.[/b] Nová řada CPU (=Conroe) bude navíc zvýšením těchto (dnes velice nízkých) cen profitabilnější. Intel se s Conroe cenově posune mírně výše. Přitom proběhne všude řada reklamních kampaní, recenzí, testů, atd., takže drtivá většina zákazníků bude požadovat Intel procesory. Intel významně zvýší svůj obrat, marže a zisk. Jeho akcie porostou.

AMD nemá a nebude mít nic nového, po jejích CPU bude nižší poptávka, a navíc to co bude prodávat bude levnější než dnes (ale nikoliv levnější než výkonnější Intel, proto nutně ta nižší poptávka po AMD). Zákonitě musí následovat pokles obratu a zisku a pokles ceny akcií AMD.. Nikdo rozumný si nekoupí zaostalé X2 4400+ za $500 když bude mít možnost koupit mnohem výkonnější E6600 za $300.

Jinak řečeno, "AMD je v řiti", jak to nedávno hezky shrnul velký vizionář Radek Hulán :-)
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 6. 2006 06:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ...pokud tady někdo neunese že mu ostatní klikají blábol, možná by radši místo naklikávání souhlasů mohl zvážit, má-li vůbec cenu sem něco psát. Asi hodně raním tvé city Radku, ale na ty tvoje výplody tady opravdu není nikdo zvědavej.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 6. 2006 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tvé postoje jsou velmi zaujaté. Když ještě dual-core stálo moc peněz a stejně pro něj nebylo využití (ne teda že by dneska bylo...) a 99% lidí kupovalo singlecore, ti chytřejší kupovali AMD K8. Protože Prescott byl proti němu 100 let za opicema a přestože to byl 90nm čip, 130nm Clawhammer ho dokázal snadno porazit. Protože K8 míň žere a topí. A po přetaktování je o hodně rychlejší. Když to řeknu tvými slovy, Intel byl v řiti. Co udělal potom? Začal prodávat své zaostalé přímotopy za dumpingové ceny, čímž se mu podařilo alespoň částečně odlákat zákazníky od koupě AMD. Intel se stal firmou pro socky - jeho procesory jsou pomalejší, ale levné.
Až přijde Conroe, tak se to zase otočí - Intel bude chvíli ve vedení a AMD bude prodávat levně, takže většina lidí si z výběru nejlevnější netburst, levné K8 nebo dražší Core vyberou K8. Podle tebe bude AMD v řiti, ale ve skutečnosti bude mít nejlepší poměr cena/výkon. Stejně já mohu říct že Intel už je dva roky v řiti, protože nejvýkonnější CPU má AMD.

[I]Nikdo rozumný si nekoupí zaostalé X2 4400+ za $500[/I]
on taky nikdo by ho za tolik neprodával. 24.7. AMD brutálně zlevní.

a btw, ty tvoje kecy o SLI a CF si nech na svůj blog, je to úplně mimo téma. Ale když už to tady začínáš, nVidia taky blbla s neexistující GF7800GTX 512MB aby odradila lidi od koupi RX1800XT, který byl v té době špičkou...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 6. 2006 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: "Nikdo rozumný si nekoupí zaostalé X2 4400+ za $500
on taky nikdo by ho za tolik neprodával. 24.7. AMD brutálně zlevní."

Ale prodával, hlupáčku, začal se prodávat za 18.000 Kč a dnes stojí 14.000 Kč. A slevy se u X2 4400+, 4800+ neplánují.

Chápu, že jsi fanATIk a zarytý příznivec malých outsiderů typu AMD, ale to bys jako "redaktůrek", tedy spíše "lidský překladač a zloděj článků odjinud" neměl být..
- Naprostá Lama

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 6. 2006 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: "mistrove" zvasty berou jenom jeho ovecky z blogu:) Taky zapomnel na jednu vec, spoustu lidi na amd nebude kupovat novou desku, cpu a ram, radeji koupi lepsi cpu po slevneni jako ja mam v s939 venice 3000+, ktery az bude conroe a slevy tak vymenim za nejaky X2. Jedine co musim uznat, ze je sli lepsi oproti crossfir, ale od doby co jsem prodal r9700 mam zase nvidii tak mozna sem ovlivneny:)))
- antiHulan

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 6. 2006 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Naprostá Lama: [I]A slevy se u X2 4400+, 4800+ neplánují.[/I]
To máš pravdu. X2 4000+, 4400+ a 4800+ totiž nebudou pro scAM2 a ty pro sc939 se prostě doprodaj a konec... každopádně AMD není blbé a ví že musí ceny nastavit tak aby se to prodávalo...

[I]začal se prodávat za 18.000 Kč a dnes stojí 14.000 Kč[/I]
...protože Intel ho zatím ničím nijak vážně neohrozil (snad kromě Yonahu s desktopovou deskou).

