Zpět na článek

Diskuze: BenQ uvádí nové LCD panely G2222HDL a G2420HDBL

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
23. 12. 2009 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když uvážím že tyhle parametry až na dynamický kontrastní poměr 5000000:1 jsou standart a Asus jsem koupil za 3600.- tak nevím nevím jestli mě cena osloví když na trhu jsou jiné levnější a možná kvalitnější značky.
Mimochodem ten kontrast je vám doma v bytě na dvě věci a bohatě vám stačí i 20000:1 s velkou rezervou , hold opět tu máme marketingový tah výrobce co oblbuje neznalé věci.Na druhou stranu proč se dávají takové informace ? mě to připadá jako placená reklama .Dělat halo k vůli tomuto je trochu přehnané.

Ondřej Košťál
Ondřej Košťál
Level 1 Level 1
23. 12. 2009 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm Ty panely mají LED podsvícení místo klasický katodových trubic. Proto má takový kontrast. Za další mají nižší spotřebu a barvy na monitoru vypadají lépe (ikdyž pořád ne jako nonTN monitory)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 12. 2009 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Košťál a este doplnim ... ten kontrastny pomer, ktory uvadzaju vyrobcovia je nejaky dynamicky, cize nerealna vymyslena velicina podobne ako pri reproduktoroch P.M.P.O. ...

to Jarod72pm: ty si typickym uzivatelom, ktory nic nevie a otvara tlamu ... kontrast alebo skor kontrastny pomer je jednym z najdolezitejsich ukazovatelov pri vybere monitoru ...
- IQLogic

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
24. 12. 2009 00:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]a este doplnim ... ten kontrastny pomer, ktory uvadzaju vyrobcovia je nejaky dynamicky, cize nerealna vymyslena velicina podobne ako pri reproduktoroch P.M.P.O. ...

to Jarod72pm: ty si typickym uzivatelom, ktory nic nevie a otvara tlamu ... kontrast alebo skor kontrastny pomer je jednym z najdolezitejsich ukazovatelov pri vybere monitoru ...[/quote]
víš vůbec co je to kontrast?
mě fascinuje vždy když se tu objeví takový chytrolín jako Ty !běž si dál tahat kačera a neopruzuj.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
28. 12. 2009 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm oba mate pravdu :!: souhlasim s tebou jarod72pm ze pro domaci pouziti staci klidne i kolem 8k, teda nevim jak to je u tyhle sh*t technologie TN ale u tech lepsich je to pravda a je taky pravda ze tyhle dynamicky kontrasty nejsou ten spravnej ukazatel stejne jako u repraku jak psal IQLogic :wink:

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
24. 12. 2009 00:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ondřej Košťál]Ty panely mají LED podsvícení místo klasický katodových trubic. Proto má takový kontrast. Za další mají nižší spotřebu a barvy na monitoru vypadají lépe (ikdyž pořád ne jako nonTN monitory)[/quote]
Ano LED je uspornější ale v takové velikosti ten rozdíl je minimální a kontrast v této podobě v místnosti je přehnaně veliký jo kdyby monitor byl přímo proti slunku obrazovkou tak tam vysoký kontrast má smysl . I ty barvy na té uhlopříčce se moc neliší řekl bych že jsou stejné ono je to dost subjektivní pocit ale každý máme jiné oči že :-)

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
24. 12. 2009 00:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm Problém je v tom, že lze uvádět dva typy kontrastu. Jednak statický, tedy přirozený konrast daný podsvícením a rozdílem mezi černou a bílou. Pak je tu ještě dynamický kontrast. Dynamický kontrast však funguje softwarově, televize propočítává každou scénu a reguluje podsvícení obrazovky. Nejvyššího dynamického kontrastu se samozřejmě dosáhne tak, že se podsvícení ztlumí na minimum a zobrazí se černá barva. Následně se podsvícení naplno rozsvítí a zobrazí se bílá barva. Taková hodnota dynamického kontrastu pak může dosáhnout tisíců ku jedné, i když statický kontrast je třeba 1000:1 nebo méně.

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
24. 12. 2009 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]ty ma udivujes :D[/quote]
tak jen si chláchol svoje EGO :lol:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 12. 2009 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm nemozem za to, ze pises take bludy ... ak nevidis rozdiel v LED podsvieteni a katodach kup si lepsie dioptrie ... ;) a este k tomu tvrdis, ze vysoka hodnota kontrastu nie je potrebna pri takej velkosti monitoru ... PODANIE FARIEB A KONTRASTNY POMER NEMA NIC SPOLOCNE S UHLOPRIECKOU!!!
- IQLogic

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
24. 12. 2009 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=IQLogic]nemozem za to, ze pises take bludy ... ak nevidis rozdiel v LED podsvieteni a katodach kup si lepsie dioptrie ... ;) a este k tomu tvrdis, ze vysoka hodnota kontrastu nie je potrebna pri takej velkosti monitoru ... PODANIE FARIEB A KONTRASTNY POMER NEMA NIC SPOLOCNE S UHLOPRIECKOU!!![/quote]
nevidím rozdíl protože jen pako může vytáhnout kontrast na maximum a tím sníží sytost barev a na takové uhlopříčce .Co tu lžeš nic takového jsem netvrdil že podání barev a kontrastní poměr má něco společného s uhlopříčkou. Zase jsi se zesměšnil raději už nepiš nebo to je opravdu hloupost na hloupost.LED podsvícení má jiné důležitější věci než tvoje "podsvícení" to si pleteš z jasem :lol: :lol: :lol:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 12. 2009 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm a toto je co???
[b]"I ty barvy na té uhlopříčce se moc neliší řekl bych že jsou stejné..." [/b]
- IQLogic

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
24. 12. 2009 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm LED podsvícení netopí jako katoda že je uspornější ale při velkých uhlopříčkách kde rozdíly jsou už větší a dýl vydrží - mají prodlouženou životnost.
Pokud dovolují větší kontrastní hodnotu tak v reálu bohužel se kontrast nastavuje na menší než 100% to lze vypozorovat i v přednastavených režimech třeba u filmu se kontrast sníží aby vynikla sytost barev ale tomu asi nerozumíš takže nemá cenu o tom debatovat.

Reklama
Reklama