Zpět na článek

Diskuze: BenQ FP222W H - 22" LCD se vstupem HDMI

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
25. 9. 2007 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pri koupi tohoto modelu dodava se kabel vga nebo dvi-jestli si mam k tomu koupit kabel nebo k tomu je´-chtel bych DVI samozrejme-
- David Prucha

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
7. 1. 2009 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dobre dobree dobree :-)
sám vlastním novější typ tohoto monitoru a rozhodně si za cenu 4500kč nemohu na nic stěžovat
- Zdenek Zuznak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

.. preco neustale testujete tieto crepy Benq , a preco sa uz nevykaslete na TN matrice...?
- Martin Nitram

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace sranda , ze z mojho prispevku zmizlo upozornenie na rozdiely v uvadzanych pomeroch stran , ale v clanku to je nadalej chybne , asi to tak autor chce naschval :D

v obrazku 16:9
v specifikacii 16:10

1680/1050=1.6
16/10=1.6...

zaujimave ,ze sa to stane takymto profikom , ze vam do oci nebije pomer 16:9 ,ktory sa LCD monitoroch vobec nepouziva...
- Martin Nitram

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Protože ne každej má na MVA apod? I mezi TNkama jsou některý špatný a některý překvapivě dobrý kousky.
- Michal Ondráček

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je sice pravda, ale chtelo by to testovat nejen TNka, ktery maji ve vasich testech strasnou prevahu. Ja osobne (a urcite bebudu) sam bych uvital na PCT vice testu LCD monitoru.
- Jan Kahoun

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Každý nemá finance VA či IPS panely. Navíc je TN pro běžného uživatel(hry, kancl práce) bohatě dostačující.
Musím říct, že mě tenhle kousek od BenQ příjemně překvapil. Jen tak dál, lepší recenzovat mainstream, protože taková recene zaujme nejvíce lidí.
- Radek Sembera

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jak "nemá finance"? Vždyť 20/22 VA panely jdou sehnat už o pár set korun dráž - nový z normálních obchodů.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto fadni monitor. Fuj..
- LadyN

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 7. 2007 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak schvalne jestli muj stary Benq je taky fadni - http://benq.katalogmonitoru.cz/monitor/benq-fp-783-12ms/ .
- Bespi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výsledky mile překvapily! Zajímala by mě ovšem jedna věc u pozorovacích úhlů. Máte tam uvedený pouze náklon směrem vzad (pohled zezdola), kde se obraz zesvětluje. Jak je tomu při naklopení vpřed? U mého TN panelu se při náklonu směrem vzad obraz výrazně ZTMAVUJE, tak bych rád věděl, zda je u testovaného lcd z obou pohledů situace stejná, nebo je panel jen otočen, aby se ztmavoval při náklonu vpřed.
- Adamsquare

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

fuj s tymto pride uz len benq.. vsetky ostatne TNka maju uz 170/170 a pod , len tito zaostali vyrobcovia sa nevedia poucit...
- Martin Nitram

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"...se hodí ... pro úpravu digitální fotek ..." =-O TN na fotky - reknete LOL
- zorg

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super, páčia sa mi veľké monitory. Len na hry by to chcelo výkonnú a lacnú VGA aby sa pri takýchto rozlíšeniach neroztiekli na kolomaž. Také CMR DiRT si pri takom rozlíšení na plné či rozumné detaily zahráš plynule len na super-mega-ultra VGA 8800GTX ULTRA či nejekej CF - SLI mašine. Takú 1950PRO či 7800GT(či nejak tak) to musí stáť život.
- Ivan Ivanovič

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[I]Recenze je profesionalne zpracovana. To bezesporu. Jen mi neni jasne jak muze byt rozliseni 1680x1050 brano jako low end, kdyz naprosta vetsina soucasnych gr. karet nedokaze v tomto rozliseni rozbehat na solidnim frameratu skorem zadnou hru. (nepocitam li pac mana :) )[/I]Tudiz vysoke hodnoceni jako herni monitor je zavadejici. Provozovani LCD na jinem nez Nativnim rozliseni neberu jako dobry napad. Pane autore pokud si domnivate ze nizsi rozliseni nez nativni je vhodne, bylo by dobre nafotit take par obrazku kde bude videt rozdil ... .
- Geo22

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ale hodnocení LCD se přece nemůže odvíjet od výkonu grafických karet, ne?
LCd se srovnávají mezi sebou. Grafárny taky. Každýmu je jedno, že k low-end LCd potřebuješ high-end grafárnu, protože to se v recenzích nespojuje.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2007 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Presne tak. Vykon gr. karet se v recenzich nespojuje s rozlisenim monitoru. Takze pokud si vyberu dle recence monitor vhodny na hry(podle aktulaniho hodnoceni), a mainstreamovou gr. kartu. Splacu nad vydelkem. Neb v nativnim rozliseni si pustim jen Desktop a Filmy. Mozna by stalo za uvahu pripojit k recenzi LCD monitoru s nejvyssim hodnoceni na hry, jakou gr. kartu na to potrebuji. Proto ze by se treba ukazalo ze k takovemu monitoru za 9k potrebuji gr. kartu minimalne za 10k-15k. A pak zas pri cene grafice mi urco nebude delat probelm si priplatit 2-3k za solidni LCD v tomto rozliseni. Zkratka, prakticke uziti a doporuceni ze ziskanych vysledku.