[I]Chápu, že jsi fanATIk a zarytý příznivec malých outsiderů typu AMD[/I]
Pokud jde o CPU, je mi jedno od koho je, vybírám podle poměru cena/výkon.
A pokud jde o grafiky, nVidii bych si nekoupil hlavně proto že její příznivci nedokáží normálně diskutovat, vždy když jim dojdou argumenty, začnou ostatní urážet. S takovejma lidma nechci mít nic společnýho.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 6. 2006 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No je to divné, ale AMD tiež pomaly svitnú lepšie časy hlavne ked sa rozbehne FAB 36 na plno a ak bude hotova aj Chartered a prestava FAB 30 myslím že to pojde dobre (a hlavne na 300mm waferoch a 65nm CPU). Ono aj tak je dost uvidvujuce ako dobre dokáže AMD konkurovať s jednou fabrikou oproti intelu ktorý ich má dost vela...
Len dufam že to teraz nejako AMD neposerie, cena A64 3000+ AM2 ma potešila (tip na low-end)
- Juraj Pekar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 6. 2006 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Me zas potesila cena Orleanse 3500+ na AM2, tip na mainstream, no za tri klacky a dve kilca, no nekup to.
- Josef K.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 6. 2006 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Josef K.: procesory jsou sice levný, ale zase paměti jsou drahý a desek je málo a ceny taky nic moc. Takže ve výsledku možná stejně vyjde líp Venice 3000+ pro sc754...
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 6. 2006 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Fiala Lukáš: Mě osobně je to teď úplně jedno. Já si jedu na Athlon XP 3200+, 1GB Dual DDR a Radeon X1600Pro 256MB 8xAGP, 200GB SATA. Na ty hry co občas hrávám mi to stačí ještě s pořádnou rezervou. Odhaduju, že mi to ještě tak rok bude stačit a pak si asi nechám jenom HDD,zdroj a koupím úplně kompletně celý nový kompl. A bral bych aspoň něco, co by mohlo odpovídat aspoň 4000+, 2GB Dual DDR2, grafárna co bude za rok nějaká dobrá a ještě další aspoň 300GB SATA-II HDD. Uvidím jestli to bude Intel nebo AMD a ta grafárna ATI nebo nVidia, prostě to co nabídne za stejnou cenu vyšší výkon.
- GOS

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 6. 2006 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo 144 je nezapomenutelná, ted jí budu prodávat a nevim co koupit, jestli X2 nebo vyhodit fošnu, paměti a agp grafiku a koupit Conroe. Každopádně na cenový válce vyděláme my zákazníci :o)
- Ace007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 6. 2006 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jit cestou snizovani interni cache za ucelem vyrobeni vice procesoru s nizsi cenou je na jednou stranu vyhodna vec pro zakaznika ale pro ty ktery pracuji nebo hodlaji pracovat intenzivneji v 64 bit operacnych systemech(x64 Vindows XP,x64 VISTA,x64...)to bude znamenat stratu na vykonu.Ono uz Semprony s 64bit rozsirenim maji 128 nebo 256Kb L2 Cache>jo v 32bit OS jedou svizne ale co kdyz dostanou na praci naky na vypocty narocny x64 OS a jeste k tomu budou muset obstaravat i jine programy?!AMD jen keca 4x4 je realitou jinde jenom FX?jo a to jenom model 62 co ma 2 HT linky ale proc i naky neupravny verze X2?co TDP vid FX-62 ho ma 150W a Socket AM2 je nedoladeny zmatek meli ho uvest pred vanocemi kdyz pridou(ak) konecne 65nm jadra Brisbane a Sparta to uz urcite budou i 800MHz CL3 pameti v lepsi dostupnosti a cene potom by to bylo o necem jinem!Socket 939 neni mrtvy ani se k tomu nechysta prave naopak AM2 je len chaby vyron na odpoved Core 2 Family od Intelu inu AMD ukaz se co je v tebe!>>>
- Viliam Vida

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 6. 2006 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace AM2 ako socket je odladený dobre, niesú žiadne problémy, problém je v tom že je nedostatok dosiek, to je skor problém v ČR a SR, predavaju sa zatial len MSI a nejake ASUS...
Naozaj dúfam že AMD si švihne s 65nm aby nedopadlo zle...
- Juraj Pekar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 6. 2006 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD rčite zle nedopadne. Je to dnes jediná konkurencia Intelu na x-86 scéne. Budme radi, že to tak je a mali by sme si skôr priať, aby to tak aj naďalej ostalo. Teraz určite nastane čas pre lacné procáky od AMD. Výkon síce nebude dosahovať nového core duo, ale verím, že pomer cena/výkon bude lepšia ako u konkurencie. Preto aj ta polovičná cache! Ten kto bude v najbližšich mesiacoch bažiť po výkone, tak sa určite bude obzerať po konkurencii, lebo AMD na čas bude konkurovať iba cenou a nie výkonom. Len dúfam, že si čoskoro doprajeme Athlony x2 za super ceny.
- lm

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 6. 2006 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No neviem ako sa to vyvynie s X2, AMD naschval nechce aby sa moc predavali lebo sú náročné na výrobu - menej čipov na wafery a ked sa jedno jadro z dvoch nepodarí tak je celý čip v prdeli, čo je nerentabilné, teda aspon dovtedy kým nebude vetšia výrobná kapacita. Intel bol vela krat vybrany namiesto AMD kvoli výrobnej kapacite (dodávky od AMD mohli kolísať, Intel išiel stabilne, preto si velký výrobcovia ako DELL alebo HP vybrali Intel ale tomu už je koniec)...
- Juraj Pekar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 6. 2006 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Keď sa nepodarí jedno jadro tak sa to predá ako singlecore. Normálna prax. Amd predáva svoje dc-čka tak draho, len preto, aby tučne zarobili pokým sa ešte dá. Keď príde na scénu core 2 duo tak X2 musí ísť zákonite s cenou dole. A ver, že aj keď budú na polovičke k súčasným cenám tak stále budú v pluse. Ale určite pôjdu ešte nižšie keď budú chcieť, aby sa im predávali CPU. Samozrejme to bude záležať aj od ceny a výkonu core 2 duo.
- lm

Reklama
Reklama