Zpět na článek

Diskuze: BARBONE W SkullTrail - sen každého hráče

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobra recenzia.
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz odhlednu od toho, ze cela platforma je pro hrace totalne zbytecna, tak grafiky jsou vybrany neprilis dobre (limitace pameti a sbernici), vzhledem k tomu, ze podobne sestavy budou chtit majitele vyuzivat s 30"LCD v rozliseni az 2560x1600. No zminovana pamet u 64-bit OS jen 4GB je korunka. Vykonem muze sestava za 30-40 tis. poslouzite lepe.Ale clanek pekny ...
- Yngwie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tiez mam pocit ze to je vyuzitelne skor ako pracovna stanica nez na hry, v tom pripade ale nechapem tie grafiky, zvlast ak to ma znacne problemy s chladenim. Btw dost by ma zaujimalo porovnanie 800MHz FBDIMM DDR2 a napriklad 1800MHz DIMM DDR3 - ktora je v com lepsia a preco.
- Extremmist

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A este jedna poznamka - absolutne nechapem disky, preco tam nemohol ist velociraptor? (pripadne dva do raid)
- Extremmist

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Prakticky by dvě GeForce 8800 Ultra udělaly kvalitnější práci i v rozlišení 2560x1600 ... to je jisté. Herním výkonem je na tom skutečně moje sestava nForce 790+DDR3+2x 88Ultra mnohem lépe a to dnes stojí zlomek ceny SkullTrailu ... v procesorovém výkonu je to ale drtič ... o tom není pochyb.
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No prave vim, ta limitace pameti a sbernici je tak velka, ze jsem zvolil radeji taky dve ultry k 30"...ted uz zbyva jen pockat na dve GTX280:). Vzhlede k nakupni cene 580USD ( do distribuce) to neni zle.
- Yngwie

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 09:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je skor pre nadsencov ktory chcu mat zakazdu cenu Intel riesenie dosky a k tomu este aj SLI ...
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

wow, to by se to rendrovalo. V nejakem Chipu jsem cetl, ze ta deska stoji 4000$ i s tema dvouma procesorama, tak nevim, proc to stoji 120KKc?!?
- Adam

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No oni taky recenzenti (a bohuzel vsude!) ukazuji grafy 3,14čovin a ne renderingu. Pouzivam v praci MAXe + Vray a na 3.2GHz Prescotu rendruje napr. 48min a na 2,4GHz QC2 8min! A to je podle me pekny rozdil, ne?!? A ted si to predstav na 8 jadrech a na 3,8GHz, to by mel za minutu a neco:-)
- Adam

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Adam: Adam mas pravdu ale citat by si mohol troska pozornejsie. Zostava je urcena pre hracov nie na rendering a tomu nasvedcuju okrem struktury zakladnej dosky aj graficke karty a ich zapojenie v tejto zostave. Na rendering by to chcelo troska ine komponenty napr. WS dosku a quatro graficku kartu inak by si troska zbytocne investoval tak vela.

Okrem toho vsak si myslim ze je to trosku prehnene a asi "dobry" pokus Intelu ukazat sa. Suhlasim s prispevkami ostatnych ze zostava za lacnejsi peniaz ma efektivnejsie vyuzitie ako toto "delo". Kazdopadne je smutne ze 2x4jadro(771) je osadene na dosku sice s najnovsimi technologiami ale aj tak podla mna nepostacujucimi pre taky vykon. V dnesnej dobe neexistuje software ktory by tento vykon vyuzil a ani hardware v skrinke nieje k tomu prisposobeny. Hodnotim to ako predcasnu a zbytocnu investiciu. Zdravy rozum si to nekupi :).
- Richard Frič

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Richard Frič: Prave, ze SW existuje, prave ten rendering (mam pocit, ze je podpora az 10 jader) a samozdrejme, ze ty karty bych nevyuzil ani nahodou. Rendr stroj, co je v robote je diste deska s int. grafikou, 4GB Ram, 80GB HDD a zdroj. Lezi to v "supliku" a rendruju pres sit, at muze clovek dal delat.
- Adam