BTW: Myslim ze ani vy netankujete do stareho favorita V-Power. A o tom to je. :)
- Geo22

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu proč se bere jako mínus, že jsou
tlačítka na levé straně. Nějaké vysvětlení?

PS:To, že je více praváků, neberu jako argument.

- Karel Ventilšlaušek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2007 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace proto ze existuje neco jako Ergonomie. Stejne bys mohl rikat, proc levaci nepouzivaji mysi typu Razor. Nebo proc nejsou datove klavesnice pro levaky v leve casti klavesnice.

Bohuzel, je vice pravaku a proto tlacitka na prave strane.
- Geo22

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím,možná je chyba na mém monitoru,nicméně mě ty barevný přechody přijdou dost hrozný-vypadá to jako 16 bit hloubka barev a ta šedá taky není moc neutrální.
- Libor Vodehnal

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Od začátku jsem tvrdil, že screeny barevných přechodů mají nulovou vypovídací hodnotu. Každý totiž u sebe vidí jen to, co mu jeho LCD dovolí. Objektivně hodnotit už může jen zbytek co má ještě CRT :)
- Adamsquare

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hehe. Som este z tych poslednych co maju CRT. Chcel by som si kupit pekne velke LCD, ale.. Chcem sa zahrat? Ako to mam urobit? Aj keby som zainvestoval do GF 8800, tak dlhsie ako rok sa nove hry na 1680x1050 nezahram :-/
Ake monitory sa naozaj kupuju na hry...?
- Quixote

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace To je právě ta tragédie, že důležitá věc jako interpolace se vůbec v recenzi/recenzích netestuje... Já osobně mám HP LP2465 a není vůbec žádný problém hrát (na panelu s rozlišením 19201200) v rozlišení 1280800. Mám tak projeto 2x Test Drive Unlimited a taky C&C TW a to na X1600XT…
Pokud by to někomu nevyhovovalo, tak tenhle panel umí třeba držet rozlišení tím způsobem, že zobrazí na ploše prostě jen tu část která odpovídá zvolenému rozlišení (při 1280*800 prostě obdélník s černými okraji) neříkám, že to zrovna používám, ale kdo by chtěl..
Podstatnější je spíš více, zda panel umí držet poměr 4:3 s černými svislými proužky na krajích..a obraz neroztahuje, i když to dnes už myslím nějak zvládají ovladače GF karet..
- Traviss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2007 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Jak se u HP LP2465 nastavuje rozlišení např. 1024x768 1:1, tzn. menší viditelný obraz s černými pruhy a bez interpolace? Je to někde položka v menu monitoru, příp. jaká a jak se jmenuje? Mám HP LP1965, což je 19", ale celkem bych tuto možnost přivítal také a v menu jsem podobnou nabídku nenalezl...
- Jan Novák

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
12. 7. 2007 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ta nehomogenita podsviceni nahore a dole je super. Zvlast u "filmoveho" LCD - jak jinak si zduvodnit HDMI ? Mimochodem, k cemu je tam HDMI ? TN panely sux, misto poradneho panelu (kde jsou 21" 4:3 s 1600*1200 ?) same sunty, hlavne ze to je velke :-(

Porad mam CRT a bohuzel si budu muset vybrat LCD (hloubka monitoru) a nemam nejmensi tuseni co vzit (Dell ? HP ?)
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2007 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace kamarade, kdyz uz chces bejt tak drsnej a pouzivat anglicky slovo sux, pouzivej ho spravne:) sux = sucks, coz je treti osoba c. jednotnyho no a ty mluvis o "TN panely", coz je cislo mnozny ze, therefore "suck" 'd b the only choice :)) jinak recenze mainstreamu bude asi vzdycky tou nejhodnotnejsi volbou, jen tak dal.
- jan novak

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2007 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace lolek, tak takovou reakci jsem necekal. Na muj dotaz mi neodpovi, protoze vi asi kulove, ale hraje si jeste na vetsiho drsnaka kvuli jednomu slovu (ktere se bezne pouziva v tomto tvaru).

K tomu panelu: na office to TN staci, ale pak nepotrebuju takovou plochu (zvlast kdyz nema ani PIVOT) a na filmy je kvuli TN a nehomogenite (zvlast dole a nahore) nevhodne. HDMI oproti DVI nic noveho neprinasi (k cemu je u monitoru ktery ani nema reproduktory ?). Hlavne ze to je velke a levne...
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2007 01:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Vem si NEC 20WGX2 mam ho a je to monitor co nema chybu, co se týka pozorovacích uhlů, podaní barev odezvy. ma oproti tomuhle monitoru jenom 20,1" ale uplne stačí,a co se týka her je to bezkonkurenční, když neberu CRT, koukni na [CODE] http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=7433&Itemid=47 [/CODE]
- Vlastimil Zach

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2007 06:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Zadny leskly LCD mi na stul nesmi. Dat na pracovni LCD lesklou plochu byl napad hodny idiota ;-). I tak dik za radu, tohoto NECa znam. Jeste je v merku "klasika" - Samsung 215TW
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2007 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @PetrT: Toho lesklýho povrchu se bát nemusíš, je cise lesklý, ale po pár hodinách(v mem případě) nebo dnech si na to zvykneš a nebudeš chtít nic jinýho, dokonce bych rekl ze odrazy jsou méně znatelný oproti skleněnýmu CRT, jak tu už nekdo psal( nevim kdo to byl jsem linej to hledat :-) ) po pár dnech je problem ten lesk najit protože si oči zvyknou ostřit na obraz a ne na ochranou lesklou folii, osobně mam problem dokonce s tim najit na monitoru nečistoty, i když by človek rekl ze na lesklým povrchu je najdeš hned.
P.S. jo a to že si lesku nevšímam neni zpusobenou oční vadou ani jiným postižením :-) :-)
- Vlastimil Zach

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2007 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @glowi: Na mem CRT mam nejakou antireflexni vrstvu. Toto zrovna pisu na zrcadle a do tmave mistnosti no problem, ale doma kde se mi meni behem dne svetelne podminky to nechci. Zvlast kdyz vim, ze klasicke LCD muze mit trochu horsi podani barev, ale zato bez odlesku.
- PetrT

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2007 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cituji: "Zkrátka 22'' se dá považovat za mainstream dnešní doby - 19'' či 20'' patří do low-end"
Tak nevim. Neni to trosku ulet? Z deseti lidi pracujicich v IT, ktere jsem oslovil, mam nejvetsi monitor a to jsem na 20". Tak kde je ten mainstreem?

- TNX

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2007 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :-) asi tech 10 lidí maká u chudší firmy co si nemuze dovolit vetší LCD :-)
delam si srandu souhlasim s tebou protože ja se svíma 20.1" mam taky nejvetší monitor v okolí, každej kdo znamej kdo kupoval v poslední době monitor si koupil 19" a jasal jak je velkej a super, holt předtim meli 17" CRT a dovolil bych si tvrdit že od firmy AOC ( páč ten byl docela rozšířenej, mel jsme ho taky :-)
- Vlastimil Zach

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2007 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ono to myslím není moc šťasně řečeno ... nejen že to samozřejmě záleží i na technologii atd., ale navíc i 22' LCD jsou obecně na nižší úrovni než 20' LCD. V podstatě kromě fyzické velikosti mají obvykle všechny parametry horší (a to často i při vyšší ceně).
24' a víš už je samozřejmě jiná liga, ale to zdaleka ještě není ani mainstream.
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
13. 7. 2007 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě se tento monitor moc líbí a nějak nesouhlasím s autorovo názorem, že je tento monitor pouze "průměrem". Samozřejmě, že existujou monitory nesporně vyšší kvality, ale za jakou cenu? Podle mě je tento monitor v TÉTO cenové kategorii jeden z nejlepších (pokud koukám pouze na grafy a obrázky...). Na "živo" jsem ho neviděl :-(

P.s.: Jinak moc pěkná recenze!
- DJPepik

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 7. 2007 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám 11 let starý Fujitsu x174 CRT monitor a jsem spokojen, protože bych u LCD nepřekousl právě tu jeich šílenou interpolaci, ale příznám se, že mě zaujala schopnost LCD panelů HP zobrazit černé pruhy po stranách. (BTW ještě že má Opera Styl Emulovat Textový prohlížeč, jinak bych ten komentář asi neodeslal, když tlačítka jsou mimo obrazovku ;))
- Atronoss

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 7. 2007 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Grafický karty nVidia i ATI mají tohle v ovladačích (jestli roztahovat na celou plochu, roztahovat s poměrem stran nebo 1:1) - dokonce to jde nastavit pro každou aplikaci jinak. Samozřejmě to nefunguje v DOSu atd.

A v Opeře stačí zmáčknout + a tlčítka uvidíš :)
- [CZ]Hunter

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 7. 2007 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

keby sa deti nerhali hry nemuseli by tu byt recenzie na taketo odpadove monitory...:-)
- norwaiz

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 7. 2007 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ASUS LCD 22" MW221U ? [URL=http://www.computershop.cz/eshop/default.asp?mtc=0&cls=stoitem&stiid=40629&stiplname=asus-lcd-22-mw221u-black-22-w-lcd-2ms-dvi-repro]link[/URL]

Vypadá aspoň trochu zajímavjeji.
- Libor Míšek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 7. 2007 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobry den zajimal by me rozdil mezi timto monitorem a podobnym FP222Wa.Je rozdil pouze v HDMI rozhrani?DEKUJI
- Trulli

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
8. 8. 2007 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jde prepinat mezi VGA, DVI a HDMI a mit monitor pripojen ke trem zarizenim? (jde mi o to aby to HDMI nebylo jen predratovane z DVI a byl pouzitelny jen jeden digitalni konektor) Díky
- Vít Pešek

Reklama
Reklama