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako pracovní stanice to vypadá slušně,ale ta sestava je pěknej slepenec-na hry je 8 jader k ničemu a na práci v CAD systémech je užitečnější místo použitých grafik dát nějakou profi grafiku ja např. nvidia quatro
- Libor Vodehnal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Cela ta platforma je spis na flexovani, predvadecky a vystavy - v praxi si kazdy samozrejme koupi neco normalniho. Ale dobre se o tom pise, za to Intelu patri diky ;-)
- Václav Vlček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu, jak mohli za týden prodat 6 kusů, když jsem měl přes měsíc komponenty objednané a neustále byly nedostupné. Buď TSBohemia nemluví pravdu o prodejnosti, nebo mi neříkali pravdu o nedostupnosti.
- Jan Prušák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nejedná se pouze o prodeje v TSBohemii ... ale i v dalších subjektech, kteří komponenty vozí z venku ... do dvou dnů!
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

500W - to je ozaj sen kazdeho hraca?
- Vlko

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na můj vkus je v sestavě za 120 000 málo diskového prostoru. 150 + 500 GB se mi zdá v dnešní době málo.
- Hony

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace male, a hlavne pomale - bez omezeni ceny bych tam hodil nejaky slusny SCSI/SAS radic + 15k disky, SSD by asi bylo az moc drahe - ale SCSI se da poridit uz hodne levne...
- Ssnake

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace tak 150GB HDD tam je jen jako sistémovej na ten se nic neukládá pro ukládání libovolných dal tam je to pětikylo, sice je to taky málo na takouvouhle sestavu ale když už někdo má prachy na tenhle PC tak už má i prachy na DVD aby si mohl nepotřebný filmy, hry,fotky a mp3 vypalovat...
- Skyline

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato deska na me pusobi jako vykrik do tmy. Jestli to je na hry, tak ma v quad-sli mensi vykon nez normalni a na renderovani jsou zase za podobnou cenu lepsi sestavy! Navic jako herni stroj ma spatnou upgradovatelnost (patice 771, FB-dimmy). Muj nazor je ze takovouhle desku si koupi jen lama co nevi co s penezma, kazdej znalejsi se poohledne jinde
- Kalda

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každej chce honit paradu luxsuním autem velkym domem a nejinak to je i na lanparty atd. takže každy FPS navic každa sekunda o kterou se vam načte neco rychleji je viteztví a to je nejlepší pocit celej život se ale musíte honit za vykonem pc a na spotřebu nehledíte :-)
- Jardis

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vlemi pekny clanok, ale vyhodit 120 000 za nieco co sa predava daleko lacnejsie a daleko prepracovanejsie http://www.apple.com/macpro/ mi pride zvlastne :).
- Richard Kuchar

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aurora 570 je bigtower. Na staršiu Auroru v recenzii píšete, že sa radí medzi najväčšie bigtowery a dnes je dokonca väčšia Aurora [B]570[/B] "midle tower" :) s malým priestorom (opravte si to). Rovnako mám pripomienku k uchyteniu diskov. Mám takisto dva osadené disky a tie lyže, ktoré sa na HDD namontujú a následne zasunú do HDD koša obsahujú poistku teda po správnom osadení HDD v žiadnom prípade "neklouže" ako to píšete Vy. Skrinku mám hlučnosť nie je vysoká taký priemer. Podobné nepresnosti boli aj v recenzii na jednu dosku tu na pct (dávnejšie), ktorú som aj kúpil a neskôr aj veľmi oľutoval.
- Iv4n

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace když testuješ sestavu jako pátý recenzent ... tak si piš že pojistky na uchycení disků po několika posláních PPL zcela nefungují ... Hlučnost je dle mého extrémní, já mám vodníka a vím co to je tichý počítač a to tahle skříň tedy není ...
- Obermaier Zdeněk

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Mám Corsair HX520 nepočuteľný, na Accelere TT Silent Wheel tiež tichý, na Ninji je Scythe Slip Stream + 3 vetrák od Everflow (to sú tie GB) a viac počuť Scythe fan ako tie vetráky GB (mám tam plexi). Vodník je samozrejme nepočuteľný len mi išlo o to, že tento case od GB je v pohode v iných tiež nenájdete Noctuu.
- Iv4n

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když si rejpnu, tak ta paměť na špičku nic moc. To mám doma ny svým 4 jádrovým šnečkovi:D
- Vojta

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Supr recenze, jen tak dal (rozhodne prihoz). Presne tohodle se drz !
- Chroustostroj

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

>Většinu údajů přečetl Everest správně. Rozpoznal procesor, desku i paměti. Potíže mu ale dělá správné přečtení skutečné frekvence procesoru. Program došel k závěru, že je nastaven násobič 6 a frekvence procesoru je tedy pouze 2400MHz. Skutečně ale "tikal" čip na své základní frekvenci 3200MHz.
EIST?
- paco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

>Sledoval jsem vytížení všech procesorů při nejnáročnějších testech (renderování, enkódování HD videa), a nikdy nedosáhlo vytížení všech jader 100 procent. Většina jader byla vytížená na maximum, souhrnné vytížení systému ale nikdy nepřesáhlo 75 procent. Tento systém skutečně, jen tak "neutaháte". I v nejnáročnějších programech vám vždy nějaká rezerva zůstane.
to co popisujete je nevyvazeny system, mozna by trochu pomohlo osazeni vsech 4 kanalu FB-DIMM RAM
- paco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 6. 2008 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

>Na obrázcích také vidíme, že s rostoucí frekvencí procesoru se hodnoty propustnosti vůbec nemění.
pokud menite pouze nasobic CPU (FSB, DRAM:FSB ratio i casovani pameti zustava), tak je to pochopitelne
- paco

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 6. 2008 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Přidám ještě jednu poznámku:

Zvolený zdroj, má tedy značnou rezervu, a protože pracuje s relativně nízkým zatížením - je jeho účinnost ideální.

To klidně může být úplně opačně - většina zdrojů má ideální účinnost při zatížení cca 80% svého nominálu a naopak nižší zatížení jim dělá z hlediska účinnosti docela potíže.

- Inverted Cat

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 6. 2008 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Nemáte pravdu

Podívejte se na www.80plus.org

Tam se dozvíte, že nejvyšší účinnost je kolem 50%.
Odin Pro nemá dostupný PDF s měřením, ale všechny zdroje co jsem se díval mají nejvyšší účinnost při 45-55% zatížení

Pravdu má recenzent :-))
- Pavel Vychodil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 6. 2008 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace niekto tu pisal ze sa caka na navrh case pre ten PC ktory robi znamy toho tipka co to ide zresit ... a potom sa to moze rozbehnut ... take nieco sa mi mari
- Minčooo

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 6. 2008 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koupit si tohle tak musim mit opravdu hodne penez, abych si to dlouhe vedeni mohl zaplatit. 4 Gb pameti, chybi vodni chlazeni, tento case, 2 *9800 GTX (misto toho abych si pockal na novou grafarnu, ktera vyjde za tyden).
- Olaf Smloula

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 6. 2008 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je ostuda, že nedají do sestavy za 120kKč aspoň "nějakou" externí zvukovku. I Xtreme Fatal7ty by byla lepší než nic :-)

Jasnou volbou do tohodle monstra je Auzen X-Fi, ale nevím, jestli by se tam vešla.

Koncepce není moc promyšlená. Nevím, jestli se přeci jen neohlíželi na peníze. Zákazník si to koupí a za měsíc si přijde pro vodníka, zvuk a další. Při nákupu to ale tolik nebolí.
K chlazení vzduchem radši nic neříkám
- Pavel Vychodil

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 6. 2008 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za huciace monstrum s otaznou vyuzitelnostou, to uz naozaj je nerozumna investicia, kto si to kupi?. Iba ak tak na firmu a dat si do nakladov, ked uz niekto nevie co s peniazmi, ale osobne by som to kvoli tomu hluku nechcel ani zadarmo.
- marek2007

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 6. 2008 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace ja bych to zadarmo bral, prodal bych to nejakemu silenci, pro sebe si koupil Athlona EE a jeste by mi zbylo na krasnou dovolenou :-)
- jozef01

Reklama
Reklama